Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν νομιζω να εχει αυτο το δικαιωμα καμμια ασφαλιστικη  ...Για παρε τους τηλεφωνο .

 

Καθώς φαίνεται έχει δικαίωμα να το κάνει μια  ασφαλίστική, με κάλεσαν και μου είπαν ότι το αρμόδιο τμήμα έκρινε ότι το ρίσκο είναι μεγάλο και δε μπορούν αν συνεργαστούμε. Το ζήτησα γραπτώς για να κινηθώ ανάλογα.

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγώ πάλι νομίζω οτι η εταιρεία έχει αυτό το δικαίωμα. και το βρίσκω πάρα πολύ λογικό.  ισχύει παντού αυτό. από τα δάνεια σε τράπεζα μεχρι το vetting στις εταιρείες κινητής/σταθερής τηλεφωνίας.

Απλά πήγαινε στην επόμενη. δεν νομίζω ότι έχει την υποχρέωση κάποια εταιρεία να σε ασφαλίσει αν δεν καλύπτεις τα κριτήριά της.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μιλα με την Ενωση Ασφαλιστικων Εταιρειων

http://www1.eaee.gr/

Μίλησα με τη δικηγόρο τους καθώς φαίνεται έχουν το δικαιωμα να το κάνουν. Επομένως πάμε Anytime.  Επομένως η HD έχει κάνει αναλογιστική μελέτη από τα Lidl και αν σου δώσουν αποζημίωση βάζουν το ΑΦΜ σου σε black list. Να το έχετε υπόψη σας.

Δημοσ.

Αν δεν σε θέλουν για πελάτη, δεν περνάς ούτε απ' έξω. Είναι σαν να μην υπάρχουν.

Μεγάλο Χ και πας παρακάτω.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kgkatzi είπε

Μίλησα με τη δικηγόρο τους καθώς φαίνεται έχουν το δικαιωμα να το κάνουν. Επομένως πάμε Anytime.  Επομένως η HD έχει κάνει αναλογιστική μελέτη από τα Lidl και αν σου δώσουν αποζημίωση βάζουν το ΑΦΜ σου σε black list. Να το έχετε υπόψη σας.

δεν ειναι μόνο αυτό. η κάθε εταιρεία έχει σειρά κριτηρίων για να δεχθεί ή να απορρίψει ένα πελάτη.

αν για παράδειγμα ο πελάτης είχε δηλώσει κλασσικά διεύθυνση επαρχίας και διαπιστώθηκε ότι είναι μόνιμος κάτοικος αθήνας, προφανώς δεν θα του το πουν γιατί δεν έχει κανενα νόημα, αλλά το μαύρο θα το φάει.

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kgkatzi είπε

Μίλησα με τη δικηγόρο τους καθώς φαίνεται έχουν το δικαιωμα να το κάνουν. Επομένως πάμε Anytime.  Επομένως η HD έχει κάνει αναλογιστική μελέτη από τα Lidl και αν σου δώσουν αποζημίωση βάζουν το ΑΦΜ σου σε black list. Να το έχετε υπόψη σας.

απαραδεκτο κατα τη γνωμη μου... κ εμας μας αποζημιωσαν προ διετιας για ολικη σε αυτοκίνητο αλλα μετεπειτα ασφαλισαμε άλλο αμαξι κανονικά. Δε μπορώ να καταλάβω το συλλογισμό τους... οτι δηλαδη μενεις σε περιοχή υψηλου ρισκου και φοβούνται οτι θα ξαναγίνει; τι λογικη ειναι αυτή;

1 λεπτό πριν, Doubt είπε

Αν δεν σε θέλουν για πελάτη, δεν περνάς ούτε απ' έξω. Είναι σαν να μην υπάρχουν.

Μεγάλο Χ και πας παρακάτω.

συμφωνω απολυτα, μαυρο και στον επόμενο... ουτως ή αλλιως δεν ειναι πλεον φθηνοί...

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zanskou είπε

δεν ειναι μόνο αυτό. η κάθε εταιρεία έχει σειρά κριτηρίων για να δεχθεί ή να απορρίψει ένα πελάτη.

αν για παράδειγμα ο πελάτης είχε δηλώσει κλασσικά διεύθυνση επαρχίας και διαπιστώθηκε ότι είναι μόνιμος κάτοικος αθήνας, προφανώς δεν θα του το πουν γιατί δεν έχει κανενα νόημα, αλλά το μαύρο θα το φάει.

Αυτο ειναι αλλο γιατι εχει δηλωσει ο πελτης ψευτικα στοιχεια.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paylidis είπε

απαραδεκτο κατα τη γνωμη μου... κ εμας μας αποζημιωσαν προ διετιας για ολικη σε αυτοκίνητο αλλα μετεπειτα ασφαλισαμε άλλο αμαξι κανονικά. Δε μπορώ να καταλάβω το συλλογισμό τους... οτι δηλαδη μενεις σε περιοχή υψηλου ρισκου και φοβούνται οτι θα ξαναγίνει; τι λογικη ειναι αυτή;

συμφωνω απολυτα, μαυρο και στον επόμενο... ουτως ή αλλιως δεν ειναι πλεον φθηνοί...

προσπαθήστε να καταλάβετε ότι δεν θα τους ρίξει μαύρο ο πελάτης αλλά του έχουν ρίξει ήδη αυτοί για κάποιο λόγο. και ο λόγος αυτός είναι προφανώς σημαντικός γιατί δεν είναι βλάκες για να μην θέλουν τα λεφτά του. τo γιατί δνε θα του το πουν ποτέ.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

συμφωνω απολυτα, μαυρο και στον επόμενο... ουτως ή αλλιως δεν ειναι πλεον φθηνοί...

Εγώ που κάνω στην Hellas Direct ετήσια ασφάλεια τα τελευταία 4 χρόνια περίπου πάντα είναι η φτηνότερη και στα ίδια λεφτά κάθε χρόνο. 

Βέβαια δεν έχω εμπλακεί σε ατύχημα ή κλοπή. Μια φορά μόνο πήρα την οδική. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, zanskou είπε

προσπαθήστε να καταλάβετε ότι δεν θα τους ρίξει μαύρο ο πελάτης αλλά του έχουν ρίξει ήδη αυτοί για κάποιο λόγο. και ο λόγος αυτός είναι προφανώς σημαντικός γιατί δεν είναι βλάκες για να μην θέλουν τα λεφτά του. τo γιατί δνε θα του το πουν ποτέ.

 

Αγαπητέ το πρόβλημα δεν είναι ότι μου έριξαν μαύρο, έκανα ήδη συμβόλαιο στην Anytime ίδιες παροχές συν εγγύηση τιμής για δυο χρόνια, συν φροντίδα ατυχήματος που στην Hellas Direct την είδα με το κιάλι και μόνο 20 ευρώ ακριβότερα στο ετήσιο. Το πρόβλημα εκτός από το προφανές που υποδηλώνει άλλα θέματα από πίσω είναι ότι χρειάστηκε να πάρω 3 τηλέφωνα και να στείλω 2 email για να λάβω μια απάντηση γιατί δε μπορώ να κάνω συμβόλαιο (οι 2 πρώτοι υπάλληλοι έλεγαν ότι είναι μάλλον τεχνικό πρόβλημα) για να λάβω εν τέλει ένα ανυπόγραφο email που έλεγε γενικότητες και είχε και λάθη.  

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Αγαπητέ το πρόβλημα δεν είναι ότι μου έριξαν μαύρο, έκανα ήδη συμβόλαιο στην Anytime ίδιες παροχές συν εγγύηση τιμής για δυο χρόνια, συν φροντίδα ατυχήματος που στην Hellas Direct την είδα με το κιάλι και μόνο 20 ευρώ ακριβότερα στο ετήσιο. Το πρόβλημα εκτός από το προφανές που υποδηλώνει άλλα θέματα από πίσω είναι ότι χρειάστηκε να πάρω 3 τηλέφωνα και να στείλω 2 email για να λάβω μια απάντηση γιατί δε μπορώ να κάνω συμβόλαιο (οι 2 πρώτοι υπάλληλοι έλεγαν ότι είναι μάλλον τεχνικό πρόβλημα) για να λάβω εν τέλει ένα ανυπόγραφο email που έλεγε γενικότητες και είχε και λάθη.  

Ποια είναι τα άλλα θέματα κατά τη γνώμη σου; και τελικά για ποιο λόγο σου είπαν ότι δεν σε ασφαλισαν; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zanskou είπε

Ποια είναι τα άλλα θέματα κατά τη γνώμη σου; και τελικά για ποιο λόγο σου είπαν ότι δεν σε ασφαλισαν; 

Τα άλλα θέματα ξεκινούν από τη πιθανότητα την αναλογιστική μελέτη τους να την έχουν κάνει άσχετοι μέχρι το ενδεχόμενο φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει. Η ανυπόγραφη απάντηση που μου έστειλαν  έλεγε ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να αρνηθεί ανανέωση συμβολαίου λόγω υπέρμετρου κινδύνου λόγω αποζημίωσης ζημιών που έλαβα. Πρόκειται να νέο συμβόλαιο όχι ανανέωση. Επομένως όπως είπα και πριν να το έχετε υπόψιν σας νυν και μελλοντικοί πελάτες, παίζει σοβαρά αν εισπράξεις μια σεβαστή αποζημίωση να μπεις σε μαύρη λίστα. Βεβαία αυτό είναι καλύτερο από το να μην εισπράξεις τίποτα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει με αυτούς...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Τα άλλα θέματα ξεκινούν από τη πιθανότητα την αναλογιστική μελέτη τους να την έχουν κάνει άσχετοι μέχρι το ενδεχόμενο φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει. Η ανυπόγραφη απάντηση που μου έστειλαν  έλεγε ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να αρνηθεί ανανέωση συμβολαίου λόγω υπέρμετρου κινδύνου λόγω αποζημίωσης ζημιών που έλαβα. Πρόκειται να νέο συμβόλαιο όχι ανανέωση. Επομένως όπως είπα και πριν να το έχετε υπόψιν σας νυν και μελλοντικοί πελάτες, παίζει σοβαρά αν εισπράξεις μια σεβαστή αποζημίωση να μπεις σε μαύρη λίστα. Βεβαία αυτό είναι καλύτερο από το να μην εισπράξεις τίποτα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει με αυτούς...

Αν δεν μιλάμε για bonus-malus στο κόκκινο δεν έχει λογική η επιλογή τους.

Ποιά μελέτη λέει οτι είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να κλαπεί ένα αμάξι από κάποιον που του έχει ξανακλαπεί από κάποιον που δεν του έχει;

Εκτός αν έχεις χάσει 4-5 αμάξια ή θεωρούν οτι το αυτοκίνητο που έχασες δεν ήταν εν αγνοία σου (παρόλο που σε πλήρωσαν)...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Αν διακόψω την ασφάλεια της HD 7-10 μέρες νωρίτερα και ασφαλιστώ αλλού,θα έχω κάποια επιβάρυνση από αυτούς;;

Αν βγάλει την περσινή προσφορά του black friday η anytime,λέω να την κάνω εκεί

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...