Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν θα πληρωθείς την τιμή που θα έχει το όδιο καινούριο ΑΛΛΑ επειδή χρησιμοποιούν πίνακες με την αξία των αυτοκινήτων σαν μεταχειρισμένα, οι πίνακες αυτοί είναι ανα επίπεδο εξοπλισμού! Οπότε άλλη αποζημίωση θα πάρεις αν είχες την βασική έκδοση και άλλη αν είχες την full extra! Ομως από την στιγμή που δεν σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις αυτή την επιλογή κατά την ασφάλιση, προφανώς κάτι κάνουν για να μην χάνουν αυτοί...

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MerNion είπε

Δεν θα πληρωθείς την τιμή που θα έχει το όδιο καινούριο ΑΛΛΑ επειδή χρησιμοποιούν πίνακες με την αξία των αυτοκινήτων σαν μεταχειρισμένα, οι πίνακες αυτοί είναι ανα επίπεδο εξοπλισμού! Οπότε άλλη αποζημίωση θα πάρεις αν είχες την βασική έκδοση και άλλη αν είχες την full extra! Ομως από την στιγμή που δεν σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις αυτή την επιλογή κατά την ασφάλιση, προφανώς κάτι κάνουν για να μην χάνουν αυτοί...

Αυτό που είναι bold είχε γραφτεί οτι δεν ισχύει...

Δημοσ.

Αφού εγώ μίλησα στο τηλέφωνο με κάποιον Αδαμ από την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ξεκάθαρα οτι η αποζημίωση που θα πάρετε είναι βάση του τιμολογίου αγοράς του αυτοκινήτου. Οτι αξία λέει εκεί (ανεξάρτητα τι θα επιλέξω στο site ή πόσο κάνει κανονικά αυτή η έκδοση καθώς εγώ το πήρα χωρίς τέλη ταξινόμησης). Το έχω και γραπτώς σε email. Αρα τι δεν ισχύει; Κάποια άλλη έκδοση του αυτοκινήτου θα έχει άλλο τιμολόγιο, δεν θα αποζημιωθεί για την αξία που λέει το τιμολόγιο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μη περιμενεις απαντηση απο εδω και γενικα απο τους φιλους σου

 

διαβασε προσεκτικα τι γραφει το δικο σου συμβολαιο για το συγκεκριμμενο αμαξι. Επισης μη βασιζεσαι τι σου λεει ο καθε εκπροσωπος ακομα και γραπτως.

Γενικα οι ασφαλιστικες αποζημιωνουν με τη πιο φθηνιαρικη εκδοση για το μοντελο μας απο πινακες που μοιραζονται μεταξυ τους. Ωστοσο ο καθε καταναλωτης οταν ασφαλιζει το οχημα του επιλεγει τις παροχες σε περιπτωση.....ατυχηματος/καταστροφης.

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα,

Μια λίγο offtopic ερώτηση. Έκανα και εγώ νέο συμβόλαιο στην anytime και έφυγα, όπως και πολλοί από εσάς από την hd ύστερα από τις υπερβολικές αυξήσεις φέτος. Το συμβόλαιο στην hd λήγει 3/7/2020 στις 23:59, έτσι στο νέο που έκανα ηλεκτρονικά στην anytime έβαλα 4/7/2020 για έναρξη, στο συμβόλαιο που μου εκδόθηκε από την anytime, γράφει όμως ότι η ασφάλιση ξεκινάει στις 12:00, πράγμα που σημαίνει ότι για 12 ώρες θα είμαι ανασφάλιστος. Υπάρχει πρόβλημα με αυτό; Μπορεί να μου κόψουν κανένα πρόστιμο;

Σας ευχαριστώ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προστιμο θα πεσει μονο αν εισαι ατυχος και γινει  ηλεκτρονικη διασταυρωση για ανασφαλιστα αυτοκινητα το διαστημα που ειναι ανασφαλιστο το οχημα.Εννοειτε μεχρι να μπει σε ισχυει το ασφαλιστηριο, αυτοκινητο δεν βγαζεις στον δρομο.

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kaktos77 είπε

Παιδιά καλησπέρα,

Μια λίγο offtopic ερώτηση. Έκανα και εγώ νέο συμβόλαιο στην anytime και έφυγα, όπως και πολλοί από εσάς από την hd ύστερα από τις υπερβολικές αυξήσεις φέτος. Το συμβόλαιο στην hd λήγει 3/7/2020 στις 23:59, έτσι στο νέο που έκανα ηλεκτρονικά στην anytime έβαλα 4/7/2020 για έναρξη, στο συμβόλαιο που μου εκδόθηκε από την anytime, γράφει όμως ότι η ασφάλιση ξεκινάει στις 12:00, πράγμα που σημαίνει ότι για 12 ώρες θα είμαι ανασφάλιστος. Υπάρχει πρόβλημα με αυτό; Μπορεί να μου κόψουν κανένα πρόστιμο;

Σας ευχαριστώ!

παρε ενα τηλ στην anytime μήπως και σε βολεψουν

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kaktos77 είπε

Παιδιά καλησπέρα,

Μια λίγο offtopic ερώτηση. Έκανα και εγώ νέο συμβόλαιο στην anytime και έφυγα, όπως και πολλοί από εσάς από την hd ύστερα από τις υπερβολικές αυξήσεις φέτος. Το συμβόλαιο στην hd λήγει 3/7/2020 στις 23:59, έτσι στο νέο που έκανα ηλεκτρονικά στην anytime έβαλα 4/7/2020 για έναρξη, στο συμβόλαιο που μου εκδόθηκε από την anytime, γράφει όμως ότι η ασφάλιση ξεκινάει στις 12:00, πράγμα που σημαίνει ότι για 12 ώρες θα είμαι ανασφάλιστος. Υπάρχει πρόβλημα με αυτό; Μπορεί να μου κόψουν κανένα πρόστιμο;

Σας ευχαριστώ!

 

29 λεπτά πριν, djcat είπε

παρε ενα τηλ στην anytime μήπως και σε βολεψουν

Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ αλλάζοντας από HD σε anytime, και διαπίστωσα ότι από την anytime δεν υπήρχε καθόλου ευελιξία, το μόνο που μπορεί να γίνει μου είπαν είναι να κάνω νέο ασφαλιστήριο με τη σωστή ημερομηνία έναρξης (1 ημέρα μετά) πληρώνοντας το φυσικά, και μετά να ζητήσω ακύρωση του πρώτου (με λίγα λόγια ζήσε Μάη μου)...

Στην Hellas Direct πάντως τέτοια μικροπροβλήματα που μου έχουν τύχει μου τα έλυσαν κυριολεκτικά άμεσα, επιτόπου κάνουν την αλλαγή και το πολύ σε 10 λεπτά έχεις στο mail σου νέο ασφαλιστήριο με διορθωμένες ημερομηνίες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mr_Terror είπε

Προστιμο θα πεσει μονο αν εισαι ατυχος και γινει  ηλεκτρονικη διασταυρωση για ανασφαλιστα αυτοκινητα το διαστημα που ειναι ανασφαλιστο το οχημα.Εννοειτε μεχρι να μπει σε ισχυει το ασφαλιστηριο, αυτοκινητο δεν βγαζεις στον δρομο.

Εννοείται ότι δεν θα το έβγαζα, μιλάμε για 12 ώρες. Τόσο άτυχος;

1 ώρα πριν, djcat είπε

παρε ενα τηλ στην anytime μήπως και σε βολεψουν

Πήρα και μου είπαν να πάρω από αύριο που θα λειτουργεί η εξυπηρέτηση 8:00-20:00.

52 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ αλλάζοντας από HD σε anytime, και διαπίστωσα ότι από την anytime δεν υπήρχε καθόλου ευελιξία, το μόνο που μπορεί να γίνει μου είπαν είναι να κάνω νέο ασφαλιστήριο με τη σωστή ημερομηνία έναρξης (1 ημέρα μετά) πληρώνοντας το φυσικά, και μετά να ζητήσω ακύρωση του πρώτου (με λίγα λόγια ζήσε Μάη μου)...

Στην Hellas Direct πάντως τέτοια μικροπροβλήματα που μου έχουν τύχει μου τα έλυσαν κυριολεκτικά άμεσα, επιτόπου κάνουν την αλλαγή και το πολύ σε 10 λεπτά έχεις στο mail σου νέο ασφαλιστήριο με διορθωμένες ημερομηνίες.

Μάλιστα, όντως ζήσε Μάη, θα καλέσω αύριο και θα ενημερώσω ώστε να ξέρουν και οι υπόλοιποι. 

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kaktos77 είπε

Μάλιστα, όντως ζήσε Μάη, θα καλέσω αύριο και θα ενημερώσω ώστε να ξέρουν και οι υπόλοιποι. 

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!

Μα εγώ έχω ήδη καλέσει ακριβώς για τον ίδιο λόγο, και έχω ήδη ενημερώσει για το τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση!

Εκτός βέβαια αν περιμένεις σε σένα να πουν κάτι διαφορετικό.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μα εγώ έχω ήδη καλέσει ακριβώς για τον ίδιο λόγο, και έχω ήδη ενημερώσει για το τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση!

Εκτός βέβαια αν περιμένεις σε σένα να πουν κάτι διαφορετικό.

Σίγουρα, όντως μπας και μου πουν τίποτα διαφορετικό λέω να πάρω και βλέπουμε. Αλλιώς το αφήνω έτσι, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κανένα πρόβλημα για 12 ώρες στη τελική. Τόσο γκαντέμης;

 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Σίγουρα, όντως μπας και μου πουν τίποτα διαφορετικό λέω να πάρω και βλέπουμε. Αλλιώς το αφήνω έτσι, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κανένα πρόβλημα για 12 ώρες στη τελική. Τόσο γκαντέμης;

Πάρε δε χάνεις κάτι. Και γω ετοιμάζομαι να αλλάξω, οπότε θα τους πρήξω λιγάκι πριν κλείσω το συμβόλαιο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, djcat είπε

Πάρε δε χάνεις κάτι. Και γω ετοιμάζομαι να αλλάξω, οπότε θα τους πρήξω λιγάκι πριν κλείσω το συμβόλαιο.

Εννοείται αν μου τα φέρουν δύσκολα, βλέπω τώρα ότι ο ασφαλιζόμενος έχει δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, θα ζητήσω υπαναχώρηση και θα τους πω ότι θα το σκεφτώ αν θα κάνω συμβόλαιο σε εκείνους ύστερα από αυτό. Ελπίζω να βρω άκρη...

  • Like 1
Δημοσ.

Πήρα σήμερα τηλέφωνο όπως μου είχαν πει και τελικώς μόνο ακύρωση και νέο συμβόλαιο μπορεί να ξανά κάνεις. Ακύρωσα το λάθος, σε 3 ημέρες θα μου έχουν έρθει τα χρήματα σε iban, μου έφτιαξαν και το νέο, με τη σωστή ημερομηνία και μου έστειλαν την  ειδοποίηση πληρωμής στην ίδια τιμή στο εμαιλ, για να πληρώσω μόλις λάβω τα χρήματα πίσω. Γενικώς ταλαιπωρία, αλλά οκ έλυσα το πρόβλημα μάλλον.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Πήρα σήμερα τηλέφωνο όπως μου είχαν πει και τελικώς μόνο ακύρωση και νέο συμβόλαιο μπορεί να ξανά κάνεις. Ακύρωσα το λάθος, σε 3 ημέρες θα μου έχουν έρθει τα χρήματα σε iban, μου έφτιαξαν και το νέο, με τη σωστή ημερομηνία και μου έστειλαν την  ειδοποίηση πληρωμής στην ίδια τιμή στο εμαιλ, για να πληρώσω μόλις λάβω τα χρήματα πίσω. Γενικώς ταλαιπωρία, αλλά οκ έλυσα το πρόβλημα μάλλον.

foul τους αυτό, εγω ουτε το παρατηρησα... επρεπε να μπορουν να το αλλαξουν απευθειας και χωρις χρεωση όπως η HD

Επεξ/σία από paylidis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...