chipakos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Από εκεί που αγόρασα το κινητό τώρα που χάλασε κάνουν το κορόιδο κι ενώ το έχω μόνο 1 χρόνο μου ζητάνε λεφτά για να το επισκευάσουν θέλω να μάθω από κάποιον παθών τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση.Που βρίσκουμε το δίκιο μας σε αυτές τις περιπτώσεις??
soteras Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Το κινητό έπαθε κάτι έτσι ξαφνικά η ήταν δικο σου φταίξιμο πάνω σε τι πατάνε στο κατάστημα και δεν το φτιάχνουνε?
lek88 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα ε? Πως σου ζητάνε λεφτά αφού δεν το κοιταξανε να δουν αν η βλάβη προέρχεται από σένα? Τι μάρκα είναι? Με το κατάστημα αγοράς μίλησες για σέρβις η με το ίδιο το σέρβις? Να μιλήσεις κατευθείαν με το σέρβις όχι με το κατάστημα
poulinos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 το πιο γρηγορο ειναι να μιλησεις με αντιπροσωπεια ακομα και αν μπορουν να το φτιαξουν αυτοι.γιατι δεν θα περιμενεις να το στειλουν και να το παραλαβουν που παιρνει αρκετα.
chipakos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Αγόρασα ένα S6 με δύο σιμ από κατάστημα στην Αγία Παρασκευή. Στους 10 μήνες φούσκωσε η μπαταρία του και ενώ το είχα και το δούλευα αλλά χωρίς να φορτίζω την μπαταρία του στο φουλ για να μην μου σκάσει κι όλας η οθόνη άρχισε να βγάζει κάθετες γραμμές. Τέλος πάντων αγοράζω από Insomnia ένα άλλο S6 κλώνο για να κάνω την δουλειά μου και να μπορέσω να παραδώσω το προηγούμενο για φτιάξιμο. Το παρέδωσα πριν από 20 ημέρες και σήμερα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν ισχύει η εγγύησή μου διότι δεν το πήγα λένε για φτιάξιμο αμέσως και έγινε μεγαλύτερη βλάβη στο κινητό από ότι ήταν στην αρχή και γι αυτό το λόγο θέλουν 150 ευρώ.Ρωτάω δηλαδή τι εγγύηση έχω για αυτήν την συσκευή?? Μου λέει έχεις κανονικά δύο χρόνια εγγύηση αλλά δεν ισχύει σε αυτήν την περίπτωση λόγω που δεν το έφερες αμέσως όταν φούσκωσε η μπαταρία του. Εχω νευριάσει αλλά δεν νομίζω ότι φταίω εγώ. Εχω εγγύηση τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. Η αγορά έγινε 21 Οκτωβρίου 2015 . Το τηλέφωνο το έχουν στείλει για φτιάξιμο εκτός Ελλάδος δεν έχω πρόσβαση στο επισκευαστικό τους κέντρο..Δεν πρέπει να απαιτήσω με κάποιο τρόπο την επισκευή του ότι και να χει πάθει ??Θα καθόμαστε να ακούμε τον κάθε ένα ότι πίπα θέλει να πει??Με ρώτησε εμένα αν μπορούσα να φύγω το καλοκαίρι από τη Σάμο που έκανα διακοπές και να το πάω να το παραδώσω??
WalkerSW Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Και εσυ βρε αγορουδι μου επρεπε να τους πεις οτι η μπαταρια φουσκωσε το καλοκαίρι και οχι τωρα? Δεν κανουμε τετοια λαθη! 3
lek88 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Γι αυτό στο χρεώνουν εσένα... Υποτίθεται πως το άφησες καιρό με την μπαταρία φουσκωμενη και η βλάβη επεκτάθηκε. Απλά δεν έπρεπε να τους πεις ότι είναι από το καλοκαίρι έτσι. Κρύβε λόγια!
orck Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Και εσυ βρε αγορουδι μου επρεπε να τους πεις οτι η μπαταρια φουσκωσε το καλοκαίρι και οχι τωρα? Δεν κανουμε τετοια λαθη! Μισο λεπτο. Εαν το κινητο εχει εγγυηση τοτε πρεπει να επισκευαστει χωρις κοστος για τον αγοραστη. Το "αργησες να μας το φερεις" ειναι πατεντες για να μην καλυψουν την εγγυηση, τιποτε αλλο. Φιλε μιλησε με την Γενικη Γραματεια Καταναλωτη. Μην περιμενεις ομως θαυματα.
stelios18120 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Κακώς π είπες ότι είναι καιρό φουσκωμένο Εκεί πάτησαν και αυτή και τώρα κάνουν τα κόλπα τους Μίλα με ΓΓΚ αν και μην περιμένεις και θαύματα όπως σ είπαν
Zaytsev Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Συνήγορο του Καταναλωτή καλύτερα, απαντάνε πιο γρήγορα.
orck Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Εναλλακτικα εαν δεν βγαλεις ακρη παρε το κινητο ανεπισκευαστο (δεν ξερω εαν αυτο γινεται χωρις κοστος μη επισκευης) και πηγαινε το σε αλλο σερβις (εαν υπαρχει) και πες τα απολυτος λιγοτερα.Αυτος ειναι βασικος κανονας στα σερβις και στα δικαστηρια, ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ, γιατι οτιδηποτε λεμε μπορει και θα χρησιμοποιηθει εναντιων μας για την χειροτερη δυνατη εκβαση για εμας.
chipakos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Εχω ετοιμάσει τρισέλιδη καταγγελία μαζί με φωτογραφίες του φουσκωμένου τηλεφώνου και ετοιμάζομαι να καταγγείλω το γεγονός και βέβαια δεν περιμένω θαύματα από ΓΓΚ αλλά νομίζω ότι άσχετα με την δίμηνη καθυστέρηση του τηλεφώνου θα έπρεπε να κάνουν την δουλειά τους.Αν μου δείξουν μέσα στους όρους και προυποθέσεις της εγγύησης ότι αν καθυστερήσω να το πάω για επισκευή χάνω την εγγύηση τότε θα το δεχτώ και θα υποχωρήσω. Αν όμως δεν υπάρχει τέτοιος κανόνας που πιστεύω ότι δεν υπάρχει τότε θα έχουν πρόβλημα οι ίδιοι.
Zaytsev Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δεν υπάρχει κι επίσης, ο νόμος λέει ότι αν η επισκευή καθυστερήσει πάνω από 15 μέρες, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλη συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου, πράγμα που πιστεύω δεν έχει τηρηθεί.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Να ξεκινησουμε απο την αρχη στους περισοτερους κατασκευαστες οι μπαταριες εχουν 6 μηνες εγγυηση και οχι 2 χρονια σαν την υπολοιπη συσκευη , οποτε αν εσυ φουσκωσε η μπαταρια στους 6 μηνες εστω και λιγο και περιμενες να το πας για σερβις μετα απο 4-5 μηνες εισαι εκτος εγγυησης οποτε λογικο να σου λενε οτι δε σε καλυπτουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα