genius_13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα. Αρχές Ιουλίου έληξε το συμβόλαιο μου με την cyta , ελάχιστες μέρες μετά κάνω αίτηση μεταφοράς της γραμμής μιας και τέλος Ιουνίου ξεκίνησα την μετακόμιση μου σε άλλη περιοχή. 10 μέρες μετά με τηλεφωνούν και με ενημερώνουν να περάσω απ το κατάστημα να κάνω ανανέωση συμβολαίου μόλις ολοκληρωθεί η μεταφορά της γραμμής την οποία υπολόγισαν το αργότερο ως το τέλος του μήνα. Επιστρέφω αρχές Αυγούστου απ τις διακοπές, ίντερνετ πουθενά. Καμία ενημέρωση απ την πλευρά τους.. Μετά από τηλεφώνημα μου μου λένε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες γραμμές στην περιοχή μου και ότι η μεταφορά της γραμμής θα πάρει 3-4 μήνες το αργότερο !! Κανένα πρόβλημα , πηγαίνω σε κατάστημα και κάνω αίτηση ακύρωσης της μεταφοράς και διακοπή της σιωπηρής ανανέωσης. Κάνω αίτηση στον ΟΤΕ και με λίγη πίεση σε μια βδομάδα είχα ίντερνετ και otetv.. Μου τηλεφωνούν προχθές από μία συνεργαζόμενη εταιρία και μου λένε ότι έχω μια οφειλή περίπου 80ε για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο .. (Μετά την λήξη του συμβολαίου το μηνιαίο κόστος της σύνδεσης πήγαινε απο 22ε σε 38ε περίπου). Ενημέρωσα αρχικά αυτούς ότι δεν πρόκειται να πληρώσω 80ε για υπηρεσίες που δεν μου παρείχαν , είναι αστείο , με την ίδια λογική αν έκαναν 6 μήνες να μεταφέρουν την γραμμή θα έπρεπε να πληρώσω 38χ6 χωρίς να έχω ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο Θα επικοινωνήσω και με αυτούς απευθείας , πριν το κάνω αυτό θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε ανάλογη εμπειρία και αν έχουν νομικό πάτημα να διεκδικήσουν περαιτέρω αυτά τα λεφτά. Στην αίτηση μεταφοράς που υπέγραψα αναφέρει ότι "Εάν η ενεργοποίηση της Τηλεπικοινωνιακής Σύνδεσης Cyta αποδειχθεί τεχνικά μη δυνατή, η Εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα τον Πελάτη υποδεικνύοντας παράλληλα τυχόν υπάρχουσες εναλλακτικές δυνατότητες που μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης, εφόσον επιθυμεί να λάβει εναλλακτικές Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών από την Εταιρεία, οφείλει να υπογράψει τη σχετική σύμβαση, άλλως έχει δικαίωμα να καταγγείλει άμεσα και αζημίως την παρούσα σύμβαση." Ευχαριστώ !
aGka8l Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Πληρωνεις 17 μερες μετα απο την μερα που εκανες την αιτηση μεταφορας τιποτα παραπανω πηγαινε σε ενα καταστήμα ηρεμα και ωραια να το λυσεις το θεμα μην παρεις τηλ
bill2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 σωστος ο φιλος με το τηλ δεν βγαζεις ακρη ασε που δεν βγαζεις ευκολα και γραμμη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα