WalkerSW Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Συγνώμη ρε παιδιά αν ο πελάτης δεν έχει ζητήσει εγκατάσταση λειτουργικού απο το καταστήμα απο που και ως που αυτο να του προσφέρει software support? Εντάξει δεν λέω ότι τα καταστήματα είναι παναγίτσες αλλα να μην τους χρεώνουμε και πράγματα που δεν πρέπει! 1
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Κανονικά το μαγαζί θα έπρεπε να βάλει μέσα σε ένα κουτί όλα τα περιεχόμενα των κουτιών απο τα περιφερειακά cpu,gpu,mobo,manuals,dvd drivers κτλ. αλλά και ότι έχει αφαιρεθεί απο το κουτί. Εγώ έτσι έκανα όταν αγόρασα τον H/Y και τους το τόνισα αυτό για να μην μου ζητήσουν τα ρέστα μετά και πουν ότι ξέρεις δεν μας το είπες αυτό. Τώρα για το software support φυσικά και δεν είναι υποχρέωση τους απο τη στιγμή που ο πελάτης δεν ζήτησε εγκατάσταση os όφειλε όμως να ενημερώσει τον πελάτη ότι κάποια περιφερειακά δεν θα δουλεύουν σωστά, αλλά και να τον δώσει οδηγίες για το πως θα κατεβάσει τους drivers σε περίπτωση που ο πελάτης δεν γνωρίζει και όχι να του πετάξει ένα ξερό κατέβασε τα απο το διαδίκτυο. Έτσι κάνει ένας σωστός επαγγελματίας που σέβεται τον καταναλωτή που εν καιρό κρίσης απο το υστέρημα του αγοράζει κάτι. Και δεν θα πρέπει να δείχνουμε καμιά ανοχή γιατί αυτό το εκμεταλλεύονται όλοι τους
Reinhard Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Το δισκάκι πάντως είναι στο κάτω μέρος του κουτιού της μητρικής και δέν φαίνεται άμεσα. Δείτε εδώ στο unboxing: https://youtu.be/4plSgmLErGU?t=96 Δικιο εχεις, τζαμπα τους κατηγορησα τους ανθρωπους. Αλλα ηταν εντελως αφαντα. Ποιος πανεξυπνος σκεφτηκε να τα βαζει ακριβως κατω απο το χαρτι του κουτιου;; Οποτε ολα καλα θενξ σε ολους.
BlueBlood7 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Δικιο εχεις, τζαμπα τους κατηγορησα τους ανθρωπους. Αλλα ηταν εντελως αφαντα. Ποιος πανεξυπνος σκεφτηκε να τα βαζει ακριβως κατω απο το χαρτι του κουτιου;; Οποτε ολα καλα θενξ σε ολους. Ξύλο θέλετε αλλά ότι έγραψα πιο πάνω ισχύει. 1
Reinhard Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Συγνώμη ρε παιδιά αν ο πελάτης δεν έχει ζητήσει εγκατάσταση λειτουργικού απο το καταστήμα απο που και ως που αυτο να του προσφέρει software support? Εντάξει δεν λέω ότι τα καταστήματα είναι παναγίτσες αλλα να μην τους χρεώνουμε και πράγματα που δεν πρέπει! Δικιο εχεις αφου δεν ζητησε εγκατασταση λειτουργικου αρα το καταστημα δεν εχει ευθυνη για drivers κλπ, αλλα ρε παιδι μου 980 ευρω πραγμα αγορασες απο εκει, θα μπορουσαν να κανουν τον κοπο να σου πουνε ενα πολυ απλο οπως αυτο που ειπε ο fubar.gr πχ, οτι δες στο κουτι της μητρικης εχει dvd με τους drivers και οχι κατεβαστε ο,τι χρειαζεστε απτο ιντερνετ.
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δεν μας είπες όμως ποιο πολυκατάστημα ήταν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα