Προς το περιεχόμενο

Τριξιμο στα καθισματα


driver2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα τα γερμανικά συνήθως καίνε λάδια μετά τις 150 χιλιάδες. Θα συμφωνήσω ότι τα Toyota έχουν θέμα με τα σαλόνια όμως σκέψου ότι τα ibiza που είχα έβγαλε θέμα με το σαλόνι στα 5 χρόνια :)

 

Τα polo είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει το group, τα υπόλοιπα είναι πατάτες.

Λογικά δεν το σπας για να μην σου καεί λάδια, καλά κάνεις.

 

Αχμ.. Έχω μπει σε Honda civic 15 ετών και δεν άκουγα τίποτα, ίσως να έτυχε όπως το δικό μου δεν ξέρω. Ποιότητα τα καθισματα δεν έχουν οκ, αλλά δεν ακούω κάτι στο δικό μου.

 

Εάν έκαιγαν μετά τις 150+ χιλιάδες δε θα μίλαγε κανείς. Τη φήμη την έχουν επειδή πολλά μοτέρ τους καίνε με το καλημέρα (και με μεταχείριση "γάντι").

 

Η οδήγησή μου είναι και από τα δύο στυλ. Μπορεί να μην ανεβάζω καν πάνω από 2,5Κ στροφές με το γκάζι "τσιμπημένο" αντί για πατημένο (συνήθως σε αστικές διαδρομές ή ταξίδι - εκδρομή) αλλά μπορεί και να του πίνω το αίμα σε στροφές σε κάνα βουνό 3 η ώρα τη νύχτα, φλερτάροντας όλη την ώρα με τα "κόκκινα". Το "δε το σπας" πάντως, δεν ισχύει. Απλά τυχαίνει να έχω από τα μοτέρ του group που δεν "πονάνε" κάπου (ο προκάτοχος του συγκεκριμένου μοτέρ, πριν το facelift του αμαξιού μου, μάντεψε, έκαιγε λάδια!).

 

Και για μετά τις 150+ χιλιάδες δε πιστεύω ότι θα βγάλει κάτι. Με λεπτόρευστο λάδι (Mobil1 5W30 από την αρχή) και περιστασιακό σκίσιμο, πιστεύω θα 'χε ξεκινήσει ήδη να καίει, αν το 'χε στο πρόγραμμα. Αλλά οκ, και να ξεκινήσει στα 10-12 του χρόνια, χαλάλι του!

 

Είναι, όπως είπε και ο Γιάννης (Platano), περισσότερο "τι θα σου κάτσει". Απλά στατιστικά βγάζουμε συμπεράσματα. Το ότι σε εμένα δε κάνει κιχ το μοτέρ (αλλά τρίζουν τα πίσω καθίσματα!!! :blink:) έρχεται σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει ΣΥΝΗΘΩΣ στα αμάξια του VAG. Αντίστοιχα κι εσύ μπορεί να έχεις το Corolla του '93 και το εσωτερικό του να είναι απίστευτο, πράγμα που επίσης είναι περίεργο ασυνήθιστο για Toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα γερμανικά συνήθως καίνε λάδια μετά τις 150 χιλιάδες. Θα συμφωνήσω ότι τα Toyota έχουν θέμα με τα σαλόνια όμως σκέψου ότι τα ibiza που είχα έβγαλε θέμα με το σαλόνι στα 5 χρόνια :)

 

Τα polo είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει το group, τα υπόλοιπα είναι πατάτες.

Λες βλακείες με όλο το συμπάθειο.

Το Ibiza και το Polo δεν έχουν διαφορά σε τέτοια θέματα.

 

Βλέπεις που είσαι άσχετος με το θέμα; Και σκέψου ότι παλιότερα στο φόρουμ έπαιζες τον έξυπνο.

 

Έχω το Polo 

και τα πλαστικά στο σαλόνι έχουν ξεφλουδίσει,

η ταπετσαρία στον ουρανό και στις πόρτες έχει ξεκολλήσει,

οι τριγμοί είναι να μην ξέρεις να πρωτοασχοληθείς,

οι επενδύσεις στις κολόνες που ξεκουμπώνουν

και άλλα πολλά με βλάβες.

Είπες κάτι για το Ibiza;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καλυτερο απο τα 3 αδερφακια ειναι το φαμπια... οχι επειδη το εχουμε (και αυτο ) αλλα απο αποψη value for money , ποιοτητα συναρμογης (υλικων εχει λιγο καλυτερη το πολακι) ,και  αξιοπιστια πραγματικη ...

για την ιστορια εχει το μοτερ BZG 1200 12V στα 120 χιλ χλμ σταγονα λαδι... απλα και μονο με υποδειγματικη συντηρηση και προσεχτικη οδηγηση, με ενιοτε ανοιγματα απο εμενα περιπου 1 φορα την βδομαδα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες βλακείες με όλο το συμπάθειο.

Το Ibiza και το Polo δεν έχουν διαφορά σε τέτοια θέματα.

 

Βλέπεις που είσαι άσχετος με το θέμα; Και σκέψου ότι παλιότερα στο φόρουμ έπαιζες τον έξυπνο.

 

Έχω το Polo

και τα πλαστικά στο σαλόνι έχουν ξεφλουδίσει,

η ταπετσαρία στον ουρανό και στις πόρτες έχει ξεκολλήσει,

οι τριγμοί είναι να μην ξέρεις να πρωτοασχοληθείς,

οι επενδύσεις στις κολόνες που ξεκουμπώνουν

και άλλα πολλά με βλάβες.

Είπες κάτι για το Ibiza;

Εσύ λες βλακειες γιστι εγω πουλάω τα ανταλλακτικά ξέρω πότε κ τι χαλάει.

Το ίμπιζα δεν το πήγα ποτέ τελική φίλε μου ποτέ.

 

Επίσης μετά τις 150 χιλιάδες καίνε λάδι συνήθως τα accent. Τα συνεργεία μας κάνουν χρυσές δουλειες, ευτυχώς που υπάρχουν τα γερμανικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι πάντως στις 152000 και δε καιω σταγονα λαδι με τη γερμανίδα μου! Με υποδειγματικη ομως συντήρηση...

 

Νταξ καιει κατι πολλαπλασιαστες αλλα γιολο...

Απο τριξίματα σπανια αλλα υπάρχουν οταν εχει πολυ ζέστη κυρίως απο κάποιο σημείο του ταμπλώ οταν πεφτω σε λακουβες. Μου ειχαν πει στην αντιπροσωπεια να το παω να το αφησω δυο μερες να το φτιάξουν δωρεαν αλλα δεν ασχοληθηκα καθως δε μπορώ να μεινω χωρις αμαξι και για δωρεαν εργασίες δε δινουν οχημα αντικαταστασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια 150.000 βρε ???? Εγώ τα θεωρώ οριακά . Μετά τις 200.000 θα περίμενα μικρή κατανάλωση λαδιού.  250.000 έχει ο Γάλλος μου. Δεν έκαψε ποτέ του λάδι ούτε στο χιλιοστό ευτυχώς. Τα τριξίματα είναι απολύτως εποχιακά. Το καλοκαίρι μηδενίζονται και το χειμώνα υπάρχουν αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Με συνεχή χρήση χάλασε μερικώς το ραδιόφωνο και τα ηχεία του μόνο. Μπορεί να ήμουν τυχερός αλλά προσωπικά εχω μεχρι τώρα απολύτως μηδενικές βλάβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια 150.000 βρε ???? Εγώ τα θεωρώ οριακά . Μετά τις 200.000 θα περίμενα μικρή κατανάλωση λαδιού. 250.000 έχει ο Γάλλος μου. Δεν έκαψε ποτέ του λάδι ούτε στο χιλιοστό ευτυχώς. Τα τριξίματα είναι απολύτως εποχιακά. Το καλοκαίρι μηδενίζονται και το χειμώνα υπάρχουν αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Με συνεχή χρήση χάλασε μερικώς το ραδιόφωνο και τα ηχεία του μόνο. Μπορεί να ήμουν τυχερός αλλά προσωπικά εχω μεχρι τώρα απολύτως μηδενικές βλάβες.

Τι σχέση έχει το γαλλικό; το saxo του 99 δεν έβγαλε πρόβλημα ποτε εκτός κεφαλάρι φλατζα στις 200 χιλιάδες.

 

Τα γαλλικά βγάζουν άλλα κουσούρια, καλοριφέρ, παράθυρα, ταμπλό.

 

Εκεί είναι τα λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...