Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για την apple η απόδειξη αγοράς δεν λέει κάτι την στιγμή που για την εγγύηση ισχύει το online αυτόματο σύστημα ενεργοποίησης (βλέπε παραπάνω). 

Αυτο δεν ισχυει, γιατι η Apple για να μου αναγνωρισει την 2ετη εγγυηση στο iphone (μεσω της infoquest) μου ζήτησε την αποδειξη αγορας, και δεν βασίστηκε στο 1ο online resigtration-ενεργοποιηση που εκανα, οταν ανοιξα την συσκευη μου.

Εκτος κι αν η ιδια η εταιρια εχει αλλες διαδικασιες για καθε περιπτωση, που δεν πιστευω, γιατι δεν ειναι ελληνικη εταιρια.

  • Like 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@giorpa

Για να κλείνουμε το δικό μας θέμα σε ό,τι με αφορά, εσύ επιμένεις πως η apple δεν φέρθηκε επαγγελματικά. Προσωπικά, διαφωνώ κι εξήγησα παραπάνω τους λόγους. Παραδείγματα έχω κι εγώ ν'αναφέρω, είτε καλού 'επαγγελματισμού' είτε κακού. Στην συγκεκριμέμη παρίπτωση, για εμένα, η κατάσταση διαφέρει και καμία εταιρεία δεν υπήρχε περίπτωση να έκανε κάτι διαφορετικό ως ένδειξη καλής θέλησης. Δεν θέλω να υπερασπιστώ την apple. Το αντίθετο, όσο και να μου αρέσουν τα προϊόντα της.

 

@haHa 

Δεν είχα διαβάσει τους όρους τόσο αναλυτικά όσο τους παραθέτεις. Και πάλι όμως, υπάρχει ένα μικρό 'αγκάθι'. Αναφέρεις πως ισχύει η απόδειξη αγοράς για εγγύηση κι όχι το on line σύστημα. Στην δική μου περίπτωση, το προϊόν αγοράστηκε 1 εβδομάδα πριν ενώ το on line σύστημα αναφέρει ως ημερομηνία έναρξης του support ακριβώς την ημέρα της ενεργοποίησης. Εγώ δηλαδή είμαι κερδισμένος κατά μία εβδομάδα. Δεν ξέρω τί έχει αλλάξει στους κανονισμούς της apple και τί όχι ή τί δεν αναφέρουν, πάντως στην περίπτωση του OP που μας ενδιαφέρει κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί προφανώς, σύμφωνα με τη δική μου σκέψη.

 

Όπως και να έχει και να μην μακρυγορώ, ο OP όφειλε αυτά που παραθέτουμε εμείς εδώ να τα έχει διαβάσει και να κινηθεί με τις ανάλογες διαδικασίες, τόσο ως προς το μαγαζί όσο και ως προς την apple. Όπως και να έχει, η ιστορία (για εμένα ξανατονίζω) έχει γκρίζα σημεία τα οποία δεν θα μάθουμε.

 

 

Αυτο δεν ισχυει, γιατι η Apple για να μου αναγνωρισει την 2ετη εγγυηση στο iphone (μεσω της infoquest) μου ζήτησε την αποδειξη αγορας, και δεν βασίστηκε στο 1ο online resigtration-ενεργοποιηση που εκανα, οταν ανοιξα την συσκευη μου.

Εκτος κι αν η ιδια η εταιρια εχει αλλες διαδικασιες για καθε περιπτωση, που δεν πιστευω, γιατι δεν ειναι ελληνικη εταιρια.

Δεν γνωρίζω γιατί δεν μου έχει συμβεί κι ελπίζω να μην μπλέξω  :-D

 

EDIT

Και για να είμαστε on-topic επιτέλους, ειδικά μετά την παράθεση των κανονισμών της εγγύησης της apple που έκανε ο haHA, το θέμα λοιπόν δεν είναι να μην γίνονται αγορές μέσω skroutzo-ο-μάγαζων αλλά το θέμα είναι η ίδια η Apple. Διότι αν πάρουμε το δεδομένα όπως ακριβώς τα περιγράφει ο φίλος aret1, το πρόβλημα ξεκινάει και τελειώνει στην apple. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο... 

Δημοσ.

καμία εταιρεία δεν υπήρχε περίπτωση να έκανε κάτι διαφορετικό ως ένδειξη καλής θέλησης

ούτε κι εγώ θέλω να τραβήξω το θέμα επαναλαμβάνοντας τα ίδια

 

η διαφωνία μας είναι στη βάση αρχης και στη βάση του τί συμβαίνει στην πράξη

 

1. στην πράξη η προσωπικη μου εμπειρία ως καταναλωτής έχει δείξει πως

όταν εταιρείες τηρούν εσωτερικά συστ\ήματα διαχείρισης των πωλήσεων

αυτές οι εταιρείες αποδέχονται εύλογα το παραστατικό της αγοράς ως κυριαρχο αποδεικτικό ισχύος για την εγγύηση,

 

2. από θεωρητική αφετηρία,

η τήρηση των νομικών υποχρεώσεων του πωλητη προς τον αγοραστή δεν είναι θέμα καλης θελησης,

η δε ημερομηνία αγορας στον τελικό καταναλωτή - στο μέτρο που αποδεικνυεται με το παραστατικό αγοράς -

είναι δεσμευτική για τον πάροχο της εγγύησης,

επίσης ο πάροχος της εγγυησης δεν έχει την ευχέρεια να διαλέγει άλλη περιοδο ισχύος εγγύησης πέραν αυτης που προσδιορίζεται από την αγορά προς τον τελικο καταναλωτή

 

μια προσφυγη στις αρμόδιες αρχές του κράτους

οι οποίες προσυλάσσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις αρχές λειτουργίας της αγοράς

θα είναι αρκετή για να τακτοποιήσει το θεμα

Δημοσ.

@giorpa

Για να κλείνουμε το δικό μας θέμα σε ό,τι με αφορά, εσύ επιμένεις πως η apple δεν φέρθηκε επαγγελματικά. Προσωπικά, διαφωνώ κι εξήγησα παραπάνω τους λόγους. Παραδείγματα έχω κι εγώ ν'αναφέρω, είτε καλού 'επαγγελματισμού' είτε κακού. Στην συγκεκριμέμη παρίπτωση, για εμένα, η κατάσταση διαφέρει και καμία εταιρεία δεν υπήρχε περίπτωση να έκανε κάτι διαφορετικό ως ένδειξη καλής θέλησης. Δεν θέλω να υπερασπιστώ την apple. Το αντίθετο, όσο και να μου αρέσουν τα προϊόντα της.

H apple δεν φερθηκε ιδιαιτερα επαγγελματικα:

δεν ενεργοποιησε το applecare οπως οφειλε βασει των ορων που εχει στο site της .

 

Υστερα επεστρεψε τα χρηματα οπως οφειλε μιας και λογω δικιας της ευθυνης δεν μπορουσε ο χρηστης να χρησιμοποιησει την υπηρεσια που αγορασε. 

@haHa 

Δεν είχα διαβάσει τους όρους τόσο αναλυτικά όσο τους παραθέτεις. Και πάλι όμως, υπάρχει ένα μικρό 'αγκάθι'. Αναφέρεις πως ισχύει η απόδειξη αγοράς για εγγύηση κι όχι το on line σύστημα. Στην δική μου περίπτωση, το προϊόν αγοράστηκε 1 εβδομάδα πριν ενώ το on line σύστημα αναφέρει ως ημερομηνία έναρξης του support ακριβώς την ημέρα της ενεργοποίησης. Εγώ δηλαδή είμαι κερδισμένος κατά μία εβδομάδα. Δεν ξέρω τί έχει αλλάξει στους κανονισμούς της apple και τί όχι ή τί δεν αναφέρουν, πάντως στην περίπτωση του OP που μας ενδιαφέρει κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί προφανώς, σύμφωνα με τη δική μου σκέψη.

Μεγαλυτερη ισχυ εχει η αποδειξη.

Αν το online συστημα βγαζει λιγο μεγαλυτερη εγγυηση και ταυτοχρονα δεν ζητηθει η αποδειξη σε περιπτωση service, τοτε ο χρηστης ειναι τυχερος και εχει λιγο μεγαλυτερη εγγυηση.

 

Αλλα μικροτερη εγγυηση απο την αποδειξη λογω οτι το αναφερει το online συστημα δεν γινεται να εχει ο χρηστης.

Δημοσ.

Σκέφτομαι μονάχα

να είχε το δικαίωμα οποιοσδήποτε κατασκευαστής

να αποποιηθεί την υποστήριξη εγγύησης

με το πρόσχημα πως στη γυάλινη σφαίρα είδε ότι έχει λήξει η περίοδος ισχύος...

Δημοσ.

H apple δεν φερθηκε ιδιαιτερα επαγγελματικα

Αν είχα αντιμετωπίσει εγώ ο ίδιος το πρόβλημα και είχα μιλήσει μαζί τους, θα μπορούσα να σου απαντήσω. Στην παρούσα κατάσταση με τα στοιχεία που έχω, δεν τίθεται καν θέμα επαγγελματισμού για εμένα της εν λόγω εταιρείας. Την apple, για να μην παρεξηγούμαι, μπορώ να την κατηγορίσω σε πολλά θέματα για έλλειψη σοβαρότητας κι επαγγελματισμού. Η παρούσα ιστορία όμως (για εμένα) έχει κενά. Συνεπώς, δεν μου φταίει ούτε η apple ούτε το skroutz-ο-μάγαζο. 

 

https://support.apple.com/en-us/HT202696

(φρέσκο, last modified, Jul 12, 2016).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είχα αντιμετωπίσει εγώ ο ίδιος το πρόβλημα και είχα μιλήσει μαζί τους, θα μπορούσα να σου απαντήσω. Στην παρούσα κατάσταση με τα στοιχεία που έχω, δεν τίθεται καν θέμα επαγγελματισμού για εμένα της εν λόγω εταιρείας. 

Mε τα στοιχεια που εχουμε, η apple δεν φερθηκε καθολου επαγγελματικα:

 

... óπου αναφέρονταν ότι δε μπορούσε να καθοριστεί η ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος. Μετά από συνομιλία μου στα ελληνικά με αντιπρόσωπο στο helpdesk της Apple, ενημερώθηκα ότι η εγγύηση μου έχει ήδη λήξει 2 μήνες πρίν την αναγραφόμενη ημερομηνία της απόδειξης μου. 

Δεν τηρησε καν τις διαδικασιες και τους ορους που η ιδια εχει.

 

Μπορει απλα ο αντιπροσωπος στο helpdesk να μην ηταν στην καλυτερη του μερα, να μην ηταν καλα ενημερωμενος κλπ.

Ομως φαινεται οτι δεν τηρησαν αυτα τα οποια γραφει η ιδια η apple στο site της.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

    . . . εγώ έγραψα ένα προσωπικό μου συμβάν και πως το εξέλαβα. Το σκρουτζομάγαζο εννοείται πως φταίει και εγώ προσωπικά δεν έχω ούτε είχα κανένα όφελος από την εξιστόρηση, για αυτό το λόγο και δεν εξέθεσα ονόματα. Αντιθέτως λέω ότι και εγώ κατα 99 τοις εκατό αγοράζω μέσω καταστημάτων σκρούτζ.

    Η μόνη περίπτωση που μπορεί να είχα όφελος ήταν να αγόρασα το applecare ξέρω γω, να άλλαξα γνώμη και αφού άνοιξα το κουτί του να ήθελα πίσω τα χρήματά μου. . . να σπάσω το στομάχι μου, και όλα αυτά να τα σκαρφιστώ ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση. Ένα άλλο μέλος παραθέτει μια παρόμοια περίπτωση, αλλά τα σκρουτζομάγαζα είναι εκ προοιμίου αθώα και φταίμε εμείς που δεν πήγαμε να έρθουμε σε αντιπαράθεση.

    Όπως προείπα η apple δεν δέχτηκε να ενεργοποιήσει το applecare τώρα σε περίπτωση που επέμεινα δεν έχω γνώση να ξέρω τι θα γίνονταν. Η κρυολουσία που τρως σε κάνει να θες να απεμπλακείς άμμεσα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την απόδειξη δεν ισχύει και σας το λέω απο προσωπική περίπτωση. Εχω αγοράσει απo eBay Αγγλίας iPhone 6 εντός εγγύησης σύμφωνα με το serial number. Μετα απο 1 μήνα παρατήρησα καμένο pixel στην οθόνη και παω istorm στην Τσιμιτάκη Θεσσαλονίκης. Με ρώτησαν τ πρόβλημα εχω και μου είπαν ότι για θέματα pixel γίνεται αντικατάσταση συσκευής. Οποτε κανει ένα check το serial number και μου λεει ειναι η συσκευή σε εγγύηση . Δεν έδωσα ποτέ καμια απόδειξη και ούτε μου την ζήτησαν. Σε δυο μέρες μου έδωσαν την νέα συσκευή. Εχω κρατήσει και τα χαρτιά απο την αντικατάσταση.

Επεξ/σία από vb23
Δημοσ.

Για την απόδειξη δεν ισχύει και σας το λέω απο προσωπική περίπτωση. Εχω αγοράσει απo eBay Αγγλίας iPhone 6 εντός εγγύησης σύμφωνα με το serial number. Μετα απο 1 μήνα παρατήρησα καμένο pixel στην οθόνη και παω istorm στην Τσιμιτάκη Θεσαλονικης. Με ρώτησαν τ πρόβλημα εχω και μου είπαν ότι για θέματα pixel γίνεται αντικατάσταση συσκευής. Οποτε κανει ένα check το serial number και μου λεει ειναι η συσκευή σε εγγύηση . Δεν έδωσα ποτέ καμια απόδειξη και ούτε μου την ζήτησαν. Σε δυο μέρες μου έδωσαν την νέα συσκευή. Εχω κρατήσει και τα χαρτιά απο την αντικατάσταση.

Αυτο που λες δεν αναιρει οτι η αποδειξη εχει μεγαλυτερη ισχυ και οτι αν το συστημα βασει serial number λεει οτι ειναι εκτος, αλλα βασει αποδειξης ειναι εντος, τοτε ισχυει η αποδειξη.

 

Το online συστημα με το serial number δεν μπορει να ισχυσει αρνητικα ως προν τον καταναλωτη αν εχει αποδειξη μεταγενεστερη.

 

Αυτο λεμε εξαρχης.

 

Πολλες εταιρειες δεν απαιτουν αποδειξη, ειδικα αν το προιον ειναι καινουριο. Πχ αν πας ενα samsung s7 τωρα για επισκευη , πολυ πιθανο να μην σου ζητησουν αποδειξη γιατι δεν εχει κλεισει χρονο στην αγορα.

 

Αλλα αν τυχει και υπαρχει διαφωνια ως το ποτε αρχιζει η εγγυηση, τοτε η αποδειξη εχει μεγαλυτερη ισχυ.

Αυτο δεν ισχυει, γιατι η Apple για να μου αναγνωρισει την 2ετη εγγυηση στο iphone (μεσω της infoquest) μου ζήτησε την αποδειξη αγορας, και δεν βασίστηκε στο 1ο online resigtration-ενεργοποιηση που εκανα, οταν ανοιξα την συσκευη μου.

Εκτος κι αν η ιδια η εταιρια εχει αλλες διαδικασιες για καθε περιπτωση, που δεν πιστευω, γιατι δεν ειναι ελληνικη εταιρια.

offtopic:

Στην συγκεκριμενη δικια σου περιπτωση, την αποδειξη δεν στην ζητησαν τοσο για να δουν ποτε αρχιζει η εγγυηση, αλλα γιατι ο 2ος χρονος "εγγυησης" της ΕΕ λογω πραγματικων ελαττωματων απευθυνεται σε καταναλωτες(αποδειξη) και οχι σε επαγγελματικες αγορες(τιμολογιο).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...