aret1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Τα πράγματα είναι πολύ απλά το μηχάνημα πριν τελειώσει ο πρώτος χρόνος της apple ή ο πρώτος χρόνος της διετίας της ΕΕ ή πριν τελειώσει καλά καλά ο 11 μήνας της αναγραφομενησ ημερομηνίας αγοράς της απόδειξης, το μηχάνημα δεν έγινε αποδεκτό από την apple (not eligible) για αγορά Applecare. Το συμπέρασμα σου mistr4l είναι αυτό που εμπεριέχει όλο το νόημα του post ελέγξτε πάντα το serial Το γεγονός όμως δεν αλλάζει το από που αγοράστηκε. . . Εγώ όπως και όλοι σας θεωρούσα ότι η απόδειξη δηλώνει κ την έναρξη της εγγύησης οπότε όταν παρουσιάστηκε το θέμα είχαν περάσει 11 μήνες. Δεν αμφιβάλλω ότι θα έβρισκα άκρη στο θέμα της εγγύησης στην Ελλάδα, αλλά η apple μου αρνήθηκε την επέκταση. 1
basilis5 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Τα πράγματα είναι πολύ απλά το μηχάνημα πριν τελειώσει ο πρώτος χρόνος της apple ή ο πρώτος χρόνος της διετίας της ΕΕ ή πριν τελειώσει καλά καλά ο 11 μήνας της αναγραφομενησ ημερομηνίας αγοράς της απόδειξης, το μηχάνημα δεν έγινε αποδεκτό από την apple (not eligible) για αγορά Applecare. Το συμπέρασμα σου mistr4l είναι αυτό που εμπεριέχει όλο το νόημα του post ελέγξτε πάντα το serial Το γεγονός όμως δεν αλλάζει το από που αγοράστηκε. . . Εγώ όπως και όλοι σας θεωρούσα ότι η απόδειξη δηλώνει κ την έναρξη της εγγύησης οπότε όταν παρουσιάστηκε το θέμα είχαν περάσει 11 μήνες. Δεν αμφιβάλλω ότι θα έβρισκα άκρη στο θέμα της εγγύησης στην Ελλάδα, αλλά η apple μου αρνήθηκε την επέκταση. ναι αλλα θα επρεπε κατα τη γνωμη μου 'να καθισετε σε ενα τραπεζι' και οι 3, και να λυθει το θεμα σου, γιατι εισαι ο μονος που δεν φταιει. Το καταστημα δεν μπορει να διευθετησει το θεμα με την εγγυηση σε συνεννοηση με την apple;
giorpa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Ο απίστευτος επαγγελματισμός της Apple όπου κατέληξα να μιλήσω στην Αμερική, κατόπιν συνδέσεως μου από τον Έλληνα στο helpdesk, μου επέτρεψε να μου επιστραφούν τα χρήματα που είχα αγοράσει την επέκταση. Γιατί ανοίγοντας το κουτί του applecare αυτόματα χάνεται και η δυνατότητα να σου επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς του τουλάχιστον από το κατάστημα λιανικής. (διαθέτω όλα τα χαρτια ιστορικό συνομιλίας με την apple αποδείξεις αγορας κλπ) Το μονο που μου χτύπησε άσχημα. Μετά από όλα αυτά. Ο απίστευτος επαγγελματισμός για μένα θα ήταν να σε αντιμετωπίσει σαν πελάτη και να διευκολύνει το αυτονόητο. Μετά από την ταλαιπωρία σου, και ανεξάρτητα εν τελει αν αγόρασες από premium reseller. Να καταχωρήσει σωστά τα στοιχεία αγοράς και χρήσης του τελικού καταναλωτη. Γιατί στην τελική πελάτης είσαι όταν αγοράζεις το αρχικό προϊόν. Και δεύτερη φορά όταν αγοράζεις την υπηρεσία. Και ουκ ολίγα λεφτά χρεώνεσαι. Αν θέλουμε τον απίστευτο επαγγελματισμό. Ο απλός επαγγελματισμός είναι αυτό που έκαναν. Σου επέστρεψαν τα λεφτα για μια υπηρεσία που δεν μπόρεσαν να σου παρέχουν. Με τον ίδιο τρόπο που σου κάνει refund το τελευταίο χαμομάγαζο στην άκρη του πλανήτη. Ανεξάρτητα από το ότι δεν εισακούστηκε το δίκαιο της δικής σου πλευράς. ΥΓ: Τα λέω αυτά έχοντας υπόψη πως το ίδιο (και καλύτερο) support παρέχουν άλλες πολυεθνικές προΪόντων πληροφορικής. 1
mistr4l Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Το μονο που μου χτύπησε άσχημα. Μετά από όλα αυτά. Ο απίστευτος επαγγελματισμός για μένα θα ήταν να σε αντιμετωπίσει σαν πελάτη και να διευκολύνει το αυτονόητο. Μετά από την ταλαιπωρία σου, και ανεξάρτητα εν τελει αν αγόρασες από premium reseller. Να καταχωρήσει σωστά τα στοιχεία αγοράς και χρήσης του τελικού καταναλωτη. Γιατί στην τελική πελάτης είσαι όταν αγοράζεις το αρχικό προϊόν. Και δεύτερη φορά όταν αγοράζεις την υπηρεσία. Και ουκ ολίγα λεφτά χρεώνεσαι. Αν θέλουμε τον απίστευτο επαγγελματισμό. Τον αντιμετώπισε σαν πελάτη με βάση της πολιτικής της apple. Σύμφωνα με το σύστημα της apple λοιπόν, το μηχάνημα είχε ενεργοποιηθεί (έστω είχε ξεκινήσει η εγγύηση) πριν αγοράσει τον υπολογιστή ο OP. Συνεπώς είχε περάσει το πρώτο έτος, όριο στο οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί το apple care. Αυτό αναφέρεται ρητά από την ίδια την apple. Το πρόβλημα δεν είναι πως κάποιος στην apple δεν καταχώρισε σωστά τα στοιχεία αγοράς και χρήσης του προϊόντος, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Έκανε σωστά αυτό που έπρεπε να κάνει. Συνεπώς, η apple δεν φέρει ευθύνη σε αυτό. Ας μην χτυπάμε την εταιρεία αλύπητα επειδή εμάς δεν μας αρέσει κάτι. Αυτό που θα έπρεπε όμως να κάνει ο OP θα ήταν να πάει με την απόδειξη αγοράς στο εν λόγω κατάστημα - skroutz-ο-μάγαζο, να τους δείξει και την εγγύηση / απάντηση της apple και να τους αφήσει να βγάλουν άκρη αυτοί. Αρχικά φταίει λοιπόν ο OP που δεν το έκανε αυτό, εν συνεχεία το κατάστημα και τέλος το συζητάμε για την apple. Η δε apple, προφανώς έχει και λόγο να σου λέει apple care μέχρι ένα χρόνο. Γνωρίζουν πως πωλούν ηλεκτρονικά μηχανήματα. Όσο και καλά να είναι, όσο άριστος ποιοτικός έλεγχος κι αν υπάρχει, πάντα μετά τον χρόνο υπάρχει ο κίνδυνος να βγει πρόβλημα. Δεν σου αρέσει η πολιτική της? Σεβαστό, πας σε άλλη εταιρεία. @aret1 Πραγματικά η περίπτωσή σου με αφήνει άναυδο. Κρίμα που δεν το συνέχισες. Τουλάχιστον έτσι θα μαθαίναμε τί έχει συμβεί πραγματικά. Όπως και να έχει, έκρινες πως δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις, σεβαστό. Απλά δημιουργούνται κάποια κενά στην όλη ιστορία και δεν θα μάθουμε τελικά ποιος ευθύνεται ή όχι (προφανώς δεν ευθύνεσαι εσύ όπως τα γράφεις). Όπως και να έχει, όπως το είπαμε και πριν, έλεγχος με την αγορά του μηχανήματος απ'όπου κι αν γίνει η αγορά.
zio10 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 ^Απλά θα μπορούσε ίσως και η apple με την απόδειξη αγοράς να ενεργοποιήσει το apple care. 1
giorpa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Τον αντιμετώπισε σαν πελάτη με βάση της πολιτικής της apple. Σύμφωνα με το σύστημα της apple λοιπόν, το μηχάνημα είχε ενεργοποιηθεί (έστω είχε ξεκινήσει η εγγύηση) πριν αγοράσει τον υπολογιστή ο OP. Συνεπώς είχε περάσει το πρώτο έτος, όριο στο οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί το apple care. Αυτό αναφέρεται ρητά από την ίδια την apple. Το πρόβλημα δεν είναι πως κάποιος στην apple δεν καταχώρισε σωστά τα στοιχεία αγοράς και χρήσης του προϊόντος, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Έκανε σωστά αυτό που έπρεπε να κάνει. Συνεπώς, η apple δεν φέρει ευθύνη σε αυτό. Ας μην χτυπάμε την εταιρεία αλύπητα επειδή εμάς δεν μας αρέσει κάτι. Αυτό που θα έπρεπε όμως να κάνει ο OP θα ήταν να πάει με την απόδειξη αγοράς στο εν λόγω κατάστημα - skroutz-ο-μάγαζο, να τους δείξει και την εγγύηση / απάντηση της apple και να τους αφήσει να βγάλουν άκρη αυτοί. Αρχικά φταίει λοιπόν ο OP που δεν το έκανε αυτό, εν συνεχεία το κατάστημα και τέλος το συζητάμε για την apple. Η δε apple, προφανώς έχει και λόγο να σου λέει apple care μέχρι ένα χρόνο. Γνωρίζουν πως πωλούν ηλεκτρονικά μηχανήματα. Όσο και καλά να είναι, όσο άριστος ποιοτικός έλεγχος κι αν υπάρχει, πάντα μετά τον χρόνο υπάρχει ο κίνδυνος να βγει πρόβλημα. Δεν σου αρέσει η πολιτική της? Σεβαστό, πας σε άλλη εταιρεία. Όσο κι αν θα σου φανεί απίστευτο συμφωνώ πως για τα δεδομένα της πολιτικής της Apple έγινε αυτό που ορίζει η πολιτική της Apple. Απίστευτος επαγγελματισμός δεν είναι. Πολύ πιστευτός. Και ούτε καν επαγγελματισμός για την πολιτική μιας εταιρείας που σέβεται τον πελάτη. Ειδικά για τα δεδομένα μιας εταιρείας που προέρχεται από τα ήθη της καταναλωτικής αγοράς των ΗΠΑ. Και όχι μόνο. Μια απίστευτη επαγγελματική πρακτικη θα ήταν κάτι διαφορετικό. ΥΓ: Τί να πούνε κάτι εταιρείες και καταστήματα που αναγνωρίζουν εγγύηση είτε βάσει του συστήματος είτε βάσει απόδειξης αγοράς, να υπερισχύει το ένα και παντα υπέρ του πελάτη; 1
mistr4l Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 ^Απλά θα μπορούσε ίσως και η apple με την απόδειξη αγοράς να ενεργοποιήσει το apple care. Για την apple η απόδειξη αγοράς δεν λέει κάτι την στιγμή που για την εγγύηση ισχύει το online αυτόματο σύστημα ενεργοποίησης (βλέπε παραπάνω). Καταλαβαίνω την σκέψη σου. Συμφωνώ μαζί σου, δεν έχω να κερδίσω κάτι άλλωστε ούτε και θέλω να υπερασπιστώ την apple. Απλά κάτι έχει συμβεί και θα ήθελα πολύ να γνωρίζω κι εγώ τί. Το δικαιολογώ λοιπόν με βάση τη λογική της apple. Τί να πω... Όσο κι αν θα σου φανεί απίστευτο συμφωνώ πως για τα δεδομένα της πολιτικής της Apple έγινε αυτό που ορίζει η πολιτική της Apple. Απίστευτος επαγγελματισμός δεν είναι. Πολύ πιστευτός. Και ούτε καν επαγγελματισμός για την πολιτική μιας εταιρείας που σέβεται τον πελάτη. Ειδικά για τα δεδομένα της καταναλωτικής αγοράς των ΗΠΑ. Και όχι μόνο. Μια απίστευτη επαγγελματική πρακτικη θα ήταν κάτι διαφορετικό. ΥΓ: Τί να πούνε κάτι εταιρείες και καταστήματα που αναγνωρίζουν εγγύηση είτε βάσει του συστήματος είτε βάσει απόδειξης αγοράς, να υπερισχύει το ένα και παντα υπέρ του πελάτη; Καταλαβαίνω ακριβώς τί εννοείς. Απλά ήθελα να διαχωρίσω τα πράγματα. Με την λογική της apple, που την γνωρίζουμε όλοι, η εταιρεία δεν έχει ευθύνη. Με την λογική του καταναλωτή (την δική μας και προφανώς σωστή), υπάρχει ζήτημα. Στην θέση του OP πάντως θα το είχα κυνηγήσει και φυσικά θα είχα ζητήσει ευθύνες / διευθέτηση του προβλήματος από το ίδιο το κατάστημα. Από την άλλη φίλε giorpa, δεν θα ξεχάσω την αγορά μιας οθόνης EIZO. Την είχα πάρει με την εγγύηση 0 pixel. Όταν την άνοιξα, ειχα καμμένο pixel στο κέντρο ακριβώς (κόκκινο χρώμα μάλιστα). Πήρα τηλ. λοιπόν για άμεση αντικατάσταση. Ο ελληνάρας λοιπόν μου το μασούσε. Δεν είναι καμμένο pixel. Είναι καμμένο sub-pixel, συνεπώς δεν γίνεται αντικατάσταση οθόνης. Όταν ζήτησα όμως την απάντησή τους εγγράφως υπογεγεγραμμένη από τον υπεύθυνο του καταστήματος, η αντικατάσταση της οθονης έγινε σε χρόνο dt. Εκεί αν δεις επαγγελματισμός. 2
giorpa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Για μένα επαγγελματισμός είναι να τηρούνται τα ελάχιστα και κατόπιν και η πολιτική της εκάστοτε εταιρείας. Το να έρχεται η εταιρεία και να παριστάνει τον Πιλάτο που νίπτει τας χείρας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι μία από τις επιλογές. Αλλά αντικειμενικά δεν λέγεται επαγγελματισμός, ούτε με βάση τις εταιρικες αξίες ούτε με βάση τα καταναλωτικά ήθη. Το να αφήνει μια εταιρεία έναν πελάτη δυσαρεστημένο πάλι, ούτε κι αυτό λέγεται επαγγελματισμός. Στην καλύτερη περίπτωση, η εταιρεία οφείλει να διερευνήσει την αναφορά και να επιδιώξει να βρει λύση προς όφελος του πελάτη. Αυτό είναι επαγγελματισμός με αντικειμενικά δεδομένα που έχουν να κάνουν τις εταιρικες αξίες και την καταναλωτική συμπεριφορά. Το αν επίσης η εταιρεία θα φροντίσει να αξιοποιήσει την καταγγελία για να διερευνήσει ενδεχόμενο τυχόν απάτης στο σύστημα διανομής των προϊόντων της είναι υπόθεση της εταιρείας. Συσκευές που ενεργοποιήθηκαν προν καταλήξουν στον τελικό χρήστη, κάποια στιγμή εμπορεύθηκαν μέσα από το επίσημο δίκτυο και είναι προς το συμφέρον και της εταιρείας να διασφαλίζει και τη φήμη-αξιοπιστία της και τα συμφέροντά της. Κι αυτο πάλι εμπίπτει στον επαγγελματισμό. Αλλά επειδή θα συμφωνήσουμε πως εδώ δεν είναι χώρος για σεμνάρια, αυτό που αφορά την περίπτωσή μας είναι η αντιμετώπιση του πελάτη. Και στο κομμάτι αυτό η συμπεριφορά της εταιρείας (σε γνώση των κεντρικών Αμερικής μάλιστα) είναι ανεπαρκής.
mistr4l Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 @giorpa Θα συμφωνήσω απόλυτα σε όσα αναφέρεις. Υπάρχει όμως μία διαφορά στον τρόπο σκέψης μας κι αυτό διαφοροποιεί ουσιαστικά τις απαντήσεις μας. Εσύ μιλάς για τί θα έπρεπε να κάνει η εταιρεία, δείχνοντας πως σέβεται τον πελάτη και τον καταναλωτή. Να εξετάσει το ζήτημα, να παρέμβει και να δει τί συμβαίνει στο δίκτυό της. Το πρόβλημα όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση (και που κολλάω εγώ) είναι πως ο OP δεν το κυνήγησε περισσότερο για να μάθουμε τί έχει συμβεί. Αν λοιπόν το skrotzoμάγαζο πούλησε ένα μηχάνημα το οποίο είχε ανοικτεί κι ενεργοποιηθεί για τον ά ή ΄β λόγο η apple τί να κάνει ακριβώς? Να παρέμβει πώς? Να πει στον πελάτη, "δεν πειράζει που βλέπω από το σύστημα πως το προϊόν έχει ενεργοποιηθεί 3 μήνες πριν από την αγορά του, εγώ θα σου δώσω apple care επειδή σέβομαι τον καταναλωτή?" Και μετά αναφέρεις να ελέγξει τί γίνεται στο δίκτυό της και να ελέγξει το ενδεχόμενο απάτης. Πώς να το κάνει αυτό και γιατί? Επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο ένας πωλητής ή ένα κατάστημα (που δεν είναι και official reseller στην τελική) να έχει κάνει απάτη? Τέλος, ο OP δήλωσε πς δεν το κυνήγησε το θέμα. Καμία εταιρεία λοιπόν, είτε λέγεται apple, είτε HP, είτε DELL δεν θα έδειχνε τόση καλοσύνη στον καταναλωτή για να κάνει όσα αναφέρεις ως ένδειξη επαγγελματισμού. Αν ο OP προσπαθούσε να βγάλει άκρη με το κατάστημα εδώ καταρχήν και κατόπιν η apple του έλεγε 'νίπτω τας χείρας μου / δεν γνωρίζω / εν οίδα ότι ουδέν οίδα' τότε να συμφωνήσω μαζί σου. Όπως και να έχει, στο συγκεκριμένο θέμα εμένα η apple δεν μου φταίει, ούτε ο επαγγελματισμός της. Φταίει το ζήτημα που έχει προκύψει στο οποίο ο OP δεν έδωσε συνέχεια. Ό,τι και να γράφουμε εμείς από εδώ και στο εξής, εικασίες είναι. Σενάρια όπως λες. Το άσχημο είναι πως δεν θα μάθουμε ούτε την αιτία ούτε και τον πιθανό χειρισμό της κατάστασης μετέπειτα τόσο από το skrotzομάγαζο όσο κι από την apple ώστε να είμαστε προσεκτικότεροι στο μέλλον όλοι μας.
giorpa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Καταλαβαίνω το σημείο στο οποίο διαφοροποιούμαστε. Παρ'ολα αυτά υπάρχει και το αντικειμενικό δεδομένο σε συνηγορία του καταναλωτή που λέγεται απόδειξη αγοράς και η οποία δίνει δικαιώματα στον καταναλωτή με βάση τη νομοθεσία. Ο επαγγελματισμός ορίζεται από τα ελάχιστα και συμπληρωματικά από την εταιρική πολιτική. Αν ο topic starter προσφύγει στις αρμόδιες αρχές το σίγουρο είναι πως σε κάποιο στάδιο θα κληθούν να δώσουν όλες οι πλευρές εξηγήσεις. Και να βάλω στην άκρη την θεμιτή επαγγελματική συμπεριφορά μιας εταιρείας. Το είχα κάνει νωρίτερα όταν δεν παρέθεσα αντιπαράδειγμα στο οποίο άλλη εταιρεία θα είχε τηλεφωνικά ζητήσει serial και φωτογραφίες, και θα είχε στείλει courier να αντικαταστησει την συσκευή με νέα σφραγισμένη. Ακόμα και καλύτερο μοντέλο σε έλλειψη αντίστοιχου, πάντα προς όφελος του πελάτη. Αυτα είναι παράδειγμα από το άλλο άκρο, το οποίο είναι καθόλα πιστευτό επαγγελματικά και πραγματικό. Και χωρίς να φτάσουμε στο παραπάνω άκρο, είναι πλέον συνήθης στην αγορά η εμπορική πολιτική που αναγνωρίζει χωρίς προσκόμματα την εγγύηση σε όφελος του πελάτη. Ναι αν η Apple έχει συστήματα στα οποία υποστηρίζει πως βλέπει καταχωρήσεις αναντίστοιχες στην απόδειξη αγοράς, να κάνει αυτό που υποχρεώνεται από την νομοθεσία εφ' όσον δεν θεωρεί παραδεκτές τις υποχρεώσεις της στα καταναλωτικά ήθη , και την αξιοπιστία της φήμηας της. Αυτό που κάνει η πλειονότητα της αγοράς. ΥΓ:: Δευτερυόντως γιατί δεν αφορά τον καταναλωτή και το θέμα οι καταχωρήσεις-ενεργοποιησεις πελατών στα κάθε είδους εταιρικά συστήματα αντιστοιχούν σε υπαρκτά δεδομένα και οποιαδήποτε σοβαρή εταιρεία έχει την ευχέρεια να κάνει τους ελέγχους της. ΥΓ2: Αλοίμονο αν θα είχε χώρο στην αρμοδιότητα της αναγνώρισης της εγγυησης η επίκληση των εσωτερικών συστημάτων της οποιαδήποτε εταιρείας.
aret1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Οπως ανέφερα και πιο πριν ημουν αναμεσα στην αγορα applecare ή στην αλλαγη του εσωτερικου δίσκου. Όταν μου δώθηκε η δυνατότητα να μου επιστραφούν τα χρήματα μου απο την apple, δε θελησα να ασχοληθώ άλλο. Είχα ξενέρωσει απίστευτα και το μόνο που ήθελα ήταν να τελειώσω και να ηρεμήσω. Αυτό είναι και ο λόγος που δεν ασχολήθηκα αν και δεν το συνηθίζω να εγκαταλείπω σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις. Το συμβάν έγινε περίπου 16 μαίου 2016 με την απόδειξη αγοράς 10 ιουνίου το 2015. Πολλές φορές προσπάθησα να το περάσω στο φόρουμ και μόνο πρόσφατα κατάφερα να το διαχειριστώ χωρίς βρίσιες κλπ κλπ. Και μόνο που το επαναφέρω στη μνήμη μου είναι αρκετά επίπονο. Αλλά δεν ήθελα να μην το αναφέρω. Η διαδικασία να αποδείξεις για ένα καινούργιο μηχάνημα από που αγοραστηκε να επικοινωνήσεις με τον ένα και τον άλλον, ε εντάξει κάπου εγκαταλείπεις . . .
mistr4l Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Και χωρίς να φτάσουμε στο παραπάνω άκρο, είναι πλέον συνήθης στην αγορά η εμπορική πολιτική που αναγνωρίζει χωρίς προσκόμματα την εγγύηση σε όφελος του πελάτη. Ναι αν η Apple έχει συστήματα στα οποία υποστηρίζει πως βλέπει καταχωρήσεις αναντίστοιχες στην απόδειξη αγοράς, να κάνει αυτό που υποχρεώνεται από την νομοθεσία εφ' όσον δεν θεωρεί παραδεκτές τις υποχρεώσεις της στα καταναλωτικά ήθη , και την αξιοπιστία της φήμηας της. Αυτό που κάνει η πλειονότητα της αγοράς. ΥΓ:: Δευτερυόντως γιατί δεν αφορά τον καταναλωτή και το θέμα οι καταχωρήσεις-ενεργοποιησεις πελατών στα κάθε είδους εταιρικά συστήματα αντιστοιχούν σε υπαρκτά δεδομένα και οποιαδήποτε σοβαρή εταιρεία έχει την ευχέρεια να κάνει τους ελέγχους της. Για να μιλήσουμε με στοιχεία... Αγόρασα το δικό μου mbp πριν ένα μήνα. 23 Σεπτεμβρίου παρέλαβα το laptop. Το ενεργοποίησα. Σήμερα λοιπόν, πηγαίνοντας στην αντίστοιχη καρτέλα του mac, αυτόματα το σύστημα βρίσκει το serial number και σε κατευθύνει (αυτόματα τονίζω πάλι) στην αντίστοιχη σελίδα... Μία διαδικασία 2 δευτερολέπτων. Επισυνάπτω φωτογραφία. Όπως βλέπεις, για το δικό μου μηχάνημα, αναφέρεται ημέρα λήξης εγγύσης η 23η Σεπτεμβρίου 2017. Αυτά τα στοιχεία παρέχονται αυτόματα από την εταιρεία. Δεν υπάρχει καμία λανθασμένη παραδοχή από κανέναν, ούτε από την apple, ούτε από τον πωλητή, ούτε από τον αγοραστή. Μπορώ λοιπόν μέχρι τότε ν'αγοράσω apple care. Αν εγώ πάω τον Οκτώβρη του 2017 προφανώς η apple θα μου πει 'sorry'. Η apple λοιπόν και στην περίπτωση του OP, έκανε το ίδιο. Είδε τα στοιχεία με βάση το serial number και την ημέρα ενεργοποίησης και του είπε τί συμβαίνει. Συμφωνώ πως σήμερα στην αγορά δεν χρειάζεται καν η απόδειξη αγοράς για εγγύηση, η συγκεκριμένη περίπτωση όμως που συζητάμε είναι λίγο διαφορετική. Προφανώς το παράδειγμα του 'απόλυτου επαγγελματισμου' που αναφέρεις είναι ουτοπικό (Το αναφέρεις και μόνος σου άλλωστε) και δεν είναι δυνατόν να συμβεί από καμία εταιρεία. Από εκεί και πέρα το σίγουρο είναι πως εγώ κι εσύ θα είχαμε κινήσει γη κι ουρανό να βρούμε άκρη, σε αντίθεση με τον OP που δεν είχε τόσο μεγάλο πρόβλημα κι αρκέτηκε σε μίας αναφορά του θέματος και προφανώς να πάρει τα χρήματά του πίσω από το apple care. @aret1 Διαγράφω την πρόταση καθώς είδα την απάντησή σου μετά την αποστολή. Σε καταλαβαίνω απολύτως σε όσα γράφεις. Μην βρεις και τον μπελά σου από πάνω με όσα γράφουμε εμείς. Συζήτηση κάνουμε απλά (Συνεχίζεται...) Επιμένω λοιπόν. Για εμένα προσωπικά περισσότερο με απασχολεί τί πραγματικά έχει συμβεί μιας και η διαδικασία αναγνώρισης εγγύησης είναι αυτόματη, παρά το αν η apple έδειξε επαγγελματισμό ή όχι (που για εμένα δεν τίθεται καν τέτοιο ζήτημα). 1
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Τον αντιμετώπισε σαν πελάτη με βάση της πολιτικής της apple. Σύμφωνα με το σύστημα της apple λοιπόν, το μηχάνημα είχε ενεργοποιηθεί (έστω είχε ξεκινήσει η εγγύηση) πριν αγοράσει τον υπολογιστή ο OP. Συνεπώς είχε περάσει το πρώτο έτος, όριο στο οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί το apple care. Αυτό αναφέρεται ρητά από την ίδια την apple. Το πρόβλημα δεν είναι πως κάποιος στην apple δεν καταχώρισε σωστά τα στοιχεία αγοράς και χρήσης του προϊόντος, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Έκανε σωστά αυτό που έπρεπε να κάνει. Συνεπώς, η apple δεν φέρει ευθύνη σε αυτό. Ας μην χτυπάμε την εταιρεία αλύπητα επειδή εμάς δεν μας αρέσει κάτι. Οχι, η apple δεν επραξε βασει της πολιτικης της. Λανθασμενα δεν καλυπτει τον χρηστη, μιας και ηταν εντος εγγυησης συμφωνα με την ιδια την πολιτικη της apple. http://www.apple.com/legal/warranty/products/ios-warranty-document-us.html WHAT IS COVERED BY THIS WARRANTY? Apple Inc. of One Infinite Loop, Cupertino, California, U.S.A. 95014 (“Apple”) warrants the Apple-branded iPhone, iPad, iPod or Apple TV hardware product and the Apple-branded accessories contained in the original packaging (“Apple Product”) against defects in materials and workmanship when used normally in accordance with Apple's published guidelines for a period of ONE (1) YEAR from the date of original retail purchase by the end-user purchaser ("Warranty Period"). http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ Η Apple Distribution International που εδρεύει στη Δημοκρατία της Ιρλανδίας, στη διεύθυνση Hollyhill Industrial Estate Hollyhill, Cork (ή ο νόμιμος διάδοχός της) (στο εξής, «Apple») εγγυάται ότι το προϊόν υλικού και τα αξεσουάρ που φέρουν την εμπορική επωνυμία της Apple και περιλαμβάνονται στην αρχική συσκευασία (στο εξής,«Προϊόν Apple») δεν θα παρουσιάσουν ελαττώματα οφειλόμενα σε πλημμελή κατασκευή ή ελαττωματικά υλικά, εφόσον χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τα εγχειρίδια χρήσης και τις τεχνικές προδιαγραφές της Apple, καθώς και τις άλλες δημοσιευμένες οδηγίες για Προϊόντα Apple, για περίοδο ΕΝΟΣ (1) ΕΤΟΥΣ από την ημερομηνία αρχικής αγοράς από τον τελικό καταναλωτή (στο εξής,«Περίοδος εγγύησης»). Συμφωνα λοιπον με την ιδια την πολιτκη της apple, η περιοδος εγγυησης ειναι "ενα ετος από την ημερομηνία αρχικής αγοράς από τον τελικό καταναλωτή." Και φυσικα , εδω τι ισχυει για το applecare: http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appmacuk.html You must purchase and register the Plan within twelve (12) months from the original date of purchase of the Covered Equipment. http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appmacgr.html Οφείλετε να αγοράσετε και να καταχωρήσετε το Πρόγραμμα εντός δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς του Καλυπτόμενου εξοπλισμού. Τα περι εναρξης της εγγυησης απο την ημερα ενεργοποιησης του προιοντος δεν ισχυουν(ειναι μια εκτιμηση για την διαρκεια της εγγυησης, αλλα την τελικη ισχυ την εχει η ημερομηνια της αποδειξης). Δηλαδη αν καποιος ειχε αγορασει ενα macbook το 2012 και δεν το εχει ανοιξει ακομα και το ανοιξει αυριο και το ενεργοποιησει, δεν θα εχει εγγυηση για 1 χρονο απο τωρα, αλλα θα εχει ηδη ληξει η εγγυηση του. Για την εναρξη της εγγυησης, ισχυει το ποτε αγοραστηκε οπως γραφει πανω η αποδειξη/τιμολογιο. Τελος, η apple δεν εκανε σε αυτην την περιπτωση κατι ιδιατερα "επαγγελματικο". Αρχικα δεν ενεργοποιησε το applecare οπως οφειλε βασει των ορων που εχει στο site της και τελικως επεστρεψε τα χρηματα, μιας και λογω δικιας της ευθυνης δεν μπορουσε ο χρηστης να χρησιμοποιησει την υπηρεσια που αγορασε. Ετσι κι αλλιως, βασει των ορων μπορεις να επιστρεψεις το applecare εντος 30 ημερων: http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appmacgr.html Με επιφύλαξη όσων προβλέπονται από την τοπική νομοθεσία, αν πραγματοποιήσετε την ακύρωση σε χρονικό διάστημα εντός τριάντα (30) ημερών από την αγορά του Προγράμματος ή τη λήψη των παρόντων Όρων και προϋποθέσεων, όποιο από τα δύο επέλθει αργότερα, θα σας επιστραφεί το τίμημα αγοράς στο σύνολό του μειωμένο κατά την αξία τυχόν υπηρεσίας που παρασχέθηκε δυνάμει του Προγράμματος. http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appmacnaen.html i) If you cancel within thirty (30) days of your Plan’s purchase, or receipt of this Plan, whichever occurs later, you will receive a full refund less the value of any service provided under the Plan. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2016 από haHa 1
giorpa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Για να μην πάμε μακριά έχω δύο προσωπικά παραδείγματα από πολυεθνικές των ΗΠΑ. 1. Στο πρώτο παράδειγμα, επικαλέστηκα εγγύηση στη μια πολυεθνική επειδή εμένα μου 'μύριζε' μήπως ήταν μεταχειρισμένο το προϊόν που μόλις είχα αγοράσει. Για να μη στενχαωριέμαι (στην κυριολεξία έτσι κατέληξε η συνομιλία με το support) μου ζήτησαν φωτογραφία το serial και την απόδειξη και μου απέστειλαν με courier καινούριο σφραγισμένο προϊόν πληροφορικής. Σε μια διαδικασία με το σεις και και με το σας, στην οποία με κρατούσαν συνεχώς σε επαφή. Με άφησαν δε να κρατήσω και το πρώτο προϊόν, χωρίς να ζητήσουν την επιστρφή του. Μου έδωσαν ακόμα και ελευθερία να διαλέξω προϊόν σχετικά μεγαλύτερης αξίας. ΠροΪόντα μάλιστα που δεν ήταν ευτελούς αξίας. Αυτό όλο το λέω απίστευτο! Κυριολεξία. Και απίστευτα επαγγελματικό! 2. Στην άλλη περίπτωση χωρίς πολλά πολλά η εγγύηση που είχαν καταχωρημένη για το προΪόν μου ήταν μεγαλύετρη από αυτή που θα λογίζοαν με βάση την απόδειξη αγοράς. Χρησιμοποίησα την εγγύηση για περισσότερους μηνες από όσο τη δικαιούμουν και επειδη τη χρειάστηκα στις τελευταίες μέρες που έληγαν και οι παραπανίσιοι μήνες, καταλήξαμε να έρχεται τεχνικός σπίτι μου ελάχιστες μέρες εκτός εγγύησης. Να με ρωτάει κιόλας αν έχει κάτι άλλο να μπορεί να διορθώσειμε κάλυψη από την εγγύηση που είχε λήξει λίγες μέρες πριν. Επίσης καθόλου ευτελούς αξίας προΪόντα. Αυτό επίσης το λέω απίστευτο! Λοιπόν επειδή εγώ δεν έχω στόχο να αναφερθώ σε τίποτε από τα παραπάνω ωςτο πρότυπο που θα όφειλε να ακολουθήσει το support της Apple, θα πω μανάχα πως η έννοια του τί σημαίνει απίστευτος επαγγελματισμός καμιά φορά υπερβαίνει τον πήχη που χαμηλά θέτουν κάποιες εταιρείες του χώρου. Ο απλός επαγγελματισμός από την άλλη δεν έχει να κάνει μόνο με την βούληση της κάθε εταιρείας, αλλά έχει να κάνει πρωτίστως με την αυτονόητη συμμόρφωση ως προς τα ελάχιστα που επιβάλλει η νομοθεσία. Τα παραστατικά αγοράς αποτελούν το αναγκαίο πειστήριο. ΥΓ: Στη δική μου περίπτωση #2 η επίκληση της εγγύησης έγινε κατόπιν απώλειας της απόδειξης αγοράς με βαση την καταχώρηση στα εσωτερικά συστήματα της ταδε εταιρείας (αναπληρώνοντας το πειστήριο αγοράς, την απόδειξη δηλαδή). Εύλογα η καταχώρηση στα εσωτερικά συστήματα δε θα μπορούσα παρά να λειτουργεί αναπληρωματικά και μόνο προς την απόδειξη αγοράς. Διαφορετικά, η κάθε εταιρεία θα μπορούσε να επικαλειστεί μονομερώς κατά το δοκούν την αφορμή για αθέτηση της εγγύησης με βάση τα εσωτερικα της στοιχεία καταχώρησης τα οποία δε θα μπορούσαν με άλλο τρόπο να διασταυρωθούν προς υπεράσπιση του καταναλωτή. ΥΓ2: Καταλαβαίνω πως η Apple γνωστοποιεί την πολιτική της απέναντι στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιον από τα προϊόντα της. Ελάχιστη αξία έχει για τη νομοθεσία όμως η πολιτική της Apple.
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 ΥΓ: Στη δική μου περίπτωση #2 η επίκληση της εγγύησης έγινε κατόπιν απώλειας της απόδειξης αγοράς με βαση την καταχώρηση στα εσωτερικά συστήματα της ταδε εταιρείας (αναπληρώνοντας το πειστήριο αγοράς, την απόδειξη δηλαδή). Εύλογα η καταχώρηση στα εσωτερικά συστήματα δε θα μπορούσα παρά να λειτουργεί αναπληρωματικά και μόνο προς την απόδειξη αγοράς. Διαφορετικά, η κάθε εταιρεία θα μπορούσε να επικαλειστεί μονομερώς κατά το δοκούν την αφορμή για αθέτηση της εγγύησης με βάση τα εσωτερικα της στοιχεία καταχώρησης τα οποία δε θα μπορούσαν με άλλο τρόπο να διασταυρωθούν προς υπεράσπιση του καταναλωτή. +1 Ακριβως αυτο. Η αποδειξη/τιμολογιο αγορας εχει μεγαλυτερη ισχυ για το ποτε αρχιζει η εγγυηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα