voltmod Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Στο Jamf Nation User Conference, που απευθύνεται σε επαγγελματίες διαχειριστές IT, ο Vice President του τμήματος Workplace as a Service της IBM, Fletcher Previn, μίλησε για την απόφαση της IBM να δώσει τη δυνατότητα στους εργαζομένους της να επιλέγουν υπολογιστές με Windows ή υπολογιστές Mac αλλά και τη διαφορά στο κόστος. Η IBM ξεκίνησε να προσφέρει στους υπαλλήλους της Macs στα μέσα του 2015 και σύντομα έγινε ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Apple. Κατά το πρώτο έτος, η Apple ανέπτυξε κατά μήκος της επιχείρησής της σχεδόν 30 χιλιάδες Macs, αλλά με τους εργαζομένους της να επιλέγουν Macs αντί για PCs, η IBM κατέληξε να διαθέτει στην επιχείρηση της 90 χιλιάδες Macs που τη διαχείριση και την υποστήριξη τους ανέλαβαν… πέντε διαχειριστές. Υπήρχε αρχικά η αντίληψη ότι τα Macs θα ήταν σημαντικά ακριβοτερα από τα PCs, αλλά κατά την διάρκεια του περασμένου χρόνου η IBM ανακάλυψε ότι ήταν στην πραγματικότητα τα PCs που ήταν πιο ακριβά. Σε διάστημα τεσσάρων ετών, ο Previn υποστηρίζει ότι η IBM εξοικονομεί έως και $543 ανά Mac σε σύγκριση με ένα PC. Αλλά δεν είναι ακριβό και δεν υπερφορτώνει το (τμήμα) IT; "Όχι" απαντάει ο Previn και συμπληρώνει: "Η IBM διαπίστωσε ότι όχι μόνο τα PCs οδηγούν σε διπλάσιες κλήσεις υποστήριξης, είναι επιπλέον και τρεις φορές ακριβότερα. Πιο συγκεκριμένα, και ανάλογα το μοντέλο, η IBM εξοικονομεί από $273 έως $543 ανά Mac σε σύγκριση με ένα PC, σε διάστημα τεσσάρων ετών. Και αυτό αντανακλά την καλύτερη τιμή που έχουμε πάρει ποτέ από την Microsoft” δήλωσε ο Previn. Πολλαπλασιάστε τώρα το παραπάνω νούμερο επί εκατό χιλιάδες, όσοι είναι οι υπολογιστές που θα χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι της IBM του χρόνου, και μιλάμε για σοβαρή εξοικονόμηση χρημάτων. Στο προηγούμενο συνέδριο Jamf, ο Fletcher Previn είχε κάνει παρόμοια σχόλια. “Κάθε Mac που αγοράζουμε βγάζει και εξοικονομεί χρήματα για την IBM” είχε δηλώσει περυσι ο Previn. Οι υπολογιστές Mac αυξάνουν την δημοτικότητα τους ανάμεσα στους υπαλλήλους της IBM διαρκώς, και σύμφωνα με τελευταία στοιχεία, το 73% εξ αυτών επιθυμεί ο επόμενος υπολογιστής του να είναι Mac. Για να καλύψει την ζήτηση, κάθε εβδομάδα η IBM αναπτύσσει στο δίκτυο της 1300 νέους υπολογιστές Mac κάθε εβδομάδα, χρησιμοποιώντας το λογισμικό διαχείρισης Jamf και το Device Enrollment Program της Apple για να βοηθήσει τους χρήστες της να ξεκινήσουν γρήγορα την εργασία τους. Site: Macrumors
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Είναι λίγο γκουγκλ τρανσλέιτ το άρθρο ή εγώ πάσχω από αντίληψη;
atsddd Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Εεε? Πέρα απ τον τίτλο το υπόλοιπο θα το γράψει ξαποιος στα ελληνικά?? Παιδιά χαλάτε την εικόνα του site με τέτοιες δημοσιεύσεις και ας είναι ουσιαστική η είδηση. Μην αρχίσουμε και βλέπουμε σε λίγο. Η IBM ΔΗΝΕΙ ΜΑΚ ΣΤΟΥΣ ΗΠΑΛΥΛΟΥΣ ΤΗΣ. ΔΙΑΔΟΣΤΑΙ!!1!!111 3
kastor-Ntouts Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Εεε? Πέρα απ τον τίτλο το υπόλοιπο θα το γράψει ξαποιος στα ελληνικά?? Παιδιά χαλάτε την εικόνα του site με τέτοιες δημοσιεύσεις και ας είναι ουσιαστική η είδηση. Μην αρχίσουμε και βλέπουμε σε λίγο. Η IBM ΔΗΝΕΙ ΜΑΚ ΣΤΟΥΣ ΗΠΑΛΥΛΟΥΣ ΤΗΣ. ΔΙΑΔΟΣΤΑΙ!!1!!111 Άι μπιέμ μεγάλη η χάρη της 1
Agnwstos_X Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Ειναι εγω επειδη και αφου καποιος αλλος δεν και μετα εγω οποτε υστερα παλι αλλα εφεξης οχι. Καταλαβατε? 1
Demon Lord Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με τη σύνταξη του άρθρου, εμένα μια χαρά μου φαίνεται. Στην ουσία τώρα, εντελώς υποκειμενικό αυτό που λέει η IBM. Εξάλλου πελάτης της Apple είναι και αυτή 2
Mercyful_Fate Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με τη σύνταξη του άρθρου, εμένα μια χαρά μου φαίνεται. Στην ουσία τώρα, εντελώς υποκειμενικό αυτό που λέει η IBM. Εξάλλου πελάτης της Apple είναι και αυτή Όντως το άρθρο μια χαρά είναι, αλλά το υπόλοιπο δεν το κατάλαβα. Επειδή είναι πελάτης της, τι? Η IBM δεν θέλει να έχει το μικρότερο δυνατό κόστος IT για τους υπαλλήλους της? Οπότε γιατί να λέει ψέμματα? Διαβάστε την είδηση πρώτα και μετά σχολιάστε. Μιλάει για κόστος συντήρησης σε βάθος 4-ετιας. 3
NOTIOS1981 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 1) Δεν γνωριζουμε το ποιοτικο κομματι της ερευνας αρα κρινουμε την υποκειμενικη αποψη καποιου με βαση την εκτιμιση του. π.χ. Αν MAC πηραν οι μανατζερς εχουν πολυ λιγοτερη αναγκη απο IT support σε σχέση με αλλους Users. 2) Μάλλον επειδη σταματησε να πουλάει Consumer Laptop/Desktop μιλαει.... αλλιως θα τον εσκιζαν στην IBM 3) Ο τυπος ειναι αντιπροεδρος σε τμημα που πουλαει υπηρεσιες. Δεν λεει κατι ακομα κι αν το πιστευει αν δεν εχει καποιο σκοπο και οφελος. είτε προσωπικο έιτε εταιρικο. Τον υπολογισμο του δεν μπορω να τον σχολιασω γιατι οπως ειπα δεν εχουμε στοιχεια πως εβγαλε αυτη την αποψη.
rednez Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 ναι ειναι πιο οικονομικα εφοσον τα πηραν τσαμπα για να κανουν διαφημιση στην apple λογικο ειναι 1
alexzzz Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Εντυπωσιακός τίτλος για ένα γενικο οτιναναι άρθρο/δήλωση. Εμένα η εμπειρία μου αυτά τα χρόνια μου δείχνει οτι αυτα είναι φύκια 1
imoaix Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 δηλωσεις στελεχων εταιρειων = 1000% σκοπιμοτητα = δεν συμπιμπτουν ουτε με ευνοικο τυφωνα με την πραγματικοτητα = σπανιως ειναι προς οφελος των τελικων καταναλωτων
giorpa Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Βασικά είχε προηγηθεί της 'ζήτησης' η εμπορική συμφωνία/συμμαχία Apple-IBM.
Alx1 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Apple kai oikonomiko= kati paei lathos από άλλο άρθρο εδώ πέρα: Τα νούμερα έχουν και αντίστροφη ανάγνωση: για ένα σύστημα του οποίου ο κατασκευαστής επαίρεται (καυχιέται) ότι «it just works» και δεδομένου επιπλέον ότι πρόκειται για κλειστό και proprietary με μικρές έως ανύπαρκτες δυνατότητες επέμβασης του χρήστη και μάλιστα αν δεχτώ κι αυτό που λες παραπάνω, ότι δεν κάνουν ό,τι θέλουν... τότε κι αυτό το 5% είναι με μία λέξη αδικαιολόγητο. 5% ποσοστό σε 150.000 μηχανήματα όπως αναφέρεται, είναι προβλήματα και βλάβες σε 7.500 υπολογιστές. Δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι για να το καυχιέσαι, μάλλον κάτι για να το αποσιωπάς είναι. Και ναι μεν ο αντίστοιχος αριθμός στα PC είναι μεγαλύτερος, όμως εκεί η κατάσταση εξισορροπείται αλλιώς. Το κόστος είναι δραματικά μικρότερο και στην προμήθεια και (κυρίως) στο σέρβις, το προσωπικό είναι πολύ περισσότερο εξοικειωμένο (ακόμα και μη έμπειρο - εξού και τα περισσότερα αναμενόμενα λάθη και προβλήματα και κλήσεις στο support) και οι διαθέσιμες δυνατότητες σε προγράμματα και συσκευές απείρως περισσότερες. Τα δυο αυτά νούμερα αυτά από την ΙΒΜ δηλαδή, από μόνα τους δεν λένε απολύτως τίποτα. Τώρα αν κάποιοι για τους δικούς τους λόγους είτε χαίρονται είτε μελαγχολούν έχουν προφανώς θέμα που όμως είναι δικό τους και δεν θα τους το λύσω εγώ. Το «βλέπει τσόντες» είναι ακραίο παράδειγμα, εντάξει. Σημαίνει με λίγα λόγια ότι περιήγηση σε μη ασφαλή site αυξάνει δραματικά την πιθανότητα μόλυνσης του υπολογιστή, με αποτέλεσμα στην καλύτερη δραματικό λαγκάρισμα (χωρίς να γνωρίζει ο χρήστης τον λόγο) σε σημείο το μηχάνημα να παύει να είναι παραγωγικό = εγγυημένη κλήση customer support για πρόβλημα που ουσιαστικά δεν έχει να κάνει με το λειτουργικό ούτε με το hardware. Στο Mac δεν υπήρχε και σε μεγάλο (αλλά όλο και μικρότερο) βαθμό εξακολουθεί να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα, καθώς δεν υπήρχε αντίστοιχο malware για Mac = λιγότερες έως ανύπαρκτες μολύνσεις = λιγότερες κλήσεις CS. Όσο αυξάνονται οι πωλήσεις του, νομοτελειακά η εικόνα αυτή θα αντιστρέφεται. όσον αφορά το HW setup. Θυμάμαι περίπτωση σε εταιρεία που δούλεψα κάποια στιγμή όπου είχε 12 PC και 2 Mac. Τα δυο Mac είχαν τις εξής ιδιαιτερότητες: Τα δούλευαν μόνο 3 συγκεκριμένα άτομα, δούλευαν μόνο δυο συγκεκριμένα προγράμματα και είχαν δικό τους δίκτυο μεταξύ τους. Υπό αυτές τις συνθήκες, θα ήταν ομολογουμένως τρομερά δύσκολο να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα που να απαιτεί CS. Δηλαδή πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ γκαντέμης για να σου βγάλει πρόβλημα. Στα PC συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο, ειδικά σε 3 συγκεκριμένα κάθονταν κάθε μέρα 3 διαφορετικά άτομα. Μια φορά που όντως ήρθε τεχνικός - δεν θυμάμαι ποιο ήταν το πρόβλημα είχε να κάνει με έναν δικτυακό δίσκο - έκατσε 3 ώρες και χρέωσε 150 ευρώ, 50 την ώρα μιας και τόσο χρέωνε η εταιρεία που δούλευε. Θα μου πεις σιγά και τι έγινε, επαγγελματικό μηχάνημα, έβγαζε δουλειά, έκανε απόσβεση αυτά τα 150. Ναι, αλλά το θέμα είναι ότι στο PC το ίδιο πρόβλημα θα λυνόταν πολύ ταχύτερα, αφού είτε θα μπορούσαμε να το λύσουμε μόνοι μας είτε ο τεχνικός θα έπαιρνε πολύ λιγότερα. Τον αντίστοιχο δίσκο στα PC θυμάμαι τον είχα εγκαταστήσει εγώ με δωρεάν πληροφορίες πέντε λεπτών στο τηλέφωνο. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο δηλαδή. Ναι μεν λιγότερες οι βλάβες στα mac, σοβαρότερες όμως και ακριβότερες στην επίλυση. Υ.Γ. Θυμάμαι κάποτε είχε χυθεί καφές στο πληκτρολόγιο του ενός Mac, δηλαδή χαζή εντελώς αβαρία που μπορεί να συμβεί στον καθένα. Να μιλήσω για το κόστος αντικατάστασης σε σχέση με αντίστοιχο για PC?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα