Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Turbo αυτοκίνητα που είναι σε εργοαστασιακή κατάσταση, δεν χρειάζεται να περιμένετε για να το σβήσετε. Η μοναδική περίπτωση είναι να το σκίζετε και να σταματήσετε αμέσως. Διαφορετικά ακόμα και σε χαλαρή οδήγηση μόλις ενός χιλιομέτρου έχει πέσει η θερμοκρασία.

 

Για την εκκίνηση πάλι δεν χρειάζεται να περιμένετε τίποτα. Μάλιστα, είναι οτι χειρότερο να κάθεσαι να περιμένεις στο ρελαντί. Ζεσταίνεται μόνο ένα μέρος του κινητήρα και όλος ο υπόλοιπος είναι κρύος. Βάζετε μπροστά, μετά απο μόλις 10'' ξεκινάτε κανονικά αλλά οδηγείτε πολύ χαλαρά, με λίγες στροφές και χωρίς να ζορίζετε το μοτέρ. Με αυτό το τρόπο θα έχουμε ομοιογενές ζέσταμα όλων των μηχανικών μερών. Και μην βιάζεστε να χαλαρώσετε μόλις δείτε το ψυκτικό στη θερμοκρασία λειτουργίας. Το λάδι θέλει λίγο χρόνο παραπάνω για να φτάσει και αυτό στην επιθυμητή θερμοκρασία.

 

Όσο για το πάτημα του συμπλέκτη (στα χειροκίνητα), κακό σίγουρα δεν κάνει, και διευκολύνει την περιστροφή της μίζας. Σε μερικά αυτόματα το πάτημα του φρένου κατά την μιζιά, θεωρείται μέτρο ασφαλείας, ώστε να μην τσουλήσει το αμάξι.

 

Το να μην αφήνετε στριμένο το τιμόνι για πολύ ώρα, είναι σωστό, γιατί καθώς όλα πλεον είναι υδραυλικά, κι όταν πχ είναι τέρμα στριμένο το τιμόνι και κάθεται εκεί για αρκετή ώρα, ανεβάζει θερμοκρασία το κύκλωμα και έχετε φθορά χωρίς λόγο. Μερικά manual αυτοκινήτων το αναφέρουν αυτό.

 

Τέλος μιλάτε για πότε γίνεται η αλλαγή λαδιών, και αναφέρετε τιμές χωρίς να λέτε για ποιά λάδια μιλάτε και για ποιά μοτέρ. Υπάρχουν αρκετών είδη λαδιών, πολύ κινητήρες με διαφορετικές ανάγκες και προδιαγραφές και υπάρχουν και λάδια long-term που κρατάνε ακόμα και 30.000χλμ. 

 

Το να αλλάζεις κάθε 5.000, το μόνο κακό που κάνεις είναι στην τσέπη σου. Εφώσον χρησιμοποιείς το όχημά σου κάτω υπο φυσιολογικές συνθήκες (δεν το πας σε track-day κάθε Σ/Κ για παράδειγμα), μια χαρά κρατάνε όσο λέει ο κατασκευαστής είτε βάση χιλιομέτρων, είτε βάση χρονικού ορίου.

 

Και τέλος, δεν συνιστάται να αλλάζετε και τα πρώτα λάδια του καινούργιου οχήματός σας, νωρίτερα απο ότι λέει το manual, νομίζοντας οτι έτσι θα γλυτώσετε πχ απο ρινίσματα. Κάποιοι κατασκευαστές, βάζουν ειδικά πρόσθετα στο λάδι ακριβώς για τα πρώτα χιλιόμετρα στην ζωή του κινητήρα.

 

Υπάρχουν γνώστες και "γνώστες", γιατί κάποιοι απο αυτούς, έχουν γνώσεις που ανήκουν σε άλλες εποχές και όχι στο 2016. Ακόμα και η διαδικασία του στρωσίματος, έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Το να υποστηρίζει κάποιος οτι "εμένα έτσι το έκανε ο παππούς μου και ο μπαμπάς μου, και μια χαρά μοτέρ είχανε" δεν σημαίνει οτι η ίδια πρακτική ισχύει και για την σύγχρονη εποχή.

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχουμε εσένα.

Αρκείς!

Γνώστης!

Ε τωρα εχουμε κ εσενα...! ΛΟΛ 

Turbo αυτοκίνητα που είναι σε εργοαστασιακή κατάσταση, δεν χρειάζεται να περιμένετε για να το σβήσετε. Η μοναδική περίπτωση είναι να το σκίζετε και να σταματήσετε αμέσως. Διαφορετικά ακόμα και σε χαλαρή οδήγηση μόλις ενός χιλιομέτρου έχει πέσει η θερμοκρασία.

 

Για την εκκίνηση πάλι δεν χρειάζεται να περιμένετε τίποτα. Μάλιστα, είναι οτι χειρότερο να κάθεσαι να περιμένεις στο ρελαντί. Ζεσταίνεται μόνο ένα μέρος του κινητήρα και όλος ο υπόλοιπος είναι κρύος. Βάζετε μπροστά, μετά απο μόλις 10'' ξεκινάτε κανονικά αλλά οδηγείτε πολύ χαλαρά, με λίγες στροφές και χωρίς να ζορίζετε το μοτέρ. Με αυτό το τρόπο θα έχουμε ομοιογενές ζέσταμα όλων των μηχανικών μερών. Και μην βιάζεστε να χαλαρώσετε μόλις δείτε το ψυκτικό στη θερμοκρασία λειτουργίας. Το λάδι θέλει λίγο χρόνο παραπάνω για να φτάσει και αυτό στην επιθυμητή θερμοκρασία.

 

Όσο για το πάτημα του συμπλέκτη (στα χειροκίνητα), κακό σίγουρα δεν κάνει, και διευκολύνει την περιστροφή της μίζας. Σε μερικά αυτόματα το πάτημα του φρένου κατά την μιζιά, θεωρείται μέτρο ασφαλείας, ώστε να μην τσουλήσει το αμάξι.

 

Το να μην αφήνετε στριμένο το τιμόνι για πολύ ώρα, είναι σωστό, γιατί καθώς όλα πλεον είναι υδραυλικά, κι όταν πχ είναι τέρμα στριμένο το τιμόνι και κάθεται εκεί για αρκετή ώρα, ανεβάζει θερμοκρασία το κύκλωμα και έχετε φθορά χωρίς λόγο. Μερικά manual αυτοκινήτων το αναφέρουν αυτό.

 

Τέλος μιλάτε για πότε γίνεται η αλλαγή λαδιών, και αναφέρετε τιμές χωρίς να λέτε για ποιά λάδια μιλάτε και για ποιά μοτέρ. Υπάρχουν αρκετών είδη λαδιών, πολύ κινητήρες με διαφορετικές ανάγκες και προδιαγραφές και υπάρχουν και λάδια long-term που κρατάνε ακόμα και 30.000χλμ. 

 

Το να αλλάζεις κάθε 5.000, το μόνο κακό που κάνεις είναι στην τσέπη σου. Εφώσον χρησιμοποιείς το όχημά σου κάτω υπο φυσιολογικές συνθήκες (δεν το πας σε track-day κάθε Σ/Κ για παράδειγμα), μια χαρά κρατάνε όσο λέει ο κατασκευαστής είτε βάση χιλιομέτρων, είτε βάση χρονικού ορίου.

 

Και τέλος, δεν συνιστάται να αλλάζετε και τα πρώτα λάδια του καινούργιου οχήματός σας, νωρίτερα απο ότι λέει το manual, νομίζοντας οτι έτσι θα γλυτώσετε πχ απο ρινίσματα. Κάποιοι κατασκευαστές, βάζουν ειδικά πρόσθετα στο λάδι ακριβώς για τα πρώτα χιλιόμετρα στην ζωή του κινητήρα.

 

Υπάρχουν γνώστες και "γνώστες", γιατί κάποιοι απο αυτούς, έχουν γνώσεις που ανήκουν σε άλλες εποχές και όχι στο 2016. Ακόμα και η διαδικασία του στρωσίματος, έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Το να υποστηρίζει κάποιος οτι "εμένα έτσι το έκανε ο παππούς μου και ο μπαμπάς μου, και μια χαρά μοτέρ είχανε" δεν σημαίνει οτι η ίδια πρακτική ισχύει και για την σύγχρονη εποχή.

ΕΓΩ μιλαω για ημι συνθετικο λαδι Catrol or mobil1 super 2000, αυτα τα κανω αλλαγη στις 5.000 το πολυ 6. 000 .

Τωρα αν βαλεις  ΕΣΥ Φουλ συνθετικο ας πουμε στα 50-70 ευρω τα 4L σε πανε ανετα εως 10.000 , απο εκει και περα δικαιωμα σου να τα αλλαξεις και στις 25.000 , εγω λαδια δεν κραταω τοσα χιλιομετρα ουτε στα Βαν της εταιριας, το πολυ 15.000 .

Δημοσ.

Αυτα περι 2 χρονων και 20000 χλμ για αλλαγη λαδιών όποιος τα ακούει και τα ακολουθεί ειναι τρελος, γυφτος, ψυχασθενής ή ασχετος (ή ολα μαζί)...

Μετα βλέπεις σε συνεργεια να ανοιγουν μοτερ και να τα πλένουν με πιεστικό και λες τι κανει τρελος ειναι...;

Για την ιστορια η φορντ για τους τουρμπατους κινητηρες δινει επισημως αλλαγη λαδιων ανα 20.000km ή 1 χρονο.
Δημοσ.

Για την ιστορια η φορντ για τους τουρμπατους κινητηρες δινει επισημως αλλαγη λαδιων ανα 20.000km ή 1 χρονο.

Μάλιστα... Πόσα Ford μπαίνουν στα συνεργεία καθημερινά έχεις γνώση; φυσικά και όχι.. 20 χιλιάδες θα το πάρεις στο χεράκι πριν τις 200.

 

Εγω συμφωνώ με τον Γιάννη ο οποίος έχει και γερμανικό τούρμπο και ιαπωνικό, ανά 10 τα τούρμπο Μαξ.

Δημοσ.

Μάλιστα... Πόσα Ford μπαίνουν στα συνεργεία καθημερινά έχεις γνώση; φυσικά και όχι.. 20 χιλιάδες θα το πάρεις στο χεράκι πριν τις 200.

 

Εγω συμφωνώ με τον Γιάννη ο οποίος έχει και γερμανικό τούρμπο και ιαπωνικό, ανά 10 τα τούρμπο Μαξ.

Γνωση δεν εχω , ουτε εσυ γινεται να εχεις αλλωστε.

Αυτο που ξερω ειναι οτι σαν αμαξια ειναι αρκετα αξιοπιστα. Ειδικα οι ecoboost κινητηρες στους οποιους αναφερομαι, ειναι απλα οτι καλυτερο στην κατηγορια τους, 5 συνεχομενες χρονιες κινητηρας της χρονιας κλπ. Τωρα αν εσυ (κι οταν λεω εσυ, εννοω συγκεκριμενα εσενα που μας τα ζαλιζεις καθε μερα για το χρεπι 20ετιας που σου πουλησανε για αμαξι και νομιζεις οτι πηρες φεραρι), ποσως με ενδιαφερει.

Εισαι 20 χρονια πισω στο θεμα αυτοκινητου, αρα δε γινεται να εχεις αποψη για τους σημερινους κινητηρες, ποσο μαλλον να πεις στην φορντ πως να φτιαχνει καλυτερους κινητηρες τη στιγμη που ηδη το πραττει βαση επισημων βραβευσεων και οχι μονο.

Μεινε με το χρεπι σου και ασε τους αλλους να ασχολουνται με τους κινητηρες του 2016.

Δημοσ.

Γνωση δεν εχω , ουτε εσυ γινεται να εχεις αλλωστε.

Αυτο που ξερω ειναι οτι σαν αμαξια ειναι αρκετα αξιοπιστα. Ειδικα οι ecoboost κινητηρες στους οποιους αναφερομαι, ειναι απλα οτι καλυτερο στην κατηγορια τους, 5 συνεχομενες χρονιες κινητηρας της χρονιας κλπ. Τωρα αν εσυ (κι οταν λεω εσυ, εννοω συγκεκριμενα εσενα που μας τα ζαλιζεις καθε μερα για το χρεπι 20ετιας που σου πουλησανε για αμαξι και νομιζεις οτι πηρες φεραρι), ποσως με ενδιαφερει.

Εισαι 20 χρονια πισω στο θεμα αυτοκινητου, αρα δε γινεται να εχεις αποψη για τους σημερινους κινητηρες, ποσο μαλλον να πεις στην φορντ πως να φτιαχνει καλυτερους κινητηρες τη στιγμη που ηδη το πραττει βαση επισημων βραβευσεων και οχι μονο.

Μεινε με το χρεπι σου και ασε τους αλλους να ασχολουνται με τους κινητηρες του 2016.

Δεν ξερεις τι ξερω οποτε δεν μιλας μεχρι να μαθεις,Επισης μιλας μονο για 1 μοντελο κινητηρα δεν μας μιλας για τα σαπια τα focus που χαλανε καθε ωρα !!!  Εξυπνακια Ελληνα οπως σε συμφερει, εγω σου μιλαω για το δικο μου το παλιο -φερε μου 1 FORD ιδιας ηλικιας 

τα κανουμε τσεκ και βλεπουμε τι θελει αλλαγη,το Ford μεγαλε μου θα θελει σχεδον τα παντα!!

 

Αυτη ειναι Η ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!! 

 

Για κοντρα δεν σου λεω καν...θα κλαψεις - 190 στο μπαμ βγαζει το κορολακι .

Δημοσ.

Ωραια, βρες καναν μπαρμπα να συζητησετε για τα χρεπια σας λοιπον και ποιο εχει τα ωραιοτερα τασια, ποιο ειναι καταλυτικο, ποιο εχει αιρ-κοντισιο και ποιο παιρνει μπροστα χωρις τσοκ.
Οπως σου ειπα στο θεμα αυτοκινητου εισαι 20 χρονια πισω, οι κοντρες σε μαραναν τρομαρα σου :lol:

Δημοσ.

Ωραια, βρες καναν μπαρμπα να συζητησετε για τα χρεπια σας λοιπον και ποιο εχει τα ωραιοτερα τασια, ποιο ειναι καταλυτικο και ποιο εχει αιρ-κοντισιο.

Οπως σου ειπα στο θεμα αυτοκινητου εισαι 20 χρονια πισω, οι κοντρες σε μαραναν τρομαρα σου :lol:

Ιταλικες ζαντες φοραω , εφοσον δεν ξερεις τι σημαινει Toyota αστο, αδικα ασχολουμαι. 

 

Επισης ειχα και καινουριο οποτε μην τρελαινεσαι, εχω αλλαξει πολλα, σαν τον Ιαπωνα κανενα. 

Εσυ δεν μας λες τι εχεις ; μαγκας με ξενα @@ μηπως ;

 

 

Δημοσ.

Παίδες για τα θέματα του μοτέρ, τί συντήρηση θέλει και πως να του συμπεριφέρεσαι πριν το σβήσεις, τα λέει όλα στο manual.

 

Ο οποιοσδήποτε εκφέρει γνώμη επί αυτού είναι τουλάχιστον ανεύθυνος... είναι σαν ο τραυματιοφορέας να λέει τί φαρμακευτική αγωγή να πάρει ο άρρωστος γιατί ...έχει δει πολλούς "και ξέρει με ποια φάρμακα πάνε καλά". Ο κάθε ένας οφείλει να ξέρει μέχρι που είναι οι γνώσεις του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...