Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Αλλαγή στις 5.000;; γιατί; εδώ υπάρχουν έξυπνοι που λένε στις 20.000 η ακόμα και στα 2 χρόνια!! Αν μιλας για λαδια στα δυο ΤΤ αλλαζω καθε 10.000 χλμ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Αν μιλας για λαδια στα δυο ΤΤ αλλαζω καθε 10.000 χλμ . Όχι για σένα.. Μια χαρα αλλαγή κάνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Αλλαγή στις 5.000;; γιατί; εδώ υπάρχουν έξυπνοι που λένε στις 20.000 η ακόμα και στα 2 χρόνια!! Γιατι όχι; 35 ευρω ειναι η αλλαγη λάδια φίλτρο... ειδικα σε τουρμπο που κινειται εντος πολης και με τα 5000 χλμ να τα κανεις σε 9-12 μηνες δε βρίσκω λόγω να μην αλλαχθουν... Αυτα περι 2 χρονων και 20000 χλμ για αλλαγη λαδιών όποιος τα ακούει και τα ακολουθεί ειναι τρελος, γυφτος, ψυχασθενής ή ασχετος (ή ολα μαζί)... Μετα βλέπεις σε συνεργεια να ανοιγουν μοτερ και να τα πλένουν με πιεστικό και λες τι κανει τρελος ειναι...; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γιατι όχι; 35 ευρω ειναι η αλλαγη λάδια φίλτρο... ειδικα σε τουρμπο που κινειται εντος πολης και με τα 5000 χλμ να τα κανεις σε 9-12 μηνες δε βρίσκω λόγω να μην αλλαχθουν... Αυτα περι 2 χρονων και 20000 χλμ για αλλαγη λαδιών όποιος τα ακούει και τα ακολουθεί ειναι τρελος, γυφτος, ψυχασθενής ή ασχετος (ή ολα μαζί)... Μετα βλέπεις σε συνεργεια να ανοιγουν μοτερ και να τα πλένουν με πιεστικό και λες τι κανει τρελος ειναι...; Ακριβώς, ανά 5.000 και πολλά είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Ακριβώς, ανά 5.000 και πολλά είναι. Καθε 5000 χλμ αλλαγη ?? Γιατι ??? Μου θυμιζεις το 1988 που αλλαζα τα ορυκτελεια καθε 2500 χλμ. Παντως μια φορα τον χρονο και χωρις κινηση που λεει ο λογος καλο ειναι να αλλαζοντε αναξαρτητα απο χλμ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γιατι όχι; Εδω στο ατμοσφαιρικό τώρα και δε τα κρατάω 10000 χλμ και βαζω και Castrol Edge LongLife που εχει 11€ το λίτρο (*5 λιτρα καθως παίρνει 4.5)... Συνηθως γύρω στις 8500-9000 εχουν αλλαχθεί. Και δε καιει σταγόνα λαδι και κελαηδαει το μοτερ Σεβασμό θέλει το αμαξι, τιποτα αλλο! Και εσυ βεβαια στις 10000 μια χαρα εισαι! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γιατι όχι; Εδω στο ατμοσφαιρικό τώρα και δε τα κρατάω 10000 χλμ και βαζω και Castrol Edge LongLife που εχει 11€ το λίτρο (*5 λιτρα καθως παίρνει 4.5)... Συνηθως γύρω στις 8500-9000 εχουν αλλαχθεί. Και δε καιει σταγόνα λαδι και κελαηδαει το μοτερ Σεβασμό θέλει το αμαξι, τιποτα αλλο! Και εσυ βεβαια στις 10000 μια χαρα εισαι! Εγω λογω λιγων χλμ 7-8 χιλιαδες τον χρονο αλλαζω καθε χρονο στο CRV .Αυτονοητο οτι δεν καιει σταγονα ...Ιαπωνικο .... Τα δυο ΤΤ και λογω παλαιοτητος ολο και τσιμπανε λαδακι αλλα και λογω turbo μου λεει ο μαστορας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Εγώ που έχω γερμανικό και δεν καίει σταγόνα μετά από 140.000km και αλλάζω κάθε 10k km μάλλον θα είμαι στα όρια του μύθου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Εγώ που έχω γερμανικό και δεν καίει σταγόνα μετά από 140.000km και αλλάζω κάθε 10k km μάλλον θα είμαι στα όρια του μύθου... Μπα,εγω μια χαρα σε βρισκω,και εγω στο αυτοκινητο καθε 10.000χλμ αλλαζω λαδια.Υπερβολικο μου ακουγεται να αλλαζει καποιος τα λαδια καθε 3-4-5.000 χλμ,δεν παθαινει τιποτα το αμαξι βεβαια και καθε 1000 χλμ να τα αλλαξεις,απλα δεν του προσφερεις τπτ επιπλεον και ξοδευεις χρηματα χωρις λογο.Ενταξει,εννοειτε οτι χρησημοποιουμε ενα καλο συνθετικο λαδι,δεν θα αφησεις ορυκτελαιο 10.000 χλμ.Απο την αλλη,λογω δουλειας θελω να πω οτι στα διαστηματα σερβις(ειτε ειναι αλλαγη λαδιων,ιμαντες κτλ) πρεπει να δινουμε περισσοτερη σημασια στην διαρκεια απο οτι στα χλμ.Δλδ λεει το λαδι αλλαγη καθε 10.000 χλμ ή 1 χρονο, αν περασει ενας χρονος ειναι πιο επιζημιο για τον κινητηρα απο οτι αν περασουν τα 10.000 χλμ.Το ιδιο με τον ιμαντα χρονισμου,αλλαγη πχ καθε 60.000 ή 5 χρονια.Αν ενα αυτοκινητο φτασει τις 60.000χλμ,δεν τρεχει τιποτα αν κανει αλλες 5 ή 10.000,αν ομως φτασουν τα 5 χρονια χωρις να εχουν συμπληρωθει οι 60.000 χλμ,πρεπει να αλλαχθει ο ιμαντας αμεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Ακριβώς, ανά 5.000 και πολλά είναι. Γιατί όχι 4? Ή ακόμα καλύτερα κάθε δεύτερο γέμισμα βενζίνη! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γιατί όχι 4? Ή ακόμα καλύτερα κάθε δεύτερο γέμισμα βενζίνη! Εσύ είπαμε να κάνεις ότι θες, λεφτά βγάζω από εσένα δεν με χαλάει καθόλου, εμείς οι γνώστες αλλάζουμε ανά 5.000. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Περίεργο γιατί δεν θυμάμαι να σου δίνω λεφτά. Ή και σε κανέναν άλλον για ζημιές γενικά. Ίσως δεν αρκούν τα 300.000 χιλιόμετρα και αρχίσει να χαλάει τώρα. Κρίμα να πηγαίνετε έτσι χαμένοι εσείς οι γνώστες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Περίεργο γιατί δεν θυμάμαι να σου δίνω λεφτά. Ή και σε κανέναν άλλον για ζημιές γενικά. Ίσως δεν αρκούν τα 300.000 χιλιόμετρα και αρχίσει να χαλάει τώρα. Κρίμα να πηγαίνετε έτσι χαμένοι εσείς οι γνώστες! Νομίζεις πως δεν μου δίνεις... Καταρχάς δεν ξέρεις με τι ασχολούμαι καν. Αλλαζε αν θες και ανά 50 λαδια ούτε με νοιάζει. Τα λεφτά θα τα δώσεις εν καιρό φίλε μου, μέχρι τις 200 χιλιάδες έτσι που το αλλάζεις λάδι το κεφαλάρι δύσκολα να το γλυτώσεις. Γερμανικό δεν υπάρχει χωρίς κουσουρι, ειδικά το πολο, αυτό δεν έχεις; Μπα,εγω μια χαρα σε βρισκω,και εγω στο αυτοκινητο καθε 10.000χλμ αλλαζω λαδια.Υπερβολικο μου ακουγεται να αλλαζει καποιος τα λαδια καθε 3-4-5.000 χλμ,δεν παθαινει τιποτα το αμαξι βεβαια και καθε 1000 χλμ να τα αλλαξεις,απλα δεν του προσφερεις τπτ επιπλεον και ξοδευεις χρηματα χωρις λογο.Ενταξει,εννοειτε οτι χρησημοποιουμε ενα καλο συνθετικο λαδι,δεν θα αφησεις ορυκτελαιο 10.000 χλμ.Απο την αλλη,λογω δουλειας θελω να πω οτι στα διαστηματα σερβις(ειτε ειναι αλλαγη λαδιων,ιμαντες κτλ) πρεπει να δινουμε περισσοτερη σημασια στην διαρκεια απο οτι στα χλμ.Δλδ λεει το λαδι αλλαγη καθε 10.000 χλμ ή 1 χρονο, αν περασει ενας χρονος ειναι πιο επιζημιο για τον κινητηρα απο οτι αν περασουν τα 10.000 χλμ.Το ιδιο με τον ιμαντα χρονισμου,αλλαγη πχ καθε 60.000 ή 5 χρονια.Αν ενα αυτοκινητο φτασει τις 60.000χλμ,δεν τρεχει τιποτα αν κανει αλλες 5 ή 10.000,αν ομως φτασουν τα 5 χρονια χωρις να εχουν συμπληρωθει οι 60.000 χλμ,πρεπει να αλλαχθει ο ιμαντας αμεσα. Εξαρτάται, αν βάζεις ημισυνθετικα θέλει αλλαγές ανά 5.000, αν βάζεις φουλ το πολύ 10.000 και άσε τις εταιρίες να λένε ανά 20.000. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γνώστης! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Εγώ τα αλλάζω στις 25.000χλμ. και 2 χρόνια (με την ένδειξη τοu service computer) χωρίς να καίει λάδια. Α, και δεν έχω προβλήματα με το μοτέρ ούτε του έχω φερθεί με το γάντι (και πίστα έχει μπει, και ρουλεμάν συμπλέκτη έχει σπάσει από τα φορτία, δούλεμα τελική/κόφτη για ώρα) Ενδεικτικά πρέπει να έχω αλλάξει 10 τετράδες λάστιχα. Οπότε έχω αυτήν την εμπειρία, που έχω αλλάξει όλο το αυτοκίνητο (ειδικά ανάρτηση πρέπει να τα έχω αλλάξει όλα από μια φορά) αλλά το μοτέρ δεν κάνει "κιχ". Τραβάει δυνατά από ρελαντί μέχρι κόφτη όπως πάντα. Δεν είναι κάτι μαγικό, απλά ακολουθώς τις οδηγίες του κατασκευαστή, βάζω τα λάδια που πρέπει και τα αλλάζω με την ένδειξη. ...και έχω έναν επισκευαστή? να μου λέει πως έτσι θα το χαλάσω! Ελληνική ξερολίαση στο μεγαλείο της! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα