coveb74 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Εκτός αν μιλάτε για αυτοκίνητα 20αετιας Εγώ σε αυτά αναφερόμουν, παίρνοντας παράδειγμα από το δικό μου. Nissan Almera του 98 μοντέλο.
liodos1988 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Το δικό μου πάλι δεν παίρνει μπροστά χωρίς συμπλέκτη , το αφήνω μισό λεπτό περίπου να δουλεύει πριν ξεκινήσω , και γενικά δεν το πιέζω καθόλου ούτε όταν ξεκινάω , ούτε αργότερα κυρίως για οικονομία καυσίμου , σπάνια ανοίγματα άλλα σε φυσιολογικές θερμοκρασίες κινητήρα , το σβήνω όμως χωρίς να το αφήσω να δουλέψει .
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Το δικό μου πάλι δεν παίρνει μπροστά χωρίς συμπλέκτη , το αφήνω μισό λεπτό περίπου να δουλεύει πριν ξεκινήσω , και γενικά δεν το πιέζω καθόλου ούτε όταν ξεκινάω , ούτε αργότερα κυρίως για οικονομία καυσίμου , σπάνια ανοίγματα άλλα σε φυσιολογικές θερμοκρασίες κινητήρα , το σβήνω όμως χωρίς να το αφήσω να δουλέψει . Τι αμαξι είναι ? Αυτό από την αρχη ή μετα μερικα χρονια ?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Συμπλέκτη πλέον πολλά αυτοκίνητα απαιτούν να πατάμε για να γυρίσει η μίζα. Τι αμαξι είναι ? Αυτό από την αρχη ή μετα μερικα χρονια ? Από την αρχή πιθανότατα.... Και τα Yaris έτσι είναι εδώ και χρόοονια. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Από την αρχή πιθανότατα.... Και τα Yaris έτσι είναι εδώ και χρόοονια. Τα Yaris δεν ξεκινανε χωρις πατημενο συμπλεκτη ? Λαθος !!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δεν ξεκινάνε. Έχω οδηγήσει τουλάχιστον 4 εταιρικά, και το τωρινό μοντέλο και πριν το facelift. Επίσης και το βενζίνης μια φίλης (του 2011). Τα παλιά, προφανώς δεν έχουν τέτοια λειτουργία.
liodos1988 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Τι αμαξι είναι ? Αυτό από την αρχη ή μετα μερικα χρονια ? Απο την αρχη , Astra j GTC 1.4 '12 αγορασμένο καινούργιο .
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Το πιο ιδιορυθμο ξεκίνημα που αν δεν το ηξερες δεν εβαζες μπροστα το ειχε το Civic 1.8 αυτοματο του 2007 Ειχα δωσει τα κλειδιά σε ατομο που εχει παθος με τα αυτοκίνητα και δεν το εβαλε εμπρος Ηθελε : Νεκρα , γυρισμενο τερμα το κλειδι , πατημενο φρενο και πατημα το start button !! Το πηραμε από την αντιπροσωπεια μας το ειπαν και στο πρωτο βενζιναδικο που σταματήσαμε για φουλαρισμα τρομάξαμε να το βαλουμε εμπρος .
nemesiskp Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Εγώ σε αυτά αναφερόμουν, παίρνοντας παράδειγμα από το δικό μου. Nissan Almera του 98 μοντέλο.Hyundai accent 97 το μανουαλι λέει βάζεις και φεύγεις. Οι στροφές με το που πάρει μπροστά πέφτουν αμέσως. Εσένα το manual τι λέει;
nickolas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Συγνώμη, αυτό με τον συμπλέκτη μου διέφυγε. Πάντα όλες οι οδηγίες λένε να πατάς συμπλέκτη γιατί έτσι διευκολύνεις τη δουλειά της μίζας. Έχει νόημα αυτό στα κρύα κλίματα μιας και αν δεν πατήσεις συμπλέκτη η μίζα πέρα από τον κινητήρα πρέπει να γυρίσει και ένα τμήμα της μετάδοσης. Οπότε είναι 100% σωστό και ασφαλές να πατάς συμπλέκτη, και μια πολύ καλή συνήθεια. Απλά το όφελος λόγω κλίματος στην Ελλάδα δεν είναι εύκολα ορατό. 1
LouCi4er Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Hyundai accent 97 το μανουαλι λέει βάζεις και φεύγεις. Οι στροφές με το που πάρει μπροστά πέφτουν αμέσως. Εσένα το manual τι λέει; Οτι λες ειναι σωστο,δεν εχω πετυχει μεχρι τωρα manual που να λεει βαζουμε μπρος και περιμενουμε να ζεσταθει.Εδω το KTM που εχω το οποιο αρκει ενα και μονο πλακωμα με κρυο μοτερ για να ραγισει η κεφαλη,το manual λεει βαζουμε μπρος και ξεκιναμε χωρις να ανεβαζουμε τις στροφες υπερβολικα,οδηγουμε χαλαρα.Μπορει να κανω και λαθος(εχω λιγα χρονια να διαβασω το manual και δεν θυμαμαι)αλλα εχω την εντυπωση οτι λεει να μην αφηνουμε τον κινητηρα να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας με σταματημενη την μηχανη,πρεπει να ξεκιναμε κατευθειαν μολις βαλουμε μπρος.Αλλωστε αν δεν πεσει βαρος στον κινητηρα,αν δεν πεσει φορτιο,αργει πολυ να ανεβασει θερμοκρασια.Εμενα το αμαξι μπορει να κανει και ενα τεταρτο να κουνηθει η βελονα της θερμοκρασιας αν το εχω στο ρελαντι κρυο ενω αν το βαλω μπρος και ξεκινησω,μετα απο 2-3 λεπτα αρχιζει και ανεβαινει.
Haldol Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Ηθελε : Νεκρα , γυρισμενο τερμα το κλειδι , πατημενο φρενο και πατημα το start button !! Εφόσον θέλει να γυρίσεις το διακόπτη τέρμα και μετά να πατήσεις το start, για ποιο λόγο έχει κουμπί start, για εφέ; Είναι μία επιπλέον κίνηση. Το κλασικό σύστημα "μιζιάς" με το κλειδί είναι πιο εύχρηστο. Νομίζω θέλει σεμινάριο ευχρηστίας η Honda. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Εφόσον θέλει να γυρίσεις το διακόπτη τέρμα και μετά να πατήσεις το start, για ποιο λόγο έχει κουμπί start, για εφέ; Είναι μία επιπλέον κίνηση. Το κλασικό σύστημα "μιζιάς" με το κλειδί είναι πιο εύχρηστο. Νομίζω θέλει σεμινάριο ευχρηστίας η Honda. Οπως λες μαλλον για εφε το ειχε.
paylidis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Τι αμαξι είναι ? Αυτό από την αρχη ή μετα μερικα χρονια ? Γιάννη και εμένα που εχει start button αντί για διακόπτη με κλειδί μονο με συμπλέκτη ξεκινάει. Ομοίως και το δικό σου που ειναι αυτόματο λογικά θελει πατημένο φρένο. Γενικά το θεωρώ καλο μιας και ειναι μια ασφαλιστική δικλείδα. Απο εκει και περα 30 δευτερόλεπτα το καλοκαίρι με 1 λεπτό το χειμώνα το αφήνω να ζεσταθεί (μεχρι να τακτοποιηθω να βάλω ζώνες κλπ και να πέσουν οι στροφές στο κανονικό). Μετα κανονική οδηγηςη Αφού παρκάρω πάλι μισό λεπτό ηρεμία κλείνω κ φευγω. Οταν είχα Τούρμπο εφάρμοσα τρίλεπτο ζέσταμα και ανάλογο κρύωμα ενώ οταν το είχα προηγουμένως πλακώσει τα τελευταία 5 λεπτα οδηγούσα πολυ χαλαρά. Ετσι και κατανάλωση λαδιού δεν είχαν και το Τούρμπο οταν το πούλησα ηταν κρύσταλλο. Μετα το πήρε άλλος, δε το σεβόταν παρα τις οδηγίες μου, αφηςε 15000 χλμ τα λάδια που εγω άλλαζα ανα 5000 και στις 20000 χλμ ράγισε κεφαλαρι... Παιζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός λοιπόν! Οπως λες μαλλον για εφε το ειχε. Οντως, τι νόημα εχει και κλειδί-διακόπτη και start button?!? Τουλαχιςτον εμένα ειναι κάρτα και την αφήνεις σε ειδική υποδοχή 1
sam75 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Γιάννη και εμένα που εχει start button αντί για διακόπτη με κλειδί μονο με συμπλέκτη ξεκινάει. Ομοίως και το δικό σου που ειναι αυτόματο λογικά θελει πατημένο φρένο. Γενικά το θεωρώ καλο μιας και ειναι μια ασφαλιστική δικλείδα. Απο εκει και περα 30 δευτερόλεπτα το καλοκαίρι με 1 λεπτό το χειμώνα το αφήνω να ζεσταθεί (μεχρι να τακτοποιηθω να βάλω ζώνες κλπ και να πέσουν οι στροφές στο κανονικό). Μετα κανονική οδηγηςη Αφού παρκάρω πάλι μισό λεπτό ηρεμία κλείνω κ φευγω. Οταν είχα Τούρμπο εφάρμοσα τρίλεπτο ζέσταμα και ανάλογο κρύωμα ενώ οταν το είχα προηγουμένως πλακώσει τα τελευταία 5 λεπτα οδηγούσα πολυ χαλαρά. Ετσι και κατανάλωση λαδιού δεν είχαν και το Τούρμπο οταν το πούλησα ηταν κρύσταλλο. Μετα το πήρε άλλος, δε το σεβόταν παρα τις οδηγίες μου, αφηςε 15000 χλμ τα λάδια που εγω άλλαζα ανα 5000 και στις 20000 χλμ ράγισε κεφαλαρι... Παιζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός λοιπόν! Οντως, τι νόημα εχει και κλειδί-διακόπτη και start button?!? Τουλαχιςτον εμένα ειναι κάρτα και την αφήνεις σε ειδική υποδοχή Αλλαγή στις 5.000;; γιατί; εδώ υπάρχουν έξυπνοι που λένε στις 20.000 η ακόμα και στα 2 χρόνια!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα