Προς το περιεχόμενο

Σβησιμο κιντηρα Turbo


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πηγα σημερα και καθαρισε την πεταλουδα γκαζιου στο audi TT του γιου μου και πρωτη φορα ακουσα οτι ασχετο μεν, αλλα σε ολα τα turbo οταν σταματησουμε δεν σβηνομε τον κινητηρα αμεσως αλλα μετα απο σχεδον ενα λεπτο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο το κανεις μονο οταν το πατας πιο πριν ξερω γω μεχρι 5.5-6 χιλιαδες στροφες. Η μετα απο ταξιδι. Το αφηνεις μετα στο ρελαντι για λιγο για να κυκλοφορησουν μεσα λαδια,μυδια ξυδια... Αλλα οταν εισαι μεσα στην πολη και πηγαινεις ηδη χαλαρα,με 2.5-3 χιαλιδες στροφες, δεν χρειαζεται να το κανεις.

 

Αντιθετα στο ξεκινημα, οταν το βαζεις μπροστα και ηταν κρυο πριν, πρεπει να το αφησεις μεχρι να πεσουν οι στροφες... πχ Εμενα οταν το βαζω μπρος ειναι στις 1300 στροφες, το αφηνω 2-3 λεπτα, και μετα πεφτει στις 800 ρελαντι, τοτε το ξεκιναω και δεν παταω πανω απο 2.5χιλιαδες στροφες μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια στην μεση (εκει που πρεπει να ειναι).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα σημερα και καθαρισε την πεταλουδα γκαζιου στο audi TT του γιου μου και πρωτη φορα ακουσα οτι ασχετο μεν, αλλα σε ολα τα turbo οταν σταματησουμε δεν σβηνομε τον κινητηρα αμεσως αλλα μετα απο σχεδον ενα λεπτο .

το λένε και τα βιβλιαράκια των audi αυτό

 

με λίγα λόγια όταν το αυτοκίνητο έχει ζοριστεί πριν (εκεί το πρόβλημα είναι εντονότερο) υπάρχει περισσότερο λάδι στη τουρμπίνα, το οποίο αν μείνει εκεί καρβουνιάζει και σου φθείρει τη φτερωτή γρηγορότερα (το τούρμπο μπορεί να δουλεύει στους 900-1000+ βαθμούς) 

 

σε επόμενα μοντέλα η vw έχει ένα σύστημα που κυκλοφορεί το νερό του ψυγείου και αφού έχει σβήσει η μηχανή ώστε να συνεχίσει να ψύχει ακόμα και αν το σβήσεις νωρίτερα

 

παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτά τα μοντέλα στις οδηγίες μιλάει για 1-2 λεπτά στο ρελαντί αφού έχει ζοριστεί 

 

σε πιο νορμάλ οδήγηση ίσως δεν υπάρχει και λόγος, εγώ προσωπικά απλά οδηγώ χαλαρά μέχρι να πάω σπίτι και ας έχω ξεσσαλώσει πριν και ίσως το αφήσω και λίγο στο ρελαντί

 

γενικά επειδή έχω και θερμοκρασία λαδιού το σβήνω όταν είναι στους 88-92, δε θα το έσβηνα ποτέ στους 100+ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλια θυμαμαι αλλα δεν ξερω αν εχει σχεση καποια αυτοκινητα που ενω τα εσβηνες και εφευγες για λιγα λεπτα ακουγοταν ενας θορυβος απο την μηχανη σαν του ανεμιστηρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλια θυμαμαι αλλα δεν ξερω αν εχει σχεση καποια αυτοκινητα που ενω τα εσβηνες και εφευγες για λιγα λεπτα ακουγοταν ενας θορυβος απο την μηχανη σαν του ανεμιστηρα .

αυτό είναι το βεντιλατέρ που μπορεί να συνεχίζει να δουλεύει σε κάθε αυτοκίνητο και αφού σβήσει η μηχανή και υπάρχει υψηλή θερμοκρασία

 

το άλλο που λέω με το νερό πρέπει να κολλήσεις το αυτί σου να το ακούσεις, αλλά δε θυμάμαι αν το είχε και στους 20vt ή το έβαλε πρώτη φορά στους tfsi 

 

όπως και να χει μετά από ζόρισμα ας το αφήνει κάνα 2λεπτο δεν χάνει κάτι, ή να οδηγεί πολύ ήρεμα πριν φτάσει να παρκάρει κάπου, εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω γιατί βαριέμαι πλέον να περιμένω 

 

αλλά και να μη το κάνει ποτέ, το τούρμπο θα αντέξει 200 χιλ+ χλμ όπως και να΄χει και είναι μάλλον απίθανο να περάσει τα 300 οπότε είναι και λίγο υπό συζήτηση το θέμα της χρησιμότητας του παραπάνω

 

επίσης αν είναι ήρεμος οδηγός δεν είναι το ίδιο με το να είναι γκαζιάρης γενικά 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα μα πάντα το κάνω αυτο απο τη πρωτη μέρα που το αγόρασα. Περιμένω 1' πριν ξεκινήσω, και δεν ανεβάζω στροφές ώσπου ν ανεβεί η θερμοκρασία. Επισης όταν γυρνάς σπίτι πρέπει τα τελευταία μέτρα να πηγαίνεις χαλαρά , εγώ περιμένω και πάλι 1-2' πριν το σβήσω. Όπως τα είπαν τα παιδιά

 

Ακόμα, εγώ δεν ανάβω αμέσως τη μηχανή. Γυρνάω το κλειδί στη πρωτη θέση και σε λίγα δευτερόλεπτα που σβήνουν τα πιο πολλα φωτάκια, τότε το γυρίζω στη δεύτερη.

 

Κοίταξε το κι αυτο μήπως ειναι καλύτερα και στα δικά σας να το κάνετε έτσι.

 

 

Πάντως θέλω να πω κατι πανω σ αυτο, απλά με αφορμή το πόστ του Γιάννη.

Το συγκεκριμένο ειναι ενα βασικό θεμα για τη καλή λειτουργία των turbo, όπως και το στρώσιμο και αλλα θέματα Τέλοσπαντων που πρέπει να προσέχουμε στο αμάξι. Πολλοί δε δίνουν σημασία, κάνουν ο,τι να ναι και μετά βγαίνουν και κράζουν τις εταιρείες.

 

Σκεφτείτε πχ τι καταπόνηση τρώει ενα αμάξι που ο άλλος το τσιτώνει κρύο, ή που το κλείνει αμέσως.

 

Εγώ προσέχω ο,τι μπορω στο αμάξι μου, και στο κλιο που είχα. Πχ εκτός απο το Τούρμπο, ποτέ δε το παρκάρω με στριμμένο τιμόνι, όταν θέλω να ανάψω/σβήσω το ac έχω νεκρά ή πατάω συμπλέκτη , 3000χλμ τωρα το πηγαίνω με στοργή και προδερμ για να στρώσει σωστά, ν αλλάζουμε εγκαίρως λάδια κλπ.

 

Αν εσυ δε προσεχείς, και το κάνουν πολλοί, δε φταίει μετά το vag, τα γαλλικά, τα ιταλικά κλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγώ κάνω τα περισσότερα από αυτά που περιγράφεις, απλά από ένα σημείο κι έπειτα είναι και κάπως ψυχαναγκασμός :lol: 

 

το vag τα γαλλικά και τα ιταλικά μια χαρά φταίνε, μην ανησυχείς δεν υπάρχει μόνο καπνός, υπάρχουν και φωτιές σε αρκετές περιπτώσεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ακόμα, εγώ δεν ανάβω αμέσως τη μηχανή. Γυρνάω το κλειδί στη πρωτη θέση και σε λίγα δευτερόλεπτα που σβήνουν τα πιο πολλα φωτάκια, τότε το γυρίζω στη δεύτερη.

 

 

 

Κ γω το κανω παντα αυτο... Επισης παντα οταν το βαζω μπρος παταω κ συμπλεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικα με το turbo timer  :

 

Το turbo timer τι κάνει... Λοιπόν.... όταν έχουμε ένα αυτοκίνητο με turbo όσο κινούμαστε και η τουρπίνα δουλεύει αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες στο cartridge της τουρμπίνας (σώμα) , όπου από εκεί συνδέεται με το λάδι και το νερό για την ψύξη της Όταν λοιπόν θέλουμε να σταματήσουμε και να σβήσουμε το αυτοκίνητο θα έχουν παρατηρήσει όλοι πως σε περίοπτη θέση κατασκευαστές που σέβονται τον εαυτό τους γράφουν σε ταμπελάκι idle for 5 minutes που σημαίνει άστο ρελαντί 5 λεπτά για να κρυώσει....

 

Τι λοιπόν να κρυώσει...? Ουσιαστικά να κατέβει η θερμοκρασία στο σώμα της τουρμπίνας για να μην συμβεί το φαινόμενο να "κρυσταλοποιηθούν" τα λάδια μέσα στο σώμα από την θερμοκρασία και ουσιαστικά καταστραφεί... Το turbo timer λοιπόν συνδέεται στον διακόπτη της μηχανής , υπολογίζει αυτόματα (ανάλογα με το πως πήγαινες) το χρόνο η manual για το πόση ώρα να κρατήσει το αυτοκίνητο αναμμένο στο ρελαντί ... Εσύ ωστόσο μπορείς να βγεις και να πας σπίτι σου ειδικά όταν έχεις συναγερμό με turbo timer που έχει ήδη κλειδώσει το αυτοκίνητο και είναι "ασφαλές"

 

 

Ολα αυτα παλια γιατι τωρα ειμαστε με ατμοσφαιρα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ γω το κανω παντα αυτο... Επισης παντα οταν το βαζω μπρος παταω κ συμπλεκτη.

 

Αυτο το εχω ακουσει και σαν γενικο αλλα τι νοημα εχει ? Εχω αυτοματο κιβωτιο οποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτ

Πάντα μα πάντα το κάνω αυτο απο τη πρωτη μέρα που το αγόρασα. Περιμένω 1' πριν ξεκινήσω, και δεν ανεβάζω στροφές ώσπου ν ανεβεί η θερμοκρασία. Επισης όταν γυρνάς σπίτι πρέπει τα τελευταία μέτρα να πηγαίνεις χαλαρά , εγώ περιμένω και πάλι 1-2' πριν το σβήσω. Όπως τα είπαν τα παιδιά

 

Ακόμα, εγώ δεν ανάβω αμέσως τη μηχανή. Γυρνάω το κλειδί στη πρωτη θέση και σε λίγα δευτερόλεπτα που σβήνουν τα πιο πολλα φωτάκια, τότε το γυρίζω στη δεύτερη.

 

Κοίταξε το κι αυτο μήπως ειναι καλύτερα και στα δικά σας να το κάνετε έτσι.

 

 

Πάντως θέλω να πω κατι πανω σ αυτο, απλά με αφορμή το πόστ του Γιάννη.

Το συγκεκριμένο ειναι ενα βασικό θεμα για τη καλή λειτουργία των turbo, όπως και το στρώσιμο και αλλα θέματα Τέλοσπαντων που πρέπει να προσέχουμε στο αμάξι. Πολλοί δε δίνουν σημασία, κάνουν ο,τι να ναι και μετά βγαίνουν και κράζουν τις εταιρείες.

 

Σκεφτείτε πχ τι καταπόνηση τρώει ενα αμάξι που ο άλλος το τσιτώνει κρύο, ή που το κλείνει αμέσως.

 

Εγώ προσέχω ο,τι μπορω στο αμάξι μου, και στο κλιο που είχα. Πχ εκτός απο το Τούρμπο, ποτέ δε το παρκάρω με στριμμένο τιμόνι, όταν θέλω να ανάψω/σβήσω το ac έχω νεκρά ή πατάω συμπλέκτη , 3000χλμ τωρα το πηγαίνω με στοργή και προδερμ για να στρώσει σωστά, ν αλλάζουμε εγκαίρως λάδια κλπ.

 

Αν εσυ δε προσεχείς, και το κάνουν πολλοί, δε φταίει μετά το vag, τα γαλλικά, τα ιταλικά κλπ.

Αυτά τα δύο, ειδικά αυτό με το ac, γιατί; Δεν τα έχω ξανακούσει.

Αυτο το εχω ακουσει και σαν γενικο αλλα τι νοημα εχει ? Εχω αυτοματο κιβωτιο οποτε...

Αυτό το κάνω κι εγώ, το έγραφε το manual και μου έχει γίνει συνήθεια πλέον. Αλλά που ακριβώς βοηθάει δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό το κάνω κι εγώ, το έγραφε το manual και μου έχει γίνει συνήθεια πλέον. Αλλά που ακριβώς βοηθάει δεν ξέρω.

 

Χωρις σιγουρια νομιζω οτι βοηθαει την μπαταρια αλλα με καθε επφυλλαξη .

 

 

 

 ποτέ δε το παρκάρω με στριμμένο τιμόνι, όταν θέλω να ανάψω/σβήσω το ac έχω νεκρά ή πατάω συμπλέκτη , 3000χλμ τωρα το πηγαίνω με στοργή και προδερμ για να στρώσει σωστά, ν αλλάζουμε εγκαίρως λάδια κλπ.

 

Αν εσυ δε προσεχείς, και το κάνουν πολλοί, δε φταίει μετά το vag, τα γαλλικά, τα ιταλικά κλπ.

 

Για ποιο λογο ολα αυτα Μαργαριτα ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...