Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σωστη παρατηρηση που ξεχασα να αναφερω,

 

Το πρωι που ειναι κρυο κανει σαν τρακτερ...μετα απο καποια ωρα στρωνει...χθες βεβαια ακομα και ζεστο που ηταν καποια στιγμη μου το εκανε και μετα απο λιγο ξαναεστρωσε.

 

δες λιγο τα σωληνάκια υποπίεσης σου..

Δημοσ.

δες λιγο τα σωληνάκια υποπίεσης σου..

Ειναι αυτα που βρισκονται στον ρυθμσιστη και στην EGR ?

Δημοσ.

δεν ξερω ακριβως το μοτερ σου

Το κολαρο εισαγωγης (το μεγαλο σωληνα) εχει μια τρυπα (μετα τον MAF sensor) υπαρχει περιπτωση να οφειλεται εκει;

Αν ναι γιατι το εμφανισε τωρα ? (υπαρχει καιρο αυτη η τρυπα)

Δημοσ.

Το κολαρο εισαγωγης (το μεγαλο σωληνα) εχει μια τρυπα (μετα τον MAF sensor) υπαρχει περιπτωση να οφειλεται εκει;

Αν ναι γιατι το εμφανισε τωρα ? (υπαρχει καιρο αυτη η τρυπα)

 

Ναι φυσικα υπαρχει περίπτωση να φταίει αυτό... ακόμα και να την κλεισεις μετα μπορει να θέλει επαναρύθμιση η πεταλούδα

Δημοσ.

Ναι φυσικα υπαρχει περίπτωση να φταίει αυτό... ακόμα και να την κλεισεις μετα μπορει να θέλει επαναρύθμιση η πεταλούδα

Ναι αλλα γιατι το εκανε τωρα; υπαρχει λιγο καιρο αυτη η τρυπα

Δημοσ.

Στο τελευταιο ενα μηνα εχεις αλλαξει παραμετρους καυσης του αυτοκινητου (μπουζι - μπουζοκαλώδια, ρυθμιση πεταλούδας κλπ). Αυτα μπορει να επηρρεάσουν τις ρυθμίσεις μιγματος και εν τέλει να μη του δημιουργεις το δωστό μιγμα για ρελαντι. Το ορθό ειναι να φτιάξεις τα παντα, να μην υπαρχει πουθενα τρύπα (δες και την υποπιεση σου ακομα και το σωληνάκι αναθυμιάσεων μη σου πω...) και να πας επειτα να κάνεις ρύθμιση πεταλούδας εκ νέου.

 

Αυτα ωστόσο δε μου εξηγούν ακόμα το θέμα του φρένου που ανέφερες...

Δημοσ.

Στο τελευταιο ενα μηνα εχεις αλλαξει παραμετρους καυσης του αυτοκινητου (μπουζι - μπουζοκαλώδια, ρυθμιση πεταλούδας κλπ). Αυτα μπορει να επηρρεάσουν τις ρυθμίσεις μιγματος και εν τέλει να μη του δημιουργεις το δωστό μιγμα για ρελαντι. Το ορθό ειναι να φτιάξεις τα παντα, να μην υπαρχει πουθενα τρύπα (δες και την υποπιεση σου ακομα και το σωληνάκι αναθυμιάσεων μη σου πω...) και να πας επειτα να κάνεις ρύθμιση πεταλούδας εκ νέου.

 

Αυτα ωστόσο δε μου εξηγούν ακόμα το θέμα του φρένου που ανέφερες...

Σε υψηλες στροφες λειτουργει...οταν πεσουν οι στροφες γινεται πετρα και δεν...σαν να εχω κλεισει δηλαδη το αυτοκινητο.

Το σωληνακι αναθυμιασεων το εχουν βγαλει για να μην βγαζει σφαλα ο Λαμδα

Δημοσ.

Σε υψηλες στροφες λειτουργει...οταν πεσουν οι στροφες γινεται πετρα και δεν...σαν να εχω κλεισει δηλαδη το αυτοκινητο.

Το σωληνακι αναθυμιασεων το εχουν βγαλει για να μην βγαζει σφαλα ο Λαμδα

Μεγάλο λάθος το οτι έβγαλαν το σωληνάκι. Μου φαίνεται πάντως σα διακριτό πρόβλημα απο το πρόβλημα του ρελαντί. Θα πρότεινα να πας να πιέσεις την αντιπροσωπεία και να τους πεις οτι δεν έκαναν τιποτα.

Δημοσ.

Εδώ τα σφάλματα...

Κάνει σαν φορτηγό και βγάζει μονο αυτο το σφάλμα;

 

Το αυτοκινητο ρουφάει ή χανει αερα κατι τετοιο...

Θελει καθάρισμα και η EGR αλλα θελει κλειδακι που δεν εχω για να εκανα ενα beta testing.

post-175970-0-60507600-1477027306_thumb.jpeg

post-175970-0-96149200-1477027312_thumb.jpeg

Δημοσ.

αφου γραφεις οτι το φρενο στις ψηλες ειναι οκ και χαμηλα πετρωνει,ειναι εμφανες οτι απο καπου παιρνει αερα το μοτερ.για να ειναι τοσο εκδηλο το συμπτωμα στα φρενα,ξεκινα απο την μεμβρανη υποπιεσης του σερβο,και προχωρα προς την πολλαπλη.το κολαρο με την τρυπα πιστευω το αλλαξες.

Δημοσ.

Εδώ τα σφάλματα...

Κάνει σαν φορτηγό και βγάζει μονο αυτο το σφάλμα;

 

Το αυτοκινητο ρουφάει ή χανει αερα κατι τετοιο...

Θελει καθάρισμα και η EGR αλλα θελει κλειδακι που δεν εχω για να εκανα ενα beta testing.

Δεν είναι σοβαρή εφαρμογή αυτή, αγόρασε ένα καλώδιο vagcom.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά,

 

 

Έχω πάει σε 100 συνεργεία, έχω δώσει άπειρα χρήματα και το αυτοκίνητο δεν το έχει επισκευάσει κανείς γιατί προφανώς δεν ασχολούνται.

 

 

VW με κινητήρα BFQ 1.6CC 102 άλογα.

 

 

Στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές ρετάρει πολλές φορές επίσης κάνει διαλείψεις στην επιτάχυνση...

Και στο ρελαντί εκτός από το ρετάρισμα, "γκαζώνει" μόνο του όταν είμαι στο ρελαντί.

Και το αποκορύφωμα πολλές φορές δεν έχει πίεση το φρένο και δεν λειτουργεί !

 

Πήγα σε δυο τρία συνεργεία κάνανε "διάφορα" και τελικά το αυτοκίνητο δεν έχει επισκευαστεί.

 

 

Σε τι μπορεί να οφείλετε αυτό ; από την εμπειρίας που μπορεί να κατέχετε;

 

Να σημειώσω ότι έχει γίνει ρύθμιση πεταλούδας, αλλαγή μπουζί και μπουζοκαλωδιων καθώς και πολλαπλασιαστή.

Σχεδον ιδιο θεμα ειχα κι εγω με αμαξι του group vag με τη διαφορα οτι εμενα μου εσβηνε κιολας καποιες φορες (ακομα και εν κινησει με νεκρα-και φυσικα εχανα τιμονι-φρενα). Μετα απο πολλες επισκεψεις στην επισημη αντιπροσωπεια που καναν απο καθαρισμους πεταλουδας μεχρι επαναπρογραματισμους εγκεφαλου, τελικα βρεθηκε οτι ηταν ενα εξαρτημα ονοματι αισθητηρας στροφων. Για κοιταξε το, μπας και.

Στην αρχη μεχρι να τους πιεσω να ασχοληθουν σοβαρα, επειδη το vagcom δεν εβγαζε τιποτα, μου λεγαν για προβληματικες βενζινες κλπ.

 

Ηθικο διδαγμα μαζι με ολα τα υπολοιπα προβληματα που μου εβγαλε το αμαξι: Δεν ξαναπαιρνω vag για οσο ζω.

Και μιλαμε για καλοσυντηρημενο αμαξι, παντα αντιπροσωπεια, παντα στην ωρα του και παντα προσεγμενο απο την πλευρα μου. Το λεω διοτι τελευταια ειδικα απο vagιτες ειναι πολυ της μοδας το επιχειρημα "αν δεν το συντηρεις λογικο να βγαζει προβληματα". Λες και οι ιδιοκτητες αμαξιου group vag εχουν μαλωσει με τα συνεργεια ας πουμε, σε συγκριση με ιδιοκτητες αλλων οχηματων...

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...