spokosjr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Λοιπόν έχω μια 50άρα γραμμή στην forthnet εδώ και 10 μήνες και δουλεύει τέλια. Στην αρχή όταν έκανα την αίτηση και μου μετέτρεψαν την ADSL σε VDSL είχα ένα πρόβλημα. Μου συγχρόνιζε με ADSL ταχύτητες και όταν πήγαινα στην σελίδα του ρουτερ και πατούσα connect στην VDSL2 μου έλεγε Connection could not be established: Concentrator not reachable. Μετά από καθημερινά τηλεφωνήματα στην forthnet έφτιαξαν την γραμμή μου αλλάξαν και ρουτερ και δούλεψε. Σήμερα πήγα να συνδέσω ένα ADSL ρουτερ για να δω αν δουλεύει για να το πετάξω ή να το δώσω. Συγχρόνισε κανονικά το έβγαλα και ξανασύνδεσα το Technicolor TG788vn αλλά μου έκανε πάλι τα ίδια (συνχρόνιζε με ADSL αλλα έβγαζε error με VDSL). Εκανα factory reset στο ρουτερ αλλα πάλι τα ίδια. Πήρα την Forthnet αλλα μου έλεγε πάνω απο 15 λεπτά αναμονή και επειδή η κλήση είναι με χρέωση είπα να γράψω εδώ μπας και το γλιτώσω. UPDATE:Πήρα την εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι αν δεν φτιαχτεί σήμερα το βράδυ μέχρι τις 12 θα μου στέιλουν sms για την κατάσταση της βλάβης Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2016 από spokosjr
soteras Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δεν νομίζω ότι άμα καλέις την εταιρία που είσαι ότ σε χρεώνουν τουλάχιστον στη Wind το λέει άμα είστε συνδρομητής η κλήση είναι δωρεάν
spokosjr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Το γράφει στο site : Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά όλο το 24ώρο με την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Broadband στο 13831 (0,0298€/λεπτό από το σταθερό δίκτυο της Forthnet). Η κλήση που πραγματοποιείται από δίκτυο άλλων παρόχων χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του αντίστοιχου παρόχου).
Rmacobra Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Για τεχνική υποστήριξη τηλεφωνίας και internet, χωρίς χρέωση από σταθερό, καλέστε στο 800 100 1112.
dbconan Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Bρηκες σοβαρη εταιρια φιλε μου,χαχαχα...Ριμαδι ειναι και απορω πως εχει πελατες ακομα... Καλο κουραγιο στην αναμονη. Τωρα οσο αφορα το προβλημα σου στην αλλαγη απο adsl -vdsl,αν ειχες καλο μοντεμ μπορει να τα καταφερνε να το αλλαξει,αλλα με αυτο το παλτο που δινει η εταιρια σου δεν το βλεπω... Παρε τηλ ,παρε ξηρα τροφη ,νερο μπολικο διπλα σου και περιμενε,,,Φιλου ,τα ιδια εκανε και μετα απο 10 μερες του εσκασαν το ποιημα οτι δεν εχει η περιοχη Vdsl,αφου ειχε για 15 μερες κανονικα...χαχαχα Μιλαμε για δυναμη και υποστηριξη η εταιρια αυτη... Καλο κουραγιο..Και συμβουλη ,μην τους ζορισεις και πολυ γιατι σε βλεπω με adsl ξανα,βαζουν και τιμωρια αυτοι εκει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα