dolph Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σχετικά με τα controls, νομίζω ότι υπάρχει μια παρεξήγηση με τα παιχνίδια της Rockstar, και αυτή είναι ότι ΔΕΝ φτιάχνει παιχνίδια shoot 'em up! Δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό τους το πώς θα σκοτώσεις τους άλλους, αλλά το πώς θα προχωρήσεις μπροστά σε έναν κόσμο εξαιρετικά φτιαγμένο. Και για αυτό, άλλωστε, δεν θυμάμαι παιχνίδι τους που να έχω κολλήσει επειδή δεν μπορούσα να σκοτώσω κάποιον boss/κάποια πίστα. Είναι έτσι φτιαγμένα ώστε να πας πιο κάτω και να απολαύσεις το ταξίδι. Πάμε πίσω στο RDR2, χθες πηγαίνω μια βόλτα, με φωνάζει ένας μεθύστακας, τα πίνουμε -βασικά τον κερνάω- και στο τέλος λιποθυμάει. Ε... να μην τον κλέψω τότε; Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από dolph 2
Daemonos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Pakmanis είπε Περιμένω σαν τρελος να τελιωσω το Ασασινς για να το παρω στα χερια μου Επειδή είχα το ίδιο θέμα... Άσε το asasins στην άκρη και πιάσε RDR2. Εξάλλου έχουν ανακοινώσει κάτι ωραία expansions για το AC που ξεκινάν το Δεκέμβρη, οπότε το πιάνουμε μετά αυτό καλύτερα. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα controls ακολουθούν το pace του υπολοιπου game, είναι πολύπλοκα και απλά θες χρόνο να τα συνηθίσεις. Aμα τα controls ήταν arcade όπως τα αλλα το ίδιο θα γινόταν και στο game. Επίτηδες είναι έτσι τα controls, ξέρουν τι κάνουν. Υπάρχουν πολλά guides να βοηθήσουν οποιον έχει πρόβλημα με αυτό. Τώρα άμα παίζεις 10 παιχνίδια συγχρόνως λογικό να έχεις θέμα. Προσωπικά το μονο που μου την σπάει λίγο είναι ότι το animation ακυρώνεται με το stick και όχι με button. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc 2 1
Daemonos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Τα controls ακολουθούν το pace του υπολοιπου game, είναι πολύπλοκα και απλά θες χρόνο να τα συνηθίσεις. Aμα τα controls ήταν arcade όπως τα αλλα το ίδιο θα γινόταν και στο game. Επίτηδες είναι έτσι τα controls, ξέρουν τι κάνουν. Υπάρχουν πολλά guides να βοηθήσουν οποιον έχει πρόβλημα με αυτό. Τώρα άμα παίζεις 10 παιχνίδια συγχρόνως λογικό να έχεις θέμα. Προσωπικά το μονο που μου την σπάει λίγο είναι ότι το animation ακυρώνεται με το stick και όχι με button. Σωστά κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με τα NBA 2k Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από Daemonos
ADHD Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν συμφωνω καθολου, ας αφησω το shooting, για αρχη εξηγησε μου τη χρηση αναλογικου μοχλου εφοσον δεν υπαρχει sensitivity stage καθολου, δηλαδη και στην πραγματικοτητα ειτε θα τρεχεις max speed σαν παλαβος ειτε θα πηγαινεις σαν 90χρονο παπουδι?? Ας παραλειψω και το γεγονος οτι σε αναγκαζει το παιχνιδι οποτε θελει να πηγαινεις σαν χελωνα χωρις λογο.. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από ADHD
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Υπάρχει sensitivity στο walk και στο sneak. Το τρέξιμο απλά έχει δυο stages και για αυτό έχει πέσει τόσο focus στο άλογο ώστε να κανεις όλο το running με αυτό. Επίσης ακόμα ένας λόγος είναι ότι θέλουν να κρατήσουν τον ρεαλισμό και μην τρέχεις μέσα σε πόλεις σαν τρελός. Δεν είναι τυχαίο ότι σε κλειδώνει το speed μέσα στο camp και σε κτίρια. Δεν μπορεί να αρέσει σε όλους. Εγώ που δεν τρέχω σε games χωρίς λόγο έχω βρει την χαρά μου Συνήθεια θέλει και να μπεις στο τρόπο σκέψεις του game. Δεν είναι για όλους συμφωνώ. p.s. Επίσης παίζει να είναι από τα ελάχιστα games που έχω δει που είναι όλα τα animation ακόμα και αυτά μέσα στο gameplay είναι motion capture. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc 1 1
ADHD Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δεν βλεπω κανενα sensitivity στο walk να σου πω την αληθεια, πηγαινεις το ιδιο αργα εκτος αν πατησεις X για toggle run (οταν σε αφηνει). Δεν θα επρεπε να υπαρχει sensitivity stage και ας ηταν αργο το transition, για παραδειγμα αυτο που σου λεω κανει μπαμ σε gunfights με cover, το συστημα εκει ειναι απαισιο, ο Arthur ειναι τοσο αργος που λες δεν γινεται οποιοσδηποτε IRL θα πηγαινε πιο γρηγορα. αν τον πυροβολουσαν Αν ειχε sensitivity να αλλαζεις απο slow walk >fast walk>run και μετα sprint με το X θα ηταν πολυ καλυτερο και πιο ρεαλιστικο imo. 1
InfinitySurfer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλά θα ήταν να είχε και ένα ενδιάμεσο "γρήγορο βάδισμα", ανάμεσα στο περπάτημα και το τρέξιμο...αλλα οκ... βολευόμαστε με ότι μας δίνει τώρα. Ερώτηση... Σε ένα cabin απο μια αποστολή βρήκα ενα χάρτη για κάποιο θησαυρό... αλλα δεν μου εμφανίζει που ειναι το σημείο στον Μεγάλο χάρτη.(ή δεν το βλέπω?) Το σημείο θα εμφανιστεί αργότερα?.. ή απλα πρέπει να το βρώ τυχαία? Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από InfinitySurfer
Fotis13 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, InfinitySurfer είπε Καλά θα ήταν να είχε και ένα ενδιάμεσο "γρήγορο βάδισμα", ανάμεσα στο περπάτημα και το τρέξιμο...αλλα οκ... βολευόμαστε με ότι μας δίνει τώρα. Ερώτηση... Σε ένα cabin απο μια αποστολή βρήκα ενα χάρτη για κάποιο θυσαυρό... αλλα δεν μου εμφανίζει που ειναι το σημείο στον Μεγάλο χάρτη.(ή δεν το βλέπω?) Το σημείο θα εμφανιστεί αργότερα?.. ή απλα πρέπει να το βρώ τυχαία? θα το βρεις αν εισαι παρατηρητικος ,τυχαια αν περασεις απο το σημειο , η' αν googlareis. Eπισης τυχερεεεεεεε κονομησες ! Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από Fotis13 1
InfinitySurfer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Ok thnx...δεν πρόκειτε να googlaro τίποτα προς το παρόν... μέχρι τουλάχιστον να έχω βρεθεί σε μεγάλο αδιέξοδο... προς το παρον το αφήνω και όπως παει..θα προσπαθήσω να το βρώ έτσι. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Στις μάχες είναι πράγματι τραγική η κίνηση του Arthur και όχι δεν είναι καθόλου ρεαλιστική.
Daemonos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ρε μάγκες, Δεν πατάς Χ --> περπάτημα Πατημένο Χ --> Γρήγορο Περπάτημα Πατάς κατ' επανάληψη το Χ --> τρέξιμο Ακόμα και Dive κάνεις όπως ο Max Payne Με το τετράγωνο/Χ νομίζω την ώρα που σημαδεύεις Που είδατε οτι δεν έχει?! Οο Επίσης διαβάστε παρακαλώ ΑΥΤΟ και AYTO Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2018 από Daemonos 1 1
ADHD Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Θα επρεπε να γινονται με το analog stick +1 ενα ακομα step για fast walk για αυτο και το νοημα να ειναι "analog" και οχι με press X, επισης σε toggle mode το εχω και τα εχω κανει αυτα.
InfinitySurfer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Εκτος camp δεν υπάρχει γρήγορο περμάτημα... το έχω σε toggle to Run...και έχει μόνο δύο σημεία...Περπάτημα----> Τρέξιμο. Με mouse/keyboard πιστεύω ότι βγαίνουν οι μάχες κανονικά, ας ειναι και αργή η κινηση του Arthur.... αλλα τώρα... αν εκει που πηγαίνω στον δρόμο με περικυκλώσουν δεν μπορώ να τους βγάλω.... πρέπει να κάνω reload...και να πάω κατευθείαν (αφου ξέρω ότι θα μου την πέσουν) σε ενα στρατηγικό σημείο πίσω απο κανα βράχο για να μπορέσω να τους βγάλω λίγο λίγο. Επισης ένα tip που έχω να δώσω ειναι να απενεργοποιήσετε το Autosave. Από τότε που το έκλεισα έχω βρεί την υγειά μου. Δεν μου κάνει overwrite σε άσχετα σημεία, πάνω σε δικά μου saves.
ADHD Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2018 Αυτο λεω, για να ειναι "ρεαλιστικο" θελει αλλο 1 step το οποιο μπορουσε να γινει ανετα με το analog stick..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα