Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, logistoulis είπε μην αρχίσουμε τα vs και τις αναφορές σε άλλες πλατφόρμες, αλλά υπάρχουν αρκετά παραδείγματα που διαψεύδουν αυτή τη λογική που το ειδες το vs(?) και την αναφορα σε αλλη πλατφορμα? 😕 Oι εξαιρεσεις υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα. Σε οσα περισσοτερα συστηματα βγαινει ενα game, τοσο το χειροτερο για το παιχνιδι. Δεν ειναι θεμα βαρεμαρας. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
logistoulis Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, PDS13 είπε που το ειδες το vs(?) και την αναφορα σε αλλη πλατφορμα? 😕 Oι εξαιρεσεις υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα. Σε οσα περισσοτερα συστηματα βγαινει ενα game, τοσο το χειροτερο για το παιχνιδι. Δεν ειναι θεμα βαρεμαρας. και πάλι δεν θεωρώ ότι πρόκειται για καθολικό φαινόμενο, βασικά το μόνο που στηρίζει το επιχειρημά σου είναι το optimization που γίνεται σε έναν exclusive τίτλο (και όχι απαραίτητα σε έναν console exclusive γενικά, δηλαδή όχι pc, αλλά για συγκεκριμένο σύστημα συγκεκριμένα) από την άλλη όμως δεν είναι και όλα τα system exclusive καλά παιχνίδια , όπως και ένα χάλια optimized game μπορεί να είναι πολύ καλό παιχνίδι (dishonored 2 σχετικά πρόσφατο παράδειγμα ή gta iv παλιότερα που ήταν χάλια και στις κονσόλες ή μάλλον πιο χάλια γιατί δεν μπορούσες να αντιμετωπίσεις την κατάσταση με brute force) τελοσπάντων όσο υπάρχουν παραδείγματα σαν το witcher εγώ απαιτώ το ίδιο από όλους και η R* αν κάνει ότι έκανε την τελευταία φορά με το 5 που το κυκλοφόρησε με καθυστέρηση μεν, αλλά κάνοντας σωστή δουλεια, έστω και με αυτή τη χρονική διαφορά ο κανόνας με τα πολλά συστήματα δεν ισχύει αν πιάνουμε τώρα εταιρείες τύπου ea και ubi που κάνουν μαζική παραγωγή τίτλων και ο,τι πάρει ο χάρος, δεν έχουμε και πολύ καλά παιχνίδια έτσι κι αλλιώς δηλαδή το optimization είναι το μικρότερο πρόβλημα των μέτριων τίτλων
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μα δεν μιλησα ποτε για ποιοτητα παιχνιδιου αλλα για το τεχνικο κομματι. Οταν το optimization γινεται με μυαλο σε ενα συστημα εχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα για αυτο το συστημα. Σε οσο περισσοτερα συστηματα βγαινει συνηθως χανουν ολοι. Γιατι εχουν να σκεφτουν πως θα τρεχει στο One, τα low γραφικα στο pc να εχουν καποιο νοημα ή δεν ξερω γω τι. Λογικο δεν ειναι? Ακομα και το PRO χανει πολυ επειδη ειναι η ''δευτερη κονσολα'' στα sony exclusives. Αλλα εκει βλεπεις να δινεται βασικη σημασια στο απλο PS4(με ξεκαθαρο πλανο το ανεβασμα αναλυσης στο pro) οποτε δεν χανει αυτο οσο θα εχανε. Αν υπαρξει BC στο PS5 πιθανον θα τους ειναι πιο ευκολο να μεταφερουν τα multiplatform εκει και οχι τα exclusives, για αυτον ακριβως τον λογο.
logistoulis Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ναι αλλά συνήθως και πιο συνήθως από τα optimized exclusives (γιατί στην τελική υπάρχουν και οι ιάπωνες που δεν ξέρουν τι θα πει optimization όσα exclusive και αν σου βγάλουν ) ένα καλό-ποιοτικό παιχνίδι είναι και optimized τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό.. δίνεται δηλαδή παντού βάση και όχι μόνο σε ένα σκέλος τα περισσότερα παιχνίδια που έχουν τεχνικά ζητήματα έχουν γενικότερα θέματα ποιότητας και πολλές φορές δεν αξίζει καν να τα παίξεις, πιο χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα το andromeda ή το mafia 3.. ακραία μεν, αλλά δείχνουν τι πάει να πει έχω γενικότερα προβλήματα.. αυτός που κάνει σοβαρή δουλειά δεν θα σου δώσει ένα μισοτελειωμένο παιχνίδι, αν και πλέον είναι κανόνας γενικά τα μισοτελειωμένα επειδή υπάρχει η δυνατότητα των patch οπότε στενεύουν τα όρια τους, αλλά πέρα από minor bugs που δυστυχώς είναι αποδεκτά δεν περιμένεις πολλά περίεργα μην ξεχνάμε πάντως ότι το red dead 2 έχει ήδη φάει αναβολές σημαντικά μεγάλες, αυτό τουλάχιστον δείχνει ότι προσπαθούν, και ελπίζω να τα καταφέρουν, να μην σου δώσουν ένα φουλ προβληματικό παιχνίδι δεν είναι ubi ή ea που κάθε χρόνο θα το βγάλει την τάδε περίοδο και ο,τι γίνει είναι δεν είναι έτοιμο και για αυτό εσύ κι εγώ και όλοι μας έχουμε σε άλλη υπόληψη την ea και σε τελείως άλλο επίπεδο τη R* , τίποτα δεν είναι τυχαίο γιατί ναι μεν υπάρχουν και οι κανόνες που λες, αλλά υπάρχουν και οι κανόνες που θέτει η κάθε εταιρεία για τον εαυτό της Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από logistoulis
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Oσον αφορα το παρον thread (επειδη μιλαμε για RDR2 εδω), οπως εγραψα και σε προηγουμενο ποστ, η Rockstar ειναι γιγαντας σε αυτη τη φαση. Δεν θεωρω οτι τα πηγαινε καλα σε optimization στο παρελθον. Αν εξαιρεσουμε ισως το τελευταιο GTA στα ps360. Aλλα τωρα ειμαι βεβαιος οτι θα τα παει πολυ καλα.
Beerloah Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μπορείτε να σταματήσετε να μιλάτε για άλλες πλατφόρμες ή να συγκρίνετε; Ο Moderator ήταν ξεκάθαρος, αλλά παρόλα αυτά, κάποιοι αρνούνται να σεβαστούν την επισήμανσή του. Το νήμα αφορά το RDR2 για PS4 και Xbox One. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από Beerloah 3 1
Daemonos Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 20 ώρες πριν, babality είπε 1oν leakαρε κομματι απο το ost. (επος) 2ον preload αυτην την παρασκευη. πολυ πιο πριν απ'οσο ολοι περιμεναν. γλειφτειτε https://streamable.com/s/qpx8f/jzzlsq Αυτό που το είδες?! Μιλάς για αύριο?! γιατι στο psn αναφέρει απο 24/10
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Να εδώ μωρέ, βάλαμε μια μικρή και διακριτική διαφήμιση... 6
babality Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Daemonos είπε Αυτό που το είδες?! Μιλάς για αύριο?! γιατι στο psn αναφέρει απο 24/10 rockstar twitter 2 1
kostiger Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Malthador είπε Να εδώ μωρέ, βάλαμε μια μικρή και διακριτική διαφήμιση... Πιο διακριτικη πεθαινεις.
Socratis_g Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 13 λεπτά πριν, kostiger είπε Πιο διακριτικη πεθαινεις. Μιλάμε για ένα απο τα πιο κεντρικά σημεία του κόσμου. Δεν υπήρχε περίπτωση να βάζανε πλακάτ 1Χ1.
kostiger Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Το διατυπωσε ωραια και ειπα να δωσω λιγη εμφαση παραπανω.
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Ποιόν πρέπει να δωροδοκήσουμε για να μάθουμε σε τι ανάλυση θα τρέχει στο X1S; Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρω την πληροφορία;
james9tito Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Στο reddit η μεγλαη μαζα ισχυριζεται οτι θα ειναι 4Κ. Καπου πηρε το ματι μου επισης οτι στο Χ θα ειναι ενα δισκακι αλλα το παιχνιδι θα πιανει μεγαλυτερο χωρο στο δισκο λογω 4Κ textures. Ας ξανακανω την ερωτηση που δεν απαντηθηκε. Το κανω Pre order στο ps4 και αρχιζει και κατεβαινει αυριο. Τι ωρα θα ειναι Playable . 00:01 Πεμπτη προς Παρασκευη ή θα γινει global launch και θα παιξουμε 8 το πρωι της Παρασκευης?
giorgosmcmc Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Οσοι παιξετε πρωτοι να μας πείτε τη δουλεια εχει γινει στο optimization γιατι εχω τεράστια περιέργεια να δω πως θα καταφερουν οι θεουλιδες να κανουν ενα παιχνίδι τέτοιου βεληνεκούς να τρεχει ομαλα στο ps4 που το ευχομαι δλδ γιατι αν όντως τρεχει καλα εδω επιβεβαιώνετε στο μεγιστο (αλλη μια φορα) πως τελικα δε παιζει ρολο το hardware οσο η δουλεια και το μεράκι της καθε εταιρείας που φτιάχνει ενα παιχνίδι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα