Προς το περιεχόμενο

Red Dead Redemption 2 [PS4][Xbox One]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Daemonos είπε

Μα το Next Gen δεν σημαίνει απαραίτητα οτι πρέπει να σε αφήνει ελεύθερο στα missions... 

Προσωπικά το θεωρώ σωστό αυτό καθώς τα missions είναι άμεσα συνδεδεμένα με το story, και το να σε αφήσει ελεύθερο χάνεις την όλη εμπειρία και την ατμόσφαιρα που σου προσφέρει αυτό...

Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα... είσαι σε ενα story mission όπου ο Arthur πρέπει να τρέξει πάνω σε ενα τρένο καθώς τα γεγονότα εξελίσσονται πάνω εκεί. Εάν εσύ δεν επιλέξεις για κάποιο λόγο να ακολουθήσεις αυτό και να πηδήξεις κάτω απο το τρένο η να φύγεις... αμέσως έχεις χάσει όλη την δράση, τα γεγονότα που βάση των οποίων προχωράει η ιστορία και το mission έχει πάει στράφι, οπότε τι κάνεις? Load για να το ξαναπαίξεις.!  Γιατί λοιπών να μην σε περιορίσουν έτσι ώστε να μην γίνει αυτό? Σου δίνει εξάλλου άπειρες επιλογές σε αλλά events (εκτός story).

Εχουμε 2018 αν θεωρεις ενδιαφερον το υπερβολικο restriction και linear gameplay σε ενα open world game τι να σου πω γουστα.. Εγω θελω να εχω επιλογες για ενα mission, το παραδειγμα με το τρενο δεν ειναι και το καλύτερο για να δειξει αυτο που σου λεω αλλα ας πουμε οτι εκει πρεπει να κανεις αυτο που σου λεει, αν δεν το κανεις και δεν υπαρχει εναλλακτική οπως πχ να πηδηξεις στο αλογο σου και να κυνηγησεις το τρένο για να προλαβεις τη δραση τοτε οκ θα κανεις restart το mission. Οταν ομως εχεις να βγαλεις καποιον απο τη φυλακη, να ληστέψεις ενα ράντσο και γενικα καποια missions στα οποια δεν βρεθηκες σε μια κατασταση ξαφνικά αλλα ειναι planned υποτίθεται τοτε θελω να εχω τις επιλογες να παω stealth, να παω full guns blazing οταν δεν παει καλα κτλπ. Τα fail states σε καθε mission θεωρω οτι ειναι υπερβολικα και δεν νομιζω να το βλεπω μονο εγω αυτο.

Καταλαβαίνω οτι θελουν να δεις την ταινια τους οπως ακριβως την εχουν φανταστει αλλα εμενα προσωπικα με κουραζει και μου χαλαει ολη τη διασκέδαση σε ενα mission.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εμένα δεν με χαλάει πάντως που δεν είναι εντελώς open. 
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί να είναι scripted στα main missions για να δίνει την κινηματογραφική εμπειρία.
Ακολουθάς την ιστορία που σου διηγείται.
Απλά αυτή ειναι η προσέγγιση που έχουν επιλέξει για να πούνε την ιστορία, και να ξεδιπλώσουν τους χαρακτήρες της ομάδας.
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, InfinitySurfer είπε

Εμένα δεν με χαλάει πάντως που δεν είναι εντελώς open. 
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί να είναι scripted στα main missions για να δίνει την κινηματογραφική εμπειρία.
Ακολουθάς την ιστορία που σου διηγείται.
Απλά αυτή ειναι η προσέγγιση που έχουν επιλέξει για να πούνε την ιστορία, και να ξεδιπλώσουν τους χαρακτήρες της ομάδας.
 

Συμφωνω ,

ειναι "στρατηγικη " επιλογη της R*  εξαλλου δεν μιλαμε για  καθαρο open   world  ,δεν ηταν αυτη η προθεση αλλα για επιλεκτικο open  που να μπορει να προσφερει  και να εξυπηρετησει το οραμα των δημιουργων του.

Το οτι δεν αρεσε σε καποιους αυτο το format  ειναι απολυτα θεμιτο   δεν γινεται  να αρεσει σε  ολους  .Σημασια εχει αν  επιτυγχανει τον σκοπο του που περα απο την  δημιουργικοτητα του studio και το  καλλιτεχνικο ταλεντο τους  ,σαφης ενδειξη ειναι  και  η εμπορικη επιτυχια  και  η συνολικη  αποδοχη του  απο  "κριτικους " και  gamers .

Σε αυτο λοιπον το κομματι  νομιζω πως η απαντηση ειναι αυτονοητη ,οι αριθμοι μιλανε απο μονοι τους .

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Συμφωνω ,

ειναι "στρατηγικη " επιλογη της R*  εξαλου δεν μιλαμε για  καθαρο open   world  ,δεν ηταν αυτη η προθεση αλλα για επιλεκτικο open  που να μπορει να προσφερει  και να εξυπηρετησει το οραμα των δημιουργων του.

Το οτι δεν αρεσε σε καποιους αυτο το format  ειναι απολυτα θεμιτο   δεν γινεται  να αρεσει σε  ολους  .Σημασια εχει αν  επιτυγχανει τον σκοπο του που περα απο την  δημιουργικοτητα του studio και το  καλλιτεχνικο ταλεντο τους  ,σαφης ενδειξη ειναι  η εμπορικη επιτυχια  και  η συνολικη  αποδοχη του  απο  "κριτικους " και  gamers .

Σε αυτο λοιπον το κομματι  νομιζω πως η απαντηση ειναι αυτονοητη ,οι αριθμοι μιλανε απο μονοι τους .

Οτι λεω προσωπικα ειναι constructive criticism, το γεγονος οτι το παιχνιδι πουλησε πολυ (κατι αναμενομενο) και οτι πηρε 10αρια δεν αναιρει το γεγονος οτι μια αρκετα μεγαλη μεριδα gamers ειναι δυσαρεστημενοι με καποιες επιλογές της R*, τι να κανουμε τωρα τα διαφορα forums ειναι γεμάτα με εμπεριστατωμενες αποψεις, μη διαβαζουμε μονο οπαδούς.. Τωρα γιατι οι "επαγγελματιες" reviewers δεν τα αναφερουν με κανει να αναρωτιέμαι πραγματικα για την εμπειρια τους και για το κατα ποσο έπαιξαν καν το παιχνιδι.. 

Αν κανεις δεν τα γραψει και ολοι λενε απλα "10/10 goat" την επομενη φορα θα παρεις παλι ενα GTA VI με τρομερά γραφικα, tank controls (με button mash X to run) και extremely restrictive και linear missions ενω υπαρχει τροπος να ειναι ικανοποιημενες και οι 2 πλευρες. Θελεις να το παιξεις εντελως linear οπως ηθελαν οι δημιουργοί? μπορεις να το κανεις, θελεις να κανεις deviate απο το plan και να καταστρώσεις καποιο δικο σου η να βρεις ad hoc λυσεις? πρεπει να μπορεις να το κανεις. Αυτο για εμενα λεγεται "next gen" open world, εκει φαίνεται η λεπτομέρεια και η δουλεια που εχει πεσει στο game design και οχι στα τα @@ του αλογου στο χιονι. :P  Δεν γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλο inconsistency μεταξυ του open world και του story.. Γεγονος ειναι οτι το παιχνιδι σε κανει limit και σου αφαιρει την οποια ελευθερία νομιζεις οτι εχεις ανα πασα στιγμη προστάζει το σενάριο.

Αν σας ενδιαφερουν μονο τα γραφικά  και η λεπτομέρεια ως το next gen aspect και τα cut scenes πάω πάσο, εγω προσωπικά ηθελα επιτελους να δω ενα τιτλο της R* να κανει το αλμα στο gameplay και να μη βασιζεται στην παλια συνταγη και μαλιστα χειρότερη και ακόμα πιο restrictive.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι ομως οτι οπως και στο GTA θα εχει και αυτο online για να μπορεις να κανεις πιο ελευθερα αλλες δραστηριοτητες.

Αρα ας ειναι το παιχνιδι στο story του πιο γραμμικο(αρκει να ειναι καλο φυσικα)και ας υπαρχει παραπανω ελευθερια στο online.

Τωρα αν σε καποιον το gameplay ή ο ελεγχος τον χαλαει,ας το αναφερει στα αρνητικα της γνωμης του για το εν λογω παιχνιδι,δεν χαθηκε ο κοσμος :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ρε παιδια υπαρχει διαφορα μεταξυ γραμμικού και γραμμικού, οταν σου λεει "πρεπει να κανεις cover πισω απο το βραχο" πας και δεν κανει τιποτα "οχι σε αυτον στο διπλανο βράχο"  η οταν αφηνεις το αλογο 2 μετρα πριν το point που σου λεει και σου βγαζει "mount your horse" για να κανεις αυτα τα 2 μετρα τοτε δεν ειναι απλα γραμμικο ειναι hand holding/restrictive σε extreme επιπεδα και οχι απλα "γραμμικο"

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Το playtime  μας το βλεπουμε καπου  ? Γιατι με ενα προχειρο ελεγχο στις ρυθμισεις δεν ειδα χρονο .

Νομιζω  ότι το βλέπεις στα  save  του παιχνιδιου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Τι διαολο στραβομαρα εχω?χαχαχα θα το τσεκαρω φιλε μου αυριο .

Μπορει να κανω και λαθος και να μην εχεις στραβομαρα.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ADHD είπε

Ενταξει ρε παιδια υπαρχει διαφορα μεταξυ γραμμικού και γραμμικού, οταν σου λεει "πρεπει να κανεις cover πισω απο το βραχο" πας και δεν κανει τιποτα "οχι σε αυτον στο διπλανο βράχο"  η οταν αφηνεις το αλογο 2 μετρα πριν το point που σου λεει και σου βγαζει "mount your horse" για να κανεις αυτα τα 2 μετρα τοτε δεν ειναι απλα γραμμικο ειναι hand holding/restrictive σε extreme επιπεδα και οχι απλα "γραμμικο"

Οταν μιλαμε για Rockstar αγαπητε ξερεις οτι η συγκεκριμενη εταιρεια δουλευει τελειως διαφορετικα απο τους περισσοτερους αλλους.Γιαυτο και δεν βγαζει πολλα παιχνιδια και συχνα μαλιστα,γιατι και ακομα και στα gameplay trailer πρεπει να περιμενουμε τελευταια στιγμη ή για τα reviews και παει λεγοντας.

Ισχυει οτι εχει πολλους περιορισμους σε σχεση με παιχνιδια αλλων εταιρειων ,απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι κατι που βλεπουμε και σε αλλα παιχνιδια της(GTA συγκεκριμενα) και δεν προκαλει εντυπωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προσωπικά ακόμα και σε αυτή τι "γραμμικότητα" βλέπω ελευθερια όπως και είπα πριν. Μπορεί κάποιες να έχουν πιο στενά όρια αλλα για παράδειγμα στην πρώτη αποστολή δεν ξεκίνησα την φάση την ξεκίνησε ο Dutch και το τυπά στο τέλος τον άφησα ζωντανό ενώ μου είπαν να τον καθαρίσω. Όπως και να έχει προτιμώ τα main linear ώστε να διαφέρουν από τα sides που είναι στο open-world, και lets face it στο open-world για πλακα κανεις λάθος. Προσωπικά το βρίσκω απόλυτος ισορροπημένο το game σε αυτό τον τομέα και απολαμβάνω την κινηματογραφικότητα που αναφέρθηκε των main quests. Επίσης δυσκολεύομαι να θυμηθώ open-world game που δεν σε περιορίζει σε main quest.

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι σίγουρα έχει τα θεματάκια του.... κανένα παιχνίδι δεν είναι τέλειο.
Αλλα παρόλλα αυτα, αν ακολουθήσεις την φιλοσοφία του, μπορείς να απολαύσεις έναν καλοφτιαγμένο κόσμο, και να ευχαριστηθείς και την ιστορία που διηγείτε.
Και αν ποτέ βγει και σε PC θα είναι πολύ καλύτερη εμπειρία.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, InfinitySurfer είπε

Το παιχνίδι σίγουρα έχει τα θεματάκια του.... κανένα παιχνίδι δεν είναι τέλειο.
Αλλα παρόλλα αυτα, αν ακολουθήσεις την φιλοσοφία του, μπορείς να απολαύσεις έναν καλοφτιαγμένο κόσμο, και να ευχαριστηθείς και την ιστορία που διηγείτε.
Και αν ποτέ βγει και σε PC θα είναι πολύ καλύτερη εμπειρία.
 

Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω αντιπαράθεση η οτιδήποτε απλά ρωτάω ενημερωτικά και μόνο! Για ποιο λόγο θα είναι καλύτερη εμπειρία σε PC? 

Επεξ/σία από Daemonos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

U.K charts για 3η εβδομαδα   συνεχιζει στην κορυφη .

Το αξίζει ρε μαν...

Ακόμα και οι εργαζόμενοι στην R* παρόλο την σκευωρία για τις ώρες εργασίας κτλ (που κατά την άποψή μου την δημιούργησαν ανταγωνιστές) βγήκαν και είπαν "Φτιάξαμε ενα παιχνίδι που και εμείς αγαπήσαμε και θέλουμε να παίξουμε! Σας το παραδίδουμε και απολαύστε το μαζί μας"

 

Επίσης η R* δεν υποχρέωσε κανέναν υπάλληλο να δουλέψει 100 ώρες. Για του λόγου του αληθές https://in.ign.com/red-dead-redemption-2/129215/news/update-heres-what-rockstar-employees-have-to-say-about-worki

Επεξ/σία από Daemonos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...