optimus prime Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε Εχετε παει για μπανακι να σας τριψει η γκομενα στο ξενοδοχειο; Και στα καπακια με το που βγαινεις απο την μπανιερα καθεσαι σενιαρισμενος για μπλακτζακ.. 1
Fotis13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το playtime μας το βλεπουμε καπου ? Γιατι με ενα προχειρο ελεγχο στις ρυθμισεις δεν ειδα χρονο . Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2018 από Fotis13
Daemonos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Fotis13 είπε Το playtime μας το βλεπουμε καπου ? Γιατι με ενα προχειρο ελεγχο στις ρυθμισεις δεν ειδα χρονο . Και εγώ το ψάχνω
Fotis13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Daemonos είπε Και εγώ το ψάχνω Μαλλον δεν εχει για να μην το εχεις δει ουτε εσυ .Κριμα θα ηθελα να υπηρχε ενας μετρητης για να δω ποσες ωρες θα γραψω συνολικα . 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Όσο και να το ψάξεις δεν θα το βρείς Aπειρη λεπτομέρεια και ξεχνάν τα πιο βασικά πράγματα.
Fotis13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Όσο και να το ψάξεις δεν θα το βρείς Aπειρη λεπτομέρεια και ξεχνάν τα πιο βασικά πράγματα. Δεν νομιζω πως το συγκεκριμενο ειναι παραλειψη ,επιλογη ειναι αν και για μενα ακατανοητη . Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2018 από Fotis13 3
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Επιλογή για να μην συνειδητοποιήσεις πόσες ώρες απέχεις από τον έξω κόσμο?! Εμενα παράλειψη μου φαίνεται μιας και όλα τα προηγούμενα είχαν playtime στα stats άμα θυμάμαι καλά. 1
ileos10 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 αφου δεν εχει permadeath του χαρακτηρα παλι καλα(μονο του αλογου)
Daemonos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Η κοσνσόλα (ps4) δεν το έχει σαν feature. Μόνο αν θα το έχει μέσα το game, νομίζω το Witcher 3 και το AC Odyssey το έχουν.
Fotis13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Daemonos είπε Η κοσνσόλα (ps4) δεν το έχει σαν feature. Μόνο αν θα το έχει μέσα το game, νομίζω το Witcher 3 και το AC Odyssey το έχουν. το witcher 3 to ειχε ναι . 2
ADHD Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παντως πιο linear και scripted missions δεν εχω ξαναδει, το παιχνιδι οχι απλα σε παιρνει απο το χερι αλλα σου λεει και τι ακριβως πρεπει να κανεις με prompts και notifications, gameplay 2001 στην καλυτερη.. Μπορει να κανεις fail mission γιατι πηγες 10 μετρα μακριά οποτε "abandon" η γιατι δεν εκανες cover στο συγκεκριμένο βραχο που σου λεει το παιχνίδι. Next-gen σε ολα εκτός από το πιο σημαντικό imo.. Το συνεχιζω ειμαι καπου 40% αλλα γενικα για εμενα ειναι μια μεγαλη απογοήτευση.. Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2018 από ADHD 1
petran91 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, ADHD είπε Παντως πιο linear και scripted missions δεν εχω ξαναδει, το παιχνιδι οχι απλα σε παιρνει απο το χερι αλλα σου λεει και τι ακριβως πρεπει να κανεις με prompts και notifications, gameplay 2001 στην καλυτερη.. Μπορει να κανεις fail mission γιατι πηγες 10 μετρα μακριά οποτε "abandon" η γιατι δεν εκανες cover στο συγκεκριμένο βραχο που σου λεει το παιχνίδι. Next-gen σε ολα εκτός από το πιο σημαντικό imo.. Το συνεχιζω ειμαι καπου 40% αλλα γενικα για εμενα ειναι μια μεγαλη απογοήτευση.. Είναι η λογική του GTA στα missions. Νομίζω όμως είσαι λίγο υπερβολικός. Για abandon πάει αρκετά παραπάνω από 10 μέτρα. Και είναι και λογικό. Τυχαίο παράδειγμα, θέλεις να ληστέψεις την τράπεζα. Αν την ώρα που πρέπει να ανοίξεις το χρηματοκιβώτιο μουλωχτά εσύ αποφασίσεις να βγεις και να φύγεις, λογικό το βρίσκω να γίνει abandon η αποστολή. Είμαι κι εγώ στο 40% περίπου και δεν έχω πέσει σε τόσο υπερβολικό παράδειγμα όπως αυτά που αναφέρεις. Βέβαια δεν θα με χαρακτήριζα και "hardcore" gamer οπότε μπορεί γι αυτό να μην με ενοχλεί καθόλου ο μηχανισμός αυτός των αποστολών. Άλλωστε τις αποστολές τις θεωρώ το μισό παιχνίδι, όταν το άλλο μισό θεωρώ το setting του και τις επιλογές που έχεις να περάσεις την ώρα σου στον τόσο μεγάλο χάρτη. 2
ADHD Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, petran91 είπε Είναι η λογική του GTA στα missions. Νομίζω όμως είσαι λίγο υπερβολικός. Για abandon πάει αρκετά παραπάνω από 10 μέτρα. Και είναι και λογικό. Τυχαίο παράδειγμα, θέλεις να ληστέψεις την τράπεζα. Αν την ώρα που πρέπει να ανοίξεις το χρηματοκιβώτιο μουλωχτά εσύ αποφασίσεις να βγεις και να φύγεις, λογικό το βρίσκω να γίνει abandon η αποστολή. Είμαι κι εγώ στο 40% περίπου και δεν έχω πέσει σε τόσο υπερβολικό παράδειγμα όπως αυτά που αναφέρεις. Βέβαια δεν θα με χαρακτήριζα και "hardcore" gamer οπότε μπορεί γι αυτό να μην με ενοχλεί καθόλου ο μηχανισμός αυτός των αποστολών. Άλλωστε τις αποστολές τις θεωρώ το μισό παιχνίδι, όταν το άλλο μισό θεωρώ το setting του και τις επιλογές που έχεις να περάσεις την ώρα σου στον τόσο μεγάλο χάρτη. Ναι ειναι η λογικη των προσφατων GTA αλλα αυτο υποτίθεται ειναι "next-gen" τουλαχιστον οπως θυμαμαι στο GTA μπορουσα να καλεσω πχ το ελικοπτερο για να παω σε ενα mission εδω θα πας με το αλογο αργα αργα απο το συγκεκριμενο μονοπατι θα ακουσεις τον καθε αδιαφορο διαλογο και θα πρεπει να σταματησεις και να κανεις hitch horse ακριβως στο σημειο που θελει το παιχνιδι αλλιως δεν προχωραει το mission. Ειναι υπερβολικα restricted ολα, σε οσα παιχνιδια εχω παιξει δεν ισχυει κατι τετοιο αυτο νιωθεις λες και ειναι ενας σκηνοθετης και φωναζει "CUT" καθε φορα που δεν ακολουθείς πιστά τις οδηγίες του mission. Ενα αλλο παραδειγμα εκει που πρεπει να βγαλεις εναν απο τη φυλακη, θα μπορουσες να ειχες επιλογες(stealth για παράδειγμα) εκει το μονο που εκανες ειναι 5 βηματα και follow on screen prompts τα οποια καταλήγουν σε cut scene και shooting spree ανούσιο μόνο και μονο για να φας bounty, γιατι δεν βαζουν απο την αρχή το cut scene ποιο το νόημα των prompts?? Αυτο για εμενα ειναι κακο game design και πολυ outdated, ειναι σαν 2 παιχνιδια σε ενα.
Daemonos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, ADHD είπε Ναι ειναι η λογικη των προσφατων GTA αλλα αυτο υποτίθεται ειναι "next-gen" τουλαχιστον οπως θυμαμαι στο GTA μπορουσα να καλεσω πχ το ελικοπτερο για να παω σε ενα mission εδω θα πας με το αλογο αργα αργα απο το συγκεκριμενο μονοπατι θα ακουσεις τον καθε αδιαφορο διαλογο και θα πρεπει να σταματησεις και να κανεις hitch horse ακριβως στο σημειο που θελει το παιχνιδι αλλιως δεν προχωραει το mission. Ειναι υπερβολικα restricted ολα, σε οσα παιχνιδια εχω παιξει δεν ισχυει κατι τετοιο αυτο νιωθεις λες και ειναι ενας σκηνοθετης και φωναζει "CUT" καθε φορα που δεν ακολουθείς πιστά τις οδηγίες του mission. Ενα αλλο παραδειγμα εκει που πρεπει να βγαλεις εναν απο τη φυλακη, θα μπορουσες να ειχες επιλογες(stealth για παράδειγμα) εκει το μονο που εκανες ειναι 5 βηματα και follow on screen prompts τα οποια καταλήγουν σε cut scene και shooting spree ανούσιο μόνο και μονο για να φας bounty, γιατι δεν βαζουν απο την αρχή το cut scene ποιο το νόημα των prompts?? Αυτο για εμενα ειναι κακο game design και πολυ outdated, ειναι σαν 2 παιχνιδια σε ενα. Μα το Next Gen δεν σημαίνει απαραίτητα οτι πρέπει να σε αφήνει ελεύθερο στα missions... Προσωπικά το θεωρώ σωστό αυτό καθώς τα missions είναι άμεσα συνδεδεμένα με το story, και το να σε αφήσει ελεύθερο χάνεις την όλη εμπειρία και την ατμόσφαιρα που σου προσφέρει αυτό... Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα... είσαι σε ενα story mission όπου ο Arthur πρέπει να τρέξει πάνω σε ενα τρένο καθώς τα γεγονότα εξελίσσονται πάνω εκεί. Εάν εσύ δεν επιλέξεις για κάποιο λόγο να ακολουθήσεις αυτό και να πηδήξεις κάτω απο το τρένο η να φύγεις... αμέσως έχεις χάσει όλη την δράση, τα γεγονότα που βάση των οποίων προχωράει η ιστορία και το mission έχει πάει στράφι, οπότε τι κάνεις? Load για να το ξαναπαίξεις.! Γιατί λοιπών να μην σε περιορίσουν έτσι ώστε να μην γίνει αυτό? Σου δίνει εξάλλου άπειρες επιλογές σε αλλά events (εκτός story). 1
petran91 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, ADHD είπε εδω θα πας με το αλογο αργα αργα απο το συγκεκριμενο μονοπατι θα ακουσεις τον καθε αδιαφορο διαλογο και θα πρεπει να σταματησεις και να κανεις hitch horse ακριβως στο σημειο που θελει το παιχνιδι αλλιως δεν προχωραει το mission. Ειναι υπερβολικα restricted ολα, σε οσα παιχνιδια εχω παιξει δεν ισχυει κατι τετοιο αυτο νιωθεις λες και ειναι ενας σκηνοθετης και φωναζει "CUT" καθε φορα που δεν ακολουθείς πιστά τις οδηγίες του mission. Αυτό το σημείο που παίρνεις μια αποστολή από το camp και ξεκινάς να πας στην πόλη με το άλογο και έναν συνοδό που κάθονται και μιλάνε το βαριέμαι κι εγώ. Και δεν μπορείς ούτε καν να τρέξεις παραπάνω από την ταχύτητα που πάει ο συνοδός ας πούμε, είναι σπαστικό ναι. Στα υπόλοιπα καταλαβαίνω απόλυτα τι λες και δεν διαφωνώ. Και νομίζω ότι το πόσο ενοχλεί ή όχι κάποιον έχει να κάνει με το πόσο "hardcore" είναι. Οι casual όπως εγώ, οκ μπορεί να μας κουράζει σε κάποια σημεία αλλά το προσπερνάμε εύκολα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα