dollyyy19 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 γραφεις για την εταιρια bmw που καποτε ελεγε οτι το λαδι κιβωτιου ειναι long life και δεν χρειαζεται ΠΟΤΕ αλλαγη?χμμμ.....ναι........αλλα την ζημια,δεν θυμαμαι να την πληρωσε ποτε η bmw,μονο τα θυματα της πληρωνουν ακομη.............. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 γραφεις για την εταιρια bmw που καποτε ελεγε οτι το λαδι κιβωτιου ειναι long life και δεν χρειαζεται ΠΟΤΕ αλλαγη?χμμμ.....ναι........αλλα την ζημια,δεν θυμαμαι να την πληρωσε ποτε η bmw,μονο τα θυματα της πληρωνουν ακομη.............. Γερμανικές εταιρίες... Αποτυχία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ιδανικα βαζεις αποσταγμενο και οχι απιονισμενο(προκαλει διαβρωσεις γιατι ειναι ελευθερο ηλεκτρονιων). Δεν μπερδευεις τα χρωματα και κυριως τα g11 με τα g12 αντιψυκτικα γιατι μποτει να γινει ακομη και λασπη.. Ενα αντιψικτικο συνηθως εχει και καποοες αντιθερμικες ιδιοτητες Αν χανει νερο κ συμπληρωνεις τοτε απο καπου χανει σωληνες,φλατζα μηχανης... Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2016 από kage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Το κοκκινο απο το πρασινο παραφλου εχει διαφορες ? g12 νομιζω βαζει ο μηχανικος στα δυο Audi TT οταν χανουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Τα καινούργια τα περισσότερα δεν θέλουν ποτέ αλλαγή αντιψυκτικού. Αν πρέπει να συμπληρώσετε, το βρύσης είναι προτιμότερο από το απιονισμένο. Αν θέλετε να πληρώσετε βάλτε απεσταγμένο (που είναι ακριβότερο από το απιονισμένο) και βέβαια πρέπει να βρείτε τη διαρροή... Εμένα στη 12ετία άρχισε να χάνει από την τρόμπα νερού και ένα ακόμα κολλάρο είναι φουσκωμένο. Δεν είχα αλλάξει ποτέ νερό και δε νομίζω να έπαιξε αυτό κάποιο ρόλο στις διαρροές. Γενικά αν ο κατασκευαστής λέει όχι αλλαγή, μην το αλλάζετε. Αν βάλετε και απεσταγμένο στα αλουμινένια μέρη κάνετε και ζημιά. ...και για όσους θέλουν "δοκιμασμένες λύσεις" (γελάμε) είναι και δοκιμασμένη η λύση. Πρέπει να είναι 15 χρόνια ή περισσότερα που πουλιούνται αυτοκίνητα με lifetime ψυκτικό υγρό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristos12 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 οταν θέλουμε νά βγεί ο αέρας από τό κύκλωμα τού ψυγείου χωρίς νά βγάλουμε τό παραφλού πού εχει μέσα (κ ειναι καινούργιο ) μπορεί νά γίνει αυτό βγάζοντας τήν τάπα τού ψυγείου κ δουλεύοντας τό μοτέρ κ μετά από 10 λεπτά πού αρχίσει νά δουλεύει το βεντιλατέρ κ κάνει μπουμπουλήθρες (στό μέρος πού βγάλαμε τήν τάπα τού ψυγείου) κ νά συμπληρώσουμε αν χρειαστεί ? ετσι κάνουμε γιά νά βγεί ο αέρας ? αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα