aristos12 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 οταν αλλάζουμε τό παραφλού τού ψυγείου πρέπει τό μοτέρ νά ειναι α) λίγο ζεστό ή β) τελείως κρύο τό μοτέρ ας απαντήσει κάποιος αν γνωρίζει - ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εγω ηξερα ότι συμπληρώνουμε αν χρειαζεται παραφλου και δεν το αλλαζουμε ολο .Ποτε σε τοσα αμαξια που εχουν περασει από μενα δεν το αλλαξα κι ας ηταν μερικα παλια μοντελα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εγω ηξερα ότι συμπληρώνουμε αν χρειαζεται παραφλου και δεν το αλλαζουμε ολο .Ποτε σε τοσα αμαξια που εχουν περασει από μενα δεν το αλλαξα κι ας ηταν μερικα παλια μοντελα. Εμένα μου έχουν πει να συμπληρώνω μόνο νερό και το αλλάζουν στο σέρβις όταν χρειάζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 οταν αλλάζουμε τό παραφλού τού ψυγείου πρέπει τό μοτέρ νά ειναι α) λίγο ζεστό ή β) τελείως κρύο τό μοτέρ ας απαντήσει κάποιος αν γνωρίζει - ευχαριστώ Το γεμίζουμε όσο πάρει να φτάσει η στάθμη στο επιθμητό - κάνουμε και την αναγκαία εξαέρωση - και δουλεύουμε τη μηχανή να ζεσταθεί, ωσότου ανοίξει ο θερμοστάτης-ανάψει ο ανεμιστήρας του ψυγείου. Θα σβήσει ο ανεμιστήρας θα ανάψει ξανά κοκ, και μετά από 2-3 κύκλους ελέγχεις ξανά τη στάθμη του αντιψυκτικού και αν χρειαστεί ξανασυμπληρώνεις. Έχουμε αναμμένο και το καλοριφέρ για να κυκλοφορήσει το υγρό και σε εκείνο το μέρος του κυκλώματος. * Πριν τη συμπλήρωση του νέου αντιψυκτικού, καλό είναι να ξεπλυθεί το κύκλωμα μερικές φορές. ** Το νέο μίγμα με το αντιψυκτικό χρειάζεται να έχει την ενδεδειγμένη πυκνότητα και σύνθεση. *** Σε κύκλωμα που χάνει αντιψυκτικό, χρειάζεται έλεγχος για τυχόν διαρροές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pavloa Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Εμένα μου έχουν πει να συμπληρώνω μόνο νερό και το αλλάζουν στο σέρβις όταν χρειάζεται.Ποτέ νερό στο ψυγείο...το σκουριάζει και μπορεί να τρυπήσει...μόνο παραφλού θα βάζεις...και αν δεν έχει πάρε ενα μπουκαλάκι..2-5 ευρώ κάνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Με νερό αραιώνουν έτσι κι αλλιώς το συμπυκνωμένο παραφλού, κάποιοι κιόλας προτιμούν το απιονισμένο νερό για διαλύτη. Άλλοι παίρνουν το έτοιμο διάλυμα. Το πρόβλημα με τη συμπλήρωση νερού είναι περισσότερο πως αλλάζει η αναλογία παραφλού-διαλύτη. Μαζί και το ενδεχόμενο διαρροών φυσικά. Σημασία έχει επίσης να προμηθευτείτε το σωστό παραφλού που ταιριάζει στο δικό σας όχημα. Τα παραφλού είναι πολλά, έχουν διαφορετική σύνθεση και διαφορετικά αντιδιαβρωτικά πρόσθετα. Λάθος παραφλού μπορεί να προκαλέσει ζημιά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Ποτέ νερό στο ψυγείο...το σκουριάζει και μπορεί να τρυπήσει...μόνο παραφλού θα βάζεις...και αν δεν έχει πάρε ενα μπουκαλάκι..2-5 ευρώ κάνει Ίσως μου το είπαν για τους λόγους που γράφει πιο κάτω ο giorpa, να μη κάνω καμιά ζημιά. Μου είπαν αν χρειαστεί να συμπληρώνω με νερό, κατά προτίμηση απιονισμένο και στο σέρβις αν χρειαστεί το αλλάζουν αυτοί με το σωστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 αν θελεις να κανεις μονος την αλλαγη ολου του υγρου,πρεπει να βγαλεις τα κολλαρα και απο το ψυγειο,και μετα τον θερμοστατη.με κρυο μοτερ.καθε 2 χρονια αλλαγη το διαλυμα του ψυγειου.- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 8 χρονια εκλεισε το Honda CRV και ποτε δεν αλλαξα παραφλου . Αντιθετα σε δυο Audi TT πιο παλια ολο και "τσιμπαει" και θελει συμπληρωμα . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 μετα 8 χρονια,δεν ειναι παραφλου αυτο που υπαρχει στο κυκλωμα.σιγουρα δεν εχεις αντιπαγωτικη προστασια.το οτι εισαι αθηνα,εχει σωσει το οχημα απο εξτρα ζημιες.ουτε αντιδιαβρωτικη προστσια εχεις.αλλα ο ιαπωνας σε σωζει εδω,αλλα για ποσο??καθε 2 χρονια,αλλαγη υγρων φρενων και ψυγειου.το οτι εσυ ή ο μηχανικος σου,δεν τα αλλαζετε,για δικους σας λογους,τεμπελιας ή οικονομιας ή μην πω τιποτες αλλο,δεν σημαινει οτι πρατετε σωστα..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 μετα 8 χρονια,δεν ειναι παραφλου αυτο που υπαρχει στο κυκλωμα.σιγουρα δεν εχεις αντιπαγωτικη προστασια.το οτι εισαι αθηνα,εχει σωσει το οχημα απο εξτρα ζημιες.ουτε αντιδιαβρωτικη προστσια εχεις.αλλα ο ιαπωνας σε σωζει εδω,αλλα για ποσο??καθε 2 χρονια,αλλαγη υγρων φρενων και ψυγειου.το οτι εσυ ή ο μηχανικος σου,δεν τα αλλαζετε,για δικους σας λογους,τεμπελιας ή οικονομιας ή μην πω τιποτες αλλο,δεν σημαινει οτι πρατετε σωστα..... Το εξουσιοδοτημενο που πηγαινω δεν νομιζω να ηθελε να μου κανει οικονομια... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Στο group vag που έχω μια γνώμη δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα συντήρησης που να προβλέπει αντικατάσταση του υγρού του κυκλώματος του ψυγείου. Μόνο έλεγχος σε συγκεκριμένη θερμοκρασία κινητήρα, και αναλόγως συμπλήρωση. Σε απώλεια υγρού πρέπει να αναζητειται η αιτία. Από την άλλη στα πλαίσια εργασιών συντήρησης όπως η αλλαγή ιμάντα επισυμβαίνει απώλεια υγρού, οπότε συγκεκαλυμμένα υπονοείται ή δεν υπονοείται η ανανέωση του υγρού. Σημασία ανά μοντέλο έχει ο τύπος-σύνθεση του υγρού και η πυκνότητα που ελέγχεται με το ανάλογο όργανο. Πυκνότητα ψυκτικού υγρού εκτός των ορίων συνεπάγεται μειωμένη απόδοση του συστήματος. * Η εμπειρία έχει δείξει πως το υγρό που κυκλοφορεί στο σύστημα μαζεύει κατάλοιπα και σκουριές. Οι τρίτες εταιρείες που προμηθεύουν τα αναλώσιμα υγρά συνιστούν άλλοτε άλλα διαστήματα αλλαγής υγρού, συνήθως μεγάλα χρονικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μην βάζετε νερό, η αλλαγή για να γίνει θέλει και αλλαγή θερμοστάτη, βάλτε καλή μάρκα θερμοστάτη η γνήσιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Χλιαρός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Από τα 2 τελευταία μου αμάξια,ένα BMW 3άρι και Peugeot 508 σύμφωνα με το τι λένε οι κατασκευαστές:Δεν αλλάζουμε ποτέ τα αντιπηκτικό στο αμάξι.Και τα 2 έχουν κλειστού κυκλώματος ψυγεία.Αν χρειαστεί για κάποιον λόγο να συμπληρώσουμε τότε 50/50 η αναλογία με νεράκι βρύσης και τίποτε άλλο.Φυσικά από κατασκευαστή σε κατασκευαστή αυτά αλλάζουν οπότε ρώτα τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα