Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: Μεταφέρουμε το πρόβλημα εκτός πόλης. Άρα τα εργοστάσια παραγωγής θα αναγκαστούν να να δουλεύουν περισσότερο. Και μάντεψε τι καίνε τα εργοστάσια: ΟΡΥΚΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ. Άρα κύριοι είναι μια τρύπα στο νερό ή αν θέλετε μια φούσκα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Θεωρώ πιο Value ένα αυτοκίνητο να έχει ηλιακά πάνελ και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με αέριο ή ψεκασμένο πετρέλαιο

 

Η επιβάρυνση από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση αυτοκινήτων είναι μικρότερη από τις μηχανές εσωτερικής καύσης κάθε βενζινοκίνητου/πετρελαιοκίνητου. Επιπρόσθετα, όλα τα ορυκτά καύσιμα δεν επιβαρύνουν το ίδιο κι εκτός αυτού ηλεκτρική ενέργεια παράγουν και οι ΑΠΕ, όχι μόνο τα ορυκτά καύσιμα. Επίσης δεν υφίσταται αυτή την στιγμή ηλιακό πάνελ ικανό να κινήσει οικογενειακό αυτοκίνητο, μόνο κάποια μη πρακτικά concepts.

 

Tέλος πάντων στην ελλάδα της κρίσης δεν μπορούμε να απαιτούμε ούτε να προσδοκούμε από οικογένειες που ζουν τουλάχιστον έναν άνεργο κάθε μια αλλαγή του στόλου αυτοκινήτων.... Οπότε για το λόγο αυτό μάλλον θα συμφωνήσω ότι η αυτοκίνηση με φυσικό αέριο θα ήταν πολύ πιο εφικτή κι επιθυμητή για τη χώρα μας, καθώς μολύνει ΠΟΛΥ λιγότερα και συνιστά και εξοικονομηση σημαντική κόστους καυσίμων για κάθε νοικοκυριό.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

H πλάκα θα ειναι η εγκατάσταση για την παροχη φόρτισης να εχει αλλο μετρητή και η χρεωση της κατανάλωσης να ειναι διαφορετική και πολύ πιο υψηλή :-D

Δημοσ.

Μην κλαίτε και εδώ μέσα για τον ενφια ...έλεος ποια όλοι μας πληρώνουμε αλλά δεν ριχνουμε δάκρυα και ασχολούμαστε όλη μέρα με αυτό .

Εδώ μέσα είμαστε για τεχνολογικά νέα και όχι για το κομπλεξ του κάθε πικραμένου με την Γερμανία επειδη αυτός είναι loser και δεν μπορεί να πετύχει του φταίνε όλοι οι αλλοι.

Έλεος ποια παλιό κλάψες .

  • Like 7
Δημοσ.

Εδω όλη η οικονομία της ΕΕ παραπαιει και ολισθαινει μέρα με την μέρα και η Ευρώπη θέλει λαγους με πετραχηλια με την ανεργία να χτυπάει και πόρτες των πλέον ισχυρών οικονομιων της Ευρώπης και η κατανάλωση να μειώνεται δραματικά..... Καλό το σχέδιο της ηλεκτροκινησης αλλά τα φράγκα τελειώνουν από την ΕΕ ..... Εκτός και εάν η ΕΕ φτάσει να δίνει μισθούς Κίνας, τότε αλλάζουν τα πράγματα, αλλά δε βλέπω κανέναν Ευρωπαίο να το δεχτεί εύκολα και δε βλέπω στο μέλλον να έχουν και πολλοί τα φράγκα να αγοράσουν ηλεκτρικά αμάξια.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην κλαίτε και εδώ μέσα για τον ενφια ...έλεος ποια όλοι μας πληρώνουμε αλλά δεν ριχνουμε δάκρυα και ασχολούμαστε όλη μέρα με αυτό .

Εδώ μέσα είμαστε για τεχνολογικά νέα και όχι για το κομπλεξ του κάθε πικραμένου με την Γερμανία επειδη αυτός είναι loser και δεν μπορεί να πετύχει του φταίνε όλοι οι αλλοι.

Έλεος ποια παλιό κλάψες .

Δε θα μπορουσα να το γραψω καλυτερα.

Δημοσ.

 Αν γίνουν τα αμάξια ηλεκτρικά στην ελλάδα φοβάμαι  πως θα πούμε το ρεύμα ρευματάκι.

Όλο τον ΕΦΚ που θα χάσουν απο πετρέλαιο και βενζίνη στο ρεύμα θα το βάλουν.

Μη σου πω φίλε Νίκο πως θα βρούν πατέντα να φτιάξουν ρεύμα κίνησης. :lol:  :lol:  :lol:

  • Like 1
Δημοσ.

Δε θα μπορουσα να το γραψω καλυτερα.

 

Ούτε αν του εξηγούσες την διαφορά μεταξύ "ποιά" και "πια";

Δημοσ.

υποχρεωτικα φωτοβολταικα σε καθε νεο σπιτι μαζι με τον ηλιακο θα περιμενα να θεσπισουν, αλλα μπα. να χασει τα πελατακια η καθε ευρωπαικη δεη?

  • Like 3
Δημοσ.

Πιστεύω πως το μέλλον της αυτοκίνησης είναι στο υδρογόνο. Η Γερμανία θέλει να "σώσει" την VW μετά το φιάσκο με τα καυσαέρια, οπότε επιβάλει το μέτρο της ηλεκτροκίνησης ως "σωτηρία της εταιρείας" μιας και τα πρόστιμα είναι πολύ βαριά. Και μιας και οι γερμανικές εταιρείες έχουν επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, πρέπει αυτό το κόστος να καλυφθεί. Κάποιοι έχουν συμφέροντα... Ωραίο το μέτρο σαν μέτρο,ωραία και η ιδέα, όμως η ηλεκτροκίνηση δεν λύνει το πρόβλημα της περιβαλλοντολογικής μόλυνσης. Μακροπρόθεσμα το επεκτείνει. Και αυτό γιατί θα αυξηθεί ραγδαία η παραγωγή συσσωρευτών - βιομηχανικά κατάλοιπα - και ακόμη περισσότερο κατά την αντικατάσταση των συσσωρευτών όταν και κάποια στιγμή θα χρειαστεί. 

  • Like 3
Δημοσ.

Το 2030 και μετα το πιο πιθανο ειναι οτι ελαχιστοι "ρομαντικοι" θα αγοραζουν αυτοκινητα μη ηλεκτροκινητα και αυτο οχι γιατι θα απαγορευεται αλλα γιατι απλα δεν θα ειναι συμφερον.

Δεν μιλαω γιατι βορειες χωρες οπου στην νορβηγια ηδη το 1/3 των νεων πωλησεων ειναι ηλεκτρικα η στην Ολλανδια οπου υπαρχουν παντου σταθμοι φορτισης και καθε μερα οι πωλησεις ηλεκτρικων αυξανονται και ακομα δεν εχουν βγει στην αγορα τα προσιτα ηλεκτρικα (βλ tesla model 3) που αναμενονται αρχες 2018.

Δημοσ.

Άντε μακάρι να βάλουν μπριζες που να φορτίζουν γρήγορα τα αμάξια για να πάμε και βάζουμε τα κινητά μας

 

αν και μάλλον κάνεις πλάκα ;-) , τα κινητά ήδη δεν εκμεταλλεύονται όσα watt μπορεί να δώσει μια οικιακή πρίζα. Δεν περιορίζονται από το δίκτυο, περιορίζονται από τις αντοχές των μπαταριών ιόντων λιθίου.

Δημοσ.

Μην κλαίτε και εδώ μέσα για τον ενφια ...έλεος ποια όλοι μας πληρώνουμε αλλά δεν ριχνουμε δάκρυα και ασχολούμαστε όλη μέρα με αυτό .

Εδώ μέσα είμαστε για τεχνολογικά νέα και όχι για το κομπλεξ του κάθε πικραμένου με την Γερμανία επειδη αυτός είναι loser και δεν μπορεί να πετύχει του φταίνε όλοι οι αλλοι.

Έλεος ποια παλιό κλάψες .

OK winner εσύ. ααχαχαχαχαχαχαχαχααχ

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...