sam75 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 190€ μου είπε τηλεφωνικώς σήμερα, μαζί με τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση. Μια χαρα είναι. Αν κ εγώ έβαλα dunlop στα 190. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Ναι, αλλά το θέμα είναι ποιος μπορεί να μας πει ποιο θα βγει καλύτερο, υποθετικά, και με τις ίδιες συνθήκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 κοιταξε Φανη,μπορει να falken να σου βγουν πολυ καλα.ειναι μεγαλη εταιρια και εξω οπως ειπες τα εχουν για αρκετα καλα. αλλα σε αυτα τα λεφτα επαιζαν καλυτερα λαστιχα οπως τα continental,τα dunlop και τα bridgestone.τωρα απο την στιγμη που τα παρηγγειλες,μια χαρα.καλα χιλιομετρα. οσον γιαυτο που ρωτας πιο πανω,πιο μπορει να βγει καλυτερο υποθετικα με τις ιδιες συνθηκες,κανεις δεν εχει σιγουρη απαντηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Καλημέρα Θάνο. Κοίταξε να δεις, και πριν μπω στη διαδικασία να ψάξω, είχα πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αν τελικά αξίζουν τα επώνυμα. Απλά δεν ήξερα (καθόλου) τι παίζει με τα θυγατρικά. Όχι ότι τώρα ξέρω, απλά έχω ακούσει περισσότερες απόψεις. Π.χ. για τα Continental, έχω ακούσει από πολλούς, ότι το Eco Contact 2 ήταν τρομερό λάστιχο, και ότι το 3 και το 5 είναι για τα μπάζα. Για τα Dunlop δεν είχα ακούσει κάτι, απ' όσα αυτοκίνητα έχει τύχει να δω, ελάχιστα φοράνε. Απλά ήξερα ότι είναι γνωστά. Για τα Bridgestone, έχω εμπειρία από πρώτο χέρι με τα Adrenalin, αλλά γενικά ακούω ότι κατασκευάζει σκληρά λάστιχα και δεν πολυταιριάζουν στην περίπτωσή μου με το Starlet των 850 κιλών. Στην προκειμένη «έμπλεξα» με τον λαστιχά, ήθελε να με κατευθύνει στα Kormoran, έτυχε να τον ρωτήσω τη γνώμη του για τα Falken, μου είπε ότι είναι πολύ καλά (και καλύτερα από τα Kormoran), διάβασα και τις απόψεις στο άλλο νήμα, έψαξα και λίγο στο net, και είπα να τα δοκιμάσω. Πάντως ο λαστιχάς πρότεινε να μην πάω στα επώνυμα και να πληρώσω περισσότερα, για κάτι παρόμοιο σε απόδοση, και μερικές φορές και χειρότερο κιόλας από τα θυγατρικά. Κάτι άλλο τώρα, συμβουλές για μετά την αλλαγή ελαστικών: 1. Επειδή προβλέπεται ταξίδι αμέσως μετά την αλλαγή, απλά προσέχω να μην υπερβάλλω σε τελικές ταχύτητες και στροφιλίκια; 2. Ο λαστιχάς μου είπε απλά να κρατάω λίγο περισσότερη απόσταση για ενδεχόμενα φρεναρίσματα. Λογικό μου ακούγεται μέχρι να στρώσουν. 3. Ευθυγράμμιση τελικά να κάνω; Οι απόψεις διίστανται στο net. Άλλοι λένε ότι είναι τελείως άσχετη η ευθυγράμμιση με την αλλαγή ελαστικών, και άλλοι ότι στην παραμικρή αλλαγή σε αυτό το κομμάτι (ελαστικά, αμορτισέρ, ζάντες), ενδείκνυται ευθυγράμμιση. Απλά εγώ επειδή θα αλλάξω και ζάντες και βήμα και προβλέπεται και ταξίδι, λέω μήπως πρέπει να κάνω. 4. Κάποιοι λένε ότι ζυγοστάθμιση (ή ευθυγράμμιση, δεν είμαι σίγουρος), πρέπει να κάνεις μετά από 1.000-1.500 χλμ. από την αλλαγή ελαστικών, ώστε να έχουν στρώσει. Εσείς τι λέτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Για τα Dunlop δεν είχα ακούσει κάτι, απ' όσα αυτοκίνητα έχει τύχει να δω, ελάχιστα φοράνε. Απλά ήξερα ότι είναι γνωστά. Κάτι άλλο τώρα, συμβουλές για μετά την αλλαγή ελαστικών: 1. Επειδή προβλέπεται ταξίδι αμέσως μετά την αλλαγή, απλά προσέχω να μην υπερβάλλω σε τελικές ταχύτητες και στροφιλίκια; 2. Ο λαστιχάς μου είπε απλά να κρατάω λίγο περισσότερη απόσταση για ενδεχόμενα φρεναρίσματα. Λογικό μου ακούγεται μέχρι να στρώσουν. 3. Ευθυγράμμιση τελικά να κάνω; Οι απόψεις διίστανται στο net. Άλλοι λένε ότι είναι τελείως άσχετη η ευθυγράμμιση με την αλλαγή ελαστικών, και άλλοι ότι στην παραμικρή αλλαγή σε αυτό το κομμάτι (ελαστικά, αμορτισέρ, ζάντες), ενδείκνυται ευθυγράμμιση. Απλά εγώ επειδή θα αλλάξω και ζάντες και βήμα και προβλέπεται και ταξίδι, λέω μήπως πρέπει να κάνω. 4. Κάποιοι λένε ότι ζυγοστάθμιση (ή ευθυγράμμιση, δεν είμαι σίγουρος), πρέπει να κάνεις μετά από 1.000-1.500 χλμ. από την αλλαγή ελαστικών, ώστε να έχουν στρώσει. Εσείς τι λέτε; Είχα (ή μάλλον έλιωσα) μια τετράδα Dunlop Sport Maxx RT (215/40/18). Συμπερασματικά: ΠΟΛΥ καλά λάστιχα. Και πολύ καλά στο βρεγμένο. Λίγο γρήγορα έλιωσαν, αλλά είχαμε και κάτι ειδικές σε βουνά, οπότε χαλάλι. Επίσης στην έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται αυτές τις μέρες είδα πολλά νέα μοντέλα με Sport Maxx RT2, που είναι ακόμα καλύτερα (αντικατέστησαν τα προηγούμενα). Κάθε άλλο παρά άγνωστη μάρκα είναι. Τώρα δοκίμασα Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Παίζει να είναι το ίδιο πράγμα. Μέχρι και τα site τους σχεδόν ίδια είναι. Σχετικά με τις ερωτήσεις σου: 1. Ναι. Τα πρώτα (λίγα) km μετράνε. 2. Καλό θα ήταν να μην μπλοκάρεις τις ρόδες, ούτε με καινούρια, ούτε με μεταχειρισμένα λάστιχα. Άρα ήπια οδήγηση και νορμαλ αποστάσεις. 3. Το βλέπεις. Αν δεν "τραβάει" καθόλου το αυτοκίνητο, είσαι ΟΚ. Εγώ δεν χρειάστηκα. 4. Ζυγοστάθμιση σίγουρα όχι. Αλλιώς δε θα στα έδιναν ζυγοσταθμισμένα. Ευθυγράμμιση κάνεις όποτε χρειάζεται, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Σίγουρα όχι επειδή "έτσι λένε". Με 'γεια σου! Λίγο ακριβά βγήκαν όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Georgeman με τα dunlop μήπως είχε αυξηθεί η κατανάλωση σε καύσιμο; Εννοώ σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που είχες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Όχι κάτι επιλήψιμο. Βέβαια κάθε γέμισμα είναι διαφορετικό. Ακόμα και αν κάνεις μόνο την ίδια διαδρομή και ίδιες ώρες της μέρας, αν 4-5 φορές μέσα σε ~15 ώρες οδήγησης σε εκνευρίσει κάποιος και να τουρμπίσεις λίγο παραπάνω, εξανεμίστηκε η όποια διαφορά... Αν ήθελα οικονομία, energy saver θα 'βαζα ή άλλα παρεμφερή. Τη μεγαλύτερη διαφορά τη βλέπω μετά από service και μόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Όχι κάτι επιλήψιμο. Βέβαια κάθε γέμισμα είναι διαφορετικό. Ακόμα και αν κάνεις μόνο την ίδια διαδρομή και ίδιες ώρες της μέρας, αν 4-5 φορές μέσα σε ~15 ώρες οδήγησης σε εκνευρίσει κάποιος και να τουρμπίσεις λίγο παραπάνω, εξανεμίστηκε η όποια διαφορά... Αν ήθελα οικονομία, energy saver θα 'βαζα ή άλλα παρεμφερή. Τη μεγαλύτερη διαφορά τη βλέπω μετά από service και μόνο. Κατάλαβα. Απλά με βροχή έκανα 90 χιλιόμετρα και σε στεγνό 110. Τωρα πιθανόν να είναι αυτό που λες, το πρωί με νευριάζουν πολλά άτομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InsertCoinToJoi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Καλησπερα παιδια...εχω ενα C3 πρωτης γεννιας του 2005 (1400 πετρελαιο) exclusive και το αγορασα μεταχειρισμενο οποτε έιχε ηδη πανω ελαστικα 185-60-15απο περιεργεια κοιταω ολα τα αλλα c3 σαν τo δικο μου και φορανε 14αρες ζαντες....καλα δεν το συζηταω δεν προκειται να αγορασω αλλες εστω και αν ειναι σιδερενιες οι δικες μου αλλα ηρθε η ωρα να αγορασω ελαστικαΔεν ρωταω για μαρκα και μοντελο καθοτι εχει συζητηθει με το παραπανω στο φορουμ αλλα τι ευελιξια εχω στα μεγεθη καθως δεν ειμαι γνωστης....Δηλαδη εχω 185-60-15να ανεβει? να κατεβει το 185?να ανεβει να κατεβει το 60?ποιο ειναι πιο εμπορικο μεγεθος να επιλεξω αλλα και ακομα πιο σημαντικο τι θα παταει καλυτερα το αμαξι? αν και δεν ξερουμε αν εργοστασιακα φορουσε αυτο το μεγεθοςΣας ευχαριστω πολυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 http://www.wheel-size.com/size/citroen/c3/2005/ Σύμφωνα με το παραπάνω, το δικό σου έβγαινε με 175/65/14 και 185/60/15. Εκτός κι αν το δικό σου έχει τίποτα περίεργες ζάντες, λογικά είναι οι δικές του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotaras13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Καλησπερα παιδια... να ανεβει? να κατεβει το 185? να ανεβει να κατεβει το 60? Να μην ανεβοκατέβει τίποτα. Τη διάσταση που φορούσε το εργοστασιακό να βάλεις. Προσωπικά δεν περαματίζομαι με διαστάσεις, προφίλ και πέλμα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Λάστιχο μια ζωή bridgestone έβαζα κυρίως λόγω τιμής/απόδοσης και δεν έχω κανένα μα κανένα παράπονο στα φρεναρίσματα μου ειδικά σε βρεγμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα