Προς το περιεχόμενο

Επιλογή ελαστικού (διάσταση και μοντέλο)


phanispal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε συ τι το συζητάς ακόμη το 195/50/15 στο σταρλετάκι,αυτός που τά΄χε πάνω μπουρναζιώτης κάγκουρας ήταν ,δεν έχει απολύτως καμμία σχέση η διάσταση αυτή με το αμάξι,το κατάλαβες και μόνο σου μόλις τα άλλαξες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα δεν ξέρω αν trollάρεις, αλλά εγώ τα είχα πάνω τα 195/50/15, απ' τον άλλον πήρα τις ζάντες με τα 165/70/13.

 

Και δεν είμαι μπουρναζιώτης, όχι τίποτ' αλλο :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kάτσε γιατί τό'χουμε χάσει λίγο,αν το αμάξι το πήρες καινούργιο αποκλείεται να είχε από τη μάνα του τέτοια διάσταση,μόνο αν το πήρες μεταχειρισμένο και είχε ήδη αυτή τη διάσταση πάνω,αλλιώς αν τα άλλαξες εσύ ποιός ο λόγος του θέματος αφού γνωρίζεις τη διαφορά τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι το πήρα (ο αδερφός μου τέλος πάντων) μεταχειρισμένο με τις δικές του 13άρες τις σιδερένιες.

 

Σχεδόν αμέσως του έβαλε πάνω 15άρες με 195/50/15 και κάπως "χάθηκαν" οι σιδερένιες 13άρες.

 

Όταν πέρασε στα χέρια μου, συνέχισα με αυτή τη διάσταση και του έβαλα τα Potenza.

Έχει έρθει η ώρα να τα αλλάξω, και επειδή θέλω περισσότερη άνεση, έψαξα και βρήκα τις 13άρες αλουμινίου τις δικές του, οι οποίες είχαν (και έχουν) πάνω τους 165/70/13.

 

Τις φόρεσα χθες, και μαζί με τα σημερινά, έχω κάνει 30 χλμ..

 

Έχω δει ήδη διαφορά, απλά ρωτάω μήπως υπάρχει καλύτερη επιλογή από 165/70/13, π.χ. 175/70/13 που μου είπε ο λαστιχάς, και που συζητάμε εδώ.

 

Απλά ο Haldol είναι της άποψης να παραμείνω σε 195/50/15 (το ότι πήγα χθες στο λαστιχά και μου άλλαξε τα 195/50/15 σε 165/70/13 δε σημαίνει ότι δεν έχω τα πρώτα).

Εν ολίγοις έχω 2 τετράδες ζαντολάστιχα, 15 και 13 ίντσες αντίστοιχα, απλά τα λάστιχα και στις 2 είναι για αλλαγή.

Και είμαι στο ψάξιμο ποια είναι η σοφότερη επιλογή σε διάσταση ελαστικού στις 13 ίντσες, αφού όλα δείχνουν πως καταλήγω εκεί, τουλάχιστον για την επικείμενη αλλαγή που θα γίνει άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τότε τι μου λες ρε συ ότι τρολάρω,εσύ το πρωτοδήγησες με τα 195 και τώρα που το δοκίμασες με τα άλλα είδες διαφορα (εντάξει μπορεί να σου την έδωσε που είπα τον αδερφό σου κάγκουρα ,καλά έκανες ζητάω συγνώμμη και το παίρνω πίσω), άρα δε τίθεται κάποιο θέμα ξέρεις τι πρέπει να πάρεις.

Υπάρχει πάντως και μια άλλη διάσταση που θα σου έκανε ,αλλά απ΄οτι έριξα μια ματιά δεν είναι διαδεδομένη και είναι  ακριβη  https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?from=catspan&keyphrase=175%2F65%2F13 ,καλύτερα πήγαινε στα 175/70 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άραξε, δε με ενόχλησε κάτι, εξάλλου δεν το θεωρώ καγκουριά απλά το να φοράω 195/50/15 στο Starlet.

Καγκουριά (για μένα) θα ήταν να του έχω βάλει αεροτομές, φωτάκια κ.λπ..

 

Αυτό που ξέρω, ή τέλος πάντων αυτό που πιστεύω μέχρι στιγμής (μπορεί μετά από 1-2 χρόνια με 13άρα ζάντα να θέλω να γυρίσω σε 15άρα, ποιος ξέρει), είναι ότι πρέπει να πέσω σε ίντσες και να ανεβάσω προφίλ, επειδή δε θέλω να «διαβάζει» το παραμικρό στο δρόμο.

Απλά, το ερώτημα ξαναλέω είναι ποια είναι η σοφότερη επιλογή διάστασης ελαστικού, ώστε να κερδίσω σε άνεση, αλλά να μη χάσω τελείως και σε πάτημα.

 

Η 175/65/13 όντως δεν είναι εμπορική διάσταση, και αυτό είναι ένα μείον. Το θέμα είναι τι άλλα pros & cons έχει.

 

Ο καθένας λέει την άποψή του εδώ και το συζητάμε. Λέμε τι έχω να χάσω και τι να κερδίσω ανάλογα την επιλογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 175/65/13 όντως δεν είναι εμπορική διάσταση, και αυτό είναι ένα μείον. Το θέμα είναι τι άλλα pros & cons έχει.

 

Το μείον το διαπίστωσες και μόνο σου,το συν είναι ότι δίνει λίγο καλύτερη αίσθηση στις στροφές χωρίς να χάνει σε άνεση σε σχέση με το 70άρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θεωρείς ότι το ύψος του προφίλ επηρεάζει την αίσθηση στις στροφές, περισσότερο ίσως από το φάρδος και την επιφάνεια που πατάει στο έδαφος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

 

Ωραία, ας πούμε ότι κλίνουμε προς την 175/70/13.

 

Τώρα πάμε στα ακόμα πιο δύσκολα: επιλογή μοντέλου ελαστικού.

 

Εταιρεία:

Η γνώμη του λαστιχά που μου έκανε την αλλαγή στα ζαντολάστιχα, είναι ότι αξίζουν τα λάστιχα από θυγατρικές, γιατί είναι το ίδιο πράγμα με τα επώνυμα, απλά τα επώνυμα είναι πιο ακριβά όχι επειδή προσφέρουν κάτι καλύτερο, αλλά λόγω διαφήμισης.

 

Σκληρό ή μαλακό:

Εδώ οι απόψεις διίστανται, στην καλύτερη. Άλλοι λένε ότι για τους ελληνικούς δρόμους θες σκληρό, άλλοι λένε μαλακό.

Αυτό που μου έχουν πει πολλοί πάντως, είναι να έχει ενισχυμένα πλαϊνά, για να αντέχει στην καταπόνηση (πεζοδρόμια), και για να μη μαγουλιάζει στις στροφές, επηρεάζοντας έτσι τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

 

Να προσθέσω ότι το κόστος δεν είναι το πρώτο που με ενδιαφέρει, απ' την άποψη ότι προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω, αρκεί να ισχύει το «ό,τι πληρώνεις παίρνεις».

Αν είναι και να πληρώσω παραπάνω, και να πάρω γουρούνι στο σακί, προτιμώ να δώσω λιγότερα και να πάρω γουρούνι στο σακί.

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Όσο αφορά τις εταιρείες,αν σου λείψει το 50άρικο στα 4 χρόνια,κοίτα σε ''θυγατρικές'',αν όχι μη το συζητάς καθόλου,οι λαστιχάδες τα σπρώχνουν γιατί έχουν μεγαλύτερο κέρδος.

''Σκληρό ή μαλακό'' ειλικρινά δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά σ'αυτό, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου παραθέσω την εμπειρία μου .

Για περίπου 10 χρόνια έχω ένα polo 1.4  και ένα peugeot 307 με την ίδια ακριβώς χρήση που κάνεις και εσύ(κίνηση κατά 95% στην ΑΘήνα και καβάλα στα πεζοδρόμια συνέχεια) ,από μάρκες έχω βάλει pirelli,michellen,continental,bridgestone(τα πιο φθηνά τους μοντέλα) ,δεν είχα παράπονο από κανένα,ούτε βυζιά πέταξαν και μια χαρά κρατούσαν μέχρι τα 4 χρόνια περίπου που τα άλλαζα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 50άρικο στα 3-4 χρόνια δε θα μου λείψει. Αυτό που έχει σημασία είναι να δώσω κάτι παραπάνω, αλλά να πάρω κάτι καλό.

Το βέλτιστο θα ήταν να πάρω κάτι που δέχονται όλοι ή τουλάχιστον οι περισσότεροι ότι είναι καλό ελαστικό.

Τα Potenza RE002 που του είχα πάνω, ήταν σκληρά και με δείκτη ταχύτητας "W", όλοι μου είπαν ότι είναι λάθος ελαστικό για το (μαμά) Starlet των 850 κιλών. Για χρήση σε πόλη με μικρές διαδρομές κ.λπ., δεν παίζει να προλάβαιναν να ζεσταθούν καν μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.

 

Σχετικά με το σκληρό/μαλακό και τα βυζιά που λες, περισσότερο με ενδιαφέρει το «μαγούλιασμα» που μου έχουν πει πολλοί, παρά το αν θα πετάξουν βυζιά λόγω πεζοδρομίων.

 

Με τους δείκτες (Fuel, Wet, Noise) τι παίζει; Τους λαμβάνουμε υπόψη μας ή είναι τυπικά νούμερα;

Επίσης, τι συνεπάγεται αν ένα ελαστικό έχει καλούς δείκτες σε Fuel, Wet, Noise; Θα χάνει σε κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι πληρώνεις παίρνεις φίλε μου, μην ασχολείσαι με ''θυγατρικές'' και λοιπές παπαριές που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια  τώρα με την κρίση,γιατί εκτός πάντα των εξαιρέσεων*,ο μαλάκας  ο Έλληνας το ζαντικό τό΄χει αλλά λάστιχα ψάχνει στα καλάθια να βρεί.

Μέγα λάθος κατά την άποψή μου να ασχολείσαι με ένα φαινόμενο(μαγούλιασμα) που μόνο τους οδηγούς αγώνων και τις ομάδες τους απασχολεί,ενώ το ''βυζί'', που αν προκύψει πετάς το λάστιχο,δεν  σε ενδιαφέρει.

Για τους δείκτες που αναφέρεις,δεν γνωρίζω γιατί δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα,αλλά λογικά όσο καλύτεροι είναι τόσο καλύτερο θα είναι και το λάστιχο.

 

*Εξαιρέσεις είναι οι άνθρωποι που έχουν αμάξια της σειράς(σαν και μένα) και χειρότερα ακόμη,που δεν έχουν μια και απ'το να βάλουν μεταχειρισμένα ή και καθόλου,καλύτερα να βάλουν από τα ''θυγατρικά''.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οτι καταλαβαμε η χρηση που θα κανεις στο αυτοκινητο ειναι οικονομικη οδηγηση και χωρις τελικες και τετοια.οποτε δεν θα χρειαστεις κατι το εξειδικευμενο...

οποτε λεει και ο Pano μην κοιτας σε θυγατρικες.σιγουρα τα λαστιχα τους θα ειναι ως ενα μεγαλο βαθμο τα ιδια σε ποιοτητα με τα λαστιχα που κυκλοφορουσαν πριν 20 χρονια τοτε που το αυτοκινητο σου ηταν καινουργιο αλλα στην διασταση που κοιτας οι τιμες μεταξυ θυγατρικου και ενος απο των μεγαλων εταιρειων δεν ειναι μεγαλες.

λογικα θα κινηθεις σε bridgestone-continental-dunlop-pirelli-goodyear-michelιn<- (αν και το michelen fuel saver δεν ειναι και τοσο καλο,το plus ειναι καλυτερο).

αυτο που πρεπει να κανεις ειναι ερευνα αγορας εστω και μεσω ιντερνετ.

πχ μπες εδω και δες τι τιμες παιζουν.(ειναι οικονομικο το site).

αργοτερα πηγαινε στον λαστιχα σου και ρωτα τον τις τιμες που δινει αυτος.λογικα θα σου λεει κανενα 20ρικο διαφορα απο οτι βλεπεις στο site.

τωρα σκληρο και μαλακο και μαγουλιασμα,οπως σου ειπαν απο πανω,με την χρηση που θα το κανεις δεν θα δεις διαφορα οποτε μην σε απασχολει.

αλλα και οι yokohama-vredestein-uniroyal-toyo-nokian<-(για χειμερινα) ειναι καλες επιλογες.

εαν ημουν στην θεση σου οι επιλογες μου θα ηταν αυτες.

Dunlop 175/70/13 82T STREETRESPONSE 2 Goodyear 175/70/13 EFFICIENTGRIP COMBACT 82 T  Continental 175/70/13 ContiEcoContact 3 82T 

χωρις σειρα προτιμησης.

τα ταμπελακια υπαρχουν για να υπαρχει καποιος μπουσουλας αλλα δεν ειναι και πανακεια.

εαν πεις να κοιταξεις διαφορες,κοιτα το πως παει σε βρεγμενο και το εαν κανει θορυβο.το ποσο καιει........ολα τα ''οικολογικα'' λαστιχα θα εχουν χαμηλη τιμη εκει.αλλα παντα εξαρταται απο το γκαζι.

τωρα τα και καλα οικολογικα λαστιχα ειναι καλα καλα οτι εχουν χαμηλη αντισταση κυλισης γιαυτο και καινε πιο λιγο.συνηθως εχουν μαλακα πλαϊνα.θα τα αναγνωρισεις απο το ονομα τους.

πχ τα continental πιο πανω ειναι και καλα οικολογικα.

αλλοι λενε οτι κανουν δουλεια αλλοι παλι οχι γιατι περα απο τα πλαινα τους,γερνανε και καλα πιο ευκολα.

δεν εχω γνωμη παντως να ξερεις οτι ειναι μοδα των τελευταιων χρονων αυτα τα λαστιχα.

δεν εχω γνωμη δεν ξερω προσωπικα αλλα πρωτα θα κοιτουσα μοντελο και τιμη και μετα θα κοιτουσα εαν ειναι οικολογικο η οχι.

τελος λογικα θα πας σε μαλακο λαστιχο εαν κανεις νορμαλ χιλιομετρα και πεις θα τα αλλαξεις στην τετραετια.

αυτο που θελεις ειναι το λαστιχο να λιωνει φυσιολογικα μεχρι να ερθει ο καιρος να το αλλαξεις.

τι να το κανεις το λαστιχο που εχει αρκετο πελμα αλλα εχει ξεραθει απο την πολυκαιρια και δεν κραταει καθολου?

ειχα πολυκαιρισμενα λαστιχα και toyo και continental και ενω ειχαν κοντα 50%πελμα,ειχε περασει το προσδοκιμο ζωης τους (οχι κατα πολυ) και γλυστρουσαν σαν τρελα ειδικα στις βροχες.

 

απεφυγε εταιριες τυπου maxxis-sava-barum-metzeler-marangoni-hifly και τετοια.δεν αξιζουν.ειναι φθηνη η διασταση σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε θεωρείς ότι οι λαστιχάδες έχουν μεγαλύτερο όφελος από τα πιο οικονομικά θυγατρικά, παρά από τα πιο ακριβά επώνυμα.

Δεν αντιλέγω, το βρίσκω αρκετά πιθανό.

 

Το μαγούλιασμα εμφανίζεται μόνο σε πολύ υψηλές ταχύτητες και "G", και άρα δεν πρέπει να με ενδιαφέρει καθόλου, ή μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε πιο normal συνθήκες;

Γιατί όσοι μου το έχουν αναφέρει, δε νομίζω ότι είχαν κατά νου ότι τρέχω σε αγώνες.

 

Το βυζί δεν είναι ότι δε με απασχολεί καθόλου, απλά η αλήθεια είναι ότι δεν τα κακομεταχειρίζομαι τόσο.

Ίσως φταίει και που δεν είχα ποτέ μαλακό λάστιχο.


Θάνο, σε ευχαριστώ και σένα για την απάντησή σου και τις προτάσεις σου.

 

Αυτό που θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα, θα ήταν να υπήρχαν 2-3 μοντέλα που να είναι αντικειμενικά καλά overall (τα καλύτερα), και να διαλέξω ένα από αυτά.

 

Τώρα βλέπω αυτό το χάος με τις εταιρείες, τα μοντέλα, τα οικολογικά και μη και κάπου χάνομαι.

Και το άλλο πρόβλημα, είναι ότι δεν έχω πολύ συγκεκριμένο στυλ οδήγησης, π.χ. του ηλικιωμένου που κυκλοφορεί μόνο στις γειτονιές και δεν πάει πάνω από 50χλμ/ώρα.

Ναι μεν θέλω άνεση, αλλά μη φτάνουμε στα άκρα όταν μιλάμε για στυλ οδήγησης.

 

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι ~10Κ/χρόνο, με 2-3 ταξίδια συνήθως.

Συνήθως πηγαίνω οικονομικά, αλλά θα το ξεκαπνίσω και σε κάποιες φάσεις.

Μην έχετε στο νου σας δηλαδή ότι οδηγώ σαν τους τρομαγμένους ηλικωμένους που αναφέρω πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...