Προς το περιεχόμενο

[Θήκη HDD-SDD] ORICO 2139U3 2.5 inch Transparent USB3.0 Hard Drive Enclosure $4.89 ~€4.44 (Zapals)


kek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι δίκιο έχεις, εγώ απλά το λέω για να ξέρετε τους πραγματικούς χρόνους και να μην περιμένετε κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία άδικα και για κανέναν άλλο λόγο. Όταν τα πήρα δυστυχώς ήξερα και το περίμενα το 40ήμερο (με την εμπειρία των "δώρων" αλλά και 1-2 προϊόντων σε προσφορά που πλήρωσα στο παρελθόν). Νομίζω οι 30-40 μέρες είναι σιγουράκι σε αυτούς (οι πιο αργοί που έχω πετύχει γενικά) :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 361
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μήπως δεν έχουν καθόλου ή σχεδόν καθόλου απόθεμα, βγάζουν μια καλή τιμή που θα τραβήξει κόσμο, κι αφού πέσουν οι πληρωμές κάνουν μια "σίγουρη" παραγγελία στον προμηθευτή ώστε να μην μένει "νεκρό στοκ" και περιμένουμε εμείς σαν μαλάκες;

 

Πολύ καλή τιμή τα 4,50€, αλλά σίγουρα όσο τραβάει το θέμα εξαντλείται κι η υπομονή....

 

...σκέφτομαι να το ακυρώσω, να πληρώσω 2€ παραπάνω και να ξέρω ότι θα παραλάβω σε καμιά 15αριά μέρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα για τέτοια προσφορά σκότωμα, σε καλής ποιότητας προϊον, αν δεν το βιάζεσαι χρονικά περιμένεις.

 

Που για μένα αν βιάζεσαι χρονικά για θήκη εξωτερική σκληρού (α) δεν παραγγέλνεις από ζαπαλς και (β) δεν παραγγέλνεις από Κινα. Με το βιάζεσαι εννοώ τη θες άμεσα σε 5-7 μέρες. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρονική βιασύνη και γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι παραγγελία από Κίνα είναι λαχείο. Μπορεί να κάνει 15 μέρες μπορεί να κάνει και 40.

Αν την θες γενικά να υπάρχει για παν ενδεχόμενο στο μέλλον τότε απλά παραγγέλνεις και όποτε έρθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα για τέτοια προσφορά σκότωμα, σε καλής ποιότητας προϊον, αν δεν το βιάζεσαι χρονικά περιμένεις.

 

Που για μένα αν βιάζεσαι χρονικά για θήκη εξωτερική σκληρού (α) δεν παραγγέλνεις από ζαπαλς και (β) δεν παραγγέλνεις από Κινα. Με το βιάζεσαι εννοώ τη θες άμεσα σε 5-7 μέρες. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι χρονική βιασύνη και γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι παραγγελία από Κίνα είναι λαχείο. Μπορεί να κάνει 15 μέρες μπορεί να κάνει και 40.

Αν την θες γενικά να υπάρχει για παν ενδεχόμενο στο μέλλον τότε απλά παραγγέλνεις και όποτε έρθει.

 

Μην αρχίσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες, άρες μάρες κουκουνάρες τώρα...φτιάχνουμε ιστοριούλες που ταιριάζουν σε μια αόριστη ανάγκη "διαδικτυακού" διδακτισμού και παριστάνουμε τους σώφρονες.

 

1) Υπάρχει ένα χρονικό φάσμα ανοχής στη καθυστέρηση αποστολής...αν ο έμπορος δεν έχει καθόλου απόθεμα, πρέπει να το δηλώνει...

...ακόμη κι έτσι:

- άλλο είναι να σου πει "είναι back order, το περιμένω τότε και υπολογίζω πως θα φύγει στις Χ του μήνα"

- άλλο είναι να σε αφήνει κρεμασμένο χωρίς να έχεις καν ένα πλαίσιο αναφοράς.

 

2) Το χρονικό διάστημα μεταφοράς δεν εξαρτάται από το μαγαζί, οπότε δεν χωράει ακριβώς στη συζήτηση για το Ζαπαλς...πάντως τα μικρά επιστολικά αντικείμενα συνήθως φτάνουν αρκετά γρήγορα, γύρω στις 14-18 μέρες από την αποστολή τους.

 

 

....Δεν έγραψα λοιπόν πουθενά ότι το ήθελα σε 7 μέρες (εσύ χρειάστηκες αυτή την επινόηση ως αναφορά για την βολική για σένα αντίστιξη)

...έγραψα ότι από κάποιο σημείο και πέρα:

- αν δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση > μέση χρονική προσδοκία παραλαβής

- η "καλή τιμή" δεν είναι αρκετή για να με κρατήσει ως πελάτη του συγκεκριμένου κινεζικού καταστήματος.

 

...κι η "αντίστιξη" δεν είναι η παραλαβή εντός εβδομάδας λόγω "βιασύνης", αλλά εντός 20ήμερου πάνω-κάτω, γνωρίζοντας ότι θα δώσω +2€ σε κάποιο μαγαζί που έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη μου από αρκετές αγορές.

Επεξ/σία από vgiozo
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο με την προσφορά του θέματος, αλλά σχετικό με το μαγαζί: Εγώ πήρα ένα ποντίκι από zapals. Προσφορά δεν το λες, ήταν όμως 2-3 ευρώ φτηνότερο από τον φτηνότερο γνωστό σε μένα και είπα να τους δοκιμάσω. Λοιπόν, μέχρι να το στείλουν έπεφτε χοντρό δούλεμα. Η παραγγελία έγινε 5/9, στα email μου σκίζονταν (κασετοφωνάκι) ότι το έστειλαν 7/9 αλλά δεν μπορούσαν ακόμα να μου δώσουν tracking number, τελικά tracking μου έδωσαν μετά από απειλές για case στο paypal (συμπτωματικά ίσως) στις 20/9, οπότε φαίνεται να Link.png Site: έγινε και η αποστολή . Μετά σε 8 μέρες είχε έρθει Ελλάδα και λίγο πιο μετά παρέλαβα. Εντάξει, όλα καλά τελικά, αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτούς - αυτό που λέει ο vgiozo φαίνεται λογικοφανές, αλλά στη δική μου περίπτωση δεν ήταν καμιά τρομερή προσφορά. Προσωπικά, δεν πρόκειται να το ρισκάρω ξανά, ειδικά αν μιλάμε για τόσο μικρές διαφορές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επρεπε να φτασουμε 5-6η σελιδα για να βγουν αυτα στην φορα απο οσους το ειχαν δοκιμασει το μαγαζι; Γιατι ρε παιδια δεν τα λεγατε εξαρχης να προσπερασουν οι πιθανοι πελατες; Αλοιμονο να περιμενεις 15 μερες να φυγει προιον που το λενε διαθεσιμο! Και μαλιστα αφου τους πρηξεις πρωτα πολλες φορες οπως γραφει ο συμφορουμιτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ρε παιδια δεν τα λεγατε εξαρχης να προσπερασουν οι πιθανοι πελατες; Αλοιμονο να περιμενεις 15 μερες να φυγει προιον που το λενε διαθεσιμο!

 

Μα εδώ βγαίνει κάθε 1-2 μέρες θέμα με το zapals και τα δήθεν δώρα του. Δεν παρακολουθώ όλο το φόρουμ, αλλά υπέθεσα ότι αφού έχουν πάρει τόσοι πολλοί πράγματα κάπου θα έχουν αναφερθεί οι καθυστερήσεις του. Είναι φανερό από όσα έγραψαν οι προηγούμενοι ότι το κάνουν συστηματικά. Για μένα ήταν πρώτη φορά και επειδή είδα ότι κάποιοι έπεσαν από τα σύννεφα για αυτό το ανέφερα.

 

Αλλιώς θα είχα γράψει τι καλά που είναι τα orico τόσες μέρες που βγήκε το thread που τα είχα προτείνει και παλιότερα, ενώ εδώ τα κατηγορούν για πλαστικούρες.

 

Όπως και να έχει ο καθένας μπορεί να κρίνει, δεν νομίζω πως τίθεται θέμα για κάτι αξίας των 4-5 ευρώ και με το paypal από πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ερώτησή μου σχετικά με την καθυστέρηση μου απάντησαν :

 

Dear Customer,
 
Thank you for shopping with Zapals.
 
We feel really sorry for the late delivery since we are still waiting for the restock of your item(it is a newest item and expected to arrive at our warehouse in 2-3 days.)
 
Your order will be shipped soon.
 
When it is shipped, a shipping notification will be sent to you via email. 
 
Thanks for your support for Zapals.
 
Best regards,
 
----------------------
 
Βέβαια, το ότι το αναφέρουν in stock, είναι άλλο ζήτημα.... :-(
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αρχίσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες, άρες μάρες κουκουνάρες τώρα...φτιάχνουμε ιστοριούλες που ταιριάζουν σε μια αόριστη ανάγκη "διαδικτυακού" διδακτισμού και παριστάνουμε τους σώφρονες.

 

1) Υπάρχει ένα χρονικό φάσμα ανοχής στη καθυστέρηση αποστολής...αν ο έμπορος δεν έχει καθόλου απόθεμα, πρέπει να το δηλώνει...

...ακόμη κι έτσι:

- άλλο είναι να σου πει "είναι back order, το περιμένω τότε και υπολογίζω πως θα φύγει στις Χ του μήνα"

- άλλο είναι να σε αφήνει κρεμασμένο χωρίς να έχεις καν ένα πλαίσιο αναφοράς.

 

2) Το χρονικό διάστημα μεταφοράς δεν εξαρτάται από το μαγαζί, οπότε δεν χωράει ακριβώς στη συζήτηση για το Ζαπαλς...πάντως τα μικρά επιστολικά αντικείμενα συνήθως φτάνουν αρκετά γρήγορα, γύρω στις 14-18 μέρες από την αποστολή τους.

 

 

....Δεν έγραψα λοιπόν πουθενά ότι το ήθελα σε 7 μέρες (εσύ χρειάστηκες αυτή την επινόηση ως αναφορά για την βολική για σένα αντίστιξη)

...έγραψα ότι από κάποιο σημείο και πέρα:

- αν δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση > μέση χρονική προσδοκία παραλαβής

- η "καλή τιμή" δεν είναι αρκετή για να με κρατήσει ως πελάτη του συγκεκριμένου κινεζικού καταστήματος.

 

...κι η "αντίστιξη" δεν είναι η παραλαβή εντός εβδομάδας λόγω "βιασύνης", αλλά εντός 20ήμερου πάνω-κάτω, γνωρίζοντας ότι θα δώσω +2€ σε κάποιο μαγαζί που έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη μου από αρκετές αγορές.

 

Καταρχάς δεν σου έκανα προσωπική επίθεση, εσύ γιατί αρπάζεσαι? Ανέφερα κάπου το όνομα σου και σου έγραψα κανένα κατεβατό? Πολλά προβλήματα και νεύρα κουβαλάει ο κοσμάκης την σήμερον τελικά......

 

Δεύτερον κανείς εδώ μέσα δεν είναι μικρό παιδάκι. Όταν ψωνίζει από το χ ή ψ μαγαζί εδώ μέσα που έχουμε ψωνίσει ουκ ολίγες φορές και υπάρχουν ένα κάρο σχόλια για τους χρόνους αποστολής, την εξυπηρέτηση, τις τιμές κτλ. δεν είναι άμοιρο θύμα.

Ξέρει τι επιλέγει και ξέρει σε τι μπλέκει.

Στην τελική αν δεν θέλει δεν ψωνίζει, δεν τον υποχρεώνει κανείς να πάρει από εκεί.

 

Αν αρχίζει λοιπόν κάποιος την γκρίνια του στυλ θα καθυστερήσει χ μέρες, και δεν με ενημέρωσε ο κακός κινέζος, και κακώς, και θα ακυρώσω κτλ. εκείνος αρχίζει τις αμπελοφιλοσοφίες περί κακών κινέζων και περί τιμωρίας τους μέσω ακύρωσης της παραγγελίας.

 

Όποιος δεν θέλει δεν παραγγέλνει ή ακυρώνει όμορφα και ωραία. 

Θα το ξαναπώ για να γίνει σαφές, "Όποιος παραγγέλνει είδος πρώτης ανάγκης ή κάτι που το βιάζεται, όταν παραγγέλνει από Κίνα επειδή είναι η άλλη άκρη του κόσμου, αναλαμβάνει και τα ρίσκα του στο χρόνο αποστολής και καθυστερήσεων εκτός και αν επιλέξει συστημένο και εξπρες με κούριερ". Διαφορετικά για κάτι τόσο μικρής αξίας που δεν το βιάζεσαι αύριο το πρωί αλλά το θεωρείς ευκαιρία τιμής, παραγγέλνεις και όποτε έρθει.

 

Όλα τα άλλα είναι για να είχαμε να λέγαμε. Παραγγέλνουμε από το ζαπαλς, το μπανγκουντ κτλ. όχι από το Άμαζον της Κίνας, μην έχετε απαιτήσεις για εξυπηρέτηση πελατών 1000% όπως από μία εταιρεία τύπου Άμαζον. Διαφορετικά ψωνίστε απο το Αμαζον στο 2πλάσιο/3πλάσιο της τιμής.

 

Και το κλείνω εδώ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και οι αμπελοφιλοσοφιες συνεχιστηκαν και εδωσαν απολυτο δικιο σε αυτον που εβαλε την λεξη παροτι μου φανηκε καπως βαρια στην αρχη... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...