Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας φίλοι, μια βοήθεια για να καταλάβω πως γίνεται η διαδικασία.

 

Φίλος μου έχει κανονικό μαγαζί λιανικής πώλησης μόνο με μια ταμειακή (κατάστημα υποδημάτων) γύρω στα 80 διαφορετικά είδη.

 

Αν κάνει ένα απλό eshop και θέλει να το συνδέσει με κάποιο πρόγραμμα πωλήσεων, ποιος είναι ο καλύτερος συνδυασμός;  Ποιο ελληνικό πρόγραμμα ενημερώνεται μέσα από ποια πλατφόρμα eshop;

 

Θα ενημερώνεται και η "αποθήκη" του προγράμματος; Θα κόβει απόδειξη από τον εκτυπωτή; Χρειάζεται και φορολογικός μηχανισμός;  Ή καλύτερα είναι απλά να κόβει απόδειξη από την ταμειακή και να την βάζει στο δέμα;

 

Όχι κάτι ακριβό κόβει 5 ως 15 αποδείξεις κάθε μέρα για αυτό θέλει να φτιάξει eshop μπας και ανέβουν οι πωλήσεις.

Δημοσ.

Κοίτα με το opencart μπορεί να κάνει όλα αυτά που θέλεις και δεν χρειάζεται να το συνδέσει με κάποιο πρόγραμμα πωλήσεων και φυσικά είναι δωρεάν

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Αν πάει στην λύση ERP + eshop τότε να ετοιμαστεί να χώσει βαθιά  το χέρι στην τσέπη.

 

Υπάρχουν brdige σχεδόν για όλα θα μπορέσεις να βρεις. Κυρίως Magento+softone ή opencart+softone.

Υπάρχουν σχεδόν για όλα απο μεμονωμένους προγραμματιστες συνήθως.

 

Φορολογικό μηχανισμό θα χρειαστείς σε περίπτωση που κόβονται τιμολόγια.

 

Εγω στην θεση σου θα του πρότεινα να ξεχασει για λίγο καιρό το bridge μεταξυ eshop και ERP ώστε να μειωθεί το κόστος και να φτιάξει ενα eshop σε Wordpress+Woocommerce. Και αναλόγως πως πάει κάνει τις κινήσεις του για κάτι παραπάνω.

Δημοσ.

Κατάλαβα, απλά να βάζει αποδείξεις από την ταμειακή του στο δέμα. Ευχαριστώ πολύ. 

 

Νέα απορία μου δημιουργήθηκε, δηλαδή το eshop κρατάει μόνο του και "αποθήκη" δηλαδή καταχωρεί πόσα τεμάχια έχει και μειώνονται ανάλογα με τις πωλήσεις; Θα μπορεί να αφαιρεί και όσα πουλάει "φυσικά" στο κατάστημα;

Δημοσ.

Το ecommerce software έχει διαχείριση stock, αλλά αν δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση αποθήκης, το software θα μπορεί να μειώσει το stock μόνο σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι αν ο φίλος σου πουλάει 15 τεμάχια τη μέρα στο φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μπαίνει στο eshop ο ίδιος και να μειώνει χειροκίνητα το απόθεμα. Προφανώς γίνεται, αλλά είναι λίγο βαρετό και χρονοβόρο όταν υπάρχουν πολλές πωλήσεις.

Δημοσ.

Το ecommerce software έχει διαχείριση stock, αλλά αν δεν υπάρχει κεντρική διαχείριση αποθήκης, το software θα μπορεί να μειώσει το stock μόνο σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι αν ο φίλος σου πουλάει 15 τεμάχια τη μέρα στο φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να μπαίνει στο eshop ο ίδιος και να μειώνει χειροκίνητα το απόθεμα. Προφανώς γίνεται, αλλά είναι λίγο βαρετό και χρονοβόρο όταν υπάρχουν πολλές πωλήσεις.

Ευχαριστώ πολύ. 

Δημοσ.

Για λίγα προϊόντα και e-shop τέτοιας μορφής (low budget – χωρίς διασύνδεση) πρέπει να γίνεται εξαγωγή της βάσης με τα προϊόντα πρωί πρωί (με ειδικό plugin εάν το προσφέρει η πλατφόρμα) και άμεση ενημέρωση του excel για κάθε παραγγελία και αλλαγή του αποθέματος ή της κατάστασης ενός προϊόντος. Στο τέλος της ημέρας ή όταν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο ανεβάζουμε και το excel online και ενημερώνεται και το e-shop.

 

Προσωπικά θα κοίταζα και άλλους παράγοντες για το ότι κόβονται τόσες λίγες αποδείξεις.

Δημοσ.

Για λίγα προϊόντα και e-shop τέτοιας μορφής (low budget – χωρίς διασύνδεση) πρέπει να γίνεται εξαγωγή της βάσης με τα προϊόντα πρωί πρωί (με ειδικό plugin εάν το προσφέρει η πλατφόρμα) και άμεση ενημέρωση του excel για κάθε παραγγελία και αλλαγή του αποθέματος ή της κατάστασης ενός προϊόντος. Στο τέλος της ημέρας ή όταν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο ανεβάζουμε και το excel online και ενημερώνεται και το e-shop.

 

Προσωπικά θα κοίταζα και άλλους παράγοντες για το ότι κόβονται τόσες λίγες αποδείξεις.

Ευχαριστώ πολύ συζήτησα το θέμα και με ένα πωλητή που ασχολείται με ρούχα και μου είπε ότι το 80% των πωλήσεων γίνεται τηλεφωνικά αφού οι πελάτες βλέπουν τα είδη σε ένα eshop στην Ελλάδα όμως προτιμούν να μην αγοράζουν με κάρτα αλλά με αντικαταβολή.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ συζήτησα το θέμα και με ένα πωλητή που ασχολείται με ρούχα και μου είπε ότι το 80% των πωλήσεων γίνεται τηλεφωνικά αφού οι πελάτες βλέπουν τα είδη σε ένα eshop στην Ελλάδα όμως προτιμούν να μην αγοράζουν με κάρτα αλλά με αντικαταβολή.

 

Wow! 

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ συζήτησα το θέμα και με ένα πωλητή που ασχολείται με ρούχα και μου είπε ότι το 80% των πωλήσεων γίνεται τηλεφωνικά αφού οι πελάτες βλέπουν τα είδη σε ένα eshop στην Ελλάδα όμως προτιμούν να μην αγοράζουν με κάρτα αλλά με αντικαταβολή.

 

Αυτό είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Οι έλληνες δεν εμπιστεύονται τα online καταστήματα. Από την άλλη έχουν κι ένα δίκιο. Όποτε έχω προσπαθήσει να πληρώσω με κάρτα μου ζητούν να τους στείλω με e-mail φωτογραφία της ταυτότητας και την πιστωτικής με κρυμμένα τα τελευταία τέσσερα ψηφία. Γελοιότητες.

Δημοσ.

Το οτι θα κανει eshop δε σημαινει αυτοματα και αυξηση πωλησεων. Αν το φτιαξει και δεν επενδυσει σε διαφημηση (ειτε του φυσικου ειτε το ηλεκτρονικου καταστηματος) δε θα υπαρχει καποιο κερδος, αλλα το ακριβως αντιθετο.

 

Να ειναι αποφασισμενος να συνεργαστει με ενα επαγγελματικο γραφειο που θα του προσφερει περα απο δημιουργια eshop και την αναλογη υποστηριξη διαφημισεων και προωθησης eshop.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο φορολογικός μηχανισμός χρειάζεται τόσο στην απόδειξη όσο και στο τιμολόγιο. Θα χρειαστεί φορολογικό μηχανισμό τύπου Β για να μπορέσει να κάνει άμεση διασύνδεση της ιστοσελίδας με τον φορολογικό. Το softone είναι από αυτά που περπατάνε αρκετά στην ελληνική αγορά σαν backoffice / λογιστική εφαρμογή.

 

Τώρα η διασύνδεση με το eshop είναι άλλο πράγμα. Το softone δημιουργεί έχει ενδιάμεσους πίνακες στη βάση δεδομένων του οποίου γεμίζει ο καταστηματάσχης με τις παραγγελίες του και από εκεί τις τσιμπάει το softone και τις βάζει μετα στο δικό του σύστημα και κόβει τα τιμολόγια / αποδείξεις. Το γέμισμα αυτών των ενδιάμεσων πινάκων μπορεί να γίνει ακόμη και με csv αρχείο, ή με κάποιο odbc connection στον sql server του softone (τη λεγόμενη γέφυρα).

 

Το θέμα με αυτά δεν είναι τόσο το τεχνικό όσο το λογιστικό. Δηλαδή τι ΦΠΑ κόβεις στον νησιώτη ή στον Έλληνα που μέχρι τώρα είχε ελληνικό ΑΦΜ και ξαφνικά πήγε στη Βουλγαρία και σου ζητάει απαλλαγή από τον ΦΠΑ ενώ εσύ τον έχεις σαν πελάτη που δεν απαλάσσεται από το ΦΠΑ και διάφορα άλλα τέτοια. Αλλαγές στο eshop, αλλαγές στο λογιστικό και πάει λέγοντας. Δυστυχώς με τον τρόπο που λειτουργεί το ελληνικό κράτος όλα αυτά αλλάζουν συνεχώς, οπότε θέλει μεγάλη προνοϊτικότητα η οποιαδήποτε υλοποίηση και πολύ testing καθότι η μπάλα χάνεται εύκολα. Χρειάζεσαι δηλαδή ξεκάθαρα σενάρια του τι είναι ο καθένας και σε ποια φορολογική κατηγορία του softone θα ανατεθεί.

 

Συμπερασματικά αν δεν έχεις πάνω από 40 / 50  τιμολόγια/αποδείξεις τη μέρα δεν αξίζει να κάνεις όλα τα παραπάνω, γιατί και υψηλό κόστος θα έχουνε για να τα στείσεις και αρκετό κόπο. Οπότε όσο βοελύεσαι με παραδοσιακές τεχνικές κάνεις τον κουφό και προχωράς τη δουλειά σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...