Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ο αλλος ( Tolis79) ισχυριζεται οτι για το φιασκο φταει που η σαμμυ κατασκευαζει ολων των ειδων ηλεκτρικες συσκευες οπως κουζινες , ψυγεια κτλ κτλ... Η Ασχετοσυνη , για να το πω κοσμια, σε ολο της το μεγαλειο....

Απόλυτα σωστός ο φίλος sved..Ώρες ώρες απορώ με τέτοιου είδους σχόλια πραγματικά.Τι σχέση έχει το τμήμα ψυγείου για παράδειγμα με το τμήμα mobile?Στον ίδιο πάγκο τα συναρμολογουν για να γίνει λάθος???2 ξεχωριστές τεχνογνωσίες με το ίδιο brand απλά χωρίς καμία σχέση το ενα με το άλλο.Ε ρε κατι πανεπιστημονες που γεννάει τούτη η χώρα.Συγκινήθηκα τωρα..

  • Like 5
Δημοσ.

Μπαα, χάλασαν και οι κίτρινοι. Παλιά αν είχε γίνει τέτοιο φιάσκο θα είχε ήδη αυτοκτονήσει ο ceo , τώρα πετάει μια συγγνώμη και τελείωσε το πράγμα. Τους χάλασαν και αυτούς οι δυτικοί.

Για να πω πάντως και την  αλήθεια , ποσώς με απασχολεί αν η samsung και η κάθε πολυεθνική έχει προβλήματα , όπως και αυτούς δεν τους νοιάζει πως ζουν πάνω από 1.5 εκατομμύρια έλληνες , που είναι κάτω από το όριο της φτώχειας.

Δημοσ.

Όταν μιά εταιρία βγάζει,κουζίνες,ψυγεία,σκούπες,πολυμύξερ και σεσουάρ για τα μαλιά,αυτά παθαίνει!!

 

Είναι σάν να θέλω να πάρω Η/Υ και να πάω να πάρω Miele!!!

 

Όταν θές να βγάζεις τα πάντα,ε,θα τα μπερδέψεις.

 

Έβαλες την κουζίνα με τα τηλέφωνα..

ότι να ναι...το ξέρεις ότι η Motorola βγάζει αυτά τα λέιζερ που σκανάρουν τα προϊόντα στα σουπερμαρκετ? η toshiba ασχολείται με ιατρικά μηχανήματα κτλ κτλ....δεν είναι ΜΙΑ εταιρία ,είναι μια εταιρία με άπειρους κλάδους...έλεος ρε παιδιά μην πετάτε ότι σας κατέβει.

  • Like 1
Δημοσ.

αυτό που τη πληρώνει ο πρόεδρος για τη μακακία κάποιου άλλου ή ο αρχηγός ή ο διοικητής για τη καφρίλα ενός "τελευταίου" (στη σειρά) αστυνομικού κλπ ποτέ δεν το κατάλαβα...

στην Ελλάδα συμβαίνει ακριβώς μα ακριβώς το αντίθετο , !!!!!

Δημοσ.

Απόλυτα σωστός ο φίλος sved..Ώρες ώρες απορώ με τέτοιου είδους σχόλια πραγματικά.Τι σχέση έχει το τμήμα ψυγείου για παράδειγμα με το τμήμα mobile?Στον ίδιο πάγκο τα συναρμολογουν για να γίνει λάθος???2 ξεχωριστές τεχνογνωσίες με το ίδιο brand απλά χωρίς καμία σχέση το ενα με το άλλο.Ε ρε κατι πανεπιστημονες που γεννάει τούτη η χώρα.Συγκινήθηκα τωρα..

Eτσι ήταν στο χωριο του.

Ειχαν εναν μαραγκο,αλλα επειδή επιαναν τα χέρια του,τον φώναζαν αμα χαλούσε και καμια μπριζα.

Αμα λάχει,εφτιαχνε και καμιά βρυση.

:ph34r: 

 

Δημοσ.

Ας μην τρελενονται μερικοι.Οκ μεγαλο λαθος της εταιρειας,σκεφτητε ομως και τα αντιστοιχα που ειχαν γινει και σε αλλες εταιρειες.Δεν θα ξεχασω το σκανδαλο με τα Auris που ανακαλεσανε συγκεκριμενη παρτιδα γτ κολουσε το γκαζι!!και ποσα αλλα ακομα.εχουν προσφερει τοσα πολλα στην ανθρωποτητα,που σιγουρα θα υπαρχει και το αντιστοιχο τιμημα,(εκτομμυρια $ ,ποσοστα αποτυχιας ακομα και απολειες ανρθρωπων)

Με λιγα λογια ολα δοκιμαζονται πανω μας

Δημοσ.

Προσωπικά δεν τα πολύ γουστάρω τα Samsung, είχα note 2,note 5 για 2μηνες, KAI ένα s3 ποιο παλιά. Μου την έσπαγε όλη η σαβούρα από εφαρμογές που ερχόταν μέσα, τώρα στο βασικό θέμα, όλες οι εταιρίες κάνουν λάθη, και αυτα οφείλωνται στην βιασύνη κατά 99%, όσοι βλέπετε ότι η Samsung θα πέσει δεν πέφτει, και ξέρετε γιατί; γιατί απλά βγάζει την καλύτερη συσκευή στο Android, το μόνο λάθος που έκαναν, ήταν ότι με την οριστική ανάκληση του προϊόντος, έπρεπε να επιστρέφουν το ποσό που έχει πληρώσει ο αγοραστής στο ακέραιο, και να του δίνουν και δώρο ένα S7 edge, και διαφήμιση παντού, με το όλο εγχείρημα. Η το άλλο που θα έκανε ένας μάνατζερ, θα έτρεχε την εταιρία χωρίς κέρδη. Θα γεμίζε η αγορά και θα ανεβαζε αμέσως τα ποσοστά. Απλά πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Various General Motors Models (Model Years 1997 to 2003)
Although it had been producing and heavily utilizing its 3.8L V-6 engine for decades, General Motors was forced to recall 1.5 million vehicles due to engine fires that could ignite when oil dripped onto the exhaust manifold during hard braking conditions. An oil leak in the engine could catch fire when exposed to the hot manifold, melting a plastic spark plug wire retainer located directly overhead. The plastic can ignite, resulting in a full-blown engine compartment fire. The NHTSA issued the recall in 2009, six years after the last model was produced. Ironically, General Motors is recently recalled almost half a million Chevrolet Cruze’s for a very similar problem.

Ford Explorer (Model Years 1991 to 2001)
Ford owed much of its profitability in the 1990s to the popularity of it’s SUV icon, the Ford Explorer. But it was quickly discovered that the Explorer was top-heavy, tending to roll over during emergency handling maneuvers. The problem was not enough of an issue in and of itself to cause Ford to re-evaluate the Explorer. However, many were outfitted with Firestone tires, which had their own tread separation issues. When combined, the unstable vehicle and faulty tires lead to the deaths of over 200 people. Ford recalled Explorers in 2001 to replace more than 6.5 million faulty tires. Despite the fact that the Explorer was redesigned in 2002, it never regained its dominance in the SUV marketplace.

Ford Various Models (1988 to 1993)
In 2002, Ford was court-ordered to recall 7.9 million cars and trucks due to a faulty ignition module. The module’s location on top of the distributor would cause it to overheat and fail, causing cars to stall and lose control of steering and braking. Ford was aware of the problem, but rather than relocating the module to a cooler location at the urging of their engineers, they chose instead to beef up the module to make it last just long enough to exceed the warranty period, forcing owners to bear the cost of replacement. The module had been installed on over 22 million Ford cars and trucks, but by the time the recall was issued, only about one-third of them remained.

Toyota Various Models (2005 to 2010)
Removable floor mats were identified as the cause of Toyota’s recall of 9 million cars in the U.S. The floor mats were found to move and wedge the accelerator in position, causing it to stick and lead to a potential crash. When the recall was announced, 52 deaths had been attributed to the issue. Despite proactively cancelling the sales and production of the recalled models, Toyota’s reputation as a quality leader was damaged.
Toyota’s unintended acceleration
In 2012, after years of denying unintended acceleration in several Toyota and Lexus models despite mounting evidence, Toyota agreed to pay the U.S. Government $1.2 billion to avoid prosecution, the largest criminal penalty ever imposed on a car company. Like any other major recall, Toyota first tried to blame driver error. Then it suggested that floor mats were somehow impeding the return of the gas pedal, even while the company was hiding documents that showed a flaw in the gas pedal assembly was the culprit.

Toyota, maker of America’s best-selling car (the Camry), first came under fire in 2009, when authorities released an audio recording of a 911 call from California Highway Patrol Officer Mark Saylor’s Lexus after the car began to accelerate on its own. The car reached speeds of 125 miles per hour before Saylor crashed, killing all four occupants. Three years later, Toyota admitted that it misled the public, and recalled 9.3 million vehicles worldwide.

Ας μην πάμε και πολύ μακριά, πρόσφατα στούκαρε και αλλαξε πορεία εις τα ανώτερα ευτυχισμένος οδηγός Tesla γιατι το πήγαινε "στον αυτόματο" και λόγω κατασκευής, δεν υπολογιζε τα εμπόδια τα οποία ξεκινούσαν απο ενα ύψος και πάνω, με αποτέλεσμα να καρφωθεί κάτω απο καρότσα φορτηγού. Φυσικά επρεπε ο οδηγός να έχει το νου του στον δρόμο, ομως είχε αγοράσει ενα αυτοκίνητο που ΔΕΝ χρειαζόταν (θεωρητικά) να το κάνει και δευτερον, στην ελλάδα δεν εχουμε το νού μας στον δρόμο ακομα και αν δεν διαθέτουμε τετοια τεχνολογία (ως μου έπεσε το τσιγάρο, ο καφές, το κινητό, τι λέει ο λαλακας στο FB, πωωω τι λωλος πέρασε και τα συναφή)

Επίσης μην ξεχνάμε τα κατασκευαστικά λάθη που ρίχνουν κατα καιρούς αεροπλάνα

Γατάκια, δεν εχετε ιδέα ποσο κινδυνεύετε στην καθημερινότητα και σας φταίει η samsung... Λες και οτι εχετε το διατηρείτε σε άριστη κατάσταση, οταν χαλάει ο αυθεντικός δεν βάζετε μαιμουδιά φορτιστή, δεν φορτίζετε ολο το βράδυ, δεν λυγίζετε τις συσκευές στις τσέπες, λενε μέχρι 40 βαθμούς αλλα το εχετε παραλία στους 50 ή σε τσάντα ακόμα πιο πάνω. Προσωπικά εχω δεί iPad να βγαζει καπνούς και σπίδες, οταν προσπάθησα να το λύσω σε κομμάτια (χαλασμενο iPad του αδερφού, μολις δοκίμασα να βγάλω τις μπαταρίες οι οποίες είναι ΛΙΓΟ πιο σκληρές απο πλαστελίνη, εκαναν επαφή με το μεταλλικό σασί και αρχισε το πανηγύρι...δεν δοκίμασα να τις βγάλω με λοστό αλλά με ΠΟΛΥ προσοχή!)

  • Like 2
Δημοσ.

Ας μην πάμε και πολύ μακριά, πρόσφατα στούκαρε και αλλαξε πορεία εις τα ανώτερα ευτυχισμένος οδηγός Tesla γιατι το πήγαινε "στον αυτόματο" και λόγω κατασκευής, δεν υπολογιζε τα εμπόδια τα οποία ξεκινούσαν απο ενα ύψος και πάνω, με αποτέλεσμα να καρφωθεί κάτω απο καρότσα φορτηγού. Φυσικά επρεπε ο οδηγός να έχει το νου του στον δρόμο, ομως είχε αγοράσει ενα αυτοκίνητο που ΔΕΝ χρειαζόταν (θεωρητικά) να το κάνει και δευτερον, στην ελλάδα δεν εχουμε το νού μας στον δρόμο ακομα και αν δεν διαθέτουμε τετοια τεχνολογία (ως μου έπεσε το τσιγάρο, ο καφές, το κινητό, τι λέει ο λαλακας στο FB, πωωω τι λωλος πέρασε και τα συναφή)

 

Στο υπογραμμισμένο η μονη μου ενσταση σε όλο το ποστ.

Και θεωρητικα,αλλα και πρακτικά,η tesla δηλώνει σαφέστατα οτι ΠΡΕΠΕΙ να έχει το νου του στον δρόμο και να μην το(ν) παίζει (ανετος).

  • Like 2
Δημοσ.

Εδώ στην Τογιοτα λέει ο συνφορουμίτης 52 θάνατοι από ελαττωματικά πατάκια και μας πείραξε μια μπαταρία που εφτυσε τα υγρά της. Εμένα φίλου ολοκαίνουριο Polo πήρε φωτιά επειδή η μπαταρία έχασε υγρά (υπόψιν ήταν Bosch) και έπεσαν πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και σε 20 δεύτερα είχε γίνει μπουρλότο. Μέσα στο ΕΜΠ δίπλα στους πολιτικούς. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί το κουφάρι. Και πολύ ασχοληθήκαμε με το Νοτε. Θα βγάλει καινούριο και γιου νοου γουατ; Θα είναι και πάλι ότι καλύτερο υπάρχει. Κι εγώ θα το πάρω αν μπορώ φυσικά γιατί θα το έχουν γα**σει στο quality control για να αποφευχθούν πατάτες. Γιατί σε εκείνη την φάση ένα proximity sensor να μην λειτουργεί 100% πάει τελείωσε. Οπότε θα είναι και το ποιοτικότερο κινητό της αγοράς.

 

  • Like 1
Δημοσ.

 

Εδώ στην Τογιοτα λέει ο συνφορουμίτης 52 θάνατοι από ελαττωματικά πατάκια και μας πείραξε μια μπαταρία που εφτυσε τα υγρά της. Εμένα φίλου ολοκαίνουριο Polo πήρε φωτιά επειδή η μπαταρία έχασε υγρά (υπόψιν ήταν Bosch) και έπεσαν πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και σε 20 δεύτερα είχε γίνει μπουρλότο. Μέσα στο ΕΜΠ δίπλα στους πολιτικούς. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί το κουφάρι. Και πολύ ασχοληθήκαμε με το Νοτε. Θα βγάλει καινούριο και γιου νοου γουατ; Θα είναι και πάλι ότι καλύτερο υπάρχει. Κι εγώ θα το πάρω αν μπορώ φυσικά γιατί θα το έχουν γα**σει στο quality control για να αποφευχθούν πατάτες. Γιατί σε εκείνη την φάση ένα proximity sensor να μην λειτουργεί 100% πάει τελείωσε. Οπότε θα είναι και το ποιοτικότερο κινητό της αγοράς.

 

 

Ναι, απο την στιγμη που το απεσυραν οριστικα δεν εχει πλεον κανενα νοημα.Το μονο που μενει ειναι να μας πουν το λογο που επαιρνε φωτια.

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγά μην συγκινηθούμε που ζήτησε συγγνώμη η samsung. Έγινε ΠΛΗΡΗΣ ανάκληση μοντέλου. Πόσες φορές έχει γίνει αυτό από μεγάλη εταιρία; Με συγχωρείται αλλά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να περάσει από το quality control μιας τεράστιας εταιρείας τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Μερικοί μιλάνε για apple fanboys αλλά μου φαίνεται πολύ χειρότερα είναι τα samsung fanboys.

 

Δεν νομίζω ότι θα ξαναδούμε Note καινούργιο σύντομα αν όχι ποτέ.

Τον προηγούμενο χρόνο. LG urbane 2. Δεν ανακοίνωσε επίσημα ποτέ ακριβώς τι έφταιγε. "Hardware issues". Δεν ήταν βέβαια κανένα σπουδαίο προϊόν στο portfolio της LG και το πέρασε στα μουλωχτά. Χωρίς συγγνώμη κλπ κλπ

Δημοσ.

"Δυστυχώς, και σύμφωνα με έντονη φημολογία, ο Όμιλος Samsung σχεδιάζει να αντικαταστήσει τον Koh Dong-Jing."

 

Τι δυστυχώς ρε παιδιά, τα θέλετε και τα γράφετε; Ο τύπος είναι ο υπεύθυνος για το μεγαλύτερο φιάσκο της Samsung Mobile από τότε που μπήκε στο Android. Ένα δράμα θα ζήσει ο καημένος :P

Δημοσ.

Μόλις μου ήρθε μία ιδέα για δώρο στην πεθερά...

 

Αν βγαλουν Νοτε 7 "Mother-in-law edition" θα χεστουν στο ταληρο. Αρκει μονο οι θειτσες να μη τα παιρνουν μαζι τους σε δημοσιους χωρους...

"Δυστυχώς, και σύμφωνα με έντονη φημολογία, ο Όμιλος Samsung σχεδιάζει να αντικαταστήσει τον Koh Dong-Jing."

 

Τι δυστυχώς ρε παιδιά, τα θέλετε και τα γράφετε; Ο τύπος είναι ο υπεύθυνος για το μεγαλύτερο φιάσκο της Samsung Mobile από τότε που μπήκε στο Android. Ένα δράμα θα ζήσει ο καημένος :P

 

Και θα παρει και μερικα εκατομμυρια αποζημιωση...

Προσωπικά δεν τα πολύ γουστάρω τα Samsung, είχα note 2,note 5 για 2μηνες, KAI ένα s3 ποιο παλιά. Μου την έσπαγε όλη η σαβούρα από εφαρμογές που ερχόταν μέσα, τώρα στο βασικό θέμα, όλες οι εταιρίες κάνουν λάθη, και αυτα οφείλωνται στην βιασύνη κατά 99%, όσοι βλέπετε ότι η Samsung θα πέσει δεν πέφτει, και ξέρετε γιατί; γιατί απλά βγάζει την καλύτερη συσκευή στο Android, το μόνο λάθος που έκαναν, ήταν ότι με την οριστική ανάκληση του προϊόντος, έπρεπε να επιστρέφουν το ποσό που έχει πληρώσει ο αγοραστής στο ακέραιο, και να του δίνουν και δώρο ένα S7 edge, και διαφήμιση παντού, με το όλο εγχείρημα. Η το άλλο που θα έκανε ένας μάνατζερ, θα έτρεχε την εταιρία χωρίς κέρδη. Θα γεμίζε η αγορά και θα ανεβαζε αμέσως τα ποσοστά. Απλά πράγματα.

 

1 χρονο μετα την τελευταια κυκλοφορια και βιαστηκαν;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...