voltmod Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Οι δύο ανακλήσεις σε παγκόσμιο μάλιστα επίπεδο του Galaxy Note7, έβαλε την εμπορική ονομασία της Samsung, υπό μεγάλη πίεση, τόσο των επενδυτών όσο και των πελατών της. Παρά το γεγονός ότι η Νοτιοκορεατική εταιρεία δεν έχει ακόμη εντοπίσει την αιτία για την “απροσδόκητα εκρηκτική ή και εμπρηστική συμπεριφορά” του Galaxy Note7, αποφασίστηκε να διακόψει οριστικά την παραγωγή και την πώληση του smartphone. Μόλις ανακοινώθηκε επίσημα από την CPSC (Επιτροπή Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων) η ανάκληση του Galaxy Note7, ο Πρόεδρος του τμήματος Mobile της Samsung, Koh Dong-Jin, ζήτησε δημοσίως συγγνώμη από τους καταναλωτές μπροστά στις κάμερες του Κορεατικού Τύπου για τα όποια προβλήματα προκάλεσαν τα ζητήματα με το τηλέφωνο. Ο επικεφαλής του τμήματος Mobile της Samsung δεσμεύθηκε να εντοπίσει την ακριβή αιτία των ελαττωματικών μονάδων του Galaxy Note7 ώστε η εταιρεία του να μην επαναλάβει το λάθος. Υποσχέθηκε επίσης να κάνει ότι είναι δυνατόν για “να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα της Samsung χωρίς να ανησυχούν για την ασφάλεια τους". O κ. Koh Dong-Jin έχει πολλούς υποστηρικτές μεταξύ των εργαζομένων της εταιρείας, οι οποίοι δεν δίστασαν να δημοσιεύσουν δημοσίως μηνύματα υπέρ του προέδρου της Samsung, τα οποία είχαν στόχο και την ενίσχυση του ηθικού και των άλλων εργαζομένων. Ο πρόεδρος του τμήματος Mobile της Samsung Electronics ευχαρίστησε όλους τους εργαζόμενους που τον υποστήριξαν κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου και δήλωσε ότι ήταν και ο ίδιος, εξίσου απογοητευμένος όπως και οι πελάτες, για τα προβλήματα του Note7 το τελευταίο διάστημα. Δυστυχώς, και σύμφωνα με έντονη φημολογία, ο Όμιλος Samsung σχεδιάζει να αντικαταστήσει τον Koh Dong-Jing. Μένει να δούμε αν ο πρόεδρος της εταιρείας θα κρατήσει την υπόσχεσή του ή αν η Samsung θα τον αντικαταστήσει με κάποιον άλλο πριν αποκαλυφθεί η αιτία πίσω από τα προβλήματα του Galaxy Note7. Site: PhoneArena Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
technology_guy Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Κρίμα και τον συμπαθούσα τον κυριούλη... Τι να πω... Η κατάσταση της Samsung είναι τραγική πραγματικά. Αν και προσπάθησαν να το χειριστούν όσο πιο σωστά μπορούσαν, το τεχνικό πρόβλημα που ξαναδημιουργήθηκε δεν τους άφησε να καλύψουν την ζημιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosk0 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Οποιος βιαζεται σκονταφτει λεει ο λαος... 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση Lomar Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Επιτέλους βλέπουμε και αξιοπρέπεια από μια πολυεθνική στον χώρο των consumer electronics.Ούτε παιδιαρίστικους ελιτισμούς (δεν χρειάζεται για 1000στή φορά να πούμε το όνομα τους),ούτε στρουθοκαμηλισμούς (βλ. πχ "No man's sky").Υ.Γ. το καλύτερο βέβαια είναι για εμάς τους μικρούς επαγγελματίες του χώρου: πρόσφατα είχαμε θέματα με ένα web-app και ο πελάτης από μόνος τους είπε: "εδώ ολόκληρη samsung έπεσε έξω με τα τεστ του Note, εσείς δε θα κάνετε λάθη;".Οπότε σε ευχαριστούμε samsung που έδειξες - αν και άθελα σου - στον αμαθή τεχνολογικά λαό, πως και εδώ μπορεί να γίνουν λάθη και ο σωστός ο pro στην υπευθυνότητα του after sales φαίνεται:* 73 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Carrey Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Επιτέλους βλέπουμε και αξιοπρέπεια από μια πολυεθνική στον χώρο των consumer electronics. Ούτε παιδιαρίστικους ελιτισμούς (δεν χρειάζεται για 1000στή φορά να πούμε το όνομα τους), ούτε στρουθοκαμηλισμούς (βλ. πχ "No man's sky"). Υ.Γ. το καλύτερο βέβαια είναι για εμάς τους μικρούς επαγγελματίες του χώρου: πρόσφατα είχαμε θέματα με ένα web-app και ο πελάτης από μόνος τους είπε: "εδώ ολόκληρη samsung έπεσε έξω με τα τεστ του Note, εσείς δε θα κάνετε λάθη;". Οπότε σε ευχαριστούμε samsung που έδειξες - αν και άθελα σου - στον αμαθή τεχνολογικά λαό, πως και εδώ μπορεί να γίνουν λάθη και ο σωστός ο pro στην υπευθυνότητα του after sales φαίνεται :* Αυτό ακριβώς. Απλά respect. 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CarbonFibre Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Σιγά μην συγκινηθούμε που ζήτησε συγγνώμη η samsung. Έγινε ΠΛΗΡΗΣ ανάκληση μοντέλου. Πόσες φορές έχει γίνει αυτό από μεγάλη εταιρία; Με συγχωρείται αλλά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να περάσει από το quality control μιας τεράστιας εταιρείας τόσο μεγάλο πρόβλημα. Μερικοί μιλάνε για apple fanboys αλλά μου φαίνεται πολύ χειρότερα είναι τα samsung fanboys. Δεν νομίζω ότι θα ξαναδούμε Note καινούργιο σύντομα αν όχι ποτέ. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Γιαυτό και ακολουθείς την στρατηγική της apple και αφήνεις το ίδιο hardware και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
telikiasmenos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Συγνώμη; Τι έτσι; Χωρίς χαρακίρι; 27 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panikas1986 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Σωστοςςς @vasillissouvlaki. Ριιι έχω crt 29 trinitron στο σαλόνι μ, γιατί να την αλλάξω, μια χαρά δεν παιζ? Πάντως πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι η πιο σωστή επιλογή είναι η απομάκρυνση του Koh, αν και επί των ημερών του είδαμε τα καλύτερα κινητά που έβγαλε ποτέ η Samsung. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filter_bubble Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 οπως ακριβως τα ειπε ο Lomar αλλοι πρεστιζατοι κ μη κανουν το κοροιδο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coffeex Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Συγνώμη; Τι έτσι; Χωρίς χαρακίρι; Δεν είναι Ιάπωνας Αν ήταν θα είχαμε σκηνές σαν και αυτή 切腹 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filter_bubble Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Σιγά μην συγκινηθούμε που ζήτησε συγγνώμη η samsung. Έγινε ΠΛΗΡΗΣ ανάκληση μοντέλου. Πόσες φορές έχει γίνει αυτό από μεγάλη εταιρία; Με συγχωρείται αλλά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να περάσει από το quality control μιας τεράστιας εταιρείας τόσο μεγάλο πρόβλημα. Μερικοί μιλάνε για apple fanboys αλλά μου φαίνεται πολύ χειρότερα είναι τα samsung fanboys. Δεν νομίζω ότι θα ξαναδούμε Note καινούργιο σύντομα αν όχι ποτέ. ζορισε λιγο το μηλαρακι σου κ ακου το πως τσιριζει ασε τωρα την samsung κ ψαξε την αντιδραση της apple ,ναδα ,τπτ ,ζηρο ,το κοροιδο ,τον κινεζο 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Επιτέλους βλέπουμε και αξιοπρέπεια από μια πολυεθνική στον χώρο των consumer electronics. ούτε στρουθοκαμηλισμούς (βλ. πχ "No man's sky"). Σοβαρα τωρα συγκρινεις μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες στον κοσμο με ενα μικρο studio στην αναπτυξη video game? Σοβαρα τωρα?.... Επισης να μην ξεχναμε οτι για την επιλεκτικη κυκλοφορια του Note 5 μια χαρα εδωσαν το πρασινο φως και αρκετες χωρες οπως η δικια μας φαγανε πορτα. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Μία συγνώμη δεν φτάνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xampo_s Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Σεπουκου (ή ότι αντίστοιχο έχουν οι Κορεάτες) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα