Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα ,στις 18/9/2014 αποφασισα να κανω μια αγορα κονσολας ps4 απο τον κοτσωβολο. Με εξυπηρετουν κανονικα και μου αναφερουν και την εγγυηση total support αξιας 71 ευρω και μου λενε επειδη η εργοστασιακη εγγυηση ειναι ενας χρονος μετα το περασμα αυτου οτι και να παθει η κονσολα την φερνεις στο καταστημα με την αποδειξη και στην αντικαθιστουμε κατευθειαν με καινουρια. Ολα καλα λεω πληρωνοντας μια κονσολα 520 ευρω (με τις δοσεις) , το Δεκεμβρη του 14 ,3 μηνες μετα παω να την βαλω στην πριζα και πεφτει το ρευμα και εβγαζε καπνους η κονσολα. Την παω στο καταστημα και μου λενε επεσε στην περιπτωση , θα την στειλουμε στο σερβις και θα σε ειδοποιησουμε. Τους λεω παιδια οταν μου πουλησατε την εγγυηση μου ειπατε κατευθειαν αντικατασταση, και μου λενε πρεπει να παει στο σερβις και εκει αν δεν μπορουμε να την φτιαξουμε θα στην αντικαταστησουμε με καινουρια . Περνανε οι μερες ,γυρω στον ενα μηνα μετα με περνουν τηλεφωνο και μου λενε μα ερθω να παραλαβω την κονσολα. Ολα καλα αρχικα . Μετα απο λιγο καιρο αρχισε να μου πεταει το δισκακι στα καλα καθουμενα αλλα εγω δεν εδωσα σημασια γιατι μια το εκανε μια δεν το εκανε, οποτε δεν θα μπορουσα να τους την στειλω ξανα πισω γιατι μπορει να μην το εκανε σε αυτους οταν την ηλεγχαν. Πριν 3 βδομαδες ανοιγω την κονσολα και παω να βαλω το δισκακι μεσα , το δισκακι το πηρε πολυ αργα και κανοντας εναν ασυνηθιστο θορυβο, με αποτελεσμα να μην διαβαζει το δισκακι αλλα και να μην μπορω να να το βγαλω κιολας απο το disc drive. Το εβγαλα χειροκινητα με τον τροπο που αναφερει η σονυ στην επισημη ιστοσελιδα της, και μετα απλα δεν ξαναπηρε το δισκακι στο drive! Το παω την επομενη στον κοτσωβολο τους το αφηνω και μου λενε θα το στειλουμε στο σερβις και οτι λογικα θα το κοιταξουν αυτοι , θα δουν αν μπορουν να το φτιαξουν και αν δεν γινεται θα γινει αντικατασταση της κονσολας. Και τους λεω οκ ,θα μιλησω με το σερβις οποτε. Καθημερινα επερνα τηλεφωνο τα κεντρικα και δεν γνωριζανε να μου απαντησουν σε θεματα που βρισκετε η κονσολα και ποιες ενεργειες θα ακολουθησει ο κοτσωβολος. Οσες φορες και να πηρα κανενας δεν μου εδωσε την ιδια απαντηση με τον προηγουμενο συναδελφο. Και εφτασε η σημερινη μερα που τους περνω τηλεφωνο και μου λενε οτι εχει εγκριθει η αντικατασταση της κονσολας μου με μια !ανακατασκευασμενη! , και του λεω παιδια εγω πληρωσα μια εγγυηση με την εταιρια σας 70 ευρω και μου ειπατε οτι οτιδηποτε κ να παθει η κονσολα θα γινει αντικατασταση με καινουρια και τωρα μου λετε ανακατασκευασμενη ;;;; μου λενε το συμβολαιο λεει οτι σε περιπτωση που δεν φτιαχνετε η κονσολα θα γινει αντικατασταση με μια των ιδιων χαρακτηριστικων και στην ιδια κατασταση ,και τους λεω τα χαρακτηριστικα ειναι 500 gb και οχι slim και στην κατασταση ειναι οτι εχει χαλασει ο driver ,δηλαδη μπορει να μου δωσετε και χαλασμενη και αν ηθελα μεταχειρισμενγ κονσολα θα μπορουσα να βρω και αλλου και χωρις να πληρωσω εγγυηση 70 ευρω. Επισης η "υπευθυνη" που επικοινωνησα την ρωτουσα υπομονετικα ποιος εδωσε την εγκριση για ανακατασκευασμενη κονσολα και δεν ηξερε να μου απαντησει μεχρι που στο τελος τα εριξε στην cometron ,οτι αυτοι το αποφασισαν αυτο. Επικοινωνησα μαζι τους και λεει οτι αυτη ειναι αποφαση του κοτσωβολου και οτι εμεις δεν μπορουμε να παρουμε τετοιες αποφασεις ενω εχετε συμβαση με τον κοτσωβολο. Το συμπερασμα μου , χωρις να ξερω ποτε ακριβως θα παρω την κονσολα ξανα στα χερια , ειναι οτι αυτη η επεκταση εγγυησης ναι μεν σε δεσμευει για 3 χρονια επιπλεον αλλα ειναι η μεγαλυτερη απατη που μπορει να υπαρξει στην ελληνικη αγορα καθως σε παραμυθιαζουν με χιλιες δυο υποσχεσεις για να την αγορασεις και μετα δεν ξερουν τιποτα!

Δημοσ.

Έχεις κάποιο χαρτί που σου έδωσαν για το total support που να λέει αναλυτικά τους όρους;

Στη σελίδα τους για το πακέτο των 70 ευρώ που λες ότι πλήρωσες, αναφέρει απλά "αντικατάσταση με νέα συσκευή" χωρίς να διευκρινίζει για refurbished.

Δεν ξέρω αν νομικά και τα refurbished κατατάσσονται στις "νέες συσκευές".

Μπορείς να απευθυνθείς στη γραμμή καταναλωτή να τους πεις την ιστορία και θα σε βοηθήσουν σίγουρα.

Αφού με αυτούς του Κώτσου δεν βγάζεις άκρη, πες τους απλά ότι θα προχωρήσεις σε καταγγελία μήπως και ταρακουνηθούν και προχωρα. Μόνο έτσι θα βρεις το δίκιο σου.

Δημοσ.

Το θέμα "εγγύηση" είναι πονεμένη ιστορία!

άνετα σε κάποιον το βγάζουν εκτός εγγύησης,και τρέχα γύρευε!

Δημοσ.

με τα τηλεφωνα κανεις δεν γκουχουγκουχου. Παρε το σωμα σου και πηγαινε εκει να αρχισεις τις φωνες ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ και επρεπε να σου δωσουν νεα κονσολα.

Δημοσ.

εχω κι εγω προβλημα με τον κωτσοβολο και την ΙΝΦΟ ΚΟΥΕΣΤ εχω παει τον υπολογιστη 6 φορες στο σερβιςκαι τελικα η quest υπο την απειλη προσφυγης στον στνηγορο του κατανβαλωτη και ενω ειδαν ολα τα εγγραφα συμπληρωμενα δεχτηκαν πιστωτικο οσο κοστισε ο υπολογιστης.1690 ευρω.κανε το ιδιο σου παραθετω λινκ.για τα δικαιολογητικα. http://www.synigoroskatanaloti.gr/


μια σομπα παντως που χλασε πριν τον ενα χρονο μου την αλλαξαν αμεσως με το τοταλ σαππορτ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...