voltmod Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Η ανάκληση και η διακοπή των πωλήσεων του Galaxy Note7 άφησε πολλούς καταναλωτές μετέωρους, αφού δεν υπάρχει απευθείας αντικαταστάτης του συγκεκριμένου κινητού στην αγορά. Σύμφωνα με μία νέα έρευνα από την Ecommerce Solutions που πραγματοποιήθηκε μετά την επίσημη διακοπή της πώησης του Galaxy Note7, από τους 1020 Αμερικανούς κατόχους κινητών Samsung που ερωτήθηκαν, το 40% δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αγοράσουν ξανά smartphone της Κορεάτικης εταιρείας. Μάλιστα, το 46% από εκείνους που απάντησαν “όχι” στην ερώτηση αν θα αγοράσουν ξανά smartphone της Samsung, έγιναν πελάτες της Κορεάτικης εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια. Το 30% από οσους απάντησαν ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν ξανά με την εταιρεία δήλωσαν ότι πρόκειται να κάνουν την αλλαγή σε iPhone 7, ενώ το 70% δήλωσε ότι πρόκειται να παραμείνει με το Android, με το 8% εξ αυτών να σκοπεύει να αγοράσει κάποιο smartphone από την σειρά Pixel της Google μόλις κυκλοφορήσει. Κατά πόσο το Pixel XL ή οποιοδήποτε άλλο κινητό μπορεί να αντικαταστήσει το Galaxy Note7 αυτή την στιγμή και όλα όσα προσφέρει σε συνδυασμό με το Pen είναι πάντως ένα ερώτημα… Site: GSMArena
Δημοφιλής ανάρτηση Sapadak Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Υπερβολάδες 31
lek88 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Και της lg πιστευω...Τουλάχιστον η Samsung αναγνώρισε το λαθος και απέσυρε την συσκευή που εχει το προβλημα.Η lg μας δουλεύει ακομα με το g4. 18
Δημοφιλής ανάρτηση AlienTechGR Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Το μόνο θετικό είναι, ότι πλέον δεν θα ακούμε την γνωστή μαλακία "Μην πάρεις Κινέζικο, γιατί θα σου εκραγεί"... 51
russianpa50 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 καλα κανουν παιδια δεν ηταν και αμελητεα η ζημια ουτε για την ιδια ουτε για τους πελατες ...καταναλωτες ... ε δεν θα κατσουν να σκασουν ...απλα θα πανε οπου θελουν...βεβαια εγω προσωπικα αν ειχα ενα τετοιο σειρας και την ακολουθουσα πιστα ...θα επαιρνα απλα αλλο μοντελο της ιδιας εταιριας ενα κοντινο σε χαρακτηριστικα και σε ολα οσο γινεται ...οχι νοτε?? εντζ σ η κατι αλλο καλο εξισου .. ε δεν θα εφευγα (εγω) 3
russianpa50 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 ειδικα αν ημουν χρονια φαν της και ειχα χαλασει πολλα σε προιοντα της ...πισω δεν τα παιρνεις αν φυγεις χαχαχαχ οποτε δεν φταινε ολα τα αλλα της προιοντα η αλλες σειρες ..παρε κατι αλλο μεχρι να βγει το επομενο να ξανα παρεις σειρα ..(να ναι ασφαλες βεβαια )
calculator Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Να σκας 800 ευρώ και να κινδυνεύεις? Προφανώς δεν θα ξαναγυρίσεις για τουλάχιστον 2 χρόνια για να δεις τι θα γίνει. 3
lek88 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 καλα κανουν παιδια δεν ηταν και αμελητεα η ζημια ουτε για την ιδια ουτε για τους πελατες ...καταναλωτες ... ε δεν θα κατσουν να σκασουν ...απλα θα πανε οπου θελουν...βεβαια εγω προσωπικα αν ειχα ενα τετοιο σειρας και την ακολουθουσα πιστα ...θα επαιρνα απλα αλλο μοντελο της ιδιας εταιριας ενα κοντινο σε χαρακτηριστικα και σε ολα οσο γινεται ...οχι νοτε?? εντζ σ η κατι αλλο καλο εξισου .. ε δεν θα εφευγα (εγω) Εστι. Το οτι αναγνώρισε το λαθος της και απέσυρε το note και κανει αντικατάσταση συσκευών σε ολους οσους το ειχαν, ειναι μεγάλο συν για την Samsung. 6
stelios18120 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Είναι ελεύθερη και κρύα και αχαλίνωτη ή πτώση Κριμα 6
bazzil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Ο κόσμος ξεχνάει εύκολα... ΤΟ θετικό η άψογη αντιμετώπιση παρά το κόστος 6
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Εστι. Το οτι αναγνώρισε το λαθος της και απέσυρε το note και κανει αντικατάσταση συσκευών σε ολους οσους το ειχαν, ειναι μεγάλο συν για την Samsung. Δεν είναι συν, είναι το normal, αυτό που έπρεπε να γίνει. Το συν θα ήταν να κάνει κάτι ακόμα παραπάνω που δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει... 17
russianpa50 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 πχ εγω ειμαι φαν της απλ και μου αρεσαν σχεδον ολα της τα προιοντα και ολα τα κινητα ...ε μεχρι το 6 και 7 που βγηκε εκει στο 5ες σταματησα και περιμενω να βγαλει αλλο μεχρι να μου αρεσει και να ξανα μπω στην σειρα μου παλι ...δεν φευγω ...δεν ειναι η μονη εταιρια ειχα πολλα αλλα στο παρελθον αλλα μετα απο χρονια τα πουλησα και ενω ειχα και αυτα και τα μηλα ... κατεληξα μονο στα μηλα καποια στηγμη και μετα το 4-5 5ες εκει μονο μηλο ...ομως περιμενω να φυγει το 6-7 δεν μου αρεσανε τα υλικα και οι αντοχες και η εμφανιση ...
lek88 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δεν είναι συν, είναι το normal, αυτό που έπρεπε να γίνει. Το συν θα ήταν να κάνει κάτι ακόμα παραπάνω που δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει... Εστω...
nickolas Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Ο κόσμος ξεχνάει εύκολα... ΤΟ θετικό η άψογη αντιμετώπιση παρά το κόστος Ε όχι και άψογη... που έβγαλαν ανανεωμένη συσκευή με το ίδιο πρόβλημα! Μαλακίστηκαν άγρια στη Samsung και το δις εξαμαρτείν... 6
Haris San Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Ενω η LG με τα bootloop ειναι καλυτερη... Ενταξει καναν ενα κατασκευαστικο λαθος το οποιο δεν μπορεσαν να διορθωσουν, οσοι αγορασαν πηραν τα λεφτα τους πισω..παμε παρακατω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα