icsd08063 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Επίσημη ανακοίνωση: 12 ΟκτωβρίουΗ ασφάλεια των πελατών μας είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Σε συνέχεια των πρόσφατων αναφορών σε περιστατικά σχετικά με το Galaxy Note7, αποφασίσαμε να σταματήσουμε τις πωλήσεις και τις ανταλλαγές τόσο των αρχικών συσκευών όσο και των συσκευών αντικατάστασης Galaxy Note7. Συνεπώς, σταματήσαμε οριστικά την παραγωγή της συσκευής. Καλούμε όλους τους πελάτες που διαθέτουν ήδη Galaxy Note7, να διακόψουν τη χρήση της συσκευής, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να απενεργοποιήσουν τη συσκευή. Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε για τη δημιουργία ενός προγράμματος αντικατάστασης, σύμφωνα με το οποίο οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν ένα από τα παρακάτω: 1. Ανταλλαγή του Note7 με ένα Galaxy S7 edge. 2. Επιστροφή χρημάτων . Για λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα ανταλλαγής μπορείτε να καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung στα τηλέφωνα: από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό) Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από τη Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους πελάτες της Samsung ότι το Galaxy Note7 είναι το μόνο μοντέλο που έχει επηρεαστεί. Χρήματα πίσω χωρίς δεύτερη σκέψη.
mahone1 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Τα λεφτα σου πισω και μην ξαναπαρεις samsung.
ktisipos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!! Τα λεφτά μου πίσω προφανώς
AntiCambeR Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Θα μπορούσαν να δεχτούν το Note 7 πίσω,να έπαιρνε όποιος ήθελε κάποιο φθηνότερο μοντέλο και να επέστρεφαν την διαφορά χρημάτων.
Fulgore Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Θα μπορούσαν να δεχτούν το Note 7 πίσω,να έπαιρνε όποιος ήθελε κάποιο φθηνότερο μοντέλο και να επέστρεφαν την διαφορά χρημάτων. Προφανως και οχι. Γιατι βλεπεις οι αλυσιδες το S7 edge το εχουν 700ευρω ενω το Note 7 απο οπου και να το αγοραζε τις πρωτες μερες η τιμη ηταν ιδια,ειτε σκρουτζομαγαζο ειτε αλυσιδα. Ασε που στην ουσια αυτο ειναι ενα ειδος πιστωτικου που ειναι παρανομο γιατι σε εξαναγκαζει να ξανααγορασεις απο το ιδιο καταστημα.
samsunglife Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2016 Αν αρνηθουν να σου δώσουν πίσω τα λεφτά σου πεστους ότι θα το βάλεις για φόρτιση μέσα στο μαγαζί! 7
KINGLUCAS Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 https://www.youtube.com/watch?v=VZOCiehjWtE νέο update στην ευρώπη
dali13gr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δεν είναι καινούργιο το update, είναι το ένα από τα δύο αν θυμάμαι καλά που είχε δώσει η Samsung για τη μπαταρία. Το πρώτο επέτρεπε τη φόρτιση μέχρι 60% και το δεύτερο μέχρι 80%. Προφανώς δεν είχε φτάσει σε όλους ταυτόχρονα και εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που δεν το έχουν επιστρέψει ακόμα, συνεχίζει να το δίνει.
KINGLUCAS Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 http://techblog.gr/mobile/samsung-galaxy-note-7-charging-limited-7832/ Η αναβάθμιση θα ξεκινήσει να δίνεται στα ευρωπαϊκά Samsung Galaxy Note 7 από 31 Οκτωβρίου, δηλαδή από την Δευτέρα. Σύμφωνα με τη Samsung, τα δυο τρίτα των συσκευών που πουλήθηκαν στην Ευρώπη, έχουν επιστραφεί. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο παραμένει ακόμη στα χέρια των χρηστών του.
dali13gr Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Ναι, το ίδιο λέμε, δεν είναι καινούργιο, είναι αυτό που είχε δοθεί στην Κορέα. Απλά υπάρχουν ακόμα άμυαλοι χρήστες που δεν λένε να το επιστρέψουν όποτε το δίνει στις συσκευές που υπάρχουν ακόμα σε κυκλοφορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα