voltmod Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Κρατήρα $17 δισεκατομμυρίων θα ανοίξει το εκρηκτικό Galaxy Note7 στους “τραπεζικούς λογαριασμούς” της Νοτιοκορεάτικης εταιρείας. Ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν σύμφωνα με το Reuters ότι η όλη υπόθεση μεταφράζεται σε χαμένες πωλήσεις 19 εκατομμυρίων μονάδων, και μαζί με άλλα ζητήματα που ενδεχομένως θα χρειαστεί να τακτοποιήσει η Samsung, σημαίνει απώλειες σε έσοδα $17 δισεκατομμυρίων. Μετά την πρώτη ανάκληση του Galaxy Note7 που ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου, οι πρώτες εκτιμήσεις για τις απώλειες που θα έχει η εταιρεία έκαναν λόγο για περίπου $5 δισεκατομμύρια. Αλλά το συγκεκριμένο νούμερο, είναι τότε που όλοι πίστευαν ότι η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία θα έβρισκε την λύση, και θα διόρθωνε το πρόβλημα, για να συνεχίσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7. Με χρηματιστηριακή αξία $235 δισεκατομμυρίων και $69 δισεκατομμύρια σε μετρητά και άλλα περιουσιακά στοιχεία, η Samsung είναι σε θέση να αντέξει οικονομικά ένα τέτοιο χτύπημα. Δεν είναι πολλές οι εταιρείες στην αγορά των smartphones που έχουν αυτή την δυνατότητα. Επισήμως, η Samsung εκτιμάει ότι οι απώλειες για το επόμενο τρίμηνο θα είναι τουλάχιστον $2,34 δισεκατομμύρια πάντως. Μένει πάντως να δούμε πόσο το φιάσκο με το Galaxy Note7 θα επηρρεάσει τις πωλήσεις τον συσκευών και την φήμη της εταιρείας μακροπρόθεσμα. Είναι πολύ πιθανό, να “σκοτώσει” εντελώς την σειρά και το όνομα Note για να μετριάσει την κακή δημοσιότητα και ενδεχομένως να παρουσιάσει κάτι ολότελα καινούριο του χρόνου. Site: GSMArena
panther_512 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Πολύ σωστή η παρατήρηση για το Brand name. Το όλο φιάσκο πήρε τόσο μεγάλες διαστάσεις, που είναι πάρα πολύ πιθανό να αλλάξει η ονομασία των flagship σειρών. 2
Kopstas123 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Καλή χρονιά είπαμε ρε samy ... γιατί ασχολείστε ακόμα ;;;
giorpa Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Είναι πολύ πιθανό, να “σκοτώσει” εντελώς την σειρά και το όνομα Note για να μετριάσει την κακή δημοσιότητα και ενδεχομένως να παρουσιάσει κάτι ολότελα καινούριο του χρόνου. Αν δηλαδή το μοντέλο του επόμενου έτους το ονοματίσει αλλιώτικα, ο καταναλωτής θα έχει άλλους λόγους να το αγοράσει. Σωστά; 4
maarinos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Καλό θα ήταν το note 8 να το κοστολογούσε στα 400 με 500 max, ναι θα υπάρχει στο κεφάλι του καταναλωτή να υπάρξει κρούσμα εκρηγνυόμενες συσκευές.
pcos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 μηπως επιτελους καταλαβει η σαμυ οτι τα 100+ διαφορετικα μοντελα που κυκλοφορει ταυτοχρονα δεν ειανι και τοσο καλη στρατηγικη. οπως λεει και ο σοφος λαος "λιγa και καλa"
DimitrisDrama Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το καλύτερο που μπορεί να κάνει για να μετριασει την κατάσταση είναι να βρει το πρόβλημα να έπανα κυκλοφορήσει σε χαμηλοτερη τιμή τουλάχιστον θα βρει θετική ανταπόκριση από το κοινό της . 1
marcus Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το χαμηλό κόστος κατασκευής των smartphone επιτρέπει αστοχίες,πιστεύω ότι δεν ανησυχεί ιδιαίτερα η Samsung όπως δεν ανησυχούσε και η Apple σε παρόμοια αστοχία υλικού, οι περισσότεροι καταναλωτές ξεχνάνε εύκολα και όταν δούνε το καινούριο μοντέλο που υπόσχεται πολλά, θέλουν να το αγοράσουν,όλα είναι θέμα marketing και διαφήμισης.Πάμε για άλλα πάμε για καινούργια! 2
D.Luffy Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το τρομακτικό της υπόθεσης είναι ότι ακόμα δεν βρήκαν τι ακριβώς φταίει με τη συσκευή. Μάλλον δεν πρόκειται καν για ελλατωματικές παρτίδες μπαταριών... 2
nekrik Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Να το κάνει "Pyrex S Note " θα κανει πάταγο. 4
D.Luffy Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το καλύτερο που μπορεί να κάνει για να μετριασει την κατάσταση είναι να βρει το πρόβλημα να έπανα κυκλοφορήσει σε χαμηλοτερη τιμή τουλάχιστον θα βρει θετική ανταπόκριση από το κοινό της . Αν το επανακυκλοφορήσει με χαμηλότερη τιμή θα είναι σαν να σου λέει εν μέρει ότι εμείς λύσαμε το πρόβλημα αλλά εσύ αξακολουθείς να το αγοράζεις με δικό σου ρίσκο.
music_lover Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν πρόκειται να γίνει τίποτε τραγικό, εδω ολόκληρη vw με το σκάνδαλο με τους ρύπους των πετρελαιοκινητηρων και δεν ανοιξε μύτη, κολοσσοί είναι αυτές οι εταιρίες, δεν χαμπαριαζουν. 3
karaLRS Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 μηπως επιτελους καταλαβει η σαμυ οτι τα 100+ διαφορετικα μοντελα που κυκλοφορει ταυτοχρονα δεν ειανι και τοσο καλη στρατηγικη. οπως λεει και ο σοφος λαος "λιγa και καλa" φανταζομαι έχεις περισσότερα απο 60 δις στην τράπεζα σου και κανεις κάτι καλύτερο; μήπως έχεις τρία ντοκτορα σε μάρκετινγκ; λες και έβγαζε εκατό νοτε το χρόνο και δεν είχε άτομα να βάλει για qc. ίσως στηριχθηκε σε κάποιο υλικό και αυτό δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
masteripper Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Η λύση θα μπορούσε να είναι απλή και να τελείωνε.... Να βρει τι φταιει....στο κατω κάτω της γραφής μια μπαταρία είναι....μετα το βάζει σε τιμή σκότωμα (200€ π.χ.) και είναι όλοι ευχαριστημένοι... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα