Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Aliexpress


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από aces,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένας φίλος έκανε τον Αύγουστο μια παραγγελία ένα στερεοφωνικό 2DIN για το αμάξι του από το Aliexpress.

Μέσω tracking number είδαμε οτι το δέμα έφτασε τελωνείο και έφαγε πόρτα (έγινε rejected - άγνωστο πως) και χωρίς καν να ενημερωθεί έφυγε (άγνωστο με ποιανού εντολή) και βρίσκεται καθοδόν πίσω για Κίνα.

Το τραγελαφικό όμως δεν είναι εδώ.Το παιδί έκανε despute οτι δεν παρέλαβε το δέμα , ενημέρωσε και τον πωλητή οτι το δέμα επιστρέφει χωρίς τη δική του παρέμβαση και περιμένει απάντηση για την επιστροφή των χρημάτων.

Στο μεσοδιάστημα ο φίλος έχασε την κάρτα με την οποία πλήρωσε για το δέμα , και έβγαλε καινούρια.

Έλα όμως που στον λογαριασμό του στο aliexpress δεν έχει πουθενά επιλογή να κάνει delete τη χαμένη και πλέον σε μη ισχύ κάρτα , ούτε επιλογή για να προσθέσει τη νέα.

Πώς θα γίνει τώρα να πάρει τα λεφτά του πίσω; Θα δώσει τα στοιχεία της νέας κάρτας χύμα στον πωλητή;

Στο support του aliexpress δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε ούτε μέσω email (δεν έχουν) ούτε μέσω chat.Στο chat απαντάει bot σε προκαθορισμένες ερωτήσεις που επιλέγεις από λίστα.

Για πείτε καμιά λύση γιατί δεν βλέπουμε φως.....

Δημοσ.

Μήπως γίνεται να σας βάλει τα χρήματα σε άλλη κάρτα σε κάποιον φιλο ή γνωστό σας που έχει λογαριασμό έτοιμο με κάρτα έτοιμη στο alixpress;

 

H άλλη επιλογή είναι χυμα τα νέα στοιχεία στον πωλητή..Αν και δεν είναι και πολύ κομπλε αυτό...

Δημοσ.

Tα χρήματα θα επιστρέψουν (αν επιστρέψουν) στην κάρτα που έχασε και προφανώς εχει ακύρωση, αφου γινει αυτό, θα το δει στο αλι, μετά καμια 10αρια μέρες θα παει στην τράπεζα και θα ζητήσει να πιστωθούν τα χρήματα σε κάποιον λογαριασμό του

Δημοσ.

Προβλέπω μεγάλο μπλέξιμο....

Έχω κάνει κι εγώ 2-3 αγορές όλες κι όλες από aliexpress αλλά δεν θυμάμαι να είχα καταχωρήσει καμιά κάρτα.Ούτε στο λογαριασμό μου έχει πουθενά επιλογή για να δω τις (όποιες) κάρτες μου.

Δημοσ.

Προβλέπω μεγάλο μπλέξιμο....

Έχω κάνει κι εγώ 2-3 αγορές όλες κι όλες από aliexpress αλλά δεν θυμάμαι να είχα καταχωρήσει καμιά κάρτα.Ούτε στο λογαριασμό μου έχει πουθενά επιλογή για να δω τις (όποιες) κάρτες μου.

Δηλαδη χωρίς κάρτα πως ψώνισες, για να καταλαβω

Δημοσ.

Δηλαδη χωρίς κάρτα πως ψώνισες, για να καταλαβω

Με κάρτα ψώνισα , απλά δεν είναι καταχωρημένη στο σύστημα.Κάτι αντίστοιχο όπως η αγορά από eshop ως επισκέπτης που δίνεις τα στοιχεία σου αλλά δεν σε καταχωρεί στο σύστημα ως μέλος.

Δημοσ.

να δανειστω κ γω το θεμα να ρωτησω;;

μετα απο τον τρελο ενθουσιασμο που μου ηρθε το κινητο που παρηγγειλα διαπιστωσα μετα απο 7 μερες οτι δε λειτουργει το notification led για την ακριβεια δεν ηξερα καν οτι υπαρχει!

εστειλα αμεσως ενα email στον πωλητη κ περιμενω.

μηπως να μην χασω καθολου χρονο κ να κανω αμεσως open dispute?

δεν θελω να μου φτιαξουν το κινητο θελω αλλο καινουριο συσκευασμενο ή επιστροφη χρηματων;

παιδια αν μπορειτε βοηθηστε γιατι ειμαι καινουρια σε ολο αυτο!

κ η πλακα ειναι οτι τους εκανα κ τελειο review ξερω δεν φταινε αυτοι γιατι το κινητο ηρθε συσκευασμενο με  αγγλοκινεζικα οτι ζητησα ακριβως αλλα εχει προβλημα.

ΤΙ ΚΑΝΩ?????????? :(

Δημοσ.

tarantules

 

στο τελος καθε συναλλαγης εχει τσεκαρισμενο αν θελεις να θυμαται την καρτα σου το Alipay

 

αν δεν το ξετσεκαρεις  θυμαται τη καρτα στη επομενη συναλλαγη και πιθανολογω οτι θα χρησιμοποιηθει για την επιστροφη

 

των χρηματων 

 

για μπες στο Aliexpress και μετα κανε ενα κλικ sto my alipay πανω δεξια να δεις σε παει καπου με τα στοιχεια της καρτας??

Δημοσ.

περαν του οτι δεν μπορω να το πειραξω το κινητο δεν θελω.μου αρεσει οπως ειναι αγγλοκινεζικο οπως το αγοραζει καποιος στην κινα.

επομενως ειναι ελαττωματικο τι κανω;

εχω δικαιωμα για refund η να μου στειλουν αλλο συσκευασμενο;

πρεπει να κανω dispute?

Δημοσ.

Για αρχή πρέπει να στειλεις μαιλ που να εξηγεί την όλη κατάσταση στον κινέζο.

 

Θα σ πει αυτός λογικά ένα μικρό ποσό (λόγω μικρού προβλήματος) να σου δώσει πίσω για να το κρατήσεις ή να το στειλεις πίσω και να σ στείλει άλλο. Πράγμα που θα σε αφήσει χωρίς συσκευή 1 μηνα και βάλε...

 

Αν δεν σ απαντήσει σύντομα τότε dispute και έληξε τ θέμα.

 

(Πάντως είναι μεγάλη ευκολία το notification led επειδή έχω στο κινητό μου) αλλά θα ζούσα και χωρίς αυτο :)

 

Βέβαια εσύ πληρωσες τα ανάλογα οπότε πρέπει να είναι κομπλε αυτο που πληρωσες,οποτε ακολουθεις ένα από τα παραπάνω που σου έγραψα.

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, δεν βρίσκω κάποιο άλλο ποστ για το εν λόγω κατάστημα. Προσπαθώ να παραγγείλω μικρά ηλεκτρονικά πράγματα κ εκεί που πάω να πληρώσω μου βγάζει σφάλμα ότι καταχωρώ εκπτωτικο κουπόνι κ ότι το έχω χρησιμοποιήσει πάλι, κάτι που δεν ισχύει. Έσβησα cookies, δοκίμασα και από το κινητό, πάλι το ίδιο σφάλμα. Μπορείτε να προτείνετε κάτι; Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 λεπτά πριν, mpampis81 είπε

Καλησπέρα, δεν βρίσκω κάποιο άλλο ποστ για το εν λόγω κατάστημα. Προσπαθώ να παραγγείλω μικρά ηλεκτρονικά πράγματα κ εκεί που πάω να πληρώσω μου βγάζει σφάλμα ότι καταχωρώ εκπτωτικο κουπόνι κ ότι το έχω χρησιμοποιήσει πάλι, κάτι που δεν ισχύει. Έσβησα cookies, δοκίμασα και από το κινητό, πάλι το ίδιο σφάλμα. Μπορείτε να προτείνετε κάτι; Ευχαριστώ

αν σε πετάει είναι από τα cookies θέλει διαγραφή 

εναλλακτικά δοκίμασε με άλλο browser brave, Mozilla, opera κλπ

 

Επεξ/σία από aces
  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mpampis81 είπε

Έσβησα τα cookies, pc, tablet, κινητό, ίδιο σφάλμα...Να δοκιμάσω με άλλο browser?

E ναι κανε νεα εγκατασταση brave, Mozilla κλπ από το PC πρώτα με κάποιο θα σε αφήσει να κανεις την πληρωμη

αν δε σε αφήνει από PC δοκιμάζεις από κινητό τους ίδιους browser

δε μένει κάτι άλλο εφόσον εκανες διαγραφη cookies

Το κουπονι μπορεί να έχει ληξει ίσως για αυτό δεν προχωρα η πληρωμή στο aliexpress 

Επεξ/σία από aces

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...