Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγω αντιμετωπισα προβλημα με το συγεκριμενο μαγαζακι το οποίο τελικα λύθηκε κατόπιν της δικιας μου επιμονής και οχι απο αυτούς.Το τέλος καλα ολα καλα δεν ειναι σωστό.Οποτε οταν χρειαζεται μαυριζουμε .......εκτός αν δεν κανει............

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Και εγω αντιμετωπισα προβλημα με το συγεκριμενο μαγαζακι το οποίο τελικα λύθηκε κατόπιν της δικιας μου επιμονής και οχι απο αυτούς.Το τέλος καλα ολα καλα δεν ειναι σωστό.Οποτε οταν χρειαζεται μαυριζουμε .......εκτός αν δεν κανει............

Εφόσον είχες πρόβλημα όπως λες καλά θα ήταν να αναφέρεις και πιο ήταν αυτό
Δημοσ.

Μνήμες με εφόρου ζωης εγγύηση .Λογο περασμένης διετίας και προμηθευτη ηθελε να κανω μονός μου το RMA απευθειας στη εταιρεία .Για τα υπολειπα πμ οποίος θελει....δεν θα πω τιποτε αλλο

Δεν εκανα θεμα τοτε ......δεν θα το κανω τωρα.

Δεν ειπα οτι ειναι κακος, απλα οτι ισχυει για όλους που κράζουμε στο λαθος ισχυει και για αυτον.

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά που έψαχνα για κάτι πολύ εξειδικευμένο για cooling, thermal pads 0,5mm και κάποια άλλα πράγματα, ήταν απο τα λίγα ελληνικά μαγαζιά που είχαν, παράγγειλα 3 φορές απο το εν λόγω μαγαζί, ήρθαν κανονικά χωρίς κανένα θέμα.

 

Επίσης off topic, αυτή η κακομοιριά, η ελλατωματική αυτοεικόνα οτι είμαστε ανώτεροι, καλύτεροι, καταφερτζήδες, εξυπνάκηδες, μερικοί να αναγάγεται τα πάντα υποκοριστικά (μαγαζάκι, παπαράκι, αρχειδάκι..) Έλεος...

 

Για να προλάβω αντιδράσεις ούτε ξέρω τον ιδιοκτήτη, ούτε και με ενδιαφέρει να τον μάθω.

Δημοσ.

Επιστρεφω τους χαρακτηρισμους στα μουτρα σου......Φαίνεται το μαγαζακι σε σχεση με τα αλλα μαγαζακια που κραζουμε εχει ασυλια .Ειχα προβλημα το ανεφερα ,μήπως δεν επρεπε...Δεν μπορει να εχουμε δυο μετρα και δυο

σταθμά.....

 

Και εγω εχω παρει και αλλα πραγματα χωρίς προβλημα...........Ε.. ΚΑΙ......

Δημοσ.

Επιστρεφω τους χαρακτηρισμους στα μουτρα σου......φαίνεται το μαγαζακι σε σχεση με τα αλλα μαγαζακια που κραζουμε εχει ασυλια .Ειχα προβλημα το ανεφερα ,μήπως δεν επρεπε...

 

Πολύ καλά έκανες και το ανέφερες. Δεν είναι κάτι προσωπικό για σένα αυτό που είπα.

Απλά μιλάω για τα υποκοριστικά, ίσως πειράζουν μόνο εμένα, nevermind.

Δημοσ.

Επιστρεφω τους χαρακτηρισμους στα μουτρα σου......Φαίνεται το μαγαζακι σε σχεση με τα αλλα μαγαζακια που κραζουμε εχει ασυλια .Ειχα προβλημα το ανεφερα ,μήπως δεν επρεπε...Δεν μπορει να εχουμε δυο μετρα και δυο

σταθμά.....

 

Και εγω εχω παρει και αλλα πραγματα χωρίς προβλημα...........Ε.. ΚΑΙ......

καλα κανεις και το αναφερεις γιατι οντως εχει παραγινει το κακο.Επειδη ειναι ετσι η κατασταση στην Ελλαδα, μονο τις μεγαλες αλυσιδες εχει μαθει ο κοσμος να κραζει,που φυσικα ειναι αναμενομενο αφου εξυπηρετουν τοσο κοσμο με τοσα καταστηματα να ειναι και περισσοτερες οι περιπτωσεις που θα γινει καποιο κακο περιστατικο.

Ναι το eworld προς τιμη του ηταν(δεν ξερω αν ειναι ακομα)απο τα λιγα καταστηματα που φερνανε καποια προιοντα για λιγους,κυριως οσον αφορα το overclocking και το pc mod γενικα κατι που φυσικα οποιος ενδιαφεροταν μονο απο εξωτερικο μπορουσε να βρει αλλιως. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορει να τυχουν κακα σκηνικα οπως τα παραπανω που αναφερθηκαν.

Προφανως και δεν γνωριζω τον κυριο Γιαννη που αναφερουν μερικοι,ουτε εχω και τιποτα προσωπικο μαζι του αλιμονο κιολας.

Επισης ποτε μου δεν καταλαβα αυτη την νοοτροπια του πως θεωρουν καποιοι οτι ενα καταστημα ειναι καλο/σωστο απλα επειδη εκτελεσε την παραγγελια του.

 

Δηλαδη αν εγω παραγγειλω αυριο δυο παιχνιδια για το pc απο αλλο νεο καταστημα και ερθουν σε μενα,αυτο κανει αυτοματως το καταστημα καλο και ολα ωραια ολα καλα?

 

Το eshop για ποιο λογο απεκτησε την κακη φημη τα τελευταια χρονια οπως και καποια αλλα μαγαζια που παλια ηταν στο σκρουτζ και τωρα δεν ειναι?Μηπως για το τι συμβαινει αφου σου πωληθει το ενα προιον και αρα οταν χρειαστει να γινει χρηση της εγγυησης?Εκει δεν ειναι που φενεται το τι ρολο βαραει το καθε καταστημα,δηλαδη στα δυσκολα.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μνήμες με εφόρου ζωης εγγύηση .Λογο περασμένης διετίας και προμηθευτη ηθελε να κανω μονός μου το RMA απευθειας στη εταιρεία .Για τα υπολειπα πμ οποίος θελει....δεν θα πω τιποτε αλλο

Δεν εκανα θεμα τοτε ......δεν θα το κανω τωρα.

Δεν ειπα οτι ειναι κακος, απλα οτι ισχυει για όλους που κράζουμε στο λαθος ισχυει και για αυτον.

Εισαι ομως λαθος , το καταστημα εχει υποχρεωση απο το νομο να σε καλυψει για 2 χρονια , απο εκει και περα βγαζεις ακρη με αντιπροσωποια

Δημοσ.

Εισαι ομως λαθος , το καταστημα εχει υποχρεωση απο το νομο να σε καλυψει για 2 χρονια , απο εκει και περα βγαζεις ακρη με αντιπροσωποια

Οχι αγαπητε εισαι λαθος σε αυτο.Αν το καταστημα εχει μνημες ram στις οποιες δινει εφ ορου ζωης αλλα αυτο μπορει να σε καλυψει μονο για 2-3-4 και γενικα χ χρονια οφειλει να σε ενημερωσει για αυτο κατα την παραγγελια ή να αναφερεται με αστερακι στο site του καταστηματος.

 

Επισης μην ξεχναμε οτι ο καταναλωτης/πελατης(αρα εμεις)δεν ειναι υποχρεωμενος να καθεται και να τρεχει στις αντιπροσωπειες εκτως αν το προιον αγοραστηκε απευθειας απο την εταιρια οπως για παραδειγμα στην περιπτωση του γνωστου OnePlus3. 

Δημοσ.

Και εμένα με βολεψε το e-world. Αλλά μετά από όλο αυτό...ακόμα και αν είναι το μόνο μαγαζί στην Ελλαδα με το stock που θέλω! Δεν γυρναω πίσω. Δεν εφταιγα σε τίποτα, και με έκαναν χάζι. Ειμαι 40 χρόνων. Έλεος

  • Moderators
Δημοσ.

Οχι αγαπητε εισαι λαθος σε αυτο.Αν το καταστημα εχει μνημες ram στις οποιες δινει εφ ορου ζωης αλλα αυτο μπορει να σε καλυψει μονο για 2-3-4 και γενικα χ χρονια οφειλει να σε ενημερωσει για αυτο κατα την παραγγελια ή να αναφερεται με αστερακι στο site του καταστηματος.

 

Επισης μην ξεχναμε οτι ο καταναλωτης/πελατης(αρα εμεις)δεν ειναι υποχρεωμενος να καθεται και να τρεχει στις αντιπροσωπειες εκτως αν το προιον αγοραστηκε απευθειας απο την εταιρια οπως για παραδειγμα στην περιπτωση του γνωστου OnePlus3. 

To καταστημα απο το νομο ειναι υποχρεωμενο να σε καλυψει για τον εκτιμομενο χρονο ζωης του προιοντος (στα προιοντα πληροφορικης ειναι τα 2 χρονια)  απο εκει και περα μιλας με αντιπροσωποια δεν χρειαζεται να στο αναφερει καπου

 

Επεισης το εφ ορου ζωης ειναι και λιγο παγιδα σαν εγγυηση , στην ουσια ειναι για οσο υπαρχει σε παραγωγη το συγκεκριμενο προιον η εστω καποιο αντιστοιχο , δεν παιζει ενα στικ ddr 2 πχ σε 20 χρονια να στο αντικαταστησουν (ειναι τα ψιλα γραμματα στην εγγυηση)

Δημοσ.

Υπηρχε αντιστοίχη  μνημη προς πώληση της ιδίας εταιρίας στο σιτε οταν εγινε το περιατατικο αρα το εφορου ζωής ισχυε.

Δημοσ.

To καταστημα απο το νομο ειναι υποχρεωμενο να σε καλυψει για τον εκτιμομενο χρονο ζωης του προιοντος (στα προιοντα πληροφορικης ειναι τα 2 χρονια)  απο εκει και περα μιλας με αντιπροσωποια δεν χρειαζεται να στο αναφερει καπου

 

 

Οχι αγαπητε δεν μιλας με αντιπροσωπεια εκτως αν

 

1)το καταστημα εχει κλεισει

2)Αν εχεις αλλαξει χωρα που βρισκεσαι και αρα δεν μπορεις να επικοινωνησεις με το καταστημα

3)Αν εχεις αγορασει κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια

 

Σε περιπτωση που οπως λες σωστα δεν υπαρχει το παρον προιον απο την αγορα πια(πχ ddr2 μνημες)και αρα δεν μπορει να γινει αντικατασταση,σου γινεται επιστροφη χρηματων(οχι πιστωτικο).

 

Οσο για το παραπανω που αναφερεις περι εγγυησεως προφανως και επιβαλλεται να υπαρχει πληροφοριση/ενημερωση απο το καταστημα για τις οποιες τροποποιησεις/διευκρινησεις μεσω του site.

Επεισης το εφ ορου ζωης ειναι και λιγο παγιδα σαν εγγυηση , στην ουσια ειναι για οσο υπαρχει σε παραγωγη το συγκεκριμενο προιον η εστω καποιο αντιστοιχο , δεν παιζει ενα στικ ddr 2 πχ σε 20 χρονια να στο αντικαταστησουν (ειναι τα ψιλα γραμματα στην εγγυηση)

Οσο για το καποιο αντιστοιχο που λες αγαπητε δεν ισχυει.Αν εσενα σου εβγαλε προβλημα ενα στικακι ddr2 μνημες που τις ειχες αγορασει με εφ ορου ζωης εγγυηση,αν το καταστημα στειλει τις μνημες στην αντιπροσωπεια και δεν μπορουν να τις φτιαξουν τοτε οφειλει το καταστημα να σου κανει επιστροφη χρηματων(ή πιστωτικο που τους βολευει περισσοτερο).Με το να σου δωσει ddr3 μνημες πχ τι να τις κανεις να τις κοιτας?:D

  • Moderators
Δημοσ.

Οχι αγαπητε δεν μιλας με αντιπροσωπεια εκτως αν

 

1)το καταστημα εχει κλεισει

2)Αν εχεις αλλαξει χωρα που βρισκεσαι και αρα δεν μπορεις να επικοινωνησεις με το καταστημα

3)Αν εχεις αγορασει κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια

 

Σε περιπτωση που οπως λες σωστα δεν υπαρχει το παρον προιον απο την αγορα πια(πχ ddr2 μνημες)και αρα δεν μπορει να γινει αντικατασταση,σου γινεται επιστροφη χρηματων(οχι πιστωτικο).

 

Οσο για το παραπανω που αναφερεις περι εγγυησεως προφανως και επιβαλλεται να υπαρχει πληροφοριση/ενημερωση απο το καταστημα για τις οποιες τροποποιησεις/διευκρινησεις μεσω του site.

Οσο για το καποιο αντιστοιχο που λες αγαπητε δεν ισχυει.Αν εσενα σου εβγαλε προβλημα ενα στικακι ddr2 μνημες που τις ειχες αγορασει με εφ ορου ζωης εγγυηση,αν το καταστημα στειλει τις μνημες στην αντιπροσωπεια και δεν μπορουν να τις φτιαξουν τοτε οφειλει το καταστημα να σου κανει επιστροφη χρηματων(ή πιστωτικο που τους βολευει περισσοτερο).Με το να σου δωσει ddr3 μνημες πχ τι να τις κανεις να τις κοιτας?:D

Πρέπει να διαβάζεις τα ψιλά γράμματα στην εγγύηση σε μνήμες πχ αναφέρουν ότι σε καλύπτουν όσο υπάρχει στοκ (στο εξωτερικό αναφέρονται για limited life time warranty και στα χέρια λα γράμματα αναφέρουν 10 χρόνια η όσο έχει η εταιρία στοκ για αντικατάσταση
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...