Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρετε,

 

Εδώ και μερικούς μήνες αντιμετωπίζω συχνά προβλήματα με τη γραμμή και τη ταχύτητα του adsl. Αγόρασα καινούργιο ρούτερ, το tp-link td-8970 για βελτίωση της ταχύτητας επειδή είχαμε του ΟΤΕ, αλλά τελικά δεν είδα κάποια διαφορά. 

 

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι πολλές φορές για ανεξήγητο λόγο πέφτει η ταχύτητα στα 1-3mbps με υψηλό ping από 20 - 60 και όσα restart και αν κάνω δεν διορθώνεται. Ελέγχω το σταθερό τηλέφωνο και ακούγονται συνέχεια παράσιτα και αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα παράσιτα και ο θόρυβος στη γραμμή εξαφανίζονται όταν αποσυνδέω το καλώδιο του router από το splitter ή όταν το router είναι ανενεργό. Πιο συγκεκριμένα, ενώ όταν έχω αποσυνδέσει το router η γραμμή είναι καθαρή, όταν ενεργοποιώ το router και φτάνει στο σημείο που ανάβουν τα φώτα για την adsl σύνδεση τότε ακούγεται αρχικά ένας λεπτός ήχος σαν κουδούνι και ύστερα από 2-3 sec εμφανίζεται ο συνεχής θόρυβος και τα παράσιτα στη γραμμή και η ταχύτητα στο internet είναι 1-3mbps...

 

Τον Μάιο που είχα αυτό το πρόβλημα είχα πάρει τηλέφωνο στον ΟΤΕ, έκανε restart Τη γραμμή και είχε διορθωθεί το πρόβλημα αλλά ύστερα από κάποια ώρα επανήλθε. Κατέγραψε το πρόβλημα και ήρθε δύο φορές ένα υποτιθέμενο συνεργείο από 2 'τεχνικούς' με ένα φορητό ακουστικό που απλά αποσύνδεσαν τα καλώδια για 2 λεπτά και μου είπαν να αλλάξω το splitter και το σταθερό τηλέφωνο επειδή ήταν παλιό και ίσως ήταν η αιτία που δημιουργούσε το πρόβλημα. Αρχικά άλλαξα το splitter και πήρα καινούργια καλώδια χωρίς να λυθεί το πρόβλημα. Έπειτα αγόρασα ένα καινούργιο σταθερό τηλέφωνο και πράγματι η σύνδεση επανήλθε στα 13mbps και ήταν μια χαρά μέχρι μερικές μέρες πριν όπου ένα πρωινό είχα πάλι 1mbps ταχύτητα! Έλεγξα τα καλώδιο και βρήκα ένα προβληματικό, το άλλαξα και για μερικές μέρες ήταν οκ η ταχύτητα. Σήμερα δυστυχώς πάλι τα ίδια!!! 2mbps ταχύτητα, 30ping παράιστα και θόρυβος στη γραμμή όταν το router είναι ενεργό ενώ είναι όλα καινούργια! Μέχρι και ηλεκτρολόγο είχα φέρει που άλλαξε τα παλιά καλώδια και έβαλε καινούργιες μπρίζες αλλά ούτε αυτό είχε λύσει το πρόβλημα...

 

Τι φταίει ρε παιδιά και με ταλαιπωρεί έτσι;

Δημοσ.

Μπορείς να δοκιμάσεις κάποια βήματα πριν το δηλωσεις βλάβη στην τεχνική υποστήριξη του ΟΤΕ:

-Βάλε επάνω το παλιό ρουτερ να δεις αν συγχρονίζει σταθερά στα 13 mbps.

-Μάθε ποια είναι η κεντρική πρίζα του σπιτιού. Αυτή που είναι η πρώτη που έρχεται απο κάτω απο το κατανεμητή. Σε αυτή επάνω βάλε το ρουτερ με το σπλίτερ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πρότεινα να ξανά στείλεις αίτημα να ξανά έρθουν να ελέγξουν την γραμμή από την αρχή. Σε παλιές κατοικίες είναι δύσκολο να βρεις τι φταίει δυστυχώς.

 

Αυτή τη στιγμή σου κάνει θόρυβο το τηλέφωνο και πάλι; Υπάρχει περίπτωση μέχρι και να σε έχουν πάει σε ελαττωματική θύρα στο dsl lam.

Επεξ/σία από lionheart82

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...