Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για δοκιμή πάντως κάνε το εξής βάλε ένα καλώδιο αν αυτό είναι εφικτό στο ράδιο από πίσω καρφωτά απευθείας άμα πιάνει τέλεια τότε το βίσματακι έχει κάποιο θέμα.Εγώ τουλάχιστον στο αμάξι που είχα θέμα έτσι το διαπίστωσα και κόστος για επισκευή ήταν τίποτα ούτε 1 ευρώ 

Δημοσ.

Για δοκιμή πάντως κάνε το εξής βάλε ένα καλώδιο αν αυτό είναι εφικτό στο ράδιο από πίσω καρφωτά απευθείας άμα πιάνει τέλεια τότε το βίσματακι έχει κάποιο θέμα.Εγώ τουλάχιστον στο αμάξι που είχα θέμα έτσι το διαπίστωσα και κόστος για επισκευή ήταν τίποτα ούτε 1 ευρώ 

Βασικά το έχω δέσει κ πρέπει να το λύσω πάλι,να βγάλω κονσόλα κλπ κλπ.Μήπως είναι μάπα ο ενισχυτής κεραίας;Βασικά όπως είπα κ πιο πριν μπορεί να φταίει η μετασιον κεραία που είχα βάλει.Ο ηλεκτρολόγος τότε δεν άλλαξε όλο το καλώδιο(που φτάνει ως μέσα το ράδιο)κ απλά έκανε ένα μπάλωμα εκεί.Ίσως από εκεί να είναι το θεματάκι μου.

Δημοσ.

Να φτάει όλο το καλώδιο δύσκολο συνήθως φταίνε η ενώσεις η τα κλιπ καλά για να αλλαχτεί όλο το καλώδιο θέλει πολύ ξήλωμα το αμάξι.

Δημοσ.

Να φτάει όλο το καλώδιο δύσκολο συνήθως φταίνε η ενώσεις η τα κλιπ καλά για να αλλαχτεί όλο το καλώδιο θέλει πολύ ξήλωμα το αμάξι.

Τι να πω.Θα κοιτάξω την ένωση πάλι.Thanks

Δημοσ.

Φίλε μου,

Το έχεις "πιάσει" λάθος το θέμα εξ' αρχής.

1- μια πηγή αυτοκινήτου δεν χρειάζεται "ενισχυτή" κεραίας για να "πιάσει" σταθμούς ραδιοφώνου.
2- Δεν είδε κανείς μας, ούτε ανέφερες, τη πηγή
3- Δεν είπες που έχεις τη κεραία (φτερό, οροφή)

Πιθανότερος ύποπτος είναι η ιμμιτασιόν κεραία που αναφέρεις, μετά το βύσμα που πάει στη πηγή (όπως αναφέρθηκε παραπάνω), μετά το καλώδιο στο σημείο της βάσης της κεραίας αν είναι στην οροφή και τέλος η ίδια η πηγή (το tuner της εσωτερικά).

Κάθε "σοβαρός" ενισχυτής ταιριάζει και αποδίδει με συγκεκριμένο τύπο κεραίας (προδιαγραφές) αλλιώς δεν προσφέρει παρά ελάχιστα. Φαντάσου ότι (όπως πάλι ειπώθηκε) ότι μια πηγή "πιάνει" καμπάνα ακόμα και χωρίς κεραία αν βάλεις ενα καλώδιο μισού μέτρου στην είσοδο.

Πριν συνεχίσεις να ξοδεύεις χρήματα ψάχνοντας, ρίξε μια ματιά στη "σημεία" που αναφέρω, κάπου εκεί θα βρείς τη βλάβη. Πολλά αυτοκίνητα που έχουν κεραία στην οροφή, έχουν συνήθως κάπου πίσω "σύνδεσμο" (αρσενικό-θυληκό) για κοίτα και αυτό.


Βασικά το έχω δέσει κ πρέπει να το λύσω πάλι,να βγάλω κονσόλα κλπ κλπ.Μήπως είναι μάπα ο ενισχυτής κεραίας;Βασικά όπως είπα κ πιο πριν μπορεί να φταίει η μετασιον κεραία που είχα βάλει.Ο ηλεκτρολόγος τότε δεν άλλαξε όλο το καλώδιο(που φτάνει ως μέσα το ράδιο)κ απλά έκανε ένα μπάλωμα εκεί.Ίσως από εκεί να είναι το θεματάκι μου.

Μόλις το είδα, μην ψάχνεις άδικα αυτό είναι.

Δημοσ.

Φίλε μου,

 

Το έχεις "πιάσει" λάθος το θέμα εξ' αρχής.

 

1- μια πηγή αυτοκινήτου δεν χρειάζεται "ενισχυτή" κεραίας για να "πιάσει" σταθμούς ραδιοφώνου.

2- Δεν είδε κανείς μας, ούτε ανέφερες, τη πηγή

3- Δεν είπες που έχεις τη κεραία (φτερό, οροφή)

 

Πιθανότερος ύποπτος είναι η ιμμιτασιόν κεραία που αναφέρεις, μετά το βύσμα που πάει στη πηγή (όπως αναφέρθηκε παραπάνω), μετά το καλώδιο στο σημείο της βάσης της κεραίας αν είναι στην οροφή και τέλος η ίδια η πηγή (το tuner της εσωτερικά).

 

Κάθε "σοβαρός" ενισχυτής ταιριάζει και αποδίδει με συγκεκριμένο τύπο κεραίας (προδιαγραφές) αλλιώς δεν προσφέρει παρά ελάχιστα. Φαντάσου ότι (όπως πάλι ειπώθηκε) ότι μια πηγή "πιάνει" καμπάνα ακόμα και χωρίς κεραία αν βάλεις ενα καλώδιο μισού μέτρου στην είσοδο.

 

Πριν συνεχίσεις να ξοδεύεις χρήματα ψάχνοντας, ρίξε μια ματιά στη "σημεία" που αναφέρω, κάπου εκεί θα βρείς τη βλάβη. Πολλά αυτοκίνητα που έχουν κεραία στην οροφή, έχουν συνήθως κάπου πίσω "σύνδεσμο" (αρσενικό-θυληκό) για κοίτα και αυτό.

Μόλις το είδα, μην ψάχνεις άδικα αυτό είναι.

Αν γίνει σωστά το μπάλωμα δεν υπάρχει πρόβλημα. Και σε μας έχω κάνει μπάλωμα στο καλώδιο της κεραίας (κόλληση της ένωσης με καλάι κλπ) και πιάνει καμπάνα.

Δημοσ.

Το ότι ενα "μπάλωμα" δούλεψε δεν καθιστά υποχρεωτικά τη λύση "σωστή".

Τα καλώδια κεραίας έχουν μια ορισμένη ονομαστική αντίσταση και μόνο αν αυτή διατηρηθεί ως έχει λειτουργεί ομαλά το tuner.

Οι κεραίες επίσης, όσο απλές και αν φαίνονται ως κατασκευή, είναι σχεδιασμένες για συγκεκριμένο λόγο (λ) η δε σύνδεσή τους έχει επίσης καθορισμένο σημείο για την αποφυγή "στασίμων".

Εχει ιδιαίτερη σημασία το σημείο λήψης, η ευαισθησία του tuner ο όλος τρόπος υλοποίησης αλλά και ο μαστός ακόμα που χρησιμοποιούμε (πόσοι δεν "χάλασαν" τη λήψη τους με την επιλογή πιό όμορφου μαστού?).

Οι παράγοντες είναι αρκετοί και υπολογίσιμοι, οι δε λύσεις περιορισμένες δυστυχώς (ίσως να αναγκαστεί να ξηλώσει ακόμα και ουρανό για να βρεί άκρη αν την έχει στην οροφή).

Για αρχή ο φίλος ας ψάξει να βρεί σχεδιάγραμμα υλοποίησης λήψης που να δείχνει τι καλώδια χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής και απο πού περνάνε αυτά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...