Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 14/1/2022 at 10:51 ΜΜ, renaultclioV said:

Εγώ έβαλα πρόσφατα στο fiat Panda 1.1 5w30 ας μην το λεει το manual , ησυχασε ο κινητήρας καθως κ ζεστενεται γρηγορότερα. Οι περισσότερες φθορές του κινητήρα γίνονται στην εκκίνηση ή αμα είσαι ταπα συνέχεια, με νορμάλ οδήγηση στην πόλη κτλ δεν χάθηκε ο κόσμος να βάλεις και μια κατηγορία κάτω (πρωτο κ δεύτερο νουμερο)  αλλά συνθετικό. 

Ετσι ακριβως! Αν δουλευει/ακουγεται πιο ομαλα στις κρυες εκκινησεις και δεν στα τσιμπαει τοτε εισαι οκ! Απλα επειδη βαζεις 30αρι τους θερμους μηνες προσεχεις.. δεν το δουλευεις σκληρα..

Επισης με πιο λεπτορευστο λαδι το μοτερ εχει ενα μικρο ποσοστο καλυτερης ευστροφιας που αυτο οδηγει και σε καλυτερη καταναλωση!

 

  • Like 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, PLACEBO_89 said:

Απλα επειδη βαζεις 30αρι τους θερμους μηνες προσεχεις.. δεν το δουλευεις σκληρα..

το δεύτερο συνθετικό είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα , καμία σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία

αν σηκώνει παραπάνω τότε θέλει αλλαγή ψυγείο κτλ

Δημοσ.
5 minutes ago, korakios said:

το δεύτερο συνθετικό είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα , καμία σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία

αν σηκώνει παραπάνω τότε θέλει αλλαγή ψυγείο κτλ

Το 2ο ειναι οι ιδιοτητες που εχει το λαδι στις υψηλες θερμοκρασιες. Οι εξωτερικες θερμοκρασιες επηρεαζουν το ιξωδες! 

Δημοσ.
4 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Το 2ο ειναι οι ιδιοτητες που εχει το λαδι στις υψηλες θερμοκρασιες. Οι εξωτερικες θερμοκρασιες επηρεαζουν το ιξωδες! 

Σαν συνθετικό έχει μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλες θερμοκρασίες απο τα ημισυνθετικά και επίσης ψύχεται και πιο γρήγορα εκτός αν είσαι σε βαριά κίνηση. Το μόνο που θέλω να δω είναι αν θα τσιμπάει αρκετό,λίγο η καθόλου.

Δημοσ.
9 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Το 2ο ειναι οι ιδιοτητες που εχει το λαδι στις υψηλες θερμοκρασιες. Οι εξωτερικες θερμοκρασιες επηρεαζουν το ιξωδες! 

καμία σχέση , το δεύτερο συνθετικό δείχνει τη ρευστότητα που αποκτά σε ούτε χαμηλές ούτε υψηλές , είναι στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα ,~100C χειμώνα καλοκαίρι , μία είναι

απλά στην Ελλάδα πάει απο γενιά σε γενιά οτι σε ζεστές χώρες όπως η Ελλάδα πρέπει να βάζεις χοντρό λάδι , δεν πρόκειται να πεθάνει η συγκεκριμένη ραδιοαρβύλα

αν το αμάξι κάποιου σηκώνει παραπάνω θερμοκρασία σημαίνει το ψυγείο&βεντιλατέρ  δεν επαρκεί

Δημοσ.

Κύριοι για να μην μπερδεύεστε , ο κινητήρας έχει σταθερή θερμοκρασία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με την εξωτερική θερμοκρασία , η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο στο πόσο γρήγορα θα φτάσει η θερμοκρασία του κινητήρα στην επιθυμητή.

Αυτό που θέλουμε (το γιατί ψάξτε το) είναι να φτάσει η θερμοκρασία του κινητήρα όσο γίνεται πιο γρήγορα στην επιθυμητή , και αυτό σίγουρα επιτυγχάνεται καλύτερα με ένα 5w30 σε σχέση με ένα 10w40 πχ.

Η επιθυμητή θερμοκρασία ενός κινητήρα είναι όταν το ψυκτικό υγρό έχε φτάσει τους 90 βαθμούς περίπου και ακόμα καλύτερα όταν και η θερμοκρασία λαδιού έχει πάει περίπου 80-90.

Μην ακούτε τις μπούρδες που λένε τα ¨μαστόρια" στην Ελλάδα για δήθεν πιο "χοντρό" για τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού και να βάζετε πάντα αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής (ιξώδες & προδιαγραφή).

  • Like 3
Δημοσ.
4 minutes ago, Dark_Nightfall said:

 

Μην ακούτε τις μπούρδες που λένε τα ¨μαστόρια" στην Ελλάδα για δήθεν πιο "χοντρό" για τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού και να βάζετε πάντα αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής (ιξώδες & προδιαγραφή).

Αυτό.

 

Ακόμα και το φουλ συνθετικό μπορεί να είναι χειρότερο για τον Χ συγκεκριμένο κινητήρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 minutes ago, renaultclioV said:

Σαν συνθετικό έχει μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλες θερμοκρασίες απο τα ημισυνθετικά και επίσης ψύχεται και πιο γρήγορα εκτός αν είσαι σε βαριά κίνηση. Το μόνο που θέλω να δω είναι αν θα τσιμπάει αρκετό,λίγο η καθόλου.

Εχει να κανει καθαρα με το καθε μοτερ και την κατασταση του..

Σε μοτερ που του βαζουν εδω στην Ελλαδα μονο 10/40 εγω βαζω 5/30 και δουλευει αψογα(συγκεκριμενες μαρκες) γιατι 1 φορα που του εβαλα amsoil και το δουλεψα 2-3 φορες στην κοκκινη ζωνη τσιμπησε!!! 

Σε συγχρονα μοτερ που βαζουν 5/30 οταν ξεκινανε την καταναλωση λαδιου πανε σε 5/40

Επισης απο εταιρεια σε εταιρεια υπαρχει και μια χ διαφορα στο ιξωδες..!  Οποτε περα απο το ιξωδες πρεπει  να βρεις και την μαρκα που ταιριαζει καλυτερα στο μοτερ σου!

Εδω βεβαια πρεπει να προσεξουμε υπαρχουν και μοτερ που ειναι ''ιδιοτροπα'' και πρεπει να βαζουμε συγκεκριμενο ιξωδες

Εμενα προσωπικα με ενδιαφερει να εχω οσο γινεται την καλυτερη προστασια στις κρυες εκκινησεις και να κρατησω την ευστροφια του μοτερ οπως την ξερω και μεχρι στιγμης παει καλα κανενα κακο δειγμα..!

 

 

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Like 1
Δημοσ.
24 minutes ago, Ukforthemoment said:

Αυτό.

 

Ακόμα και το φουλ συνθετικό μπορεί να είναι χειρότερο για τον Χ συγκεκριμένο κινητήρα.

Τι μπορεί να πάει στραβά δλδ?

Δημοσ.
21 minutes ago, renaultclioV said:

Τι μπορεί να πάει στραβά δλδ?

Είναι ολόκληρη επιστήμη τα λιπαντικά γιαυτό το λόγο κοιτάμε πρώτα τις προδιαγραφές και σε δεύτερη φάση το sae. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...