Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το να καίει λίγο λάδι αν πας από το generic 10W-40 σε ένα πιο σύγχρονο 5W-30 (που να καλύπτει τις προδιαγραφές πάντα) δεν είναι πρόβλημα, εκτός και αν πρέπει να συμπληρώνεις συχνά. Βασικά, αν θες το καλύτερο για το μοτέρ, καλύτερα το 5W-30 και ας το καίει λίγο.

Αυτό καθε αυτό το κάψιμο του λαδιού (σε λογικά πλαίσια, όχι 1+λ/1000χλμ) δεν είναι πρόβλημα για το μοτέρ (παρά μόνο για αυτόν που πρέπει να συμπληρώνει!)

  • 4 μήνες μετά...
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπερα, για να μη ανοιγω νεο θεμα. 

εκανα service το αυτοκινητο και μολις επεστρεψα σπιτι παρατηρησα οτι μου δωσαν ενα μπουκάλι με περίσσευμα λαδιου 5w-30 Ford Formula

 

ενω το fiesta ecoboost που εχω αναφερει (αποκατασκευαστη) οτι χρειαζεται 5w-20 castrol

τι προβληματα θα εχω αν εχουν βαλει αλλο λαδι ?

Δημοσ.

Το 10-40 καλυπτει την πλειψηφεια των αυτοκινητων καθως ειναι η μεσαια και καλη λυση. Τα παλαιοτερα βεβαια πιο χοντρα λαδια.Στα καινουρια που συνιστουν 5-30 και ακομα χαμηλοτερα ειναι απλα Αστειο.Ειδικα για την ελλαδα και ειδικα σε πολλα τουρμπο αυτοκινητα. Καλυτερη επιλογη απο 5-30 ειναι το 5-40 εστω.
Επισης μην μπερδευεστε με τα full synthetic λαδια και νομιζετε οτι ειναι και 100% συνθετικα..;)
Παιζει πολυ κοροιδια πισω απο τα λαδια και τα group "υλικων" που χρησιμοποιουνε.Εαν θελετε κατι τετοιο προτιματε λαδια που γραφουν 100% συνθετικα οπως η motul .
Γιατι ακουω πολλους να αγοραζουν λαδια full synthetic σε ξεφτυλα τιμες και παινευονται ενω ουσιαστικα ειναι σαν ημισυνθετικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Στα καινουρια που συνιστουν 5-30 και ακομα χαμηλοτερα ειναι απλα Αστειο.Ειδικα για την ελλαδα και ειδικα σε πολλα τουρμπο αυτοκινητα. Καλυτερη επιλογη απο 5-30 ειναι το 5-40 εστω.

 

Γιατί?

Δηλαδή δεν ξέρει ο κατασκευαστής?

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής ξέρει για την Ευρώπη πχ Γερμανία, Αγγλία κτλ. Που δεν έχουν τις 40ρες που βαραμε εδώ ούτε τους χειμώνες που κρατάνε το πολύ 1 μήνα με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Οπότε είναι πράγματι αστείο να βάζεις λάδι -30 όταν για τρεις μήνες φλερτάρεις οριακά και για ένα μήνα περίπου έχεις υψηλότερες από 30 βαθμούς -το λάδι γίνεται νερό μέσα κ δε λιπαίνει σωστά. Ο Σωστός κατασκευαστης βγάζει πίνακα με τα ιξωδη που πρέπει να βάζεις ανάλογο με τις θερμοκρασίες της χώρας σου. μου φαίνεται αδιανόητο να χρησιμοποιεί ο νορβηγός τα ίδια λάδια με τον κρητικό.

  • Like 3
Δημοσ.

Δηλαδή οι κατασκευαστές δοκιμάζουν μόνο για αυτές τις χώρες έτσι?

Δεν έχουν ιδέα τι παίζει στις άλλες?

Δημοσ.

Δηλαδή οι κατασκευαστές δοκιμάζουν μόνο για αυτές τις χώρες έτσι?

Δεν έχουν ιδέα τι παίζει στις άλλες?

 

O κατασκευαστής βγάζει ένα μέσο όρο και σου λέει βάλε αυτό. Ο ΣΩΣΤΟΣ κατασκευαστής σου τυπώνει αυτόν τον πίνακα στο manual.  

 

444423.gif

 

Δεν είναι τυχαίο που το ίδιο λιπαντικό βγαίνει ας πούμε σε sae 5w-30 και σε 10w-40. Ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου είναι ο ίδιος είτε το αμάξι κυκλοφορεί Αίγυπτο είτε Νορβηγία. Υπεύθυνος για την συντήρηση του κινητήρα είναι ο ΟΔΗΓΟΣ και χειριστής του,κι ΟΧΙ ο κατασκευαστής. Όταν δεν ξέρεις τίποτα από αυτοκίνητα,βάζεις αυτό που λέει στο manual. ΤΕΛΟΣ. Μην κολλάτε στο τι προτείνει ο κατασκευαστής σαν να είναι ευαγγέλιο,πολύς κόσμος σφάλει με αυτό. Πχ λέει αλλαγή λαδιών σε 30.000 (όταν χρησιμοποιείς 100% συνθετικό), και αμέσως μετά γράφει "ή στον 1 χρόνο λειτουργίας όποιο έρθει πρώτο". Μάντεψε τι κάνουν οι περισσότεροι; Τα αλλάζουν στα 3 χρόνια, γιατί διάβασαν "αυτό που λέει ο κατασκευαστής" άλλα μόνο την πρώτη πρόταση.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ένα αντίστοιχο πινακάκι λοιπόν σου γράφει πως το 5W-30 κάνει για όλες τις θερμοκρασίες.

 

Δεν ξέρει?

Θέλει να χαλάσει το αυτοκίνητο που πουλάει?

Ξέρει καλύτερα κάποιος αλλος? Και ποιος είναι αυτός?

Δημοσ.

Τον κατασκευαστη δεν το νοιαζει το απολυτο καλο του κινητηρα και αυτο φαινεται με τα χρονια.Θησιαζει για τον ανταγωνισμο και της συνεργασιες.
Λεπτα λαδια για λιγοτερους ρυπους πχ.
Long life λαδια με αλλαγες στα 30.000 χιλιομετρα γιατι ετσι ακουγεται καλυτερα στον πελατη και σαν λιγοτερα εξοδα.Το ιδιο και για τους ιμαντες.
Αυτα δεν θα σου βγαλουν αμεσα θεμα στο μοτερ σου.Αλλα στα 130-150 χιλιαδες με τετοιες αλλαγες λαδιων θα ειναι για πεταμα.
Δεντον νοιαζει,ετσι δουλευει το εμποριο.Στα 5 χρονια πετα το.
Επισης ο κατασκευαστης με το τοσο λεπτο λαδι εχει αναγκαστει πχ στα 2.0tfsi και μεχρι μισο λιτρο στα 1000 να καιει το ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ.Με λιγα λογια μενεις χωρις λαδι πριν φτασεις στην αλλαγη.


Επισης ξεχασα να πω.Στα ιδια μοτερ προτεινουν αλλη μαρκα λαδιων η seat αλλη η audi.Γιατι;
Συνεργασιες ;)
Προφανως και ο κατασκευαστης θελει μετα απο ενα διαστημα να χαλασει το μοτερ σου!

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ένα αντίστοιχο πινακάκι λοιπόν σου γράφει πως το 5W-30 κάνει για όλες τις θερμοκρασίες.

 

Δεν ξέρει?

Θέλει να χαλάσει το αυτοκίνητο που πουλάει?

Ξέρει καλύτερα κάποιος αλλος? Και ποιος είναι αυτός?

 

 

Αν αλλάζεις αυτοκίνητα κάθε 5 χρόνια ή μετά τις 100.000 χιλιόμετρα χωρίς να σε νοιάζουν οι φθορές του κινητήρα κάνε ότι σου λέει ο κατασκευαστής. Αλλαγές στις 30.000 χλμ (μη σου πω στις 50.000 χλμ),λάδια 5-30 σε χώρα που 3 μήνες σχεδον έχει πάνω από 30 βαθμούς, ξεκίνημα σε παγωνιά κατευθείαν (πριν καν ανέβουν τα λάδια στο πάνω μέρος της μηχανής κι ας είναι σαν βαλβολίνες) κ πολλά άλλα. Αν αγαπάς το αυτοκινητό σου κ θες να το κρατήσεις "μια ζωή" θέλει λίγο ψάξιμο παραπάνω. Ο κινητήρας δε θα "ΧΑΛΑΣΕΙ" αν χρησιμοποιείς λάδι που γίνεται ΝΕΡΟ το καλοκαίρι, απλά θα υποστεί μεγαλύτερες φθορές που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Γι αυτό βλέπεις αυτοκίνητα που έχουν 200.000 και καίνε λάδια, έχουν χάσει σημαντική υποδύναμη κτλ, και μπορείς να βρείς τα ίδια με 300.000 και να είναι μια χαρά χωρίς επιθετικές παρεμβάσεις στον κινητήρα. Διαλέγεις και παίρνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Άρα λοιπόν ο κατασκευαστής δεν ξέρει και δεν ενδιαφέρεται επίσης.

Να το ψάξουμε λοιπόν. Με ποιον?

Μήπως και σώσω τα αυτοκίνητα που έχουμε, όχι τίποτα άλλο!

Δημοσ.

Ποιος ειπε οτι ο κατασκευαστης δεν ξερει;
Ο καθενας εαν θελει το ψαχνει.Η ειρωνεια δεν σε εχει βοηθησει στις γνωσεις σου μεχρι τωρα απο οτι φαινεται ;)

Δημοσ.

Δεν ενδιαφέρεται σκέτο σου κάνει? Ας δεχθούμε αυτό.

Με ποιον θα το ψάξουμε όμως?

Γιατί έχουμε ακόμα 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια που βαζουμε 5W-30 και είχαμε μέχρι πρόσφατα και άλλο ένα με 310000 χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Φυσικα και δεν ενδιαφερεται εαν μετα απο καποια χρονια αρχιζει απο τις φθορες και θελει πεταμα.
Κοιτα.Δεν θα κατσω να ασχοληθω με την ειρωνεια σου .Ειμαι μηχανικος και εχω παει σε αρκετα σεμιναρια οπως και στην motul.
Ανεφερα 3-4 πραγματακια και τελος.
Η δουλεια μου ειναι τετοια που μακαρι να βαζεις και 0-20 απο αυριο!
Καλη συνεχεια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...