liakinen Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Το αμάξι “συνήθισε” τα 20W50 έχει και πολλά χιλιόμετρα (ανοχές) οπότε το αφήνεις όπως έχει. Τώρα αν σε τρώει λίγο και θέλεις να ψαχτείς πάνε μόνο σε 15W50 (λίγα είναι τα καλά σε αυτό το ιξώδες στην Ελληνική αγορά Motul & Liqui molly) και δες πως αντιδράει η αντλία λαδιού και πόσο θα τσιμπήσει. Άσε τα ημισυνθετικά 10W40 είσαι και Κρήτη θα στα μαυρίσει και θα στα κάψει γρήγορα. 2
sam75 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Γι αυτό.... Να πω επίσης πως τα λάδια πλέον δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που βγαίναν το 99 και το 00 οπότε κρατάνε πάνω από 10k αν είναι φουλ συνθετικά σε σύγχρονα μοτέρ. Και στα πιο παλιά δεν υπάρχει θέμα αλλά κι εγώ προσωπικά για ψυχολογικούς κυρίως λόγους τα αλλάζω στα 7-7500χλμ όπως λέει το manual. Αλλαγές στα 4 και 5000χλμ είναι λίγο overkill, επίσης δεν ξέρω αν όντως αυτό είναι καλό. Πιθανόν κακό να κάνει κάποιος σε καινούριο μοτέρ, στα παλιά μοντέλα όλοι αλλάζαν και αλλάζουν κάθε 5.000 μέγιστο. Γιαυτό βλέπεις αυτοκίνητα σαν το δικό μου 20 ετών να ακούγονται λες και βγήκαν τώρα από το εργοστάσιο. 1
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Πιθανόν κακό να κάνει κάποιος σε καινούριο μοτέρ, στα παλιά μοντέλα όλοι αλλάζαν και αλλάζουν κάθε 5.000 μέγιστο. Γιαυτό βλέπεις αυτοκίνητα σαν το δικό μου 20 ετών να ακούγονται λες και βγήκαν τώρα από το εργοστάσιο. ναι αλλα σιγουρα δεν εχεις ιταλο ή γαλλο , να τα λεμε κι αυτα :D επεσα μεσα? 1
sam75 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 ναι αλλα σιγουρα δεν εχεις ιταλο ή γαλλο , να τα λεμε κι αυτα :D επεσα μεσα? Ε ναι εννοείται... Αυτά τα 20ετιας δεν ζουν καν. Toyota corolla 1.3/1998/180 χιλ. Χιλιόμετρα. 2
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Ε ναι εννοείται... Αυτά τα 20ετιας δεν ζουν καν. Toyota corolla 1.3/1998/180 χιλ. Χιλιόμετρα. και φυσικα ειναι ΙΑΠΩΝΑΣ!!! μετα εγω ειμαι ο περιεργος που σνομπαρω κατι εταιρειες της πλακας σε αλλα θρεντς 2
panos2171 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Σε μια πρόχειρη αναζήτηση βλέπω ότι το Χw-50 δεν υπάρχει πουθενά κάτι που δε μου φαίνεται παράλογο μιας και παραείναι χοντρό ακόμα και για το δικό μας κλίμα. http://oilincar.com/toyota/hilux/v_6-1998-2004.php
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Σε μια πρόχειρη αναζήτηση βλέπω ότι το Χw-50 δεν υπάρχει πουθενά κάτι που δε μου φαίνεται παράλογο μιας και παραείναι χοντρό ακόμα και για το δικό μας κλίμα. http://oilincar.com/toyota/hilux/v_6-1998-2004.php στο βιβλιαρακι το λεει παντως, μαζι με το 10-40....
phanispal Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Τώρα πια δεν μπορεί να πάρει 10W40. Εάν "συνηθίσει" το μοτέρ με ένα πιο χοντρό λάδι, για διάφορους λόγους, δύσκολα πας σε λεπτότερο. Εάν του έβαζες από την αρχή το πιο λεπτό, σίγουρα δε θα είχες θέμα. Οπότε μένεις στο 20W50 και προσέχεις να το αλλάζεις τακτικά, πάντα μαζί με το φίλτρο! Και γενικά, όπως είπε και ο "pano", ότι δουλεύει σωστά, δε το ακουμπάμε. Το αμάξι “συνήθισε” τα 20W50 έχει και πολλά χιλιόμετρα (ανοχές) οπότε το αφήνεις όπως έχει. Τώρα αν σε τρώει λίγο και θέλεις να ψαχτείς πάνε μόνο σε 15W50 (λίγα είναι τα καλά σε αυτό το ιξώδες στην Ελληνική αγορά Motul & Liqui molly) και δες πως αντιδράει η αντλία λαδιού και πόσο θα τσιμπήσει. Άσε τα ημισυνθετικά 10W40 είσαι και Κρήτη θα στα μαυρίσει και θα στα κάψει γρήγορα. Πότε περίπου «συνηθίζει» το μοτέρ τα λάδια; Αν θυμάστε, είχαμε συζητήσει σε άλλο θέμα ότι την τελευταία φορά ο μηχανικός μού άλλαξε τα λάδια από 10W-40 σε 15W-40. Αλλάζω λάδια κάθε 5Κ χλμ. τα οποία κάνω σε ~6 μήνες. Ο σκοπός είναι να ξαναγυρίσω σε 10W-40 μετά από τη συζήτηση που είχαμε εδώ, αλλά και με άλλους που κουβέντιασα.
liakinen Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Πότε περίπου «συνηθίζει» το μοτέρ τα λάδια; Αν θυμάστε, είχαμε συζητήσει σε άλλο θέμα ότι την τελευταία φορά ο μηχανικός μού άλλαξε τα λάδια από 10W-40 σε 15W-40. Αλλάζω λάδια κάθε 5Κ χλμ. τα οποία κάνω σε ~6 μήνες. Ο σκοπός είναι να ξαναγυρίσω σε 10W-40 μετά από τη συζήτηση που είχαμε εδώ, αλλά και με άλλους που κουβέντιασα. Ύστερα από δεκάδες αλλαγές (και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα) πάντα όμως στο ίδιο ιξώδες. Δεν έχεις καμία σχέση εσύ με αυτήν την κατηγορία. Άλλωστε οι περισσότεροι κατά καιρούς πειραματιζόμαστε με διαφορετικά λάδια μέχρι να βρούμε το κατάλληλο (θέλουμε να πιστεύουμε) για το αυτοκίνητο μας.
teddy71 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 αν θες στην κρητη Xw50 στην αραβια και στην αφρικη τι θα θελουν? Αν οντως πιστευει οτι θες κατι σε λεπτορευστο γιατι δεν το δοκιμαζεις να δεις πως θα το δεχτει το αυτοκινητο?? Δεν παθαινει ζημια το αυτοκινητο με μια κατηγορια πανω ή κατω στο ιξωδες και μια φορα. Αν δεις οτι το καιει τοτε γυρνας στο 50αρι, ετσι και αλλως κανεις αλλαγες τακτικα και με λιγα χιλιομετρα. Επισης ερχεται χειμωνας οποτε δεν θα προβληματιζει η θερμοκρασια περιβαλοντος. Παντως υπαρχει αρκετη πιθανοτητα να δεις να τζιμπαει καποια ποσοτητα λαδι. Προσωπικα εβαζα 10w40 απο την αρχη εδω και 125.000 χλμ. και ειπα να δοκιμασω 100% συνθετικα και ενω απο την αρχη δεν τζιμπουσε καθολου λαδι αντε ισως το πολυ 50-100μλ, με την αλλαγη σε συνθετικο ειχα καταναλωση γυρω στα 600-700 μλ σε 12.000χλμ και αυτο μετα απο καμμια 5000χλμ ,οποτε και θα γυριζω σε παλι σε 10w40. Ισως αυτη η μικροαπωλεια να ειναι και καλο μιας και εχω υγραεριο και δεν εχω λαδιερα ουτε μικροψεκασμους οποτε υπαρχει μια μικρολιπανση εξαρταται βεβαια απο που προερχεται αυτη η απωλεια, απο τα τζιμουχακια των βαλβίδων ή απλα τα καιει ή απο κατι αλλο?. Βtw εχω nissan almera..δηλαδη ειμαι και εγω ΙΑΠΩΝΑΣ 1
nickolas Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Βάζοντας καλύτερο λάδι, συνήθως έχει και καλύτερα καθαριστικά πρόσθετα μεταξύ άλλων. Οπότε όπου υπάρχουν επικαθίσεις που καλύπτουν διαρροές καθαρίζονται και οι διαρροές φαίνονται. Συνήθως δηλαδή δεν έχει να κάνει με το χαμηλότερο ιξώδες αλλά με τα καλύτερα καθαριστικά πρόσθετα. Απλά τα λάδια με χαμηλότερο ιξώδες συνήθως είναι και τεχνολογικά πιο προηγμένα, και για αυτό γίνεται αυτή η λάθος κατά βάση σύνδεση, ότι το καίει επειδή είναι λεπτότερο. Σπάνια συμβαίνει αυτό... Αν ένα μοτέρ έχει κάνει 300.000χλμ ή παρόμοιο νούμερο με χοντρό λάδι, ίσως όντως να θέλει προσοχή με το λεπτότερο, ότι μπορεί να κρατάει καλή πίεση λαδιού όταν είναι πλήρως ζεστό (κρύο προφανώς δεν θα έχει πρόβλημα). Γενικά μιλώντας, σπάνια είναι πρόβλημα αυτό εκτός και αν ο κινητήρας είναι πολύ φθαρμένος οπότε θα έβγαζε και πρόβλημα σύντομα ούτως ή άλλως. Δεν είναι ότι ο κινητήρας συνηθίζει το χοντρό λάδι, είναι ότι φθείρεται είτε αυτός είτε (πολύ συχνά) η αντλία λαδιού. Βασικά μια αλλαγή αντλίας λαδιού προληπτικά δεν είναι άσχημη ιδέα. Εκτός και αν μετρηθεί η πίεση λαδιού και βρεθεί ότι είναι σε αυτά που λέει ο κατασκευαστής. 1
opcorsa Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 για την ιστορια , σημερα το πρωι αλλαξαμε λαδια στο ΤΟΥΟΤΑ... βαλαμε 20-50 Αραλ, οποτε δεν εκανα πειραματα, μαζι με φιλτρο λαδιου hengst τα οποια για εμενα ειναι κορυφη και made in Germany... οπως και τα λαδια αλλωστε γνησια γερμανικα.. τα λεμε σε 5 χιλιαδες χλμ και παλι η ανλια λαδιου πως αλλαζει ξερουμε? βασικα τι σημαδια δειχνει για να καταλαβεις οτι δεν δουλευει και θελει αντικατασταση? ποτε και σε κανενα μας αυτοκινητο δεν εχει τυχει να ασχοληθουμε με αντλια λαδιου..
AntiCambeR Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Σε Nissan Almera του 2006 βάζω Castrol Magnet 10-40 ημισυνθετικά και δεν καίει καθόλου λάδι.Κάθε χρόνο περίπου τα αλλάζω στις 5.000 χμ η και σε λιγότερα χμ.Το βιβλίο γράφει οτι πρέπει να αλλάζονται κάθε 6 μήνες αλλά δεν το κάνω γιατί θα πετάω τα καινούρια λάδια.Η αντιπροσωπεία βάζει επίσης 10-40 αλλά πιθανότατα πιο φθηνό λάδι που δεν γνωρίζω ποιας εταιρείας είναι. 1)Αν το 10-40 ήταν ακατάλληλο πως θα φαινόταν,θα έκαιγε κάποια ml; 2)Είναι σωστό το SAE 10-40 για το συγκεκριμένο αμάξι;Θα, μπορούσα να αλλάξω πχ σε 15-50 Motul;Είναι καλύτερα λάδια; 3)Πόσα χμ κάνετε τον χρόνο; 1
παπι Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Η αντλια για τα λαδια ειναι με γραναζια (οχι φυγοκεντρικο) και ειναι αρκετα δυσκολο να χαλασει.
teddy71 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2016 @anticamber γιατί να αλλαξεις ιξώδες σε ποιο χοντρό αφού δεν καιει λάδια Σε ποιο χοντρό λάδι θα πηγαίνες μονο αν τσιμπουσε αρκετά κιόλας. Μια χαρα ειναι το 10w40 αυτο βαζει και η αντιπροσωπεια . αν δεις τις οδηγίες χρήσης για λάδια προτείνει το 5w30 και για οικονομία καυσίμου εγώ που τα δοκιμασα μου τσιμπισε οποτε παλι πίσω στο 10w40 . ειδικότερα θέλουμε το πρωτο νουμερο όσο γίνεται πιο μικρο γιατί τόσο πιο ψιλο είναι κατα την κρυα εκκίνηση οπου το λάδι εισχωρεί στα μηχανικά μέρη και η εκκίνηση είναι η στιγμη που φθείρεται περισσότεροο ο κινητήρας λόγω οτι εχουν κάτσει τα λάδια οποτε θέλουμε το γρηγοτερο να γυρίσουν και να πάνε παντού τα λαδια Επειδή κανεις λιγα χιλιομετρα δεν συμφέρει συνθετικα οποτε μείνε σε αυτά που βαζεις ειδικα τωρα που δεν σου καίει λαδι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα