opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Ήρθε η ωρα για αλλαγη λαδιων στο αμαξι της οικογενειας που εχουμε για τις δουλειες, μιας και θα βγουμε και για να μαζεψουμε ελιες σε λιγο.... Ειναι ενα toyota hilux 2.4 D του 1999 , 4X2 , 1 μιση καμπινα... το θεμα ειναι οτι βαζουμε απλο λαδι aral εδω και χρονια με αλλαγες καθε 5 χιλ χλμ μαζι με φιλτρο.. Το θεμα ειναι οτι του εχουμε τωρα 20-50 και μου φαινεται λιγακι "βαρυ" , να φανταστει κανεις οτι η λυχνια του λαδιου παραμενει ανοιχτη για 1-2 δευτερα μετα που παρει μπρος το αμαξι... Σκεφτομαι να βαλω 10-40 αλλα ειναι πιο λεπτορευστο λαδι, να το ρισκαρουμε? Μιλαμε δεν ξερω αν αντεχει και τις θερμοκρασιες, μενουμε κρητη... Επισης εχει αρκετα (απροβληματιστα) χλμ, 330 χιλιαδες... μηπως αν βαλω πιο λεπτορευστο λαδι αρχιζει να χανει μικροποσοτητες ή να μου το καιει? δεν καιει σταγονα το αμαξι τοσα χρονια... Γενικα μαρκα δεν θα αλλαξουμε, το εχουμε συνηθησει χρονια ετσι, το θεμα ειναι το βαρος του λαδιου που το σκεφτομαι... γνωμες? ευχαριστω!
pano Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 εχει αρκετα (απροβληματιστα) χλμ, 330 χιλιαδες... Νόμος των μαστόρων φίλε μου,ότι δουλεύει δεν το πειράζουμε. 1
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Νόμος των μαστόρων φίλε μου,ότι δουλεύει δεν το πειράζουμε. αρα 20-50 λες? να συνεχισω ετσι? η συντηρηση που του κανουμε παντως ειναι οντως υποδειγματικη...
pano Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μετά από 300χιλ χλμ,τι σημασία έχει πλέον συνονόματε;
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μετά από 300χιλ χλμ,τι σημασία έχει πλέον συνονόματε; τι εννοεις? το αμαξι παροτι του 1999 ειναι καινουργιο! σχεδον αγρατζουνιστο, το εχουμε στην πενα Ο κατασκευαστης τι λέει; αλλαγες καθε 5 χιλ χλμ , ειτε με τον εναν τυπο ειτε με τον αλλον απο αυτους που λεω
stamatisj1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 10-40 βάζεις (εαν θες) στην αρχή.Με τα χιλιόμετρα που έχει τώρα το όχημα υποχρεωτικά πας σε 20-50. Μπορείς να αλλάζεις λίγο πιο συχνά (στις 4000 πχ) λάδια (πάντα με ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου) για να έχεις τον κινητήρα στην καλύτερη κατάσταση. Όπως μου έλεγε ένας παλιός μηχανικός το λάδι είναι το αίμα του κινητήρα... 1
Haldol Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Τώρα πια δεν μπορεί να πάρει 10W40. Εάν "συνηθίσει" το μοτέρ με ένα πιο χοντρό λάδι, για διάφορους λόγους, δύσκολα πας σε λεπτότερο. Εάν του έβαζες από την αρχή το πιο λεπτό, σίγουρα δε θα είχες θέμα. Οπότε μένεις στο 20W50 και προσέχεις να το αλλάζεις τακτικά, πάντα μαζί με το φίλτρο! Και γενικά, όπως είπε και ο "pano", ότι δουλεύει σωστά, δε το ακουμπάμε. 1
panos2171 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Aφού γίνονται αλλαγές κάθε 5k χλμ δοκίμασε το 10W40 και δες αν το καίει, αν όχι το συνεχίζεις μιας και ο κατασκευαστής το εγκρίνει. 1
pano Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 ^Και για ποιό λόγο να κάνει αυτό το πείραμα; 1
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 10-40 βάζεις (εαν θες) στην αρχή.Με τα χιλιόμετρα που έχει τώρα το όχημα υποχρεωτικά πας σε 20-50. Μπορείς να αλλάζεις λίγο πιο συχνά (στις 4000 πχ) λάδια (πάντα με ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου) για να έχεις τον κινητήρα στην καλύτερη κατάσταση. Όπως μου έλεγε ένας παλιός μηχανικός το λάδι είναι το αίμα του κινητήρα... συμφωνουμε, την ιδια αποψη εχω κι εγω για τα λαδια, παντα τα αλλαζω πριν τα 5000... τωρα και εγω λεω να συνεχισω σε 20-50 , εχει τα χρονακια του το μοτερ, αν και γνησιο ιαπωνικο ενταξει μαλλον για 20-50 θα παω... και παντα εννοειται με φιλτρο... hengst βαζουμε και εχω να πω τα καλυτερα... απορω παντως με αλλους που αλλαζουν φιλτρο φορα παρα φορα, αληθεια τι περνετε με τα 5 ευρω που ειναι η διαφορα 1 φορα τον χρονο ας πουμε που αλλαζει κανεις φιλτρο? ισως το φιλτρο να ειναι και πιο σημαντικο απο το λαδι... στις αντικες μερικοι θα ξερουν οτι πχ το λαδι το αλλαζουν στα 5 χιλιαδες μαζι με φιλτρο, αλλαζουν ομως ενδιαμεσα και το φιλτρο μονο του, οταν το επιτρεπει η θεση του για εξτρα προστασια.... θυμαμαι εναν μηχανικο να μου λεει υποστηριζοντας την αλλαγη φιλτρου καθε φορα... θα εκανες μπανιο και μετα θα εβαζες το βρωμικο σωβρακο? ακριβως ιδια ειναι και η αναλογια με το λαδι και το φιλτρο αυτου στα αμαξια
panos2171 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 ^Και για ποιό λόγο να κάνει αυτό το πείραμα; Γι αυτό.... Το θεμα ειναι οτι του εχουμε τωρα 20-50 και μου φαινεται λιγακι "βαρυ" , να φανταστει κανεις οτι η λυχνια του λαδιου παραμενει ανοιχτη για 1-2 δευτερα μετα που παρει μπρος το αμαξι... Να πω επίσης πως τα λάδια πλέον δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που βγαίναν το 99 και το 00 οπότε κρατάνε πάνω από 10k αν είναι φουλ συνθετικά σε σύγχρονα μοτέρ. Και στα πιο παλιά δεν υπάρχει θέμα αλλά κι εγώ προσωπικά για ψυχολογικούς κυρίως λόγους τα αλλάζω στα 7-7500χλμ όπως λέει το manual. Αλλαγές στα 4 και 5000χλμ είναι λίγο overkill, επίσης δεν ξέρω αν όντως αυτό είναι καλό.
opcorsa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Γι αυτό.... Να πω επίσης πως τα λάδια πλέον δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που βγαίναν το 99 και το 00 οπότε κρατάνε πάνω από 10k αν είναι φουλ συνθετικά σε σύγχρονα μοτέρ. Και στα πιο παλιά δεν υπάρχει θέμα αλλά κι εγώ προσωπικά για ψυχολογικούς κυρίως λόγους τα αλλάζω στα 7-7500χλμ όπως λέει το manual. Αλλαγές στα 4 και 5000χλμ είναι λίγο overkill, επίσης δεν ξέρω αν όντως αυτό είναι καλό. καθολου οβερκιλλ , και καθολου κακο..μονο καλο κανεις , μακαρι να μπορουσα να αλλαζω λαδια καθε βδομαδα το θεμα ειναι οτι 20-50 φουλ συνθετικο δεν υπαρχει, γιαυτο βαζω αραλ 20-50 ορυκτελαιο και αλλαγη καθε 5 οπως λεει η τογιοτα, ουσιαστικα καθε οταν πρεπει κανουμε την αλλαγη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα