Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες,αν γνωρίζει κάποιος,ας μου λύσει την παρακάτω απορία..Πως γίνεται ενώ ή corsair δίνει 10 χρόνια εγγύηση για το συγκεκριμένο τροφοδοτικό, όλα τα ελληνικα μαγαζιά του skroutz (εκτός από το you.gr) να γράφουν 7 χρόνια; Και το eshop το ίδιο.Ευχαριστω.

Δημοσ.

1. δεν εχουν κανει Update στην σελιδα

2. ενδεχεται να μην γνωριζουν την ανακοινωση (90% δεν θα το ξερουν)

3. Η εγγυηση παρεχεται απο την corsair, και οχι απο το μαγαζι .

4. μετα τα 2-3 χρονια θα απευθυνθεις στη corsair απευθειας, και οχι μεσω του μαγαζιου

  • Like 3
Δημοσ.

 μετα τα 2-3 χρονια θα απευθυνθεις στη corsair απευθειας, και οχι μεσω του μαγαζιου

 

 

Πιο γνωστα καταστηματα μια χαρα εχουν τα 10χρονια εγγυηση σε αντιστοιχο μοντελο

http://www.mgmanager.gr/%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/52840-corsair-rm650x-650w-80-plus-gold-fully-modular-psu-cp-9020091-eu.html

http://www.msystems.gr/index.php?category=1210&product=20784

Αρα τα περισσοτερα καταστηματα ή δεν το γνωριζουν αυτο,ή οντως δεν εχουν αναβαθμισει την σελιδα τους(κακως)ή το κανουν επιτηδες αν και στην περιπτωση μας η εγγυηση ειναι μεγαλη ουτως ή αλλως,αλλα εχει παρατηρηθει σε προιοντα με λιγοτερη εγγυηση.

 

 

Οσον αφορα το παραπανω,αυτο ισχυει μονο σε συγκεκριμενες εταιριες που ζητανε να κανεις register το προιον στο site τους για την υπολοιπη εγγυηση,αλλα και παλι το καταστημα οφειλει ειτε να το αναφερει στο site ειτε να σε ενημερωνει απο κοντα οταν πας.

Δεν ειναι υποχρεωση του πελατη να στελνει ο ιδιος τα προιοντα πισω στην εταιρια. Γιαυτο υπαρχουν οι πωλητες και γιαυτο ανεβαινει το κοστος αγορας του προιοντος.

Δημοσ.
-snip-

δεν το λεω για αντιπαραθεση, αλλα καταστηματα τυπου e-shop κλπ μετα απο 5-6+ χρόνια(και πολυ ειπα) θα σου πουν οτι δεν το εχουμε πλεον το μοντελο, και ελα να στο αντικαταστησω με ενα ιδια αξιας, (κανενα cx της τοτε εποχης επειδη δεν θα εχουν αποθεμα) ή πιστωτικο, γι αυτο και λεω να απευθυνθει στην corsair απευθειας.

Δημοσ.

Προφανως και ειναι παρανομο κατι τετοιο.Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.Απο την στιγμη που δεν γινεται επισκευη/αντικατασταση του προιοντος που αγοραστηκε για διαφορους λογους(δεν υπαρχει πλεον το μοντελο για παραδειγμα),ή γινεται αντικατασταση με αλλο ιδιων ή καλυτερων χαρακτηρηστικων ή γινεται επιστροφη του ποσου αγορας καθως σαν καταναλωτης επελεξα συγκεκριμενο προιον και καταστημα προς αγορα και οχι κατι αλλο.

 

Ακομα και το πιστωτικο ειναι παρανομο καθως σε εξαναγκαζει να αγορασεις παλι απο το ιδιο καταστημα.

 

Επισης το eshop καλυτερα να μην αναφερεται σε θεματα εγγυησεων αφου εχει απο τα χειροτερα ονοματα στην Ελλαδα στο θεμα αυτο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...