Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προφανως δεν εχεις ενημερωθεί τι γινεται τα τελευταια χρονια. Πριν την tesla ηταν οντως ετσι όπως λες. Πρωτοτυπα μοντελα μονο και προφητειες. Τωρα τα πραγματα είναι τελειως διαφορετικα. Τωρα υπαρχουν μοντελα παραγωγης κανονικα στο εμποριο που μπορεις να αγορασεις ακομα και στην Ελλαδα. Στις βορειες χωρες είναι ηδη πολύ διεδομενα τα ηλεκτρικα. Μην κοιτας μονο τι γινεται στην μπανανιά και στην υπολοιπη...αφρικη. Και τελος παντων αυτοι που φτιαχνουν τις πολιτικες των χωρων τους για τις επομενες δεκαετιες .. ε κατι παραπανω θα ξερουν από τους "ειδικους" του insomnia.

 

Μα δε μιλάω για τα ηλεκτροκίνητα, στο μπολνταρισμένο αναφέρομαι, στα οχήματα που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου...

  • Super Moderators
Δημοσ.

ειναι σιγουρο οτι θα υπαρχει η Γερμανια  το 2030?

Περισσότερες πιθανότητες από εμάς :P

  • Like 5
Δημοσ.

Μα δε μιλάω για τα ηλεκτροκίνητα, στο μπολνταρισμένο αναφέρομαι, στα οχήματα που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου...

Λαθος μου τοτε, εχεις δικιο και δεν το καταλαβα ότι αναφερόσουν σε αυτό συγκεκριμένα.  Το πιο πιθανο είναι ότι αυτά δεν θα περπατησουν ποτε στην αγορα λογω του ότι δεν υπαρχει υποδομη και από ότι φαινεται ουτε θα υπαρξει. Ολο το R&D εχει πεσει στις μπαταριες μιας και δεν χρησιμοποιούνται μονο στα αυτοκίνητα..

  • Like 1
Δημοσ.

Γερμανική λογική...

Θελουν το μονοπώλιο στο να πουλάνε στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα τους...

Ολες οι γερμανικές αυτοκίνητοβιομηχανίες εχουν Ίδη ανακοινώσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για άλλη μια φορά την τσέπη τους κοιτάζουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για άλλη μια φορά την τσέπη τους κοιτάζουν.

Ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές την ψυχή της μάνας τους, LOL... :P

  • Like 7
Δημοσ.

Άσχετα αν τα περισσότερα από αυτά τα ψηφίσματα τα γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους πιστεύω πως είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

Δεν έχει σημασία τι θα είναι αυτό που θα διαδεχτεί το πετρέλαιο(και τα παράγωγα του..) και τις μεκ. Σημασία έχει για τα επόμενα 15 χρόνια να πέσουν πολλά δισ σε R&D προς αυτή την κατεύθυνση.

Οπότε αν με αυτό το ψήφισμα οι βιομηχανίες/εταιρείες που εμπλέκονται στην παραγωγή μηχανών αυτοκινήτων, μπαταριών κλπ αναγκαστούν να ρίξουν το βάρος τους εκεί τότε θα έπρεπε να είχε ψηφιστεί εχθές από την ΕΕ και να είχε επιβληθεί στις χώρες-μέλη από προχθές.

 

 

 

Υ.Γ.Στο άρθρο αναφέρει ότι η πρόταση πέρασε για ψήφισμα. Άρα δεν έχει ψηφιστεί ακόμα(αν ψηφιστεί).

Δημοσ.

Το άρθρο γράφει: "Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο επίσης της Γερμανίας ζητάει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εφαρμόσει την απαγόρευση σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση"

Μιλάμε για ένα κράτος που θέλει να επιβάλει στα υπόλοιπα να υιοθετήσουν την απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύση το 2030 με σκοπό να ανεβασει της εξαγωγές του και το ΑΕΠ του.

Και μη ξεχνάς της κρατικές συμβάσεις που θα χρειαστουν για να κατασκευαστουν οι υποδομες (Siemens, bosch κτλπ)...

Ειναι πολλα τα φράγκα

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το οποίο θα κάναμε κι εμείς αν είμασταν στην θέση τους... :P

 

Btw δεν θα υποχρεώνουν τους κατόχους βενζινο/πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων να μην τα κυκλοφορούν, απλά αν θέλουν να πάρουν νέο δεν θα έχουν επιλογή για βενζίνη/πετρέλαιο...

  • Like 1
Δημοσ.

 

Mόνο σ'εμένα έκανε εντύπωση αυτό;

 

 

​Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια ακούμε γι'αυτά και στην παραγωγή δε φτάνουν ποτέ (για ευνόητους λόγους).

​Πώς ξαφνικά θεωρείται ότι έως το 2030 θα έχουν βγει στην αγορά; Μακάρι, αλλά δύσκολο...

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai

Δημοσ.

Και το καυσαέριο δεν λύνεται μόνο με πράσινα αυτοκίνητα, ειδικά η Ελλάδα, πρέπει να αρχίσει την αποκέντρωση των πόλεων και ανάπτυξη της επαρχίας και της περιφέρειας. Αυτή η Αθήνα, είναι ένας μαστουρωμένος καπετάνιος και οδηγεί το πλοίο «Ελλάς».

 

Οκ, μιλάμε για ρεαλιστικές λύσεις όμως... Η αποκέντρωση δεν είναι ούτε ρεαλιστική, ούτε απαραίτητα επιθυμητή. Η τάση στην Ευρώπη (αλλά και παγκοσμίως) είναι ο κόσμος να μετακομίζει από την επαρχία στη πόλη.

 

Ατμοσφαιρική ρύπανση έχεις πάντως και στη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις μερικών εκατοντάδων χιλιάδων κατοίκων. Πόσο θες να μικρύνεις την Αθήνα; :Ρ

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποιοι εκεί στη παγωμένη Σκανδιναβία βάζουν μπρος 3 νέα πυρηνικά μετά δεκαετίες, κάτι εξάγουν κάτι παράγουν κάτι κερδίζουν και θέλουν ενέργεια για κατοικίες γυαλί χάλυβα σε εμπορεύσιμη τιμή ανταγωνιστική.

Κάπου αλλού ότι να είναι ότι τους φλομώσουν θα το καταπιούν αμάσητο να είναι καλά με τις εισαγωγές τους και για όσο οι τιμές πατούν ακόμα στο έδαφος.

Η κάθε εποχή θέλει μια φοβέρα και μια μόδα για να γυρίσει ο τροχός αλλά δεν γυρίζει για όλους με την ίδια ταχύτητα.

Δημοσ.

Όλα ευπρόσδεκτα είναι. Πάντως αν γινόταν ένα simulation, πως θα ήταν το λεκανοπέδιο, με τα μισά αυτοκίνητα ηλεκτρικά αντί για εσωτερικής καύσης, θα έπειθε και τους πιο πεισματάρηδες. Το θέμα είναι να έχουμε εργασία για να μπορούμε να τα αγοράσουμε.

Δημοσ.
Γερμανική λογική...

Θελουν το μονοπώλιο στο να πουλάνε στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα τους...

Ολες οι γερμανικές αυτοκίνητοβιομηχανίες εχουν Ίδη ανακοινώσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για άλλη μια φορά την τσέπη τους κοιτάζουν.

 

Πιστεύεις πως μέχρι το 2030 μόνο η Γερμανία θα πουλάει ηλεκτρικά αυτοκίνητα??

Ήδη πουλάνε οι περισσότερες εταιρίες.

Πάλι ότι αυτοκίνητο θέλεις θα αγοράζεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...