V for Vagelis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Πάντως τετοια Ευρωπαικη Ενωση να μου λειπει... πολλες απαγορευσεις, πολλοι περιορισμοι... και παντα ολα για το καλο μας. Ισως πρεπει να φυγουμε απο αυτο το κακο ανεκδοτο. Σωστό, Βαλκάνια, Μεση Ανατολή ή και Αφρική μας ταιριάζουν περισσότερο... Γιατί μπλέκουμε με Ευρωπαίους; :ρ 2
Alphaleader Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Σωστό, Βαλκάνια, Μεση Ανατολή ή και Αφρική μας ταιριάζουν περισσότερο... Γιατί μπλέκουμε με Ευρωπαίους; :ρ Οχι... μας ταιριαζουν τα συμφέροντα ΜΑΣ... οχι μερικων eurocrats. @qsis: οι δεινοσαυροι ειχαν ασχημο τελος ομως. 1
V for Vagelis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Οχι... μας ταιριαζουν τα συμφέροντα ΜΑΣ... οχι μερικων eurocrats. Υπάρχουν και κοινά συμφέροντα, ευρωπαϊκά αλλά και παγκόσμια.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Οχι... μας ταιριαζουν τα συμφέροντα ΜΑΣ... οχι μερικων eurocrats. @qsis: οι δεινοσαυροι ειχαν ασχημο τελος ομως. Υπαρχουν χωρες που μπορουν να επιβιωσουν μια χαρα μονες τους και υπαρχουν αλλες που στηριζονται στα λεφτα της ΕΕ ακομα και για να κανουν στοιχειωδη πραγματα, οπως να τυπωσουν νεα σχολικα βιβλια. Φανταζομαι ξερεις που ανηκουμε εμεις. 8
keysmith Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 η αγορά αυτοκινήτου κάθετε σιγά σιγά καθώς τα νεότερα αυτοκίνητα δεν είναι και τόσο πιο τρομερά, ούτε τα παλιά χαλάνε τόσο εύκολα. Ψάχνουν λοιπόν τρόπο να ξαναπάρει μπρος και να ανέβουν οι κατασκευές νέων (ηλεκτρικών) αυτοκινήτων λες και η κατασκευή τους δεν έχει περιβαλλοντικό ίχνος μεγαλύτερο από τις εκπομπές του για πάρα πολλά έτη. Υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν στις βιομηχανίες τους για να μειώσουν τους ρύπους, ακόμα και να μειώσουν τις αγελάδες τους (εκπομπή μεθανίου) για να σώσουν το περιβάλλον. Αλλά όχι αυτούς τους φταίνε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που ναι παράγουν αέρια θερμοκηπίου κτλ αλλά δεν είναι ο νούμερο ένα κίνδυνος. Επιπλέον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν σοβαρούς περιορισμούς αυτονομίας και βασικά ξαναγεμίσματος (φόρτισης). Σε αντίθεση με τα υγρά καύσιμα που είσαι up and running σε 2 λεπτά με ξαναγέμισμα στις μπαταρίες ΔΕν γίνεται αυτό ούτε θα γίνει σε 13 χρόνια. Ασε που και το ρεύμα για να το παράγεις ώστε να φορτίσεις (μερικές ώρες διαδικασία) έχει περιβαλλοντικό κόστος εκτός αν είναι από υδροηλεκτρικά εργοστάσια ή κάτι τέτοιο. Προσωπικά προβλέπω ότι θα γελάμε (να μαστε καλά) σε 13 χρόνια (το 2030) με την πρόβλεψη (ή έστω επιθυμία) απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Οι παλιότεροι τα έχουμε ξανα-ακούσει με τους κινητήρες υδρογόνου και το βαρύ ύδωρ και.. ξέρω γω.. Για να το κλείνω είναι λίγο υποκρισία όλα αυτά.. αλλά οκ, κάποτε πρέπει να πάμε εκεί, απλά δε νομίζω ήμαστε έτοιμοι.
giorpa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Οι μηχανές που μετατρέπουν χημική ενεργεια σε κινητική πρέπει κάποια στιγμή να αποσυρθούν. Ανεξάρτητα από το αν συμφέρει την τσέπη μας, συμφέρει την υγεία μας. Οι ασθένειες της μεταβιομηχανικής εποχής είναι πολλαπλάσιες, άλλες άλλοτε μη ιάσιμες, και σε πολύ μεγάλο βαθμό οφείλονται και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες. Το ζητούμενο είναι να εφευρεθεί η βιώσιμη εναλλακτική στις μηχανές καύσης. 4
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Οι μηχανές που μετατρέπουν χημική ενεργεια σε κινητική πρέπει κάποια στιγμή να αποσυρθούν. Ανεξάρτητα από το αν συμφέρει την τσέπη μας, συμφέρει την υγεία μας. Οι ασθένειες της μεταβιομηχανικής εποχής είναι πολλαπλάσιες, άλλες άλλοτε μη ιάσιμες, και σε πολύ μεγάλο βαθμό οφείλονται και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες. Το ζητούμενο είναι να εφευρεθεί η βιώσιμη εναλλακτική στις μηχανές καύσης. Αλλο να αποσυρθουν σταδιακα επειδη ξεπεραστηκαν απο καποια πιο νεα τεχνολογια κι αλλο να θετεις οριζοντα απαγορευσης με την τεχνολογια που θα τα αντικαταστησει να βρισκεται σημερα ακομα σε νηπιακο σταδιο. Απο τη στιγμη που βρεθει σοβαρη εναλλακτικη στις ΜΕΚ και δεν πληρωνουμε 2 φορες παραπανω ενα ιδιο αυτοκινητο, ο κοσμος θα παει απο μονος του. Και τοτε λες σε 10 χρονια θελω να κυκλοφορουν στις πολεις μου μονο πρασινα αυτοκινητα. Οι ασθενειες της μεταβιομηχανικης εποχης ναι μεν ειναι πολλαπλασιες (ή ισως δεν τις ξεραμε παλιοτερα) αλλα το προσδοκιμο ζωης ανεβαινει. Αρα δεν μας σκοτωνει το βενζινοκινητο και δεν θα σωθουμε αμα βαλουμε κολαν και παρουμε ενα ποδηλατο 4
giorpa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Αλοίμονο, το προσδόκιμο ζωής ανεβαίνει είτε επειδη έχουμε ολοένα και καλύτερη ιατρική είτε επίσης και ολοένα και καλύτερες βιοτικές συνθήκες. Δεν ανεβαίνει το προσδόκιμο επειδή έχουμε περιβαλλοντικούς ρύπους. Οι περιβαλλοντικοί ρύποι ρίχνουν το προσδόκιμο επιβίωσης και συμμετέχουν και στην γένεση νέων ασθενειών και στην επιβάρυνση της υγείας. Το ότι οι περιβαλλοντικοί ρύποι πρέπει να εξαλειφθούν ιδιαίτερα δε όταν προκαλούν μη ιάσιμες νόσους δεν είναι επιλογή της κοινωνίας, είναι υποχρέωση της κοινωνίας. Δεν υπάρχει ούτε αντίβαρο ούτε συμψηφισμός απέναντι στην απώλεια ανθρώπινης ζωής και στην απώλεια της υγείας. 6
kateriniotis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Παρακολουθώντας το χώρο και την εξέλιξή της τεχνολογίας αυτοκινήτου τα τελευταία 24 χρόνια έχω να πω ότι το 2030 είναι παρα πολύ υ κοντά για απαγορευθεί Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης! Ή ηλεκτρική τεχνολογία δεν θα έχει διαδοθεί ευρέως μέχρι τότε σε λογικό κόστος. Ας μην ξεχνάμε ότι το βασικότερο είναι να δημιουργηθούν οι υποδομές , κοινωνικές και οικονομικές, για να στηριχθεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Panagiotis32 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Σαν πολλούς greenpiss hipsters δεν μάζεψε το ινσόμνια ή ιδέα μου? 3
V for Vagelis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Ψάχνουν λοιπόν τρόπο να ξαναπάρει μπρος και να ανέβουν οι κατασκευές νέων (ηλεκτρικών) αυτοκινήτων λες και η κατασκευή τους δεν έχει περιβαλλοντικό ίχνος μεγαλύτερο από τις εκπομπές του για πάρα πολλά έτη. Ενώ το βενζινοκίνητο ρυπαίνει μόνο κατά τη χρήση του και όχι κατά τη κατασκευή του; Το θέμα είναι ότι και πάλι μειώνεις την εκπομπή των ρύπων, σε σημαντικό βαθμό, ειδικά αν το ρεύμα παράγεται σε μεγάλο ποσοστό από ανανεώσιμες πηγές, όπως έχει ήδη αρχίσει να συμβαίνει στη Γερμανία. Κάθε μείωση εκπομπής ρύπων μετράει. Δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις. Εκτός κι αν ζητάς την απαγόρευση κάθε είδους Ι.Χ. Υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν στις βιομηχανίες τους για να μειώσουν τους ρύπους, ακόμα και να μειώσουν τις αγελάδες τους (εκπομπή μεθανίου) για να σώσουν το περιβάλλον. Αλλά όχι αυτούς τους φταίνε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που ναι παράγουν αέρια θερμοκηπίου κτλ αλλά δεν είναι ο νούμερο ένα κίνδυνος. Πολλά μας φταίνε για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, μεταξύ αυτών οι μ.ε.κ. Μπορεί να μην είναι το νούμερο ένα πρόβλημα, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα που χρήζει αντιμετώπισης. Και μάλιστα είναι ένα από τα προβλήματα που λύνονται συγκριτικά εύκολα. Με τις αγελάδες και τη κτηνοτροφία τι μπορείς να κάνεις ως κράτος; Να απαγορεύσεις τη κατανάλωση γάλατος, κρέατος και την εκτροφή ζώων; Δε μειώνονται αλλιώς οι αγελάδες... Οι ασθενειες της μεταβιομηχανικης εποχης ναι μεν ειναι πολλαπλασιες (ή ισως δεν τις ξεραμε παλιοτερα) αλλα το προσδοκιμο ζωης ανεβαινει. Αρα δεν μας σκοτωνει το βενζινοκινητο και δεν θα σωθουμε αμα βαλουμε κολαν και παρουμε ενα ποδηλατο Κι όμως, η κακή ποιότητα του αέρα στις πόλεις επηρεάζει πολλούς ανθρώπους και μειώνει το προσδόκιμο ζωής σε σημαντικό βαθμό. Και σε πολλές πόλεις, όπως εδώ που μένω, το αυτοκινητο είναι η κύρια πηγή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. For example, fine particulate matter (PM2.5) in air has been estimated to reduce life expectancy in the EU by more than eight months. http://www.eea.europa.eu/themes/air/intro
Manos Petrucci Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Ψάξτε λίγο σε αγγλόφωνα άρθρα, πόσο «πράσινη» είναι η δημιουργία ενός ηλ. αυτοκινήτου και ειδικά η μπαταρία του. βλ. Tesla Motors. Και το καυσαέριο δεν λύνεται μόνο με πράσινα αυτοκίνητα, ειδικά η Ελλάδα, πρέπει να αρχίσει την αποκέντρωση των πόλεων και ανάπτυξη της επαρχίας και της περιφέρειας. Αυτή η Αθήνα, είναι ένας μαστουρωμένος καπετάνιος και οδηγεί το πλοίο «Ελλάς». 2
De@th L0rd Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Γιατί τώρα νομίζω πως τελειώνει το πετρέλαιο και προσπαθούν να μας περάσουν στην μεταπετρελαϊκή εποχή χωρίς να μας πανικοβάλλουν... Πριν δέκα χρόνια περίπου είχα διαβάσει σε ένα χάρτη του National Geographic, που κατέγραφε τις πετρελαιοπηγές ανα τον κόσμο, ότι η μεγαλύτερη πετρελαιοπηγή θα εξαντλούνταν σε 80 χρόνια. Δεν ισχύει ότι το πετρέλαιο τελειώνει πάντως. Όσο ρυθμίζεται η καταναλωσή του (με την οικονομία και τα οχήματα που είναι διαθέσιμα) κ ο πλανήτης συνεχίζει να παράγει (με πιο αργούς ρυθμούς από ότι καταναλώνεται), δε θα τελειώσει στο κοντινό μέλλον όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουν. Αυτό που μου τη σπάει είναι όμως ότι αν καταργηθούν οι ΜΕΚ θα έχουν καταργηθεί σίγουρα και οι 2χρονοι που τόσο λατρεύω κι ας καπνίζουν.
Vassilis_24 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Mόνο σ'εμένα έκανε εντύπωση αυτό; Από εκεί και πέρα, όλοι οι πολίτες θα είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, εότε πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα, είτε για όχημα που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια ακούμε γι'αυτά και στην παραγωγή δε φτάνουν ποτέ (για ευνόητους λόγους).Πώς ξαφνικά θεωρείται ότι έως το 2030 θα έχουν βγει στην αγορά; Μακάρι, αλλά δύσκολο...
gbras Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Mόνο σ'εμένα έκανε εντύπωση αυτό; Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια ακούμε γι'αυτά και στην παραγωγή δε φτάνουν ποτέ (για ευνόητους λόγους). Πώς ξαφνικά θεωρείται ότι έως το 2030 θα έχουν βγει στην αγορά; Μακάρι, αλλά δύσκολο... Προφανως δεν εχεις ενημερωθεί τι γινεται τα τελευταια χρονια. Πριν την tesla ηταν οντως ετσι όπως λες. Πρωτοτυπα μοντελα μονο και προφητειες. Τωρα τα πραγματα είναι τελειως διαφορετικα. Τωρα υπαρχουν μοντελα παραγωγης κανονικα στο εμποριο που μπορεις να αγορασεις ακομα και στην Ελλαδα. Στις βορειες χωρες είναι ηδη πολύ διεδομενα τα ηλεκτρικα. Μην κοιτας μονο τι γινεται στην μπανανιά και στην υπολοιπη...αφρικη. Και τελος παντων αυτοι που φτιαχνουν τις πολιτικες των χωρων τους για τις επομενες δεκαετιες .. ε κατι παραπανω θα ξερουν από τους "ειδικους" του insomnia.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα