Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι χώρες που επιθυμούν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως στο 2030 πληθαίνουν, και ανάμεσα τους βρίσκεται και η Γερμανία.

Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο (Bundesrat) πέρασε πρόσφατα για ψήφισμα μία πρόταση για την απαγόρευση της κατασκευής νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2030. Από εκεί και πέρα, όλοι οι πολίτες θα είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, εότε πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα, είτε για όχημα που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο επίσης της Γερμανίας ζητάει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εφαρμόσει την απαγόρευση σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο επίσης καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναθεωρήσει την φορολογική πολιτική ώστε να “τονώσει την κινητικότητα χωρίς εκπομπές” προσφέροντας επιπλέον περισσότερα φορολογικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά και καταργώντας τις φοροαπαλλαγές για αυτοκίνητα με κινητήρα ντήζελ στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ήδη ανησυχούν ότι οι αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπές ρύπων θα μπορούσαν να σκοτώσουν τους πετρελαιοκινητήρες (η αφαίρεση του χαμηλού κόστους κτήσης θα επιταχύνει τον θάνατο τους).

 

Το Forbes επισημαίνει ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου, που παραμένουν στυλοβάτες της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, μειώθηκαν απότομα σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες τον Αύγουστο. Ενδεχομένως το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων της Volkswagen να έχει κάποια, έστω και καθυστερημένη, επίδραση στις πωλήσεις ντήζελ αυτοκινήτων. Συνδυάστε το τώρα αυτό με τα μεγαλύτερα κίνητρα για μηδενικές εκμπομές ρύπων και την προτεινόμενη απαγόρευση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ενδεχομένως δεν θα πάρει πολύ για τον Ευρωπαίο να επιλέξει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή κάποιο αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου την επόμενη φορά που θα θελήσει να αγοράσει αυτοκίνητο.

 

Link.png Site: Engadget

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δύο είναι οι περιπτώσεις

 

η Γερμανία τελειώνει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

ή 

η Γερμανία δεν τελειώνει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

 

Ανάθεμα κι αν ποτέ σε κάποια εκ των δυο περιπτώσεων

θα γραφόταν θετικό σχόλιο.

  • Like 16
Δημοσ.

Η Γερμανία του 53% ηλεκτρικής παραγωγής από ορυκτά καύσιμα θα σταματήσει τις μ.ε.κ. . Seems legit.

 

Η Γερμανία του 2030 όμως;

Οπως και να χει, λύνεις το πρόβλημα της ρύπανσης εντός των πόλεων. Θα μου πεις τότε γιατί η απαγόρευση να ισχύει για όλη τη Γερμανία και όχι για τις μεγαλουπόλεις; Προφανώς στοχεύουν και στη μείωση του CO2.

Δημοσ.

Εγώ βλέπω ότι τα αμερικανακια εκεί που ήταν ουραγοι στην αυτοκίνηση, θα πάρουν φαλάγγι τους γερμανούς με τα ηλεκτρικά τους.

Δημοσ.

Μην αγχώνεστε...

 

Εδώ και καιρό προσπαθούν να "αγοράσουν" όλα τα λιγνιτικά πεδία (πχ Πτολεμαΐδα, Ελασσόνα, 1-2 χώρες στη γειτονιά μας), τους αντίστοιχους ΑΗΣ αυτών των περιοχών κλπ...τσάμπα (κυριολεκτικά) παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Στη συνέχεια, είτε ανεβάζουν το κόστος και βγάζουν τις επενδύσεις τους σε ΑΠΕ ή "εξάγουν" στην ίδια τους τη χώρα το όποιο πλεόνασμα.

 

Οι υπόλοιποι, φάτε πετρελαιοκίνηση με τους εκπληκτικούς καθαρούς VW κινητήρες ή πληρώστε ένα σκασμό για να αντικαταστήσετε τα αυτοκίνητά σας με τα καινούρια ηλεκτρικά VW.

 

Business as usual.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...