Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Πλαίσιο παιδιά έχει τελειώσει εδώ και πολύ καιρό. Γιατί πάτε εκεί???Εντάξει δεν λέω γενικά υπάρχει ένας χαμός αλλά το Πλαίσιο πως να το κάνουμε έχει αλλάξει. Μπορεί στον Κωτσόβολο ή στα Media Markt να έβρισκες καλύτερη αντιμετώπιση. Τι να πω.

Δημοσ.

Δυστυχως εχεις δικιο. Αλλα δεν το ηξερα ουτε το εψαξα και ηταν λαθος. Ειμαι απο επαρχια και επειδη ειχα παρει εκει το πρωτο μου λαπτοπ οπως και αλλα πραγματα παλιοτερα δεν φανταζομουν οτι θα γινοταν ολη αυτη η ιστορια τωρα ουτε οτι εχουν γινει κλεφτες. Επρεπε να παθω για να μαθω..θα κινησω τις διαδικασιες για καταγγελια αν δεν μου επιστρεψουν τα χρηματα και βλεπουμε...

Δημοσ.

Για αυτους τους λογους που περιγράφονται παραπάνω και πολλούς άλλους ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΟΝΟ Dell

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα και στις άλλες αντιπροσωπείες, απλά η dell έχει απόθεμα ανταλλακτικών και next business day εγγύηση.

 

Γενικώς, πολλές φορές ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Αν δώσεις κάτι παραπάνω, παίρνεις επαγγελματικό μηχάνημα και ξενοιάζεις με την onsite εγγύηση.

Δημοσ.

Μην πάτε πλαίσιο τα ίδια έπαθα και εγώ το 2010 και από τότε δεν ξαναψωνισα από εκεί νέο λαπτοπ Acer και ένα μήνα ήμουν στο τρέξιμο μέχρι να βρω άκρη.

 

Όσο για την τοσιμπα επειδή ήταν εδώ στην γειτονιά ξέρω ότι πλέον το service το έχει πάρει ο Γερμανός.

Δημοσ.

Τον Σεπτέμβριο ο Γεράρδος στο Πλαίσιο αποφάσισε να πουλάει και σχολικά είδη για να κονομήσει μιας και κανείς σοβαρός computeras δεν αγοράζει Η/Υ ή αναλώσιμο από κει πλέον . Και οι τιμές τους είναι πανάκριβες και η ποιότητα στα προϊόντα τους χάλια και το σέρβις απαράδεκτο.  ΠΛΑΙΣΙΟ = Σχολικά είδη κάτι σαν JUMBO.

 

ΚΑΤΑΝΤΙΑ για μια εταιρεία που παλιά ήταν Νο1 .

Δημοσ.

καλημέρα ,

νομιζω οτι δεν ειναι προσβασιμη η toshiba μονο απο πελατες , το πηγαινετε στο γερμανο η στα ote shop και τα προωθουν εκεινοι σε αυτους ( νομιζω με κοστος ελεγχου 40 ε) 

δεν μπορω να καταλαβω το λογο που το κανανε ( χανουν πελατες ετσι) 

Δημοσ.

Τελικά μου το επιστρεψανε επισκευασμενο το λαπτοπ, Ούτε αντικατασταση κανανε ουτε τα χρηματα πισω μου δωσανε. Το λαπτοπ ειναι ακομα χαλασμενο. Οταν βγαζω τα ακουστικα κολλαει καποιες φορες και δεν βγαινει ο ηχος και πρεπει να κανω επανεκκινηση. Εκανα καταγγελια στη γραμμη του καταναλωτη και εστειλα μειλ στην τοσιμπα στη  Γερμανια αλλα  με παρεπεμπαν σε αλλο μειλ το οποιο δεν λειτουργει και απορριπτει το μηνυμα μου.

Δημοσ.

Τελικά μου το επιστρεψανε επισκευασμενο το λαπτοπ, Ούτε αντικατασταση κανανε ουτε τα χρηματα πισω μου δωσανε. Το λαπτοπ ειναι ακομα χαλασμενο. Οταν βγαζω τα ακουστικα κολλαει καποιες φορες και δεν βγαινει ο ηχος και πρεπει να κανω επανεκκινηση. Εκανα καταγγελια στη γραμμη του καταναλωτη και εστειλα μειλ στην τοσιμπα στη  Γερμανια αλλα  με παρεπεμπαν σε αλλο μειλ το οποιο δεν λειτουργει και απορριπτει το μηνυμα μου.

κοινοποιησε την καταγκελια στο πλαισιο.

Δημοσ.

Δεν τους νοιαζει. Τους το ειπα οτι θα κανω καταγγελια και μου λενε αμα θελετε καντε. Οποτε δεν εχει νοημα. Αμα με βοηθησουν στη γραμμη του καταναλωτη εχει καλως. Αλλιως πανε τα 500 ευρω. Το πηρα αποφαση πλεον. Εφοσον και η τοσιμπα με κοροιδευει και η τοσιμπα στο εξωτερικο δεν δινει σημασια  η γραμμη του καταναλωτη ειναι η τελευταια ελπιδα.

Δημοσ.

Εισαι λαθος

Αγοραζουν και εγγυηση οχι μονο το μηχανημα

Ας τα πουλουσαν μισοτιμης χωρις εγγυηση

Απο τι στιγμη που τα διαφημιζουν με εγγυηση ειναι υποχρεωμενοι να τηρησουν αυτες τις δεσμευσεις

  • Like 2
Δημοσ.

 

Εισαι λαθος

Αγοραζουν και εγγυηση οχι μονο το μηχανημα

Ας τα πουλουσαν μισοτιμης χωρις εγγυηση

Απο τι στιγμη που τα διαφημιζουν με εγγυηση ειναι υποχρεωμενοι να τηρησουν αυτες τις δεσμευσεις

 

 

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να τον καλύψουν σαν εγγύηση , απλά ότι ήταν λάθος αγορά.

Για την συγκεκριμένη περίπτωση ό ένας (κατάστημα) ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο (αντιπροσωπεία) και τούμπαλιν και ένας λόγος (ισως και κυριότερος) είναι και αυτός που ανέφερα.

Δημοσ.

Δεν το ηξερα οτι ειχε κλεισει η τοσιμπα δεν με ενημερωσαν στο καταστημα. Αν το ηξερα δεν θα τον επαιρνα. 

Στην γραμμη του καταναλωτη δεν μου εδωσαν καποιον αριθμο καταγγελιας ουτε με εχουν ενημερωσει μεχρι στιγμης τι εχει γινει με την καταγγελια μου. Την εκανα επωνυμη.

 

Μαλιστα στο πλαισιο μου ειπαν κανονικα οτι εχει εγγυηση 2 χρονια και μετα εκανα και επεκταση  εγγυησης αλλα 2 ηλεκτρονικα στο σαιτ της τοσιμπα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...