king_k Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Χιλια μπραβο και στους 2 σας τωρα!! Με το intro απλα ελιωσα..... Μα 30.000.000?? 1
panoc Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Πολυ πολυ ωραιος, ελιωσα με τα σχολια και η εισαγωγη ισοπεδωτικη! Εχεις εμφυτο ταλεντο ετσι ; Ευχαριστω ! 2
ektelion Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Να 'σαι καλά, μια μέρα μου πήρε, προφανώς δεν συγκρίνεται με τον κόπο που έκανες εσύ για να φτιάξεις αυτό το πακέτο Σε ευχαριστώ προκαταβολικά για τις δεκάδες gaming ώρες που με περιμένουν! 1
KNSM Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μπραβο ektelion! Φοβερο βιντεο! Ελιωσα με την εκρηξη του pc!!!!!! LOL!!!!! Βασικα μπραβο και στους δυο σας αλλα και σε οσα παιδια βοηθησαν! 1
panoc Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Εχω νέα για τη μεταφορα του Project στο Special Edtiion. Τα καλα νεα : Αρκετα Mods που δοκιμασα δεν βασιζονται στο SKSE και SKYUI καταφερα να τα περασω, τα περισσότερα δηλαδη, καποια χρειαζονται περισσοτερη φροντιδα καποια πολύ περισσότερη. Τα κακα νεα : SKYUI θα δουμε του αγιου μπιπ ανημερα. Τα γραφικα με τα ολα τα textures του TMP, δεντρα, γρασιδια κλπ ειναι απαραδεκτα! Δε ξερω τι σκατα εχουν κανει στο rendering αλλα δε βλεπονται. Εκει που ελπιζαμε οτι θα εχουμε επιδοσεις ΤΡΙΧΕΣ, εχω ακριβως με 25% καλυτερα low frames ΧΩΡΙΣ να εχω περασει ΟΥΤΕ ενα mod με scripts. Μιλαμε παντα με ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις στο TMP και στο SE. Κοινως οταν περαστουν ολα παλι θα ειμαστε εκει που ειμαστε τωρα με το TMP, CPU limited του κερατα. Τα γραφικα χρειαζονται οπως και δηποτε ENB, οχι reshade ή sweetfx αλλα κανονικο enb, ελπιζω ο boris να ασχοληθει. Καταφερα σε κατι riften με τα 4/5 των Npc να λειπουν και χωρις SMIM να εχω 30 fps, τοσα εχω και στο TMP... Δε ξερω τι στο καλο σκεφτονται εκει στη Bethesda αλλα πλεον ειμαι σιγουρος οτι κανουν αρπακτη για τους κονσολαδες, τελεία.
ektelion Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Καλά, ότι είναι αρπαχτή κάνει μπαμ. Πάντως το SE εμφανίστηκε σήμερα στο Steam Library μου. Αχρείαστο να 'ναι
Balantakos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Εχω νέα για τη μεταφορα του Project στο Special Edtiion. Τα καλα νεα : Αρκετα Mods που δοκιμασα δεν βασιζονται στο SKSE και SKYUI καταφερα να τα περασω, τα περισσότερα δηλαδη, καποια χρειαζονται περισσοτερη φροντιδα καποια πολύ περισσότερη. Τα κακα νεα : SKYUI θα δουμε του αγιου μπιπ ανημερα. Τα γραφικα με τα ολα τα textures του TMP, δεντρα, γρασιδια κλπ ειναι απαραδεκτα! Δε ξερω τι σκατα εχουν κανει στο rendering αλλα δε βλεπονται. Εκει που ελπιζαμε οτι θα εχουμε επιδοσεις ΤΡΙΧΕΣ, εχω ακριβως με 25% καλυτερα low frames ΧΩΡΙΣ να εχω περασει ΟΥΤΕ ενα mod με scripts. Μιλαμε παντα με ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις στο TMP και στο SE. Κοινως οταν περαστουν ολα παλι θα ειμαστε εκει που ειμαστε τωρα με το TMP, CPU limited του κερατα. Τα γραφικα χρειαζονται οπως και δηποτε ENB, οχι reshade ή sweetfx αλλα κανονικο enb, ελπιζω ο boris να ασχοληθει. Καταφερα σε κατι riften με τα 4/5 των Npc να λειπουν και χωρις SMIM να εχω 30 fps, τοσα εχω και στο TMP... Δε ξερω τι στο καλο σκεφτονται εκει στη Bethesda αλλα πλεον ειμαι σιγουρος οτι κανουν αρπακτη για τους κονσολαδες, τελεία. Περιμενα με dx11 να εχουμε πολυ καλυτερα fps αλλα σκατα ε? Μαλιστα....
Moderators Praetorian Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δεν ξέρω αν βοηθάει καθόλου αλλά εδώ έχουν ένα thread που συγκεντρώνουν και συζητούν το porting των mods στη Special Edition. Επίσης, αναφέρουν κάποια πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο (θεωρητικά τουλάχιστον). Ίσως η Bethesda να παρέχει κάποια support και updates για την Special Edition για όσα γνωστά προβλήματα έχουν προκύψει. http://afkmods.iguanadons.net/index.php?/topic/4633-skyrim-se-things-to-know-when-converting-standard-mods-to-sse/
panoc Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 To ξερω το site και μιλαμε με τον artmoor στο nexus. Potential υπαρχει αλλα πρακτικα θελει δουλεια απο το μηδεν, το προβλημα ειναι οτι σχεδον ολα τα καλα Mods βασιζονται σε πραγματα που εχουν εγκαταληφθει... Περα απο αυτο ομως το performance παλι δεν ειναι το αναμενομενο και αυτο γιατι οι ΗΛΙΘΙΟΙ δεν μπορεσαν να κατσουν να κανουν threaded optimization, τρεχει ακριβως, ακριβως ομως οπως τρεχει και το παλιο.
panoc Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 ---------- UPDATE 28/10/2016 ---------- Νέο patch 2.50 Άλλαγες: Αφαιρεθηκε η Daerdic Reaper Armor γιατι προκαλουσε προληματα οταν γινοταν random μοιρασμα στα Npc Ενημερωση με το τελευταιο Unofficial Patch. Προστέθηκε το ineeds με το οποιο ανα καποιες ωρες θα πρεπει να φατε να πειτε και να ξεκουραζεστε. Εαν περασουν καποιες μερες χωρις να ικανοποιησετε αυτες τις αναγκες η stamina/health/magicka θα μειωνονται μεχρι να πεθανετε Προστέθηκαν μερικα μικρα fixes. Εγκαταστηστε το ΜΕΤΑ το patch 2.40 ---ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ--- Εαν εχετε χρησιμοποιησει την Daerdic Reaper Armor αφαιρεστε τη απο επανω σας, μπειτε σε ενα κλειστό χωρο (πχ καποιο πανδοχειο) κοιμηθειτε για 24ωρες και μετα σωστε το παιχνιδι σας με Manual save (απο το μενου δηλαδη). Βγειτε και εγκαταστηστε το patch. Μετά την εγκατάσταση του patch 250 Οταν φορτωσετε το save θα σας ενημερωσει οτι λειπει το Daerdic Reaper Armor.esp πατηστε ΟΚ και οταν φορτωσει σωστε με Manual save (απο το μενου δηλαδη) και περιμένετε λίγα λεπτα μέχρι να εμφανιστεί πάνω αριστερα το μηνυμα "MCM registered 2 menus". Αφού εμφανιστεί το μήνυμα πατήστε ESC και επιλέξτε το Mod configuration. Βρείτε το iNeed και δώστε τις παρακάτω ρυθμίσεις. Βγείτε απο το μενού εντελώς ανοίξτε το πάλι, ανοιχτε το πάλι, καντε save και συνεχίστε. Όσοι δεν εχουν ξεκινησει ακομα δε χρειάζεται να κανουν τα παραπανω ειναι ολα εοιμα στο save 10. Κατεβάστε απο εδω http://www.easybytez.com/qksrk5by66p9 2
Balantakos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 ---------- UPDATE 28/10/2016 ---------- Νέο patch 2.50 Ωραιος!! Κριμα που ο CPU μου δεν αντεχει..μαλλον θελει ενα O.C και δεν ειμαι για τετοια τωρα... Εχεις βαλει και frostfall / campfire?
kgian Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Θα βάλω το patch αλλά θα κάνω disable το ineed. Δεν μου χρειάζονται έξτρα σκοτούρες. 1
ektelion Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Χμμ, κι εγώ μια από τα ίδια. Ευπρόσδεκτη επιλογή, αλλά δεν ξέρω πόσο καλά υλοποιημένη είναι. Επιπλέον ίσως είναι όντως μια σκοτούρα παραπάνω που μπορεί να αυξάνει τον ρεαλισμό και την αγωνία του παιχνιδιού, αλλά για εμένα τα elder scrolls ήταν πάνω από όλα εξερεύνηση, οπότε δεν θέλω όσο απολαμβάνω τον κόσμο του Skyrim να έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου αν είμαι καλοταϊσμένος και ξεκούραστος. Το πέρασα κι εγώ το patch όμως
ektelion Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2016 OK, πρόβλημα από νωρίς. Ξεκίνησα κανονικά το παιχνίδι (vanilla αφετηρία). Έβαλα και το patch 2.5 και το ξεκίνησα από την αρχή. Στο σημείο που καλούμαστε να επιλέξουμε αν θα ακολουθήσουμε τον rebel ή τον imperial (λίγο μετά την επίθεση του δράκου), εγώ επέλεξα τον rebel. Μόλις μπήκα στον πύργο που μου υπέδειξε, ο χαρακτήρας μου φαινόταν σαν να κάνει βήμα σημειωτό και δεν μπορούσα πλέον να τον ελέγξω. Ούτε καν να κοιτάει γύρω γύρω δεν γίνεται με το ποντίκι. Τη δεύτερη φορά έσωσα ακριβώς πριν μπω στον πύργο ούτως ώστε να μην ξαναπαίζω όλο το σεκάνς από τη στιγμή που εμφανίζεται ο δράκος, αλλά με το που φορτώνει το save έχω το ίδιο πρόβλημα, παρότι είμαι σε διαφορετικό σημείο. Ακόμη κι αν κλείσω το παιχνίδι και το ξανανοίξω. Πρέπει να παίξω αναγκαστικά από το save που έχω κάνει πριν εμφανιστεί ο δράκος. Συγγνώμη αν έχει δοθεί απάντηση για αυτό σε κάποια σελίδα του νήματος, σε καμία δεκαριά που άντεξα να διαβάσω δεν βρήκα τίποτα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα