gRim Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Όχι μόνο κυκλοφόρησαν ένα ελαττωματικό προϊόν το οποίο ήταν επικίνδυνο αλλά έκαναν ανάκληση και το ξανακυκλοφόρησαν με το ίδιο πρόβλημα...τα τέσταραν ποτέ ή είπαν χαλαρά μωρέ η μπαταρία είναι ας την αλλάξουμε να τα διώξουμε γρήγορα. Η απόλυτη ξεφτίλα..δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο και μιλάμε για συσκευή ναυαρχίδα όχι μία του σωρού που και πάλι θα ήταν απαράδεκτο να συμβαίνει κάτι τέτοιο.. 1
Abudi Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Memes aside, αν αυτό επιβεβαιωθεί θα είναι πραγματικά ΤΕ-ΡΑ-ΣΤΙ-Ο. Και διαβάζω και διάφορα για άρνηση κάποιων παρόχων στις ΗΠΑ να δεχτούν πίσω συσκευές.Ελπίζω η Samsung να μην υποστεί τεράστιο πλήγμα (ποιόν απο εμάς τους καταναλωτές συμφέρει; ) αν και το να ξεφεύγει κάτι τέτοιο από το Quality Control και να επαναλαμβάνεται και μετά από αντικατάσταση είναι απλώς ανεπίτρεπτο.
Moderators stormrain Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 .τα τέσταραν ποτέ ή είπαν χαλαρά μωρέ η μπαταρία είναι ας την αλλάξουμε να τα διώξουμε γρήγορα. Καλα τωρα, αυτο αποκλειεται γενικα, κατι αλλο παιζει, ειναι περιεργη φαση σιγουρα, αλλα νομιζω αποκλειεται να μπηκαν σε διαδικασια ανακλησεως και να την εκαναν ετσι.
AlexKane Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Απαράδεκτη εταιρεία. Ούτε στην τελευταία "κινεζιά" δεν έχω ακούσει να γίνεται μαζική ανάκληση λόγω κατασκευαστικού σφάλματος και κατόπιν το πρόβλημα να συνεχίσει να υφίσταται... Έτσι είναι. Οι Κινεζιές τους έχουν φορέσει γυαλιά. Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι επικριτικός (με το πορτοφόλι του) και να μην αγοράζει τις συσκευές της Samsung έως ότου συμμορφωθεί. Μιλάμε για κινητό των 800€... Με αυτή τη λογική όμως, είναι εύκολο κάποιος να την πατήσει διότι δε γνωρίζει τι ποσοστό (επί των 800€) δαπανά η Samsung για Quality Control. Όπως φαίνεται δεν επέδειξαν τη δέουσα προσοχή, με αποτέλεσμα να πουλάνε Κινεζιές υψηλού κόστους σε πελάτες που εμπιστεύτηκαν ότι το brand (Galaxy) έχει υψηλές προδιαγραφές ποιοτικού ελέγχου.
nektarios_rs Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Το κερασάκι στη τούρτα μετά απ' όλα αυτά, θα είναι να επιχειρήσει να βγάλει το επόμενο S ή το επόμενο Note χωρίς headphone jack...
Regulus Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Είπαμε, beta testers είμαστε όλοι και απλά εντοπίσαμε το πρόβλημα!! Το καλύτερο που θα είχε να κάνει η Samsung (αν όχι να επιστρέψει τα λεφτά σε όσους το πήραν) είναι να τους δώσει δωρεάν το επόμενο.
IcemanGr71 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 35 συσκευές σκάσανε μωρέ και οι πουλημένοι υπαλληλίσκοι της μηλοεταιρείας κατάφεραν να το κάνουν θέμα. 35 ή 5 ή 60... αλλά άμα σου κάτσει? ??? Τζόκερ time. .. ☺ 1
Rockavlon Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Oυτε η samsung εχει αναγκη ουτε η apple οσες μα#$ες και να κανουν.
shinn Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 αναβει φωτιες η σαμσουνγκ κι ολα τα καιει... (αν και κυριως περιοριζεται σε νοουτς αυτην την περιοδο ;p )
Sir Manolo Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Βλεπω το s8 να ερχετε με ραδιοφωνο. Και με αποσπώμενη μπαταρία.
Tilemaxx Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Ελπίζω να είναι το τέλος της εταιρίας αυτής το γεγονός αυτό. Νισάφι πλέον. Bootloops ο ένας Κορεάτης, φωτιές ο άλλος. Βέβαια αυτοί που ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και έκαναν τους άσχετους Κορεάτες πρώτη μούρη στην κινητή τηλεφωνία είναι οι κύριοι υπαίτιοι. Από την πρωτοκαθεδρία της Ericsson και της Nokia στους Κορεάτες και τους κινέζους (Κυριακή κοντογιορτη και γι αυτούς όπου να ναι..) Apple μόνο από εμένα προσωπικά και ας βάλουμε μυαλό γενικώς σαν καταναλωτές.
frix_ath Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Να και το troll της ημέρας!....και έλεγα θα αργήσει? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα