Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

LTE smartwatch, συνδεδεμένο με iconx, στο κράνος προσαρμοσμένο το HoloLens για να αλλάζω το σκηνικό που τρέχω με 70km/h πάνω σε ένα τέτοιο "bike".

 

Μη γκρινιάζεις για τίποτα από αυτά.

Μπορείς. Κάντο. Τώρα.

 

Opa, ξέχασα. Δεν είναι vfm.

Δημοσ.

άκου να δεις φιλαράκο,το ότι σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και άλλοι δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή τιμή, τα πέταλα για το άλογο μου που ήθελα να βάλω (αγγλικό dartmour), πλήρως αγωνιστικά και ρυθμιζόμενα που κρατάνε 40.000-50.000 τακατακ τουκουτουκ τακατακ  κάνουν 100 ευρώ μαζί με μπρούτζινα καρφιά αντιμικροβιακά και αντιθαμβωτικά... και συ μου λες για 4 ψορο αμορτισέρ για ένα starlet! έχει 1000 ευρώ εντάξει ρε μεγάλε μας έπεισες τώρα ότι είναι και vfm.

το συγκεκριμένο είναι όχημα και ξέρεις τι παίρνεις με 7 χιλιάρικα? ένα γαμάτο πόνυ, γαιδαράκο ή κάτι μικρό γενικά που δεν τρώει σχεδόν τίποτα μόνο φρέσκο χορταράκι του αγρού και σου μένουν και 5 χιλιάρικα για σανό, καλαμπόκι, βρώμη και Gatorade για τα επόμενα 10 χρόνια

 

Να συνεχίσω με παράδειγμα για τους ψαροντουφεκάδες και την πετονιά η το πιάσατε;;

στο γιατρό πήγες να σε δεί ? 

Δημοσ.

I don't get it. Γιατί να μην πάρω είτε ποδήλατο,αν θέλω να αθληθω,είτε σκούτερ,αν θέλω ένα ευέλικτο όχημα; Και τα δύο (μαζί) είναι φτηνότερα. Αυτή τη demi κατάσταση δεν την καταλαβαίνω. Τι έπεται; Αυτοκίνητο Flintstones;

Αν είναι ελαφρύ το ποδήλατο ,μπορείς να κάνεις πετάλ στις κατηφόρες και στους δρόμους χωρίς κλήση και όταν είναι στις ανηφόρες ή είσαι πολύ κουρασμένος χρησιμοποιείς την μπαταρία. Αν φορτίζει όταν χρησιμοποιείς τα πόδια σου για πετάλι τότε είναι σούπερ. Η τιμή βέβαια είναι πολύ τσιμπημένη. 

Edit: Ξέχασα ένα μηδενικό στο τέλος. Είναι υπερβολικά ακριβό για αυτή τη δουλειά που κάνει :D

Δημοσ.

Ρε μαγκες αυτο θα το παρει καποιος που εχει και αμαξαρα και μηχαναρα, δηλαδη καποιος που εχει λεφτα για χαλαμα.

Επισης μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα οπως μια hi end αναρτηση ποδηλατου με τα κονι τα κιτρινα. Στη μια περιπτωση πληρωνεις hi end υλικα, κραματα αλουνινιου, ειδικες επεξεργασιες, καρμπον και οτι ελαφρυτερο μπορει να δωσει την απαιτουμενη αντοχη, στιβαροτητα και λειτουργια, και στη δευτερη μια ανακυκλωμενη σιδεριά η οποια αν κατασκευαζοταν με τις προδιαγραφες του ποδηλατου και χρησιμοποιουσαν υλικα παναλαφρα μεν αντοχης μεγαλης δε και φινιρισματος τετοιου που θες να τη βαλεις στο σαλονι αλλα ακριβως ιδιας λειτουργιας, μαντεψε ποσο θα κοστιζε, πιθανον οσο 5 σταρλετ.

Δημοσ.

Ρε μαγκες αυτο θα το παρει καποιος που εχει και αμαξαρα και μηχαναρα, δηλαδη καποιος που εχει λεφτα για χαλαμα.

Επισης μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα οπως μια hi end αναρτηση ποδηλατου με τα κονι τα κιτρινα. Στη μια περιπτωση πληρωνεις hi end υλικα, κραματα αλουνινιου, ειδικες επεξεργασιες, καρμπον και οτι ελαφρυτερο μπορει να δωσει την απαιτουμενη αντοχη, στιβαροτητα και λειτουργια, και στη δευτερη μια ανακυκλωμενη σιδεριά η οποια αν κατασκευαζοταν με τις προδιαγραφες του ποδηλατου και χρησιμοποιουσαν υλικα παναλαφρα μεν αντοχης μεγαλης δε και φινιρισματος τετοιου που θες να τη βαλεις στο σαλονι αλλα ακριβως ιδιας λειτουργιας, μαντεψε ποσο θα κοστιζε, πιθανον οσο 5 σταρλετ.

για ποια ανακυκλωμένη σιδεριά μιλας? για τα κοκκινα τα koni που χρησιμοποιούν σε αγωνιστικά της μικρής κατηγορίας ? άμα δεν γνωρίζεις μην ανοίγεις το στόμα σου δεν σου μίλησα για τα kayaba spor των 200-300 ευρώ που θα βάλεις στο saxo για να κάνεις κόντρες στα λιμανάκια,σου μίλησα για την high end λύση σε αυτή την κατηγορία που μόνο απο ανακυκλωμένες σιδεριές δεν είναι,τώρα όσο για τα high end υλικά που αναφέρεις για την ανάρτηση ενός ποδηλάτου σιγά μην τα φτιάξανε και μηχανικοί της formula 1 ....... μιλάμε για ανάρτηση ποδηλάτου με ότι αυτό συνεπάγεται δηλαδή εντελώς διαφορετικά νούμερα σε δυνάμεις που ασκούνται,εντελώς άλλες προδιαγραφές για να αντέχει μια ανάρτηση αμάξι που στρίβει με 100 χιλιόμετρα η παραπάνω σε μεγάλες ανοικτές στροφές και άλλες για μια αναρτησούλα που θα πάει το πολύ 60-70 χλμ/ω με βάρος 100 κιλά με τον επιβάτη....... 

απλά επειδή προορίζονται για συγκεκριμένο κοινό τις πουλάνε ένα σκασμό λεφτά,δεν τις κάνει καλύτερες σαν υλικά και κατασκευή απο τις ακριβές των αυτοκινήτων.

Δημοσ.

Γιατί οι κάγκουρες που τα ξέρουν όλα για τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα συγκεκριμένο κοινό δεν είναι;;

κάγκουρας είναι όποιος ασχολείται με αυτοκίνητα κατά την φαντασία σου ,δεν είναι όλοι νταπα ντουπα ηχοσυστήματα ,εξατμίσεις που κάνουν φασαρία,αυτοκόλλητα και αεροδυναμικά απο διαστημόπλοια,υπάρχουν και άνθρωποι που ασχολούνται σοβαρά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δεν μπορείς να τους τσουβαλιάζεις όλους μαζί,αν για σένα οι κάγκουρες της παραλιακής είναι όσοι ασχολούνται με αυτοκίνητα είσαι βαθιά νυχτωμένος.

Δημοσ.

Αφού καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το αυτοκίνητο γιατί δεν καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το ποδήλατο, ψάρεμα, φωτογραφία, αλεξίπτωτο πλαγιάς , windsurf κτλ κτλ και πρέπει να καθόμαστε να σου εξηγούμε γιατί μια καλή ανάρτηση ποδηλάτου έχει 1000 ευρώ; Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι. Εσυ είσαι αυτός που τσουβαλιαζει γιατί προσπαθείς να συγκρίνεις το κοστολόγιο μιας ανάρτησης ποδηλάτου με τις γνώσεις που έχεις για τα αμορτισέρ αυτοκινήτου. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και τα 2 πάνε πάνω κάτω

 

Τον βλέπεις πως πάει; ποσό δηλαδή έπρεπε να κάνει η ανάρτηση 50 ευρώ;

Δημοσ.

Όπως και αντί κάποιος να πάρει ένα Tesla με €70.000 παίρνει ένα καλό μεσαίο με €20-30000 και τα υπόλοιπα τα κάνεις ασφάλειες και καύσιμο για τα επόμενα 10 χρόνια.

 

Φαντάζομαι όμως οτι σκοπός της Greyp δεν είναι να πουλήσει σε κάποιον που βάζει τα νούμερα κάτω και σκέφτεται να πάρει ένα παπί με €2000 και τα ρέστα βενζίνες ή κάτι άλλο οικονομικό για να κάνει την δουλεία του, αλλά σε άτομα που τους περισσεύουν τα εκατονταπλάσια τον χρόνο και μόλις το δουν θα πουν το θέλω, χωρίς να κοιτάξουν κάτι περισσότερο για κόστος κ.τ.λ.

Ακριβώς. Εγω και εσύ και οι περισσότεροι εδω μέσα θα παίρναμε ενα παπί και θα κάναμε πολύ καλύτερα την δουλειά μας στην δική μας καθημερινότητά. Σκοπος της Grεyp είναι να πιάσει απο τους 10,20,30 χιλιάδες ή όσοι είναι τέλος πάντων που τους περισσεύουν τα εκατονταπλάσια, και να κάνει την δουλειά της.

Δημοσ.

Κοιταξτε, τεχνολογικά όλα αυτά τα προϊόντα είναι εξαιρετικά και είναι το μέλλον γιατί σίγουρα οι γαιανθρακες θα τελειώσουν και το νερό (για υδρογόνο) έχει και αυτό μια συγκεκριμένη ποσότητα, δεν είναι ατελείωτο και είναι ήδη σε έλλειψη κατα τόπους και με ακριβό τροπο απομόνωσης του υδρογόνου . Επίσης πολύ ορθά προαναφέρθηκε ότι υπάρχει και ένα κοστοβορο R n D απο πίσω. Όμως ...

Θεωρώ ότι δεν μπορείς να έχεις αυτή την τιμή (αν μιλάμε με την ανταγωνιστική πρακτική του καπιταλισμού) σε ένα προϊόν που πολύ ορθά έχει απέναντι τις εναλλακτικες που προαναφέρθηκαν (αξιόλογη μοτοσυκλέτα και αξιόλογο ποδήλατο) που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αναλόγως τι θέλεις να κανείς. Γρηγόρη μετακίνηση η άθληση. Επιπροσθέτως και αυτό θεωρώ το σημαντικότερο, αυτού του είδους ελιτίστικης νοοτροπίας και συμπεριφοράς είναι που έφερε τη χώρα μας και τον περισσότερο κόσμο σε κατάσταση κρίσης. Επιλογής των εξεζητημενων πραγμάτων-προϊόντων, αχρείαστων τις περισσότερες φορές, αντί εναλλακτικών λύσεων. Να παραθέσω επίσης ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι μεταφοράς όπως και άλλοι τρόποι άθλησης. Τώρα να κάτσω να αναλώνομαι αν είναι καλο το ηλεκτρικό ποδήλατο που θα αποκτήσει ο Messi η ο Ronaldo το θεωρώ περιττό και προσβλητικό για τη νοημοσύνη και την περηφάνεια μου. Ας κάνουν ότι θέλουν τα παλικάρια που ούτως ή άλλως αμοιβονται επίσης παράλογα για αυτό που προσφέρουν, σε σχέση με αθλητές άλλων αθλημάτων η τον μισθό ενός μορφωμένου ανθρώπου που θεωρώ ότι έχει κοπιάσει περισσότερο και αξίζει περισσότερο και προσφέρει στην κοινωνία των ανθρώπων περισσότερα...

Θα παρακαλέσω να μην αντιπαρατεθουν παραδείγματα τύπου formula1 και motoGP την στιγμή που ούτε αυτά προσφέρουν τίποτα στην απλή καθημερινή ζωή των περισσότερων απο εμάς.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το αυτοκίνητο γιατί δεν καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το ποδήλατο, ψάρεμα, φωτογραφία, αλεξίπτωτο πλαγιάς , windsurf κτλ κτλ και πρέπει να καθόμαστε να σου εξηγούμε γιατί μια καλή ανάρτηση ποδηλάτου έχει 1000 ευρώ; Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι. Εσυ είσαι αυτός που τσουβαλιαζει γιατί προσπαθείς να συγκρίνεις το κοστολόγιο μιας ανάρτησης ποδηλάτου με τις γνώσεις που έχεις για τα αμορτισέρ αυτοκινήτου. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και τα 2 πάνε πάνω κάτω

 

Τον βλέπεις πως πάει; ποσό δηλαδή έπρεπε να κάνει η ανάρτηση 50 ευρώ;

ρε φίλε εμένα η λογική μου σύγκριση έχει ως εξής , το ένα είναι 1 ανάρτηση που θα κουβαλάει 100 κιλά έστω και σε ανώμαλο έδαφος και με μικρές ταχύτητες και το άλλο είναι 4 αναρτήσεις που κρατάνε ένα τόνο με πολλά χιλιόμετρα,πολύ περισσότερες καταπονήσεις άρα και πιο δύσκολη μελέτη γιατί η ανάρτηση στο αυτοκίνητο καταπονείται ταυτόχρονα σε θλίψη και κάμψη και έχει άλλη φιλοσοφία κατασκευής,άλλα υλικά άλλα πολλά,ίσως η ανάρτηση του ποδηλάτου να είναι πιο εξελιγμένη στα κράματα γιατί το βάρος παίζει τρελό ρόλο εκεί αλλά και πάλι δεν είναι κάτι που μπορείς να το κοστολογίσεις τόσο πολύ για ποδήλατο,δέχομαι ότι κάποιοι είναι τρελαμένοι με το άθλημα αλλά εντάξει θα μπορούσε να κάνει και πολύ λιγότερα,βέβαια να μου πεις εδώ το iphone κάνει 1000 ευρώ αλλά και πάλι η ανάρτηση max 500 να έκανε για μένα.

αλλά ρε φίλε για σκέψου το ας μην πάμε μακριά απο τα ποδήλατα,πάμε στις μηχανές,μια R1 που είναι κορυφή σε κατασκευή και τεχνολογία κάνει 20 χιλιάρικα περίπου,είναι δυνατόν ένα ποδήλατο να κάνει τα μισά με τα ίδια λεφτά ότι και να φοράει πάνω,εκτός αν μιλάμε για αυτά που τρέχουν στους ολυμπιακούς αγώνες.   

 

 

Κοιταξτε, τεχνολογικά όλα αυτά τα προϊόντα είναι εξαιρετικά και είναι το μέλλον γιατί σίγουρα οι γαιανθρακες θα τελειώσουν και το νερό (για υδρογόνο) έχει και αυτό μια συγκεκριμένη ποσότητα, δεν είναι ατελείωτο και είναι ήδη σε έλλειψη κατα τόπους και με ακριβό τροπο απομόνωσης του υδρογόνου . Επίσης πολύ ορθά προαναφέρθηκε ότι υπάρχει και ένα κοστοβορο R n D απο πίσω. Όμως ...

Θεωρώ ότι δεν μπορείς να έχεις αυτή την τιμή (αν μιλάμε με την ανταγωνιστική πρακτική του καπιταλισμού) σε ένα προϊόν που πολύ ορθά έχει απέναντι τις εναλλακτικες που προαναφέρθηκαν (αξιόλογη μοτοσυκλέτα και αξιόλογο ποδήλατο) που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αναλόγως τι θέλεις να κανείς. Γρηγόρη μετακίνηση η άθληση. Επιπροσθέτως και αυτό θεωρώ το σημαντικότερο, αυτού του είδους ελιτίστικης νοοτροπίας και συμπεριφοράς είναι που έφερε τη χώρα μας και τον περισσότερο κόσμο σε κατάσταση κρίσης. Επιλογής των εξεζητημενων πραγμάτων-προϊόντων, αχρείαστων τις περισσότερες φορές, αντί εναλλακτικών λύσεων. Να παραθέσω επίσης ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι μεταφοράς όπως και άλλοι τρόποι άθλησης. Τώρα να κάτσω να αναλώνομαι αν είναι καλο το ηλεκτρικό ποδήλατο που θα αποκτήσει ο Messi η ο Ronaldo το θεωρώ περιττό και προσβλητικό για τη νοημοσύνη και την περηφάνεια μου. Ας κάνουν ότι θέλουν τα παλικάρια που ούτως ή άλλως αμοιβονται επίσης παράλογα για αυτό που προσφέρουν, σε σχέση με αθλητές άλλων αθλημάτων η τον μισθό ενός μορφωμένου ανθρώπου που θεωρώ ότι έχει κοπιάσει περισσότερο και αξίζει περισσότερο και προσφέρει στην κοινωνία των ανθρώπων περισσότερα...

Θα παρακαλέσω να μην αντιπαρατεθουν παραδείγματα τύπου formula1 και motoGP την στιγμή που ούτε αυτά προσφέρουν τίποτα στην απλή καθημερινή ζωή των περισσότερων απο εμάς.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

τα πάντα για το χρήμα γίνονται αδερφέ,η ρεαλ που ήρε τον ρονάλντο έκανε απόσβεση απο τις φανέλες τα 90 εκατομμύρια μέχρι σήμερα,παίρνουν τόσα λεφτά γιατί αυτά βλέπει ο κόσμος γιατί δεν έχω δει κανέναν να κάθεται να βλέπει σκοποβολή,άλμα επι κοντό και τέτοια όλοι μπάλα και αγώνες βλέπουν που για μένα το ποδόσφαιρο είναι πουλημένο για τα στοιχήματα(τρομακτικά νούμερα επίσημα και ανεπίσημα) και όσο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό εντάξει δεν τρελαίνομαι να παρακολουθώ αγώνες αλλά τρελαίνομαι στην σκέψη να οδηγάω ένα αυτοκίνητο αγώνων σε πίστα, η γρήγορη οδήγηση (εντός πλαισίων όχι κολίδια στην πλατεία και κόντρες στα λιμανάκια ) είναι ένα πάθος πολλών.

Δημοσ.

Αφού καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το αυτοκίνητο γιατί δεν καταλαβαίνεις τους ανθρώπους με πάθος για το ποδήλατο, ψάρεμα, φωτογραφία, αλεξίπτωτο πλαγιάς , windsurf κτλ κτλ και πρέπει να καθόμαστε να σου εξηγούμε γιατί μια καλή ανάρτηση ποδηλάτου έχει 1000 ευρώ; Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι. Εσυ είσαι αυτός που τσουβαλιαζει γιατί προσπαθείς να συγκρίνεις το κοστολόγιο μιας ανάρτησης ποδηλάτου με τις γνώσεις που έχεις για τα αμορτισέρ αυτοκινήτου. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι και τα 2 πάνε πάνω κάτω

 

Τον βλέπεις πως πάει; ποσό δηλαδή έπρεπε να κάνει η ανάρτηση 50 ευρώ;

Είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις σε ένα γουρούνι να μιλάει εκτός του ότι χάνεις τον χρόνο σου ενοχλεις και το γουρούνι. Ο φίλτατος με το starlet το οποίο αυτοκονητο κοινώς είναι κουβας (Δεν είδα ποτέ starlet να κερδίζει πρωτάθλημα) είναι ένα απλό αυτοκίνητακι. Προφανώς προσπαθείς να εξηγήσεις κάτι σε άτομο που είναι άσχετος με το ποδήλατο και λογικά στο μυαλό του το έχει ως παιχνίδι για παιδιά. Μιλάμε για ένα πράγμα όπου εξελίσσεται συνέχεια και κάθε μέρα το πάνε ακόμα παραπερα ενώ οι αναρτήσεις για το starlet είναι στάνταρ εδώ και 20+ χρόνια λογικό να κάνουν όσο μια high end ανάρτηση ποδηλάτου.

Δημοσ.

Είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις σε ένα γουρούνι να μιλάει εκτός του ότι χάνεις τον χρόνο σου ενοχλεις και το γουρούνι. Ο φίλτατος με το starlet το οποίο αυτοκονητο κοινώς είναι κουβας (Δεν είδα ποτέ starlet να κερδίζει πρωτάθλημα) είναι ένα απλό αυτοκίνητακι. Προφανώς προσπαθείς να εξηγήσεις κάτι σε άτομο που είναι άσχετος με το ποδήλατο και λογικά στο μυαλό του το έχει ως παιχνίδι για παιδιά. Μιλάμε για ένα πράγμα όπου εξελίσσεται συνέχεια και κάθε μέρα το πάνε ακόμα παραπερα ενώ οι αναρτήσεις για το starlet είναι στάνταρ εδώ και 20+ χρόνια λογικό να κάνουν όσο μια high end ανάρτηση ποδηλάτου.

οι αναρτήσεις αυτές μπαίνουν σε ένα σωρό αμάξια όχι μόνο σε starlet και μιλάμε για high end της κατηγορίας για αναρτήσεις ,και πέρα απο αυτό πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου γιατί το κάνεις στα πλαίσια της απόστασης και σχετικής ασφάλειας που σου δίνει ο υπολογιστής......

Δημοσ.

Ότι πληρώνεις παίρνεις.  Φυσικά οσο ακριβοτερο ειναι κατι τοσο λιγότερο vfm ειναι και προφανώς απευθύνεται στον επαγγελματια,  ψαγμενο,  πλούσιο,  χομπιστα κλπ. 

 Εγω έψαχνα για ενα ποδηλατο αγωνιστικο,  δρομου. 

Οι επιλογες απειρες.  Απο 650ε εως 5000ε. 

Κάποιος παραπάνω κοροϊδεύει τα ideal ποδηλατα του κιλου οπως λέει.  Εννοείται οτι ειναι χειροτερα απο αλλα ακριβοτερα,  οχι τοσο οσο νομιζει ο μεσος άνθρωπος ομως..  Στο ποδήλατο δρομου,  το κυριότερο σημειο του αναφορικα με τις επιδόσεις ειναι η μηχανη του,  δηλαδή ο αναβατης.. 

 Κάποιος πολυ ψαγμενος επαγγελματιας έχει κανει ενα βιντεο στο utube, ποσο ποιο γρήγορο είναι ενα ποδηλατο των 5000ε σε σχεση με ενα των 700ε..

Η διαφορά τους είναι 1 δευτερόλεπτο στο χιλιομετρο. 

Σημαντικότατη για αγωνες.  Για το μεσο άνθρωπο σχεδον ασημαντη.  Δεδομένου οτι συνήθως επιλεγεις αναμεσα σε ποδηλατο των 700 ή των 1300ε οπου η διαφορά τους είναι απειρως μικροτερη. Επίσης δεν εισαι επαγγελματιας αθλητης,  εχεις μικρότερη δυναμη και θα δεις ακομα μικροτερη διαφορα λογο αυτού .  Σε αυτη την περίπτωση η διαφορά τους ειναι στα δεκατα του δευτερολεπτου.. 

Δεν προσπαθώ να τα εξίσωσω,  το ακριβότερο είναι καλύτερο.  Απλα μπαίνει και το μαρκετινγκ στη μεση για να σε πισει οτι η διαφορά τους ειναι τεραστια ωστε να αξίζει να δωσεις τα 2πλα λεφτα.. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...