Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό με την αριστερή πλέον είναι πταίσμα βρε σεις.

 

Στην ΕΟ Κορίνθου-Πατρών, εκεί που γίνονται τα έργα, που ο δρόμος είναι μια λωρίδα, συν κάτι λίγο παραπάνω (δηλαδή δυο αυτοκίνητα δεν χωράνε ταυτόχρονα), έρχεται ο άλλος απο πίσω, σε πάει καροτσάκι και παίζει επίμονα τα φώτα.

 

Μα τον τουτάτη!!! Τι θέλει; Να το ρίξω στις μπαριέρες για να περάσει;;;; 

  • Like 2
  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ποιος σου ειπε η αριστερη ειναι για να πας γρηγορα και οσο θες ? ειναι για προσπεραση και παλι στη μεσαια , και μονο

Μα αυτό λέω (αν και συμφωνώ και με τον visualizer από κάτω) να κάνεις δεξιά για να σε προσπεράσει αυτός που πάει πιο γρήγορα από σένα. Μετά το τι θα κάνει, αν θα μείνει αριστερά ή αλλάξει λωρίδα είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

Αυτό με την αριστερή πλέον είναι πταίσμα βρε σεις.

 

Στην ΕΟ Κορίνθου-Πατρών, εκεί που γίνονται τα έργα, που ο δρόμος είναι μια λωρίδα, συν κάτι λίγο παραπάνω (δηλαδή δυο αυτοκίνητα δεν χωράνε ταυτόχρονα), έρχεται ο άλλος απο πίσω, σε πάει καροτσάκι και παίζει επίμονα τα φώτα.

 

Μα τον τουτάτη!!! Τι θέλει; Να το ρίξω στις μπαριέρες για να περάσει;;;; 

 

 

Θέλει να μπεις στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης .. προσωπικά δεν μπαίνω ποτέ στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης και τους αφήνω να κόψουν τον λαιμό τους.

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό είναι άλλο θέμα. Προφανώς και δεν είσαι υποχρεωμένος να μπεις στη ΛΕΑ.

 

Για μένα όμως, σε μεγάλο μέρος της διαδρομής το ανώτατο όριο είναι σχετικά χαμηλό.

Πολλές από τις φορές που έχω αναγκαστεί να περάσω από αυτό το δρόμο-τραγικότητα, σε πολλά σημεία όλοι πηγαίνουν με πάνω από 50 (και κάτω από 80-100 για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη).

 

Είναι αυτό που λέω παραπάνω. Ναι, βάσει του ΚΟΚ είναι όλοι παράνομοι που πάνε με 80 σε αυτόν τον κωλόδρομο.

Εκτιμούν όμως την κατάσταση και πάνε με 80 εκεί που πιστεύουν ότι τους παίρνει.

Δημοσ.

Παιδες δεν λεω για εκει που εχει ΛΕΑ. Που δεν ειναι ΛΕΑ και παλι για εκει που εννοειτε.

 

Αλλα στο σημειο που εχει εργα, και εχει μια λωριδα μονο απλως λιγο φαρδια. Δυο αυτοκινητα δεν χωρανε.

Δημοσ.

Θέλει να μπεις στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης .. προσωπικά δεν μπαίνω ποτέ στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης και τους αφήνω να κόψουν τον λαιμό τους.

Αν πηγαίνεις Πάτρα και είναι μπροστά σου τρακτέρ και πηγαίνει με 30 θέλεις να σε πάει καροτσάκι μέχρι την Πάτρα και να μην κάνει λίγο δεξιά ή θα βγεις στο αντίθετο ρεύμα?

Δημοσ.

Αν πηγαίνεις Πάτρα και είναι μπροστά σου τρακτέρ και πηγαίνει με 30 θέλεις να σε πάει καροτσάκι μέχρι την Πάτρα και να μην κάνει λίγο δεξιά ή θα βγεις στο αντίθετο ρεύμα?

Γιατί δεν λες και που θέλεις να καταλήξεις;

Δημοσ.

Είναι πολύ απλό. Ο δρόμος αυτός είναι προβληματικος και στην ουσία δεν υπάρχει κανονική λεα και πρέπει να κάνουμε όλοι ότι μπορούμε για να διευκολυνουμε την κυκλοφορία κι όχι να κάνουμε πεισματα που θα οδηγήσουν σε δυστύχημα

  • Like 1
Δημοσ.

To τρακτέρ δεν πάει με το όριο ταχύτητας εγώ πηγαίνω με το όριο ταχύτητας και παραπάνω ..

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ οχήματα όπως το Τρακτερ είναι υποχρεωμένα να κάνουν δεξιά η ακόμα και να σταματήσουν εφόσον έχουν δημιουργήσει σειρά από πίσω.

Οπότε δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγο να μπω στην ΛΕΑ , αν φάω πρόστιμο επειδή χρησιμοποιώ την ΛΕΑ μετά τι θα πω; διευκόλυνα τους άλλους οδηγούς που πάνε δίχως αύριο;;

Δεν τίθεται θέμα πείσματος , όπως δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό να μπω στην ΛΕΑ όταν έχει κίνηση έτσι και στην περίπτωση που αναφέρουμε ούτε καν το σκέφτομαι.

  • Like 1
Δημοσ.

To τρακτέρ δεν πάει με το όριο ταχύτητας εγώ πηγαίνω με το όριο ταχύτητας και παραπάνω ..

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ οχήματα όπως το Τρακτερ είναι υποχρεωμένα να κάνουν δεξιά η ακόμα και να σταματήσουν εφόσον έχουν δημιουργήσει σειρά από πίσω.

Οπότε δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγο να μπω στην ΛΕΑ , αν φάω πρόστιμο επειδή χρησιμοποιώ την ΛΕΑ μετά τι θα πω; διευκόλυνα τους άλλους οδηγούς που πάνε δίχως αύριο;;

Δεν τίθεται θέμα πείσματος , όπως δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό να μπω στην ΛΕΑ όταν έχει κίνηση έτσι και στην περίπτωση που αναφέρουμε ούτε καν το σκέφτομαι.

 

Σωστό, εξάλλου το τρακτέρ ρε παιδιά πάνω από 5-10 χιλιόμετρα το πολύ δεν θα πάει μην τρελαθούμε.

Δημοσ.

Αυτό είναι άλλο θέμα. Προφανώς και δεν είσαι υποχρεωμένος να μπεις στη ΛΕΑ.

 

Για μένα όμως, σε μεγάλο μέρος της διαδρομής το ανώτατο όριο είναι σχετικά χαμηλό.

Πολλές από τις φορές που έχω αναγκαστεί να περάσω από αυτό το δρόμο-τραγικότητα, σε πολλά σημεία όλοι πηγαίνουν με πάνω από 50 (και κάτω από 80-100 για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη).

 

Είναι αυτό που λέω παραπάνω. Ναι, βάσει του ΚΟΚ είναι όλοι παράνομοι που πάνε με 80 σε αυτόν τον κωλόδρομο.

Εκτιμούν όμως την κατάσταση και πάνε με 80 εκεί που πιστεύουν ότι τους παίρνει.

Απο την μια μονος σου λες οτι ειναι κωλοδρομος, απο την αλλη λες οτι ειναι χαμηλο το οριο των 50 (στον κωλοδρομο).

Αδυνατω να καταλαβω τη συλλογιστικη που λεει οτι σε εναν κωλοδρομο καλα ειναι να αυξηθει το οριο ταχυτητας.

 

Διοτι με τη λογικη σου ειναι πιο ασφαλες για μενα και για τους υπολοιπους οδηγους να περναω με κοκκινο οποτε μου τυχαινει να κολλαει πισω μου ενας λακαμας Ελληναράς οδηγος και να μου βαραει κορνα να περασω το φαναρι πριν αναψει πρασινο (επειδη ο ιδιος εκτιμαει οτι αναβει πρασινο σε 3-2-1 seconds).

 

Θα ξαναπω οτι δεν ειναι λυση να προσαρμοζομαστε στους λακαμαδες επειδη ειναι περισσοτεροι, αλλα να βρεθει ο τροπος να κοβουμε τον κ*λο σε αυτους. Και δυστυχως τα θανατηφορα παροτι ειναι πολλα, δεν ειναι αρκετα για να απαλλαγουμε απο δαυτους. Ακομα χειροτερα, παιρνουν στο λαιμο τους ακομα περισσοτερους αθωους. Η λυση λοιπον δεν ειναι να προσαρμοστουμε στους κανονες του μλκα, αλλα να τον περιορισουμε με καθε τροπο. Ιδανικα, ισοβια αφαιρεση αδειας οδηγησης για επαναλαμβανομενες σοβαρες παραβασεις, οι οποιες θα βεβαιωνονται απο επαρκη αστυνομευση. Και επιπλεον βελτιωση οδικου δικτυου (που την τελευταια 15ετια ειναι σημαντικη στο εθνικο δικτυο, ομολογουμενως).

 

Ενα αλλο πραγμα που θα πρεπει να αντιληφθειτε εσεις που προτεινετε αυξηση οριων ταχυτητας (σε μια χωρα που και με τα σχετικα χαμηλα ορια ταχυτητας χανει 1000δες ατομα/χρονο στην ασφαλτο), ειναι πως ουτε ολα τα αμαξια ειναι σαν το δικο σας (πχ καλοσυντηρημενα), ουτε καινουργια, ουτε με οδηγους με αντανακλαστικα.

 

Εχει χρεπια, εχει βαρια ΙΧ, εχει αμαξια με κακα λαστιχα, εχει περιπτωσεις που το οδοστρωμα γινεται ολισθηρο, εχει περιπτωσεις που η ορατοτητα ειναι περιορισμενη, εχει 65ρηδες με μειωμενα αντανακλαστικα, εχει 18ρηδες με ελαχιστη πειρα κλπ κλπ.

Το οτι εσυ περασες απο ενα σημειο την ταδε χρονικη στιγμη με το καλο σου το αμαξι σε μια ομορφη ηλιολουστη μερα κι εκρινες οτι αντι για 50, πας ανετα με 80, δε σημαινει οτι τη νυχτα θα υπαρχει η ιδια ορατοτητα ή αν βρεξει το οδοστρωμα θα συμπεριφερεται το ιδιο καλα. Το 50 ειναι το ασφαλες οριο για ολων των ειδων τις συνθηκες κι οχι μονο για τις ιδανικες ημερες.

  • Like 5
Δημοσ.

Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οτι προσπαθουμε να προσαρμοστουμε σε αρρωστες καταστασεις

Βαζω φορους γιατι ειναι χαραμοφαης ο δημοσιος υπαλληλος και ο πολιτικος και κλεβει οποτε δε φτανουν τα χρηματα

Καπνιζει ο αλλος εκει που απαγορευεται αλλα οκ οι υπολοιποι να τον ανεχτουν δεν πειραζει

Εχει ο αλλος αυτοκινητο σαραβαλο, εχει παρει το διπλωμα με λαδωμα, ειναι τυφλος γερος κλπ  οποτε η μονη λυση ειναι να μειωσουμε τα ορια ταχυτητας μπας και σωθουμε ?

Δε φταινε μονο αυτοι που τρεχουν

Κυκλοφορουν χιλιαδες κτηνη γυρω μας που πανε με 10 χιλιομετρα και ειναι πολυ πιο επικινδυνοι

Επικρατει η νοοτροπια του παω σιγα αρα μπορω να πηγαινω αναποδα στο μονοδρομο, μπορω να περναω το στοπ και το κοκκινο, να στριβω χωρις φλας, να εχω σβηστα φωτα τη νυχτα και φυσικα αν πεσει καποιος πανω μου θα φταει για ετρεχε

Η αστυνομια πρεπει να παιρνει τα διπλωματα στα κτηνη αυτα και να τους βαζει να ξαναδινουν αυστηρες εξετασεις

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικα μιλας κι εσυ για κοινες παραβασεις του ΚΟΚ. Δεν διαφωνω σε κατι. Απλουστατα, οτι θες να ισχυει για τις περιπτωσεις που αναφερεις, ειναι αυτο που πρεπει να ισχυει και για οσους παραβιαζουν τα ανωτατα ορια ταχυτητας, αντι να λεμε "αυξηστε τα ορια". Και ποιοι το λεμε; Εμεις που με το που πιανουμε τιμονι ειμαστε δημοσιος κινδυνος. Σορρυ αλλα δεν θα παρω απο την οδηγικη αποψη του Ελληνα οδηγου.

 

Και ναι το οτι η Ελλαδα ειναι γεματη γιδια οδηγους, καλως η κακως οδηγει σε μειωση των οριων ταχυτητας. Δεν γινεται να αυξησεις κι αλλο τα ορια οταν εχεις τετοιους οδηγους και τοσους θανατους καθε χρονο. Μονο πυροσβεστικα μπορει να λειτουργησει το κρατος εφοσον ειναι ανικανο (μαζι και ΚΥΡΙΩΣ ο λαος του) να εγκαθιδρυσει οδηγικη παιδεια. Και μεταξυ μας, η αποψη "περασα απο τον ταδε δρομο που εχει οριο 50 με 80 κι εκρινα οτι τα 80 ειναι μια χαρα, αρα αυξηστε τα ορια" χωρις να συνυπολογιζουμε κανεναν απο τους 1002 παραγοντες που συντρεχουν στο συγκεκριμενο χαμηλο οριο, δειχνει ακριβως αυτο: ελλειψη οδηγικης παιδειας.

  • Like 2
Δημοσ.

Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οτι προσπαθουμε να προσαρμοστουμε σε αρρωστες καταστασεις

Βαζω φορους γιατι ειναι χαραμοφαης ο δημοσιος υπαλληλος και ο πολιτικος και κλεβει οποτε δε φτανουν τα χρηματα

Καπνιζει ο αλλος εκει που απαγορευεται αλλα οκ οι υπολοιποι να τον ανεχτουν δεν πειραζει

Εχει ο αλλος αυτοκινητο σαραβαλο, εχει παρει το διπλωμα με λαδωμα, ειναι τυφλος γερος κλπ  οποτε η μονη λυση ειναι να μειωσουμε τα ορια ταχυτητας μπας και σωθουμε ?

Δε φταινε μονο αυτοι που τρεχουν

Κυκλοφορουν χιλιαδες κτηνη γυρω μας που πανε με 10 χιλιομετρα και ειναι πολυ πιο επικινδυνοι

Επικρατει η νοοτροπια του παω σιγα αρα μπορω να πηγαινω αναποδα στο μονοδρομο, μπορω να περναω το στοπ και το κοκκινο, να στριβω χωρις φλας, να εχω σβηστα φωτα τη νυχτα και φυσικα αν πεσει καποιος πανω μου θα φταει για ετρεχε

Η αστυνομια πρεπει να παιρνει τα διπλωματα στα κτηνη αυτα και να τους βαζει να ξαναδινουν αυστηρες εξετασεις

 

Τα περισσότερα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητας συμβαίνουν από νέους με καινούργια αυτοκίνητα και αυξημένη αυτοπεποίθηση στις ικανότητες τους οπότε αυτό που λες είναι άκυρο.

Δημοσ.

...... Και μεταξυ μας, η αποψη "περασα απο τον ταδε δρομο που εχει οριο 50 με 80 κι εκρινα οτι τα 80 ειναι μια χαρα, αρα αυξηστε τα ορια" χωρις να συνυπολογιζουμε κανεναν απο τους 1002 παραγοντες που συντρεχουν στο συγκεκριμενο χαμηλο οριο, δειχνει ακριβως αυτο: ελλειψη οδηγικης παιδειας.

Σε αυτο μεγαλη ευθυνη εχει και το κρατος αλλα και η μελετη που έγινε απο την εταιρεια κατασκευης, οπου τα ορια ταχυτητας που βαζουν σε καθε δρομο ειναι τυποποιμενα, αναλογα της κατηγοριας του δρομου πχ, εθνικη, εγνατια οδος, επαρχειακη κτλ, δεν λαμβανουν  υποψη τα χαρακτηριστικα του δρόμου, τη μορφολογια του εδαφους, το πλατος του οδοστροματος κ.α. Αν υπηρχε πιο ορθη οριοθετηση θα ειχαμε πιθανοτατα και καλυτερη τηρηση των οριων και λιγοτερα ατυχηματα. Εχω τυχει σε νεους διανοιγμενους δρομους φαρδυς ευθυς, και με μεγαλο πλατος να σου κοτσαρουν μια πινακιδα 50-70 χλμ (χωρις να βλεπω κατι που να το δικαιολογει) οπου για να ακολουθησεις αυτα τα ορια ειναι σαν εισαι σταματημενος  και σε αλλες περιπτωσεις να βλεπεις ορια σε κακοτραχρουλους δρομους με χιλιες στροφες και οριο πάλι  το ιδιο οπου για το φτασεις εχει αισθηση οτι τρεχεις στο WRC Και ο λογος που εχουν τα ιδια ορια ειναι επειδη ανηκουν στην ιδια κατηρορια πχ επαρχειακη οδος. Ετσι καπου φτανει ενας οδηγος να μην  ακολουθει τα ορια και να πηγαινει με το οριο που θεωρει οτι θα επρέπε  να υπαρχει ή "αντεχει ο δρομος.Το συστημα οριοθετησης ειναι εντελως απαρχαιομενο αναγεται σε πολυ παλιες εποχες οπου και το οδοστρωμα δεν ειχε την ιδια ποιοτητα αλλα και τα αυτοκινητα, τα ελαστικα, τα συστηματα πέδησης ειχαν αλλες δυνατοτητες και ικανοτητες. Αν αποφασισουν καποια στιγμη να οριοθετησουν πιο ορθα θα μειωθουν και οι παραβασεις και τα ατυχηματα. Ας οριοθετησουν ορθα και ας βαλουν πιο αυστηρα προστημα και ας γεμισουν τους δρομους με καμερες.

 

ΥΓ που λετε για τα τρακτερ στην ΕΟ Κορινθου-Πατρας, αυτα δεν απαγορευονται?? Απο οσο ξερω υπαρχει απογορευση και τετοια οχηματα να κυκλοφορουν σε καποιες κατηγοριες δρόμων.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...