phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Συμφωνα με τον ΚΟΚ ενημερωτικά η αριστερή λωρίδα παύει ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. Εδώ σου λέμε ότι η δεξιά σχεδόν πάντα είναι ΑΔΕΙΑ και η αριστερή ΓΕΜΑΤΗ.
l337 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Εδώ σου λέμε ότι η δεξιά σχεδόν πάντα είναι ΑΔΕΙΑ και η αριστερή ΓΕΜΑΤΗ. Όπου στην δεξιά πολλές φορές θα είναι λεωφορειόδρομος ή/και ανά 100 μέτρα θα υπάρχει κάποιος σταματημένος με alarm που θα σου κλείνει το δρόμο. 2
giorpa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Και στον Κηφισό μποτιλιάρισμα μεγαλύτερο στην αριστερή λωρίδα και σε συγκεκριμένες διαδρομές πάντα. Σε λεωφόρους με αριστερές στροφές είναι ψιλοαναμενόμενο, στον Κηφισό όχι. Προσωπικά θεωρώ πιο επικίνδυνο αυτόν που πάει δίχως αύριο στην αριστερή λωρίδα και έχει την απαίτηση να κάνουν όλοι δεξιά . +1 Όπου στην δεξιά πολλές φορές θα είναι λεωφορειόδρομος ή/και ανά 100 μέτρα θα υπάρχει κάποιος σταματημένος με alarm που θα σου κλείνει το δρόμο. και αυτό σωστό, ή απλώς θα έχει έξοδο/στροφή με μποτιλιάρισμα δεξιά
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Προσωπικά θεωρώ πιο επικίνδυνο αυτόν που πάει δίχως αύριο στην αριστερή λωρίδα και έχει την απαίτηση να κάνουν όλοι δεξιά . Επειδή έχεις κολλήσει στο ότι το να πηγαίνεις πάνω απ' το όριο είναι ο νούμερο ένα λόγος πρόκλησης ατυχημάτων. Δε λέω ότι δεν είναι έτσι, απλά δε νομίζω ότι είναι στο βαθμό που νομίζεις εσύ. πχ κινείσαι με 120 και πας να κάνεις προσπέραση ..ο άλλος έρχεται με καμιά 200αρα και εσύ είσαι αναγκασμένος υποτίθεται να πατήσεις τέρμα το γκάζι ώστε να μην αναγκαστεί να κόψει καθόλου. Sorry, αλλά το ότι πηγαίνω με 200 δε σε υποχρεώνει να πας κι εσύ με τόσα ενώ έχεις ήδη ξεκινήσει την προσπέραση. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να κόψω. Αν δεν έχεις ξεκινήσει την προσπέραση, με έχεις δει να έρχομαι με 200, και ξεκινάς την προσπέραση τη στιγμή που δε σε παίρνει, με τη λογική ότι κακώς έρχομαι με 200 και ας πλακωθώ στα φρένα και ας πέσω πάνω σου να σε πληρώνω, νομίζω ότι θα φέρεις εξίσου ευθύνη με μένα σε περίπτωση ατυχήματος. Όπου στην δεξιά πολλές φορές θα είναι λεωφορειόδρομος ή/και ανά 100 μέτρα θα υπάρχει κάποιος σταματημένος με alarm που θα σου κλείνει το δρόμο. και αυτό σωστό, ή απλώς θα έχει έξοδο/στροφή με μποτιλιάρισμα δεξιά Ένας απ' τους λόγους που τα όρνια αράζουν στην αριστερή, μην βρεθεί λεωφορείο/ταξί μπροστά τους. Ας πιάσουν τη μεσαία τότε (όταν είναι τρεις οι λωρίδες). Και να σου κλείσουν το δρόμο τι έγινε; Απαγορεύεται; Τι σε ενοχλεί; Θα αναγκαστείς να κόψεις για λίγο, θα χάσεις λίγα δευτερόλεπτα, και; Την αριστερή θα μου πει κάποιος γιατί την πιάνουν, ενώ δεν έχουν σκοπό να προσπεράσουν ή/και να στρίψουν αριστερά, και ενώ δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα στη μεσαία ή/και τη δεξιά; Και φυσικά, όπως υπάρχουν έξοδοι δεξιά, έτσι υπάρχουν και έξοδοι αριστερά.
giorpa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Επειδή έχεις κολλήσει στο ότι το να πηγαίνεις πάνω απ' το όριο είναι ο νούμερο ένα λόγος πρόκλησης ατυχημάτων. Δε λέω ότι δεν είναι έτσι, απλά δε νομίζω ότι είναι στο βαθμό που νομίζεις εσύ Δεν είναι το ίδιο. Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει φτιαχτεί για πρόσκρουση με υπερυψηλές ταχύτητες. Ούτε είναι ίδια η επίπτωση ενός ατυχήματος ανεξαρτήτως ταχύτητας. Όπως και να το κάνουμε, η υπερυψηλή ταχυτητα σημαίνει τρομακτική σωρευμένη ενέργεια που αυξ\άνει με εκθετικό ρυθμό. Sorry, αλλά το ότι πηγαίνω με 200 δε σε υποχρεώνει να πας κι εσύ με τόσα ενώ έχεις ήδη ξεκινήσει την προσπέραση. Αν δεν έχεις ξεκινήσει την προσπέραση, με έχεις δει να έρχομαι με 200, και ξεκινάς την προσπέραση τη στιγμή που δε σε παίρνει, με τη λογική ότι κακώς έρχομαι με 200, νομίζω ότι θα φέρεις εξίσου ευθύνη με μένα σε περίπτωση ατυχήματος. Η διαφορά είναι πως με την υπερυψηλή ταχυτητα καλύπτεις έναν ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό μέτρων ανά δευτερόλεπτο, και εκεί αυτός που δημιουργεί τις προύποθέσεις ατυχήματος είσαι εσύ. 1
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Νομίζω ότι έγινα σαφής ότι εγώ τουλάχιστον δε μιλάω για υπερυψηλές όπως λες ταχύτητες. Εκτός κι αν τα 110 που αναφέρθηκε πιο πριν σε λεωφόρο όπως η Βουλιαγμένης με όριο τα 60-70, τα κατατάσσεις ως υπερυψηλή ταχύτητα.
visualizer Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Επειδή έχεις κολλήσει στο ότι το να πηγαίνεις πάνω απ' το όριο είναι ο νούμερο ένα λόγος πρόκλησης ατυχημάτων. Δε λέω ότι δεν είναι έτσι, απλά δε νομίζω ότι είναι στο βαθμό που νομίζεις εσύ. Sorry, αλλά το ότι πηγαίνω με 200 δε σε υποχρεώνει να πας κι εσύ με τόσα ενώ έχεις ήδη ξεκινήσει την προσπέραση. Αν δεν έχεις ξεκινήσει την προσπέραση, με έχεις δει να έρχομαι με 200, και ξεκινάς την προσπέραση τη στιγμή που δε σε παίρνει, με τη λογική ότι κακώς έρχομαι με 200, νομίζω ότι θα φέρεις εξίσου ευθύνη με μένα σε περίπτωση ατυχήματος. Δεν μιλάμε για κόψιμο τελευταία στιγμή .Προσωπικά όταν θα κάνω προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο δεν το σανιδώνω ,, κρατάω σταθερή ταχύτητα και σιγά σιγά επανέρχομαι στην λωρίδα μου.Ε άμα έρχεται ο άλλος με 160 η 180 θα πρέπει να κόψει ταχύτητα μέχρι να προσπεράσω γιατί πολύ απλά κρατάω σταθερή ταχύτητα, μερικοί έχουν την απαίτηση να χαλάσω τζάμπα βενζίνη για μην χαλάσω την ψευδαίσθηση ότι βρίσκονται σε πίστα. Όταν κινείσαι με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από την ταχύτητα των υπολοίπων οχημάτων είσαι απλά επικίνδυνος αν έχεις την απαίτηση να κάνουν όλοι δεξιά . 4
phanispal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Όταν κινείσαι με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από την ταχύτητα των υπολοίπων οχημάτων είσαι απλά επικίνδυνος αν έχεις την απαίτηση να κάνουν όλοι δεξιά . Δεκτό ρε άνθρωπε. Δεν αντιλέγω. Αυτό που λέω, είναι ότι κι εκείνος που κινείται με το πάσο του στην αριστερή χωρίς να έχει σκοπό να προσπεράσει ή να στρίψει αριστερά, είναι επικίνδυνος. Τώρα ποιος είναι πιο πολύ, 50-50 ή 60-40, δε νομίζω πως μπορεί να αναλυθεί από ένα σημείο και μετά.
sam75 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 3 - 0 ΠΑΟΚΑΡΑ είμαι στο τσακ δεν χάσατε φίλε μου.
adi32 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Μιλαμε για απιστευτα ζωα Ημουν στην Βουλιαγμενης και ηταν φορτηγο στην αριστερη ενω οι αλλες λωριδες ηταν σχετικα ελευθερες Λεω καπου θα κανει αριστερα μαλλον ας κανω υπομονη Μετα απο 2 χιλιομετρα καροτσακι τον βλεπω και κοβει το τιμονι αποτομα δεξια παει τερμα δεξια και βγαινει σε δεξι στενο Οι Ελληνες οδηγοι ειναι κτηνη σε συμπεριφορα γενικα Ελαχιστοι κανουν κατι που να βοηθαει να μην προκαλειται κομφουζιο και να μην κοιτανε μονο τον κωλο τους 2
gdriver Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Αν δεν έχεις ξεκινήσει την προσπέραση, με έχεις δει να έρχομαι με 200, και ξεκινάς την προσπέραση τη στιγμή που δε σε παίρνει, με τη λογική ότι κακώς έρχομαι με 200 και ας πλακωθώ στα φρένα και ας πέσω πάνω σου να σε πληρώνω, νομίζω ότι θα φέρεις εξίσου ευθύνη με μένα σε περίπτωση ατυχήματος. αυτό πόσες φορές το έχω συναντήσει πόσες. και όχι με 200 αλλά και με 100. πήγαινα με 100 στην αριστερή επειδή (τί πρωτότυπο) ένα λεωφορείο στην πολύπαθη μεσαία πήγαινε με 60 , και μπροστά μου ο δρόμος άδειος. καθώς πήγαινα, στο ένα μέτρο μπαίνει με το έτσι θέλω ένας μέσα για να κάνει τάχα μου προσπέραση στον μπορστινό του και τελικώς κατέληξε να πηγαίνει με την ίδια ταχύτητα με τον μπροστινό του. από ένα σημείο και μετά κατάλαβα πως απλώς το έκανε επίτηδες. Και υπάρχουν αμέτρητοι τέτοιοι στο δρόμο.
visualizer Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Γιατί να το κάνει επίτηδες ; δεν βγάζει νόημα ..
gdriver Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Γιατί να το κάνει επίτηδες ; δεν βγάζει νόημα .. ακριβώς αυτό είναι το τί συμβαίνει στους δρόμους. πράγματα που δε βγάζουν νόημα. ο ένας μπήκε απότομα στην αριστερή χωρίς καν φλας (για ειδοποίηση έστω) , παραλίγο να με στουκάρει και εντούτοις συνέχισε με την ίδια ταχύτητα ή και μικρότερη από αυτόν που είχε μπροστά του στη διπλανή λωρίδα και τάχα μου προσπάθησε να προσπεράσει. και φυσικά το ένα χέρι οοοοξω από το παράθυρο γιατί είμαστε και μάγκες και δε μας νοιάζει μία. αν του κάνεις σήμα με τα φώτα τότε μόνο που δεν πατάει φρένο. γενικώς με το τιμόνι στα χέρια μας είμαστε σαν τα αχάριστα παιδάκια. και γενικώς στο δρόμο για κάποιο άγνωστο λόγο έχουμε νεύρα και άκρατο εγωϊσμό.
The Relumer Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Και τυπικά νόμιμος να είναι δεν βρίσκω το λόγο να πηγαίνει αριστερά κάποιος και να ενοχλεί. Κάνε λίγο δεξιά αφού βλέπεις ότι έχει άλλους πιο γρήγορους - βιαστικούς. Γιατί να κάνουμε τη ζωή μας πιο δύσκολη; ποιος σου ειπε η αριστερη ειναι για να πας γρηγορα και οσο θες ? ειναι για προσπεραση και παλι στη μεσαια , και μονο 1
visualizer Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2016 ποιος σου ειπε η αριστερη ειναι για να πας γρηγορα και οσο θες ? ειναι για προσπεραση και παλι στη μεσαια , και μονο Όχι απαραίτητα , εφόσον δεν δημιουργείς θέμα στα αυτοκίνητα από πίσω σου μπορείς να προσπεράσεις παραπάνω από ένα όχημα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα